Tom blijft sowiesoquote:Op vrijdag 19 januari 2024 17:43 schreef Jockari het volgende:
Ik heb gestemd om te blijven. Ik ga er van uit dat Tom genoeg stemmen haalt, en hoop stiekem dat Ashley moet vertrekken, daarom maar gekozen voor Sonja.
[ afbeelding ]
Jammer......quote:Op vrijdag 19 januari 2024 17:41 schreef marky het volgende:
[..]
Hij is heel druk in de weer net heel goed in beeld komen en goed in de groep liggen.
Hij kan toch net doen alsof.....quote:Op vrijdag 19 januari 2024 17:43 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Tom kan echt wel wat beters krijgen!
Idd. Als ik de COS volg zijn jij @LonesomeFairy en @Lillibet de grote kanshebbers. Wie ? Dat moeten jullie onderling uitmaken.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 17:43 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Tom kan echt wel wat beters krijgen!
Eerlijk zullen we alles delen @:Lillibetquote:Op vrijdag 19 januari 2024 17:45 schreef Jockari het volgende:
[..]
Idd. Als ik de COS volg zijn jij @:LonesomeFairy en @:Lillibet de grote kanshebbers. Wie ? Dat moeten jullie onderling uitmaken.
Wordt een trioquote:Op vrijdag 19 januari 2024 17:46 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Eerlijk zullen we alles delen @:Lillibet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een breakdownquote:Op vrijdag 19 januari 2024 17:46 schreef Ebinas het volgende:
Nou ben benieuwd hoe dit gaat lopen als ze echt mikt op Tom
Lijkt me echt zo een stalker typequote:Op vrijdag 19 januari 2024 17:46 schreef Ebinas het volgende:
Nou ben benieuwd hoe dit gaat lopen als ze echt mikt op Tom
Dat jullie hem nog willen, hij die een oudere vrouw met een kleingebrekje loopt te versieren om zijn kansen te vergroten.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 17:46 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Eerlijk zullen we alles delen @:Lillibet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 19 januari 2024 17:49 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dat jullie hem nog willen, hij die een oudere vrouw met een kleingebrekje loopt te versieren om zijn kansen te vergroten.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe bedoel je een oudere vrouw? Ze is 36SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
No mercy for animal abusers
Ja, Ariana mag naar huis!quote:Op vrijdag 19 januari 2024 17:47 schreef freaky40 het volgende:
Ik vind eigenlijk dat niemand van de 3 genomineerde weg hoeft. Had Ariana graag er op gehad en zien vertrekken uiteindelijk, daarom maar op Sonja gestemd om te blijven zodat Ashley vertrekt, maar wat ik zeg, daar heb ik nog te weinig van gezien om iets te vinden van haar.
Hey en ik dan????quote:Op vrijdag 19 januari 2024 17:45 schreef Jockari het volgende:
[..]
Idd. Als ik de COS volg zijn jij @:LonesomeFairy en @:Lillibet de grote kanshebbers. Wie ? Dat moeten jullie onderling uitmaken.
quote:Op vrijdag 19 januari 2024 17:47 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Lijkt me echt zo een stalker type
Wordt ik nu alweer vergetenquote:Op vrijdag 19 januari 2024 17:45 schreef Jockari het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |