quote:Op vrijdag 19 januari 2024 18:39 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Hoezo? Hij schijnt te kunnen zingen!Neeeee!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat filmpje, wat erg!
Zo veel ruimte in beslag nemen en zo vol zijn van jezelf, bah!
🐱❤️
Dan moest iemand een durf noemenquote:
Ja zoiets denk ik. Eten breekt de tijd dan een beetjequote:Op vrijdag 19 januari 2024 18:44 schreef Lovely het volgende:
[..]
Misschien omdat ze weinig prikkels krijgen ?
Ah dat spel..quote:Op vrijdag 19 januari 2024 18:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dan moest iemand een durf noemen
En dan beide tegelijk een cijfer noemen
Als de cijfers gelijk waren moest je het doen
Kan ook maar zo.. ik zou constant trek hebben denk ik.. maar misschien wen je er wel aan na zoveel dagenquote:Op vrijdag 19 januari 2024 18:45 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja zoiets denk ik. Eten breekt de tijd dan een beetje
Of misschien juist energie omdat ze verder niet erg veel eten
Dat honger laten hebben is wel een goede om de kosten van zo'n programma te dekkenquote:Op vrijdag 19 januari 2024 18:46 schreef Lovely het volgende:
[..]
Kan ook maar zo.. ik zou constant trek hebben denk ik.. maar misschien wen je er wel aan na zoveel dagen
Nou echt hé.. maar denk dat er vast wel een keer luxe producten in de wall komt te staanquote:Op vrijdag 19 januari 2024 18:47 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat honger laten hebben is wel een goede om de kosten van zo'n programma te dekken
quote:Op vrijdag 19 januari 2024 18:23 schreef Ireth het volgende:
Geen idee of dit al gepost is, tussenstand exit-poll van Salar...De toonaangevende poll van Oliver de Volder die het elk jaar correct heeft zegt toch wat anders....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Allemaal cabaretteketet!
Tyron en Lenie voetjevrijen.quote:
truth or darequote:Op vrijdag 19 januari 2024 18:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dan moest iemand een durf noemen
En dan beide tegelijk een cijfer noemen
Als de cijfers gelijk waren moest je het doen
Ja dat sowiesoquote:Op vrijdag 19 januari 2024 18:48 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nou echt hé.. maar denk dat er vast wel een keer luxe producten in de wall komt te staan
Dan heeft ze wel heel veel eten tussen haar tanden de hele dag door.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 18:43 schreef zodeju het volgende:
[..]
Volgens mij is ze haar laatste restje eten tussen de tanden weghaald met haar tong. Maar zij heeft daar zoveel ruimte.
Maar anders en leukerquote:
Zegt nog niks, salar heeft misschien ook hele andere volgers dan die Oliverquote:Op vrijdag 19 januari 2024 18:48 schreef freaky40 het volgende:
[..]
De toonaangevende poll van Oliver de Volder die het elk jaar correct heeft zegt toch wat anders....
[ afbeelding ]
Die liggen niet samenquote:
Eentje voor onderwegquote:Op vrijdag 19 januari 2024 18:49 schreef Snensie het volgende:
[..]
Dan heeft ze wel heel veel eten tussen haar tanden de hele dag door.
Echt wel.quote:
De Volder zat er vorig jaar ook aantal keer naast. Ik stem ook nergens meer op FB.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 18:48 schreef freaky40 het volgende:
[..]
De toonaangevende poll van Oliver de Volder die het elk jaar correct heeft zegt toch wat anders....
[ afbeelding ]
Oliver heeft heeeeel veel volgersquote:Op vrijdag 19 januari 2024 18:50 schreef Lovely het volgende:
[..]
Zegt nog niks, salar heeft misschien ook hele andere volgers dan die Oliver
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |