Oliver de Volder heeft heel diverse volgers, meer representatief voor de doelgroep die BB kijkt, en is elk jaar correct in zijn prognosepoll.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 18:50 schreef Lovely het volgende:
[..]
Zegt nog niks, salar heeft misschien ook hele andere volgers dan die Oliver
Nietesquote:
Daarom gewoon ons eerste keus gevenquote:Op vrijdag 19 januari 2024 18:50 schreef KinKiJan het volgende:
Sonja zou het jammer vinden als ze naar huis zou moeten gaan omdat ze zo'n doosje geopend heeft. Die doosjes spelen wel een grote rol ja, zegt Lenie. Tyron zegt dat een week eigenlijk te weinig is om jezelf aan de kijker te kunnen laten zien..
Daar ben ik het wel mee eens, er zijn er zat die alleen de afleveringen bekijken en gaan stemmen op basis van die 5/6 afleveringen.
Dat klopt. En dan heeft Tom een voordeel als eyecandyquote:Op vrijdag 19 januari 2024 18:50 schreef KinKiJan het volgende:
Sonja zou het jammer vinden als ze naar huis zou moeten gaan omdat ze zo'n doosje geopend heeft. Die doosjes spelen wel een grote rol ja, zegt Lenie. Tyron zegt dat een week eigenlijk te weinig is om jezelf aan de kijker te kunnen laten zien..
Daar ben ik het wel mee eens, er zijn er zat die alleen de afleveringen bekijken en gaan stemmen op basis van die 5/6 afleveringen.
Nja maar dan nogquote:Op vrijdag 19 januari 2024 18:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
Oliver heeft heeeeel veel volgers
Ashley vindt zichzelf ook eye candyquote:Op vrijdag 19 januari 2024 18:52 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Dat klopt. En dan heeft Tom een voordeel als eyecandy
Maar beide op eigen bed/bank gedeeltequote:
Dat komt omdat op de pagina van Oliver geen voorkeur ''opgedrongen'' wordt,als men het daar niet zeker weet, kiest hij/zei toch voor zn gevoel, en Salar lijkt wel een voorkeur te geven, veel mensen zijn geneigd als ze het niet zeker weten, met hem mee te gaan . daar zit het kleine verschil in, dat merkte je vorig jaar aan het eind heel erg , zijn polls waren altijd anders dan die van oliver om die reden.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 18:48 schreef freaky40 het volgende:
[..]
De toonaangevende poll van Oliver de Volder die het elk jaar correct heeft zegt toch wat anders....
[ afbeelding ]
Hup doosjesquote:Op vrijdag 19 januari 2024 18:50 schreef KinKiJan het volgende:
En de andere drie blijven daar ook nog?quote:Op vrijdag 19 januari 2024 18:55 schreef greysbones het volgende:
Ik geloof er niks van dat er morgen 1 gaat
Ja
Naar de mirrorroom ja
Tja, als ik kijk naar alleen de reacties hier in de cos:quote:Op vrijdag 19 januari 2024 18:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ashley vindt zichzelf ook eye candy
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
quote:Op vrijdag 19 januari 2024 18:55 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Tja, als ik kijk naar alleen de reacties hier in de cos:
Ashley in beeld: "Oh zonde! Zag er vroeger zo veel beter uit."
Tom in beeld:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
Die zullen morgen wel eruit mogenquote:Op vrijdag 19 januari 2024 18:55 schreef Lovely het volgende:
[..]
En de andere drie blijven daar ook nog?
Ik vrees dat zij Tom bedoelde. Ze werd zenuwachtig van hem in de keukenquote:Op vrijdag 19 januari 2024 18:54 schreef greysbones het volgende:
Zijn we er al achter wie Ariana’s secret lover is
Batterij wissel
Nu al?
Zoiets denk ik dus ook, in die kamer is meer moeite gestoken dan in die veredelde zeecontainer waar Jason vorig jaar die sleutels moest zoeken. Dat hebben ze niet gedaan om maar een weekje te gebruiken lijkt me?quote:Op vrijdag 19 januari 2024 18:55 schreef greysbones het volgende:
Ik geloof er niks van dat er morgen 1 gaat
Ja
Naar de mirrorroom ja
quote:Op vrijdag 19 januari 2024 18:57 schreef Gerrie_55 het volgende:
Ze is er wel vol van hoor Ariane nu weer tegen Karen dat ze gaat chillen met Tom ,het hoeft niet speciaal maskertje te zijn zei ze ,die spoort niet hoor
quote:Op vrijdag 19 januari 2024 18:56 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Ik vrees dat zij Tom bedoelde. Ze werd zenuwachtig van hem in de keuken
Weet het niet hoor, 3 in de spiegelroom dus dan zou je verwachten dat er maar 1tje komt als niemand weg hoeft. Maar er komen 2 dus voor duo's te vormen moet 1tje het huis uit.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 18:55 schreef Lovely het volgende:
[..]
En de andere drie blijven daar ook nog?
quote:Op vrijdag 19 januari 2024 18:57 schreef Gerrie_55 het volgende:
Ze is er wel vol van hoor Ariane nu weer tegen Karen dat ze gaat chillen met Tom ,het hoeft niet speciaal maskertje te zijn zei ze ,die spoort niet hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |