Ik vind Splinter Chabot een beetje een tjap, maar hij is wel rustiger dan Rop en eerder Chrisquote:Op zaterdag 6 januari 2024 21:40 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Moltalk kijk ik al een tijdje niet l, want drukke presentatoren en ou kandidaten die zich belangrijk vinden. Ze gaan nooit echt op hints in.
Watquote:Op zaterdag 6 januari 2024 21:41 schreef Moira het volgende:
[..]
Ik kan er nog steeds niet mee om gaan dat hij Soy heet omdat hij vernoemd is naar zijn vader die Jos heet. Dit is gewoon treurnis van het niveau Neveah maar dan erger.
Ik stel voor dat Jurre de tweede presentator wordt.. ipv Splinterquote:Op zaterdag 6 januari 2024 21:42 schreef Moira het volgende:
[..]
Ik vind Splinter Chabot een beetje een tjap, maar hij is wel rustiger dan Rop en eerder Chris
Nah, Chris Zeegers moet gewoon weer terugkomenquote:Op zaterdag 6 januari 2024 21:43 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik stel voor dat Jurre de tweede presentator wordt.. ipv Splinter
Guilty!quote:
Ik vond de aflevering ook wel prima ja. Al was die tweede opdracht dan wel erg matig. Met deze en de volgende aflevering lijkt het i.i.g. op dat ze de locatie ten minste wel goed gebruiken. Dat vond ik vorig jaar in Zuid-Afrika in veel afleveringen nauwelijks het geval.quote:Op zaterdag 6 januari 2024 21:42 schreef ijs_beer het volgende:
Lekkere eerste aflevering! Meteen weer een lekkere ouderwetse verwarrende opdracht om mee af te trappen, op dat feest en lekker mysterieus met die waarzegster. Mexico is echt de tofste locatie voor de Mol. En blij dat Babs nog misschien terug kan komen in het spel, lekker fanatieke deelnemers mag ik wel altijd.
Aww...quote:Op zaterdag 6 januari 2024 21:40 schreef Fretwork het volgende:
Ik ben wel al mn punten kwijt, voor wat het waard is
wat is een tjap?quote:Op zaterdag 6 januari 2024 21:42 schreef Moira het volgende:
[..]
Ik vind Splinter Chabot een beetje een tjap, maar hij is wel rustiger dan Rop en eerder Chris
Die kan door maar Quien esa el topo. oid.quote:Op zaterdag 6 januari 2024 21:41 schreef NailQueen het volgende:
Ach, we hebben een eerste afvaller in de ESF poule. Ik ga geen namen noemen maar hij spreekt Spaans
Dit komt als opmerking ook al 10+ jaar terug, is nog nooit gebeurd.quote:Op zaterdag 6 januari 2024 21:40 schreef Em31 het volgende:
Mag hopen dat hier een rood scherm niet betekent dat je toch de mol kan zijn
Nee, want je kan immers niet (of maximaal live tussen dat ze terug is en de executie) inzetten.quote:
Prutser.quote:
Alleen wat puntjes kwijt hè! Niet afgevallen.quote:Op zaterdag 6 januari 2024 21:41 schreef NailQueen het volgende:
Ach, we hebben een eerste afvaller in de ESF poule. Ik ga geen namen noemen maar hij spreekt Spaans
Wel aangekomen?quote:Op zaterdag 6 januari 2024 21:45 schreef Strani het volgende:
[..]
Alleen wat puntjes kwijt hè! Niet afgevallen.
Ach, daar kom ik wel overheen hoor, had al spijt maar toen kon ik niet meer wisselen.quote:
In België vorig jaar wel, maar zie ze dat niet zo doenquote:Op zaterdag 6 januari 2024 21:44 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Die kan door maar Quien esa el topo. oid.
[..]
Dit komt als opmerking ook al 10+ jaar terug, is nog nooit gebeurd.Aan dat basisprincipe van het spel gaan ze echt niet toornen.
Volgende keer een iets strikter deurbeleid graag.quote:Op zaterdag 6 januari 2024 21:44 schreef NailQueen het volgende:
Nogmaals, we hebben een eerste afvaller in de ESF poule. Ik ga geen namen noemen maar hij spreekt Spaans
Je kunt nog een keer overnieuw beginnen.quote:Op zaterdag 6 januari 2024 21:46 schreef Fretwork het volgende:
Ach, daar kom ik wel overheen hoor, had al spijt maar toen kon ik niet meer wisselen.
Ahh okquote:Op zaterdag 6 januari 2024 21:46 schreef Moira het volgende:
[..]
van 'tjappie', iets als 'gast' maar ook 'kneus/sukkel'
Wie gaat er een shoutout naar FOK geven?quote:Op zaterdag 6 januari 2024 21:47 schreef HappyCharly het volgende:
Je kunt nu via de app ook meepraten met moltalk
Ik heb onder 'Moira' iets ingestuurdquote:Op zaterdag 6 januari 2024 21:48 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Wie gaat er een shoutout naar FOK geven?
Je schaamt je voor ons hèquote:Op zaterdag 6 januari 2024 21:49 schreef Moira het volgende:
[..]
Ik heb onder 'Moira' iets ingestuurdMaar dan zonder shout-out naar FOK! wel
quote:Op zaterdag 6 januari 2024 21:50 schreef Strani het volgende:
[..]
Je schaamt je voor ons hè
Snap ik wel.
Waarom kan je dat niet spelen?quote:Op zaterdag 6 januari 2024 21:50 schreef bianconeri het volgende:
Hopelijk komt die Babs nooit meer terug. Bah. Vaag figuur.
Die Justin was erg zenuwachtig tijdens de eliminatie, dat speel je niet.
Wel weer mooi begin!
Als dragqueen moet je juist erg goed vanalles kunnen spelen, lijkt me.quote:Op zaterdag 6 januari 2024 21:50 schreef bianconeri het volgende:
Wel weer mooi begin!
Het is een dragqueen figuur. Wat verwacht je anders dan overdreven nep gedoe?quote:Op zaterdag 6 januari 2024 21:51 schreef spapaars het volgende:
[..]
Waarom kan je dat niet spelen?
Was best overdreven die reactie van hem.
Wel prima denk ikquote:
Knappe vrouw welquote:Op zaterdag 6 januari 2024 21:49 schreef Martinello het volgende:
Die waarzegster past zo in een slechte B-film.
Pardon?quote:Op zaterdag 6 januari 2024 21:55 schreef Strani het volgende:
[..]
Was het maar waar Moira, was het maar waar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
Kees vind ik veel te voor de hand liggendquote:Op zaterdag 6 januari 2024 22:06 schreef jcdragon het volgende:
Kees en Anna zijn het meest verdacht.
Ik vond Babs super relaxed en vriendelijk, maar goed, dat jij je mening van te voren klaar had was wel duidelijk natuurlijk.quote:Op zaterdag 6 januari 2024 21:50 schreef bianconeri het volgende:
Hopelijk komt die Babs nooit meer terug. Bah. Vaag figuur.
Wel weer mooi begin!
niet iedereen ging mee in dat plan overigensquote:Op zaterdag 6 januari 2024 22:20 schreef Xummon het volgende:
¤6500 in de pot na aflevering 1, dat laat de mol nooit toe. Oftewel dat geld gaat er ergens komende afleveringen weer uit.
Ik dacht juist dat als de schilders aan de touwtjes trokken het bij de codes omlaag gingquote:Op zaterdag 6 januari 2024 22:38 schreef Xummon het volgende:
Titel aflevering 1: Een handje helpen.
Op moment dat de schilders aan de touwen trokken ging hun scherm om schilderij te zien omhoog, maar kwamen daarbij ook de codes te voorschijn bij de slotenkrakers? Oftewel hielpen zij hun mede kandidaten een handje????
Zouden de codes dan niet te lang zichtbaar zijn?quote:Op zaterdag 6 januari 2024 22:40 schreef TLC het volgende:
[..]
Ik dacht juist dat als de schilders aan de touwtjes trokken het bij de codes omlaag ging
Anna kwam wel met het plan om allemaal een ander aan te wijzen als vrijstellingbezittende, daardoor liep de pot op zeker 6000 euro mis.quote:Op zaterdag 6 januari 2024 22:54 schreef TheVulture het volgende:
Mijn gutfeeling zei Anna en daar blijf ik voorlopig op. De Mol zou geen vrijstelling pakken (want levert geld op als ie wordt afgepakt). Daarnaast koos ze voor een van de deelnemers die ook geen vrijstelling had) en dat betekende eveneens geen geld in de pot.
Bij de schilderopdracht stond op ze de plek van de kisten, waar je potentieel het meest kon mollen door zo min mogelijk schilderijen te pakken, waardoor er potentieel veel bijgekocht moest worden maar het aan de andere kant ook veel moeilijker maakt om goede schilderijen te kiezen als er niet werd bijgekocht
Moest Ik ook aan denken. Wel de vriendelijke versie dan.quote:
Mwah dat vond ik dan juist weer tegen haar pleiten, want dat betekende dat er sowieso maximaal verdient zou worden, Met dat plan zouden alle vrijstellingen verdwijnen en dus maximaal geld in de pot komen.... Ik had echter het idee dat Rianne daar mee kwam en Anna daar wellicht als kandidatenactie in mee is gegaan...quote:Op zaterdag 6 januari 2024 23:18 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Anna kwam wel met het plan om allemaal een ander aan te wijzen als vrijstellingbezittende, daardoor liep de pot op zeker 6000 euro mis.
Ah, ik bedoelde dat er dan 6000e in de pot zou komen, dus een soort van -6000 voor de mol. Daarom leek Anna me juist niet logisch als mol.quote:Op zaterdag 6 januari 2024 23:31 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Mwah dat vond ik dan juist weer tegen haar pleiten, want dat betekende dat er sowieso maximaal verdient zou worden, Met dat plan zouden alle vrijstellingen verdwijnen en dus maximaal geld in de pot komen.... Ik had echter het idee dat Rianne daar mee kwam en Anna daar wellicht als kandidatenactie in mee is gegaan...
Of was het zo dat als alle 9 kandidaten op Kees zouden zijn gegaan dat er dan 9000 EUR verdient zou zijn? Dan zou het wel een mollenactie kunnen zijn...
inderdaadquote:Op zondag 7 januari 2024 00:06 schreef TLC het volgende:
Ook opgevallen dat ze bij WIDM niet meer aan introducties doen ? in het verleden stelden de kandidaten zich in de eerste aflevering nog voor, ze zullen bij WIDM vast denken 'google het maar'![]()
zou wel erg obvious zijn en ietwat dom van de makersquote:Op zondag 7 januari 2024 00:17 schreef Perrin het volgende:
Lijkt best wel..
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Dat is Mark Versteden (van de trustnobody podcast) die samen met zijn vrienden het hele moltalk heeft lopen af te kraken (vooral Marlijn) de afgelopen jarenquote:
quote:Op zondag 7 januari 2024 00:17 schreef Perrin het volgende:
Lijkt best wel..
Ja dat viel mij ook opquote:Op zondag 7 januari 2024 00:06 schreef TLC het volgende:
Ook opgevallen dat ze bij WIDM niet meer aan introducties doen ? in het verleden stelden de kandidaten zich in de eerste aflevering nog voor, ze zullen bij WIDM vast denken 'google het maar'![]()
Te makkelijk.quote:Op zondag 7 januari 2024 00:17 schreef Perrin het volgende:
Lijkt best wel..
Net even terug gekeken. De kleuren zaten inderdaad op het schilderij... sterker nog op het schilderij zaten dezelfde blokjes als de plek van de juiste code vermoed ik.quote:Op zondag 7 januari 2024 00:32 schreef lylastich het volgende:
is het verder niemand opgevallen dat op de zijkant van de schilderijen kleuren stonden die overeenkwamen met de kleuren van de foto met de codes? van boven naar beneden geel oranje rood paars zoiets. volgens mij moesten ze de codes uit het gele veld toepassen op de schilderijen met een gele kleur op de zijkant enz.enz.
Ik had vooraf het idee dat Kees er wellicht snel uit zou liggen.quote:Op zaterdag 6 januari 2024 22:06 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Kees vind ik veel te voor de hand liggend
Dit was wel de persoon die me het meest opviel, maar dat gaan ze toch niet doen?quote:Op zondag 7 januari 2024 00:17 schreef Perrin het volgende:
Lijkt best wel..
Declaatste jaren is de top 3 daar juist veelzeggend. Dat zijn kandidaten.quote:Op zaterdag 6 januari 2024 22:06 schreef NailQueen het volgende:
Die verdenkingen in de app zeggen niets. Mensen stemmen op de meest bekende naam.
De neusvleugels kloppen nietquote:Op zondag 7 januari 2024 00:17 schreef Perrin het volgende:
Lijkt best wel..
Wowquote:Op zondag 7 januari 2024 10:26 schreef Fred_B het volgende:
2,76 miljoen kijkers en 62,8% marktaandeel in de commerciële doelgroep. De makers zullen vandaag een vrolijke zondag hebben.
Wat goed.. dan had de slotjesgroep het echt beter moeten doen.. kees deed zomaar wat..quote:Op zondag 7 januari 2024 00:32 schreef lylastich het volgende:
is het verder niemand opgevallen dat op de zijkant van de schilderijen kleuren stonden die overeenkwamen met de kleuren van de foto met de codes? van boven naar beneden geel oranje rood paars zoiets. volgens mij moesten ze de codes uit het gele veld toepassen op de schilderijen met een gele kleur op de zijkant enz.enz.
Heerlijk! Zo zonde vd tijdquote:Op zondag 7 januari 2024 00:06 schreef TLC het volgende:
Ik heb hier zelfs voor teruggespoeld. Ik zit in de Anna tunnel.quote:Op zondag 7 januari 2024 00:17 schreef Perrin het volgende:
Lijkt best wel..
Weet niet of dat zijn leesbril was. En hij bracht (minstens) 1000 euro in de pot bij opdracht 2.quote:Op zondag 7 januari 2024 13:27 schreef golfer het volgende:
Kees was met het slotjesnummer roepen aan het mollen.
Eerst zegt ie dat hij geen bril bij zich heeft en even later staat ie, met bril op, slotjes proberen te openen.
Verder noemde hij volgens mij gewoon willekeurige getallen op, die toch niet door zijn medekandidaten konden worden gecheckt.
Hij zei duidelijk alleen dat hij geen bril bij zich had, hij had het niet specifiek over een leesbril.quote:Op zondag 7 januari 2024 15:21 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
Weet niet of dat zijn leesbril was.
En zei hij ‘dat hij er toch maar z’n bril had bijgepakt’quote:Op zondag 7 januari 2024 15:26 schreef golfer het volgende:
[..]
Hij zei duidelijk alleen dat hij geen bril bij zich had, hij had het niet specifiek over een leesbril.
En even later had ie wel een bril op.
Kijk maar eens goed naar 43:08 bij de 'subtitles' video op youtubequote:Op zondag 7 januari 2024 15:26 schreef golfer het volgende:
[..]
Hij zei duidelijk alleen dat hij geen bril bij zich had, hij had het niet specifiek over een leesbril.
En even later had ie wel een bril op.
Binnen de hele opdracht was dat ook de beste plek als mol om je bevindenquote:Op zondag 7 januari 2024 13:27 schreef golfer het volgende:
Kees was met het slotjesnummer roepen aan het mollen.
Eerst zegt ie dat hij geen bril bij zich heeft en even later staat ie, met bril op, slotjes proberen te openen.
Verder noemde hij volgens mij gewoon willekeurige getallen op, die toch niet door zijn medekandidaten konden worden gecheckt.
Hier bedoel ik:quote:Op zaterdag 6 januari 2024 20:45 schreef la_perle_rouge het volgende:
Zag ik nou in een flits een zwaargeschminkte persoon met een hoge hoed ook een kaartje om iemands nek omdraaien!
Alleen lijkt die op geen enkele kandidaat?quote:
Je moet voor de grap even de oren van Jip en die persoon vergelijken.quote:Op zondag 7 januari 2024 18:10 schreef Perrin het volgende:
[..]
Alleen lijkt die op geen enkele kandidaat?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 14% gewijzigd door Fretwork op 07-01-2024 22:35:38 ]The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Stilaan weer op topniveau na jaren als fietsende hamburger
Die mevrouw, waar jij zo oneerbiedig over schrijft heeft gewoon een naam.quote:Op zondag 7 januari 2024 23:30 schreef Hugo_Treger het volgende:
Ik heb voor het eerst een afleverinkje gezien, omdat mijn vriendin de afstandsbediening niet uit handen wilde geven. Ik weet alreeds wie de mol is: die dikke blonde. Niet omdat ze zat te kloten met die schilderijen, maar op grond van haar lichaamstaal. Klaar als een klont.
Richt je pijlen eens op een ander, flapdrol.quote:Op maandag 8 januari 2024 00:15 schreef golfer het volgende:
[..]
Die mevrouw, waar jij zo oneerbiedig over schrijft heeft gewoon een naam.
Had ik het tegen jou? En waarom ga je meteen scheldenquote:Op maandag 8 januari 2024 10:50 schreef Hugo_Treger het volgende:
Richt je pijlen eens op een ander, flapdrol.
Genoeg lekkers, ze werden zelfs in die volgorde geïntroduceerd. Verder werden de onderlinge verhoudingen al behoorlijk op scherp gezet, al leek dat na de eliminatie weer mee te vallenquote:
Ik vond van niet.quote:
geen schreeuwlelijken, dikke primaquote:Op maandag 8 januari 2024 16:59 schreef Za het volgende:
[..]
Ik vond van niet.
Aan de eerste opdracht leek geen einde te komen..., ik had de neiging de tv uit te zetten.
Qua kandidaten aardig, maar geen sfeermaker erbij, ik noem een Mark Baanders, Splinter Chabot, iemand met energie.
De Mexicaanse dame met de kaarten vond ik erg goed gecast en hoop ik als een rode draad door het programma te zien.
Tooske, de Sylvana Simons van WIDM (oudere kijkers begrijpen hem wel)quote:Op maandag 8 januari 2024 18:40 schreef schommelstoel het volgende:
Hoe was Tooske?
Ben namelijk bang dat ik mij ga dood ergeren aan haar.![]()
Jip keek deze persoon recht in de ogen, en was net zo lang. In die zin zou Tooske zomaar de mol kunnen zijn.quote:Op zondag 7 januari 2024 22:35 schreef -XOR- het volgende:
Deze persoon staat vaker in die entreehaag en heeft ook een waaier die hij/zij geregeld voor het gezicht houdt:
[ afbeelding ]
Ik ben er vrij zeker van dat dit de mol moet zijn (denk dat door alle gezichtsherkenningssoftware de productie huiverig is om een volledig gelaat te tonen). De persoon heeft de waaier in de linkerhand, maar niemand lijkt linkshandig te zijn, al toont Tooske af en toe wat ambidextrie (kan natuurlijk ook zijn omdat de persoon net handen heeft geschud en dus de waaier tijdelijk had overgeheveld). Merk ook op dat de ogen van deze persoon niet zichtbaar zijn. De ranke en haarloze pols lijkt vrouwelijk.
Hier zonder waaier:
[ afbeelding ]
Ja, door die weggeschoren wenkbrauwen.quote:Op zaterdag 6 januari 2024 20:43 schreef HappyCharly het volgende:
Wie is justin? Schrik beetje van zijn ogen..
quote:Op zaterdag 6 januari 2024 20:37 schreef Moira het volgende:
[..]
Huh is zij samen met Herman de Schermman?
Frida Kahlo. Misschien heeft Justin speciaal zijn wenkbrauwen geschoren als een Frida-Kahlo-hint omdat hij de mol is.quote:Op zaterdag 6 januari 2024 20:47 schreef DaMart het volgende:
Die kaart met die vrouw betekent vast dat de mol een vrouw is dit jaar.
Het komt nog best vaak voor dat een mol in de eerste aflevering nog goed zijn best doet om niet meteen op te vallen. In aflevering 1 ontstaan de meeste tunnelvisies. Als jij daarin niet voorkomt, zit je al best goed als mol.quote:Op zaterdag 6 januari 2024 21:08 schreef Bofjijff het volgende:
Wie met dat plan kwam van dat stemmen lijkt me dan niet de mol
Hij heette toch Pieter?quote:Op zaterdag 6 januari 2024 21:09 schreef Strani het volgende:
Justin had ook de zoon kunnen spelen van John Alberts in GTST.
[ afbeelding ]
Dit dus!quote:Op zaterdag 6 januari 2024 21:14 schreef svann het volgende:
Zijn die Kalo wenkbrouwen compensatie voor het ontbreken daarvan bij de mol?
Wtf, komt ie zó aan die lelijke naam?quote:Op zaterdag 6 januari 2024 21:41 schreef Moira het volgende:
[..]
Ik kan er nog steeds niet mee om gaan dat hij Soy heet omdat hij vernoemd is naar zijn vader die Jos heet. Dit is gewoon treurnis van het niveau Neveah maar dan erger.
Guilty.quote:
Ja das waar. En wat iemand ook zei kan er ook in de toekomst iets zijn dat al het geld weer uit de lot haalt.quote:Op dinsdag 9 januari 2024 09:03 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Het komt nog best vaak voor dat een mol in de eerste aflevering nog goed zijn best doet om niet meteen op te vallen. In aflevering 1 ontstaan de meeste tunnelvisies. Als jij daarin niet voorkomt, zit je al best goed als mol.
En het kan zo zijn dat Anna niet verwacht had dat bijna iedereen zou meegaan
Lijkt op een vrouw met lang haar dus dan zou je denken Jip of Anna, maar alles kan nep zijn. De borsten, kaaklijn, oren, haar. Dan zouden in theorie zelfs Justin of Rosario (rozen) eronder kunnen zitten.quote:
Oeh, dit is een interessante! Postuur en lengte is niet heel duidelijk te zien maar lijkt op dat van Rian?quote:Op zondag 7 januari 2024 22:35 schreef -XOR- het volgende:
Wanneer Kees te horen krijgt dat hij de mol de hand heeft geschud is er een flard te zien van zijn entree, juist op het moment dat de meest door kleding en schmink afgedekte persoon nadrukkelijk een hand naar hem uitsteekt.
[ afbeelding ]
Deze persoon staat vaker in die entreehaag en heeft ook een waaier die hij/zij geregeld voor het gezicht houdt:
[ afbeelding ]
Ik ben er vrij zeker van dat dit de mol moet zijn (denk dat door alle gezichtsherkenningssoftware de productie huiverig is om een volledig gelaat te tonen). De persoon heeft de waaier in de linkerhand, maar niemand lijkt linkshandig te zijn, al toont Tooske af en toe wat ambidextrie (kan natuurlijk ook zijn omdat de persoon net handen heeft geschud en dus de waaier tijdelijk had overgeheveld). Merk ook op dat de ogen van deze persoon niet zichtbaar zijn. De ranke en haarloze pols lijkt vrouwelijk.
Hier zonder waaier:
[ afbeelding ]
Jaquote:Op dinsdag 9 januari 2024 09:03 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Wtf, komt ie zó aan die lelijke naam?Het heeft ook altijd iets narcistisch om je eigen kind naar jezelf te vernoemen.
Over namen gesproken, was jij niet vroeger Moira. met een punt? Ik herinner me vaag een topic waarin je de naamsverandering aankondigde omdat de andere Moira niet meer actief was. Of verzin ik dit nu? 😅
Ja precies. Deze persoon viel mij ook het meeste op. Dank voor de foto's!quote:Op zondag 7 januari 2024 22:35 schreef -XOR- het volgende:
Wanneer Kees te horen krijgt dat hij de mol de hand heeft geschud is er een flard te zien van zijn entree, juist op het moment dat de meest door kleding en schmink afgedekte persoon nadrukkelijk een hand naar hem uitsteekt.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hier zonder waaier:
[ afbeelding ]
Bij deze foto's lijkt het toch een vrij smal gezicht te zijn en een volle onderlip.quote:Op zondag 7 januari 2024 22:35 schreef -XOR- het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hier zonder waaier:
[ afbeelding ]
is ze ook echt afgevallen? Of heeft ze alleen een rood scherm gezienquote:Op vrijdag 12 januari 2024 14:51 schreef TLC het volgende:
Voor alles is een eerste keer, dus schrijf Babs nog niet af, een afvaller die toch de mol blijkt te zijn
Dat zie je wel vaker gebeuren, dat een of twee de schuld krijgen van het falen van een opdracht. Terwijl ze vaak helemaal niet voldoende weten over wat ze moesten doen. Zo was het volkomen logisch dat ze die andere schilderijen er niet bijgekocht hadden, omdat het zelfs met die schilderijen verre van een garantie was dat ze dan wel meer schilderijen goed zouden raden. Sowieso zou het pas geld opleveren als ze er minimaal drie goed hadden.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 19:52 schreef heywoodu het volgende:
Net eindelijk aflevering één gekeken, zelf nog geen voorkeur wat betreft wie ik wel of niet leuk vind, vriendin vooralsnog alleen een voorkeur voor Babs....en dus gelijk boos en 'ik ga niet meer kijken!' toen zij er al uit lag![]()
Overigens een naaistreek van iedereen om de schuld voor het 'falen' met de portretten bij Babs en Rian te leggen, tering. Ze hadden uiteraard óf nul óf dertien schilderijen bij moeten kopen, iets er tussenin is vrij zinloos, en dan moet je er al drie goed hebben voor winst en vier voor (iets) meer winst dan ze nu hadden.
*Gooit handdoek in het zwembad.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 20:13 schreef Strani het volgende:
* Legt hier vast een handdoek neer om een plek te reserveren
Ja, precies dat. Hadden ze ook wel kunnen zeggen als tegenargument, maar goedquote:Op zaterdag 13 januari 2024 20:13 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat zie je wel vaker gebeuren, dat een of twee de schuld krijgen van het falen van een opdracht. Terwijl ze vaak helemaal niet voldoende weten over wat ze moesten doen. Zo was het volkomen logisch dat ze die andere schilderijen er niet bijgekocht hadden, omdat het zelfs met die schilderijen verre van een garantie was dat ze dan wel meer schilderijen goed zouden raden. Sowieso zou het pas geld opleveren als ze er minimaal drie goed hadden.
Dit nog even los van de aanwezigheid van de mol dan
Ja klopt. Maar dat gebeurd in het echte leven ook wel genoeg dat iemand de schuld wordt gegeven en diegene zich eigenlijk niet echt verweerd. Waardoor de aanvaller gelijk krijgt...quote:Op zaterdag 13 januari 2024 20:15 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja, precies dat. Hadden ze ook wel kunnen zeggen als tegenargument, maar goed
Alsof jou dat zou lukkenquote:Op zaterdag 13 januari 2024 20:16 schreef Strani het volgende:
[..]* Gooit @:Redefine in het zwembad
Er zijn weinig reclames waar ik me niet aan erger. Gelukkig kijk ik maar 1 keer per week tv.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 20:23 schreef Strani het volgende:
Ik begin me ondertussen aardig te ergeren aan die reclame van 'zin in in'.
Nou de meeste merk ik niet eens op omdat ik de reclames vooral negeer. Maar deze is té opvallendquote:Op zaterdag 13 januari 2024 20:27 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Er zijn weinig reclames waar ik me niet aan erger. Gelukkig kijk ik maar 1 keer per week tv.
Als je daar boekt ben je in de aap gelogeerd.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 20:29 schreef Strani het volgende:
Wat een rare naam voor een reisbedrijf, Koning Aap.
Ja, terwijl Mary Servaes die hit pas in 1969 had.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 20:36 schreef Redefine het volgende:
Uiteraard is het te winnen bedrag 1968
En dan ook op ruim 2000 meter hoogtequote:Op zaterdag 13 januari 2024 20:38 schreef svann het volgende:
Lekker rennen in de hitte.
Het scheen daar behoorlijk heet te zijn.
Zag eruit of het regendequote:Op zaterdag 13 januari 2024 20:38 schreef svann het volgende:
Lekker rennen in de hitte.
Het scheen daar behoorlijk heet te zijn.
Die wilde gewoon meeliften op het succes van de OSquote:Op zaterdag 13 januari 2024 20:38 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, terwijl Mary Servaes die hit pas in 1969 had.
Ze hebben een 'koude douche'-item toch? Of is dat Radar.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 20:42 schreef Redefine het volgende:
Misschien moeten we even iemand van Kassa op Fons afsturen.
Die is geloof ik van Radar. Maar de belbus komt straks wel met piepende banden het veld opgereden.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 20:43 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ze hebben een 'koude douche'-item toch? Of is dat Radar.
Nou, als je verkeerde borden laat staan schiet het ook niet op.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 20:43 schreef Redefine het volgende:
Justin doet wel iets te makkelijk over alles weghalen.
Ik hoorde net iets over twee kaarten die bij elkaar horen. Dus dat je met één kaart nog niks kunt.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 20:44 schreef monkyyy het volgende:
Ben wel benieuwd wat er op die kaartjes staat, waarom het zo verwarrend is
Fanatisme zegt niet zoveel. Dat kan ook juist verkeerd of maskerend zijn.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 20:44 schreef Schanu het volgende:
Anne staat heel hoog op de verdenkinglijst voor velen, maar ik vind haar vrij fanatiek.
Vooral weer veel chaos en lastig om maar iets van molstreken te kunnen zen.quote:
Dat is wel de beste manier om te mollen. Dan is het nauwelijks nog te herstellen.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 20:46 schreef zorro28 het volgende:
Het is echt aan het begin al mis gegaan.
Ja. Al ging het daarvoor ook niet per se goed.quote:
Die was zelf verward. Maar het ging m.i. al mis bij Kees. Of zelfs al bij Anna. Die dénkt te weten hoe het werkt, maar of dat klopt weten we ook nietquote:
Klopt. Je kunt vrij snel iemand anders met rommel opzadelen.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 20:49 schreef Whiskers2009 het volgende:
Hoe Anna en Kees het achterlaten heeft ook invloed op Fons
Verhelderend altijd om het nog een keer te kijken.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 20:49 schreef Whiskers2009 het volgende:
Hoe Anna en Kees het achterlaten heeft ook invloed op Fons
Ja en er is ook niet duidelijk doorgegeven aan Fons waar ze al mee bezig waren.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 20:48 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja. Al ging het daarvoor ook niet per se goed.
Dat zeg ikquote:Op zaterdag 13 januari 2024 20:50 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Ja en er is ook niet duidelijk doorgegeven aan Fons waar ze al mee bezig waren.
Jij roept, zij draaien.quote:
Nu je het zegt, daar lijkt het op ja.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 20:58 schreef Legoblokje het volgende:
Dat nummer speelt zodra ze gaan zitten?
Ja, plus patience is a virtue.quote:
Lijkt mij ook wel ja. Daar is denk ik het geld te verdienen of te verliezen.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 21:01 schreef Schanu het volgende:
De beste molpositie is bij het zwembad
Dat denk ik ook ja.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 21:05 schreef svann het volgende:
Oh....
Zij maken het geld op dat daarboven verdiend is?
En ze hebben op een of andere manier invloed op dat kilo-uniform-tango-lied.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 21:05 schreef svann het volgende:
Oh....
Zij maken het geld op dat daarboven verdiend is?
Ik dacht ook dat die massages etc geld zouden hebben gekost.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 21:13 schreef Redefine het volgende:
Het idee is aardig. Maar ik had toch wel verwacht dat de consequenties veel zwaarder zouden zijn.
Welke game?quote:Op zaterdag 13 januari 2024 21:13 schreef Moira het volgende:
Not me die met m'n man aan het gamen was en totaal vergeten was dat het al WIDM tijd was_
En bedankt he. Doordat jullie zaten te gamen i.p.v. hier mee te kijken kregen wij constant Mexico, Mexicooooooooooooooo te horenquote:Op zaterdag 13 januari 2024 21:13 schreef Moira het volgende:
Not me die met m'n man aan het gamen was en totaal vergeten was dat het al WIDM tijd was_
Heb je dan tenminste wel gewonnen met gamen?quote:Op zaterdag 13 januari 2024 21:13 schreef Moira het volgende:
Ja precies. Dat had het ook wel leuker gemaakt. Vooral omdat men dan binnen de groep veel meer naar elkaar zou gaan wijzen.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 21:14 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Ik dacht ook dat die massages etc geld zouden hebben gekost.
Niet dusquote:
Ter compensatie krijgen we nu wat oninteressant geneuzel over een kasverschilletje.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 21:14 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja precies. Dat had het ook wel leuker gemaakt. Vooral omdat men dan binnen de groep veel meer naar elkaar zou gaan wijzen.
Moet jouw man niet eens naar PEC kijken?quote:Op zaterdag 13 januari 2024 21:13 schreef Moira het volgende:
Ach Kees ontmaskert hem straks.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 21:16 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ter compensatie krijgen we nu wat oninteressant geneuzel over een kasverschilletje.
Moira dat kan nietquote:Op zaterdag 13 januari 2024 21:13 schreef Moira het volgende:
Ik denk dat Herman haar momenteel naar links swipet.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 21:17 schreef Pino112 het volgende:
Mag zij van Herman zomaar op Fons' schoot zitten?
Na de campingspelletjes van eerder die dag hebben ze nog een stoelendans gedaan.quote:
Vanwege het op schoot zitten, was er nergens anders plaats?quote:Op zaterdag 13 januari 2024 21:19 schreef Redefine het volgende:
[..]
Na de campingspelletjes van eerder die dag hebben ze nog een stoelendans gedaan.
Ik snapte al dat je het daarom zeiquote:Op zaterdag 13 januari 2024 21:20 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Vanwege het op schoot zitten, was er nergens anders plaats?
Nee ze zijn al drie dagen van huis dus de seksuele frustratie zit al tot aan het dak denk ikquote:Op zaterdag 13 januari 2024 21:20 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Vanwege het op schoot zitten, was er nergens anders plaats?
Nee, door de penningmeester zelfquote:Op zaterdag 13 januari 2024 21:21 schreef spapaars het volgende:
¤250 gejat door de vorige week weggestuurde?
Er is helemaal geen 250,- wegquote:Op zaterdag 13 januari 2024 21:21 schreef spapaars het volgende:
Nee, Justin zelf, om te kijken of hij daardoor info kreeg.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 21:21 schreef spapaars het volgende:
Dit gaat niet op!quote:Op zaterdag 13 januari 2024 21:20 schreef DaMart het volgende:
Jeroen eruit dus, aangezien we van hem geen namen horen?
Die zijn dan wel weer op hun toekomst voorbereid, dus dat scheelt.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |