Ik dacht ook dat die massages etc geld zouden hebben gekost.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 21:13 schreef Redefine het volgende:
Het idee is aardig. Maar ik had toch wel verwacht dat de consequenties veel zwaarder zouden zijn.
Welke game?quote:Op zaterdag 13 januari 2024 21:13 schreef Moira het volgende:
Not me die met m'n man aan het gamen was en totaal vergeten was dat het al WIDM tijd was_
En bedankt he. Doordat jullie zaten te gamen i.p.v. hier mee te kijken kregen wij constant Mexico, Mexicooooooooooooooo te horenquote:Op zaterdag 13 januari 2024 21:13 schreef Moira het volgende:
Not me die met m'n man aan het gamen was en totaal vergeten was dat het al WIDM tijd was_
Heb je dan tenminste wel gewonnen met gamen?quote:Op zaterdag 13 januari 2024 21:13 schreef Moira het volgende:
Ja precies. Dat had het ook wel leuker gemaakt. Vooral omdat men dan binnen de groep veel meer naar elkaar zou gaan wijzen.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 21:14 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Ik dacht ook dat die massages etc geld zouden hebben gekost.
Niet dusquote:
Ter compensatie krijgen we nu wat oninteressant geneuzel over een kasverschilletje.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 21:14 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja precies. Dat had het ook wel leuker gemaakt. Vooral omdat men dan binnen de groep veel meer naar elkaar zou gaan wijzen.
Moet jouw man niet eens naar PEC kijken?quote:Op zaterdag 13 januari 2024 21:13 schreef Moira het volgende:
Ach Kees ontmaskert hem straks.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 21:16 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ter compensatie krijgen we nu wat oninteressant geneuzel over een kasverschilletje.
Moira dat kan nietquote:Op zaterdag 13 januari 2024 21:13 schreef Moira het volgende:
Ik denk dat Herman haar momenteel naar links swipet.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 21:17 schreef Pino112 het volgende:
Mag zij van Herman zomaar op Fons' schoot zitten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |