Wel de vraag of ze dan wel een aantal goed hadden gehad.quote:
Zoals heel veel opdrachten.quote:Op zaterdag 6 januari 2024 21:23 schreef Remco het volgende:
Dit is zo'n opdracht die met een groep zonder mol ook bij lange na niet zou zijn gelukt.
Tunnelvisie Em, kijk nou uit!quote:Op zaterdag 6 januari 2024 21:23 schreef Em31 het volgende:
Slim, niet bijkopen als mol omdat je weet dat ze er niet tussen zaten
Tich niet flauw? Die had de groep met de slotjes moeten verzamelenquote:Op zaterdag 6 januari 2024 21:23 schreef Speedfight het volgende:
Wat flauw dat de echte schilderijen er niet bij zaten. Dan kan je t toch niet goed doen.
met bijkopen had je er 3 goed moeten hebben. Die kans is echt zo klein dat dit luktquote:Op zaterdag 6 januari 2024 21:20 schreef Redefine het volgende:
[..]
Omdat het maar de vraag is of er überhaupt een schilderij goed gegokt wordt en je dus met bijkopen waarschijnlijk geld uit de pot haalt.
Dátquote:Op zaterdag 6 januari 2024 21:25 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Tich niet flauw? Die had de groep met de slotjes moeten verzamelen
Ja, gaf ik ook al aan. Daarom had ik het zelf ook nooit gedaan.quote:Op zaterdag 6 januari 2024 21:26 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
met bijkopen had je er 3 goed moeten hebben. Die kans is echt zo klein dat dit lukt
Heb jij een vrijstelling voor volgende week?quote:Op zaterdag 6 januari 2024 21:26 schreef Strani het volgende:
[..]
Zelfs hier in het topic is denk ik flink gemold
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |