Thnx Dot....quote:Op vrijdag 19 januari 2024 17:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
BB / Poll, wat denk jij, wie gaat zaterdag naar huis
Kunt een mod vragen om het te veranderen?quote:Op vrijdag 19 januari 2024 17:09 schreef Lillibet het volgende:
[..]
ik had een tt met tom kunnen maken
Helemaal para brother.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 17:15 schreef Chanel5 het volgende:
Ik zag Tyron lachen en moest ineens aan Brian van de Gouden kooi denken.
Komt echt doordat ze met die grote lippen (mond) een beetje sago overkomt....quote:Op vrijdag 19 januari 2024 17:11 schreef Frummelie het volgende:
Poe ja Ashley met 55% dat had ik niet verwacht...
@Gert, @Lavenderr, @Dottekequote:Op vrijdag 19 januari 2024 17:11 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Kunt een mod vragen om het te veranderen?
maar ze is heel sympathiek en liefquote:Op vrijdag 19 januari 2024 17:18 schreef zodeju het volgende:
[..]
Komt echt doordat ze met die grote lippen (mond) een beetje sago overkomt....![]()
quote:Op vrijdag 19 januari 2024 17:22 schreef Lillibet het volgende:
[..]
maar ze is heel sympathiek en lief
quote:Op vrijdag 19 januari 2024 17:19 schreef Lillibet het volgende:
[..]
@:Gert, @:Lavenderr, @:Dotteke
zou iemand de tt willen veranderen![]()
In : Tom is eyecandy stem op Tom
quote:Op vrijdag 19 januari 2024 17:24 schreef FreshFruit het volgende:
Lenie noemt Django Wagner een grote artiest.
In principe klopt dat ook wel.180 kilo
Ja dat is waar... bekkie als een keukenrekkie... ik had eigenijk meer op Sonja gerekend... we gaan het zien morgen...quote:Op vrijdag 19 januari 2024 17:18 schreef zodeju het volgende:
[..]
Komt echt doordat ze met die grote lippen (mond) een beetje sago overkomt....![]()
Sam op een vakantietrip met vrouw en kinderen en op een bord groot ziet staat "No Vacancy". En zegt tegen de anderen je mag hier niet op vakantie.quote:
Ik vind dat gezin echt zo leuk.Moet hun laatste nog kijken.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 17:28 schreef zodeju het volgende:
[..]
Sam op een vakantietrip met vrouw en kinderen en op een bord groot ziet staat "No Vacancy". En zegt tegen de anderen je mag hier niet op vakantie.
Zijn vrouw heeft hem daarmee een paar dagen mee gepest en dubbel van het lachen gelegen.
Paprika?quote:Op vrijdag 19 januari 2024 17:31 schreef Ebinas het volgende:
Lekker hoor, weer eens wat anders
[ afbeelding ]
Brian was veel meer gespannen die Tyron is echt veel relaxter.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 17:15 schreef Chanel5 het volgende:
Ik zag Tyron lachen en moest ineens aan Brian van de Gouden kooi denken.
En toch slaat dit helemaal nergens op, wat een zielige manier om de bewoners zogenaamd te laten lijden.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 17:32 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Heerlijk je zou het iedere dag kunnen eten
En de bewoners reageren er ook niet meer op, dus niets extra's geschikt voor uitzendingen.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 17:35 schreef spapaars het volgende:
[..]
En toch slaat dit helemaal nergens op, wat een zielige manier om de bewoners zogenaamd te laten lijden.
Pak ze fysiek aan en niet met eenzijdig vreten.
Net zo idioot is, dat ze voor een warme douche moeten betalen.
Er is wel wat gezeur maar geen groot drama inderdaadquote:Op vrijdag 19 januari 2024 17:37 schreef Ebinas het volgende:
[..]
En de bewoners reageren er ook niet meer op, dus niets extra's geschikt voor uitzendingen.
Blijf me verbazen dat ze niet creatiever zijn de laatste seizoenen
Ik eet ook graag paprika, maar ik weet niet dat jik 8 dagen paprika wil eten.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 17:32 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Heerlijk je zou het iedere dag kunnen eten
Ik snap niet waarom ze niet rebelleren. Gewoon die shit in dat hok laten staan en weigeren TV te maken net zo lang tot ze echte basics krijgen als peper en zout en voldonde groente en fruit. Ze zijn veel te volgzaam.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 17:37 schreef Ebinas het volgende:
[..]
En de bewoners reageren er ook niet meer op, dus niets extra's geschikt voor uitzendingen.
Blijf me verbazen dat ze niet creatiever zijn de laatste seizoenen
quote:Op vrijdag 19 januari 2024 17:40 schreef LonesomeFairy het volgende:
Vroeg Ariana nu aan Tom om samen maskertje te doen?
pas eerder op dat er niet zo'n nylonhaar in het eten verdwijntquote:Op vrijdag 19 januari 2024 17:40 schreef ledn81 het volgende:
Pas nou op....
Straks denkt ze dat ie wat van dr wil![]()
[ afbeelding ]
8 dagen? oh nee echt niet.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 17:40 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ik eet ook graag paprika, maar ik weet niet dat jik 8 dagen paprika wil eten.
Frieten daarentegen ... Mmmmmmm....
Hij is heel druk in de weer net heel goed in beeld komen en goed in de groep liggen.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 17:40 schreef ledn81 het volgende:
Pas nou op....
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 19 januari 2024 17:40 schreef ledn81 het volgende:
Pas nou op....
[ afbeelding ]
Dit meen je niet....quote:Op vrijdag 19 januari 2024 17:41 schreef Gerrie_55 het volgende:
Denk toch dat ze Tom bedoelt di Ariana ze vroeg net aan hem we gaan samen maskertje down het ,en ze keek heel hemels haha
had filmpje net geupload, maar monteer nu dit er wel even achter. Dan klopt het 'verhaal' denkquote:
Tom kan echt wel wat beters krijgen!quote:Op vrijdag 19 januari 2024 17:41 schreef Gerrie_55 het volgende:
Denk toch dat ze Tom bedoelt di Ariana ze vroeg net aan hem we gaan samen maskertje down het ,en ze keek heel hemels haha
Ow huh?quote:Op vrijdag 19 januari 2024 17:40 schreef LonesomeFairy het volgende:
Vroeg Ariana nu aan Tom om samen maskertje te doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |