quote:
Zodat ze kunnen roepen dat ze maar X geld hebben gewonnen, terwijl ze wel zesduizend euro hadden kunnen verdienen en de mol dus heel goed bezig isquote:Op zaterdag 6 januari 2024 20:55 schreef nils7 het volgende:
Hoe kunnen ze 6000 winnen als er maar 3 ze weg kunnen spelen?
Daarom doe jij natuurlijk niet mee.quote:Op zaterdag 6 januari 2024 20:56 schreef Strani het volgende:
[..]
Het zou inderdaad wel leuk zijn als kandidaten op z'n minst een wikipedia-pagina hebben.
Ik heb al jaren een wiki-pagina maar ik zoek nog een uitgeverquote:Op zaterdag 6 januari 2024 20:57 schreef Redefine het volgende:
[..]
Daarom doe jij natuurlijk niet mee.
quote:
niet van hem verwachtquote:Herman van der Zandt brak onlangs met zijn vrouw Jozephine Trehy. Hij liet zijn gezin achter om nieuw geluk te gaan beproeven met DWDD-tafeldame Anna Gimbrère. Boze tongen beweren nu dat Anna de oorzaak van de scheiding was.
Nee dit is voor ons niet echt boeiendquote:Op zaterdag 6 januari 2024 20:58 schreef Redefine het volgende:
Het idee is aardig. Maar om te kijken is dit natuurlijk niet zo'n heel boeiende opdracht.
Sowquote:Op zaterdag 6 januari 2024 20:57 schreef Redefine het volgende:
[..]
Daarom doe jij natuurlijk niet mee.
quote:Op zaterdag 6 januari 2024 20:58 schreef NailQueen het volgende:
Justin heeft een baard maar geen wenkbrauwen
quote:Op zaterdag 6 januari 2024 21:00 schreef Redefine het volgende:
Sor gaat de buitenring op. Dan is die in Mexico stad wel even onderweg.
Uiteraard hoort de Straan wel een wikipedia pagina te hebben als Nederlandse vluchteling in Spanjequote:
Dat dacht ik dus ook al iddquote:Op zaterdag 6 januari 2024 21:00 schreef DaMart het volgende:
De mol heeft waarschijnlijk dus geen vrijstelling... minder risico dat iemand daar 1000 euro mee verdient.
Gevoelsmatig lijkt Kees mij geen type die de mol wil zijn, maar juist het spel wil spelen.quote:Op zaterdag 6 januari 2024 21:00 schreef Gale_Boetticher het volgende:
De omgekeerde psychologie van Kees zou niet zo logisch zijn als mol
Ditquote:Op zaterdag 6 januari 2024 21:01 schreef Redefine het volgende:
[..]
Gevoelsmatig lijkt Kees mij geen type die de mol wil zijn, maar juist het spel wil spelen.
Yup dat denk ik ookquote:Op zaterdag 6 januari 2024 21:01 schreef Redefine het volgende:
[..]
Gevoelsmatig lijkt Kees mij geen type die de mol wil zijn, maar juist het spel wil spelen.
Al die Hollandersquote:Op zaterdag 6 januari 2024 21:02 schreef Strani het volgende:
Even de provincies van de kandidaten op een rijtje:
Noord-Holland 3
Zuid-Holland 3
Utrecht 1
Gelderland 1
Overijssel 1
En dan is Kees geboren in Nazareth (Israël) maar kwam in Nederland in Gorinchem wonen.
Met andere woorden: De randstad is zwaar oververtegenwoordigd. Doe met deze kennis wat u wilt.
Dat zijn de beste mensenquote:
Wie komt er uit Gelderland?quote:Op zaterdag 6 januari 2024 21:02 schreef Strani het volgende:
Even de provincies van de kandidaten op een rijtje:
Noord-Holland 3
Zuid-Holland 3
Utrecht 1
Gelderland 1
Overijssel 1
En dan is Kees geboren in Nazareth (Israël) maar kwam in Nederland in Gorinchem wonen.
Met andere woorden: De randstad is zwaar oververtegenwoordigd. Doe met deze kennis wat u wilt.
Ik vind Tooske ernorm vervelendquote:Op zaterdag 6 januari 2024 21:05 schreef roos94 het volgende:
Leuke groep denk ik.
Favorieten:
Kees
Rian
Tooske
Jeroen
De rest boeit me niet echt
Missende wenkbrauwen zijn nooit echt prettig om naar te kijken nee.quote:Op zaterdag 6 januari 2024 21:06 schreef Strani het volgende:
Ik kan er niks aan doen maar ik word een beetje ongemakkelijk van Justin.
Beetje dooie vissenogen.quote:Op zaterdag 6 januari 2024 21:06 schreef Strani het volgende:
Ik kan er niks aan doen maar ik word een beetje ongemakkelijk van Justin.
Alsnog heeft die maar één wenkbrauw minder dan Frida Kahlo.quote:Op zaterdag 6 januari 2024 21:07 schreef Moira het volgende:
Toch wel geinig om mensen kennis te zien maken met een drag-artiest die voor z'n werk z'n wenkbrauwen scheert
Nee en hij lijkt lenzen te dragen die z'n ogen bijna zwart maken.quote:Op zaterdag 6 januari 2024 21:07 schreef Redefine het volgende:
[..]
Missende wenkbrauwen zijn nooit echt prettig om naar te kijken nee.
Ja, zag je haar ook al staan op die waarzegster-kaarten?quote:Op zaterdag 6 januari 2024 21:08 schreef Redefine het volgende:
[..]
Alsnog heeft die maar één wenkbrauw minder dan Frida Kahlo.
Ja, hij is half doof geloof ikquote:Op zaterdag 6 januari 2024 21:08 schreef Koen66 het volgende:
Wat had Rosario nou in z'n oor? Gehoorapparaten?
T is daarnaast ook de combi van n herl bleek gezicht en donkere ogen. Vind t eng. Prima als hij dat mooi/ handig vindt uiteraard.quote:Op zaterdag 6 januari 2024 21:07 schreef Moira het volgende:
Toch wel geinig om mensen kennis te zien maken met een drag-artiest die voor z'n werk z'n wenkbrauwen scheert
Dat klopt.quote:Op zaterdag 6 januari 2024 21:08 schreef Koen66 het volgende:
Ja, hij schijnt gehoorverlies te hebbenquote:Op zaterdag 6 januari 2024 21:08 schreef Koen66 het volgende:
quote:Op zaterdag 6 januari 2024 21:08 schreef Moira het volgende:
[..]
Ja, zag je haar ook al staan op die waarzegster-kaarten?
Anna volgens mij..quote:Op zaterdag 6 januari 2024 21:08 schreef Bofjijff het volgende:
Wie met dat plan kwam van dat stemmen lijkt me dan niet de mol
Die kwam daarmee ja.quote:
Toch wel 1 minder dan de gemiddelde mensquote:Op zaterdag 6 januari 2024 21:09 schreef Martinello het volgende:
Frida Kahlo, die had juist teveel wenkbrauwen.
Nee hoor, was er maar éénquote:Op zaterdag 6 januari 2024 21:09 schreef Martinello het volgende:
Mollen zijn in meerderheid gayquote:Op zaterdag 6 januari 2024 21:09 schreef xminator het volgende:
[..]
Dat verhoogt wel kans op het mol zijn
Wel mooi.quote:Op zaterdag 6 januari 2024 21:09 schreef Martinello het volgende:
dacht ik ook, dan valt die af. Moedwillig 6000 in de pot brengen lijkt me iets teveel van het goeiequote:
Ahja truequote:Op zaterdag 6 januari 2024 21:10 schreef roos94 het volgende:
[..]
Afgelopen 4 mollen waren 3 homo man.
Ze moest weg naar Mexico.quote:Op zaterdag 6 januari 2024 21:10 schreef Strani het volgende:
Doodzonde dat de kapper van Babs niet genoeg tijd heeft gekregen om het af te maken.
Dit vooral.quote:Op zaterdag 6 januari 2024 21:06 schreef Yesse het volgende:
Slimme groep. Genoeg mensen die met het slimste idee meegingen
Tijd voor een boze oude witte man dan.quote:Op zaterdag 6 januari 2024 21:10 schreef roos94 het volgende:
[..]
Afgelopen 4 mollen waren 3 homo man.
vind Babs wel leuk, lekker enthousiastquote:Op zaterdag 6 januari 2024 21:10 schreef Strani het volgende:
Doodzonde dat de kapper van Babs niet genoeg tijd heeft gekregen om het af te maken.
Ja ze is wel vrolijk inderdaad.quote:Op zaterdag 6 januari 2024 21:12 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
vind Babs wel leuk, lekker enthousiast
Dan kunnen ze wat users uit NWS vragen.quote:Op zaterdag 6 januari 2024 21:12 schreef Martinello het volgende:
[..]
Tijd voor een boze oude witte man dan.
Die heeft model gestaan voor Bert van Ernie waarschijnlijkquote:Op zaterdag 6 januari 2024 21:10 schreef Moira het volgende:
[..]
Toch wel 1 minder dan de gemiddelde mens
Gelukkig geen Ernie, anders had ze een banaan in haar oor.quote:Op zaterdag 6 januari 2024 21:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
Die heeft model gestaan voor Bert van Ernie waarschijnlijk.
Hint!quote:Op zaterdag 6 januari 2024 21:14 schreef svann het volgende:
Zijn die Kalo wenkbrouwen compensatie voor het ontbreken daarvan bij de mol?
Te voor de hand liggendquote:Op zaterdag 6 januari 2024 21:14 schreef HappyCharly het volgende:
Kees had zijn leesbril niet bij zich.. blinde mol?
Die mocht die niet gebruiken, anders ging er geld uit de pot.quote:Op zaterdag 6 januari 2024 21:15 schreef Moira het volgende:
Dus z'n leesbril lag wel binnen handbereik?
Maar afgelopen keren was het al een man. Dus tijd voor een dikke witte vrouw aka rian?quote:Op zaterdag 6 januari 2024 21:12 schreef Martinello het volgende:
[..]
Tijd voor een boze oude witte man dan.
Of Tooske.quote:
Mag ook natuurlijk.quote:Op zaterdag 6 januari 2024 21:17 schreef xminator het volgende:
[..]
Maar afgelopen keren was het al een man. Dus tijd voor een dikke witte vrouw aka rian?
Ik denk dat ik in de app toch nog van Rian naar Jeroen switchquote:Op zaterdag 6 januari 2024 21:19 schreef Redefine het volgende:
Hm, zou een mol zo makkelijk nee zeggen tegen 1300 uit de pot?
Omdat het maar de vraag is of er überhaupt een schilderij goed gegokt wordt en je dus met bijkopen waarschijnlijk geld uit de pot haalt.quote:
Wel de vraag of ze dan wel een aantal goed hadden gehad.quote:
Zoals heel veel opdrachten.quote:Op zaterdag 6 januari 2024 21:23 schreef Remco het volgende:
Dit is zo'n opdracht die met een groep zonder mol ook bij lange na niet zou zijn gelukt.
Tunnelvisie Em, kijk nou uit!quote:Op zaterdag 6 januari 2024 21:23 schreef Em31 het volgende:
Slim, niet bijkopen als mol omdat je weet dat ze er niet tussen zaten
Tich niet flauw? Die had de groep met de slotjes moeten verzamelenquote:Op zaterdag 6 januari 2024 21:23 schreef Speedfight het volgende:
Wat flauw dat de echte schilderijen er niet bij zaten. Dan kan je t toch niet goed doen.
met bijkopen had je er 3 goed moeten hebben. Die kans is echt zo klein dat dit luktquote:Op zaterdag 6 januari 2024 21:20 schreef Redefine het volgende:
[..]
Omdat het maar de vraag is of er überhaupt een schilderij goed gegokt wordt en je dus met bijkopen waarschijnlijk geld uit de pot haalt.
Dátquote:Op zaterdag 6 januari 2024 21:25 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Tich niet flauw? Die had de groep met de slotjes moeten verzamelen
Ja, gaf ik ook al aan. Daarom had ik het zelf ook nooit gedaan.quote:Op zaterdag 6 januari 2024 21:26 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
met bijkopen had je er 3 goed moeten hebben. Die kans is echt zo klein dat dit lukt
Heb jij een vrijstelling voor volgende week?quote:Op zaterdag 6 januari 2024 21:26 schreef Strani het volgende:
[..]
Zelfs hier in het topic is denk ik flink gemold
Ja volgende week hoef ik niet mee te posten geloof ik.quote:Op zaterdag 6 januari 2024 21:27 schreef Redefine het volgende:
[..]
Heb jij een vrijstelling voor volgende week?
quote:Op zaterdag 6 januari 2024 21:27 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja volgende week hoef ik niet mee te posten geloof ik.
Oh ja dealquote:Op zaterdag 6 januari 2024 21:28 schreef Moira het volgende:
[..]Nee maar dan posten we hier alsnog over de aflevering als 'ie klaar is of als we 'm hebben teruggekeken
Ik vind het bij zo'n eerste aflevering eigenlijk bijna onmogelijk. Al zou ik dan wel een van de mensen kiezen die niet aan het schilderen waren. Daarvan vind ik Kees dan het meest verdacht, al geloof ik dan weer niet dat hij de mol is.quote:
Dat zijn de grootste criminelen!quote:Op zaterdag 6 januari 2024 21:28 schreef Strani het volgende:
Ik hoor het alweer, als je Spaans spreekt ben je meteen verdacht
Altijdquote:Op zaterdag 6 januari 2024 21:28 schreef Strani het volgende:
Dat zou ook juist kunnen betekenen dat je juist een rood scherm krijgtquote:Op zaterdag 6 januari 2024 21:27 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja volgende week hoef ik niet mee te posten geloof ik.
Laten we het hopenquote:Op zaterdag 6 januari 2024 21:29 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat zou ook juist kunnen betekenen dat je juist een rood scherm krijgt
Waarom denk je dat wij jou altijd als eerste overal de schuld van geven?quote:Op zaterdag 6 januari 2024 21:28 schreef Strani het volgende:
Hola supermercado.quote:
No, prefiero usar una tarjeta de crédito.quote:
Vorig seizoen wel eens keer bij een eliminatiequote:
'Con tarjeta por favor', pro tipquote:Op zaterdag 6 januari 2024 21:32 schreef Redefine het volgende:
[..]
No, prefiero usar una tarjeta de crédito.
Lo siento, no tengo.quote:Op zaterdag 6 januari 2024 21:32 schreef Redefine het volgende:
[..]
No, prefiero usar una tarjeta de crédito.
Bij een eliminatie ja, maar niet bij de eerste aflevering.quote:Op zaterdag 6 januari 2024 21:32 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Vorig seizoen wel eens keer bij een eliminatie
Dat is een basiszin in elke taal.quote:
No tengo dinero.quote:
Aka Cruella de Vil met dat haarquote:
Ja. Dus gewoon normaal doen is in principe de pro tip hier.quote:Op zaterdag 6 januari 2024 21:33 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat is een basiszin in elke taal.
Jaaa kak ik wilde eerst Babs invullen maar koos toen toch voor 'niemand', omdat dat antwoord in de 1e aflevering de grootste kans heeftquote:
Nou ja, jij wordt ook daar geaccepteerd, dus zo belangrijk is dat ook weer niet.quote:Op zaterdag 6 januari 2024 21:34 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja. Dus gewoon normaal doen is in principe de pro tip hier.
Nou ja. Tegenwoordig is dat de grootste kans om terug te komen.quote:
Nee hoor, het is gewoon zielig dat je langer in het vliegtuig zit dan je aanwezigheid in Mexico.quote:
Met die topito mag je aanwezig zijn bij de slotaflevering in Vondel CS.quote:
Ik stem voorquote:Op zaterdag 6 januari 2024 21:37 schreef monkyyy het volgende:
Misschien kan Ron Boszhard ook nog terugkomen
En daarna vinden we haar onthoofde hoofd gespiest op een hekwerk terug.quote:Op zaterdag 6 januari 2024 21:37 schreef Em31 het volgende:
Wordt ergens uitgezet op een duister plekje in Mexico
Ze wordt ontvoerd en voor 6000,- uit de pot, kunnen ze haar vrijkopen.quote:Op zaterdag 6 januari 2024 21:37 schreef Strani het volgende:
Dit was gewoon een bedreiging van het cartel.
Ik geloof dat een hoofd dan weer ontlichaamd wordt.quote:Op zaterdag 6 januari 2024 21:38 schreef JohnBercow het volgende:
[..]
En daarna vinden we haar onthoofde hoofd gespiest op een hekwerk terug.
quote:Op zaterdag 6 januari 2024 21:38 schreef JohnBercow het volgende:
[..]
En daarna vinden we haar onthoofde hoofd gespiest op een hekwerk terug.
Ik hoop op Matteo Simoniquote:Op zaterdag 6 januari 2024 21:37 schreef monkyyy het volgende:
Misschien kan Ron Boszhard ook nog terugkomen
Een paar km buiten de stad dus. Want denk niet dat ze daar veel straatverlichting hebben.quote:Op zaterdag 6 januari 2024 21:37 schreef Em31 het volgende:
Wordt ergens uitgezet op een duister plekje in Mexico
marlijn vind ik wel ok.. haat partner wisselt steeds.. nu is t splinter..quote:Op zaterdag 6 januari 2024 21:38 schreef NailQueen het volgende:
Kijken jullie naar Moltalk? Ik vind die Marlijn een beetje vervelend
Eerder hadden we Margriet, dus het kan erger.quote:Op zaterdag 6 januari 2024 21:38 schreef NailQueen het volgende:
Jaquote:
Ja ik kijk meestal nog wel met een half oog en FOK! erbij hahaquote:Op zaterdag 6 januari 2024 21:38 schreef NailQueen het volgende:
Moltalk kijk ik al een tijdje niet l, want drukke presentatoren en ou kandidaten die zich belangrijk vinden. Ze gaan nooit echt op hints in.quote:Op zaterdag 6 januari 2024 21:38 schreef NailQueen het volgende:
Ik ben wel al mn punten kwijt, voor wat het waard isquote:
Weet niet of mensen die op haar punten hadden ingezet in de app die nog hebben? Als die ook zijn verdubbeld is ze nog niet afgevallen iigquote:
Rop is weg, dat scheelt.quote:Op zaterdag 6 januari 2024 21:40 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Moltalk kijk ik al een tijdje niet l, want drukke presentatoren en ou kandidaten die zich belangrijk vinden. Ze gaan nooit echt op hints in.
Degenen die ingezet hebben op Babs hebben 0 punten zie ikquote:Op zaterdag 6 januari 2024 21:38 schreef HappyCharly het volgende:
Oh toch niemand er uit.. zonde van de punten in de app.. voelt voor niks..
Ik kan er nog steeds niet mee om gaan dat hij Soy heet omdat hij vernoemd is naar zijn vader die Jos heet. Dit is gewoon treurnis van het niveau Neveah maar dan erger.quote:
In de poule al 5 personen…quote:Op zaterdag 6 januari 2024 21:40 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Ik ben wel al mn punten kwijt, voor wat het waard is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |