Alleen wat puntjes kwijt hè! Niet afgevallen.quote:Op zaterdag 6 januari 2024 21:41 schreef NailQueen het volgende:
Ach, we hebben een eerste afvaller in de ESF poule. Ik ga geen namen noemen maar hij spreekt Spaans

Wel aangekomen?quote:Op zaterdag 6 januari 2024 21:45 schreef Strani het volgende:
[..]
Alleen wat puntjes kwijt hè! Niet afgevallen.

Ach, daar kom ik wel overheen hoor, had al spijt maar toen kon ik niet meer wisselen.quote:

In België vorig jaar wel, maar zie ze dat niet zo doenquote:Op zaterdag 6 januari 2024 21:44 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Die kan door maar Quien esa el topo. oid.
[..]
Dit komt als opmerking ook al 10+ jaar terug, is nog nooit gebeurd.Aan dat basisprincipe van het spel gaan ze echt niet toornen.

Volgende keer een iets strikter deurbeleid graag.quote:Op zaterdag 6 januari 2024 21:44 schreef NailQueen het volgende:
Nogmaals, we hebben een eerste afvaller in de ESF poule. Ik ga geen namen noemen maar hij spreekt Spaans

Je kunt nog een keer overnieuw beginnen.quote:Op zaterdag 6 januari 2024 21:46 schreef Fretwork het volgende:
Ach, daar kom ik wel overheen hoor, had al spijt maar toen kon ik niet meer wisselen.

Ahh okquote:Op zaterdag 6 januari 2024 21:46 schreef Moira het volgende:
[..]
van 'tjappie', iets als 'gast' maar ook 'kneus/sukkel'
 dat ken ik idd
 dat ken ik idd  

Wie gaat er een shoutout naar FOK geven?quote:Op zaterdag 6 januari 2024 21:47 schreef HappyCharly het volgende:
Je kunt nu via de app ook meepraten met moltalk

Ik heb onder 'Moira' iets ingestuurdquote:Op zaterdag 6 januari 2024 21:48 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Wie gaat er een shoutout naar FOK geven?
 Maar dan zonder shout-out naar FOK! wel
 Maar dan zonder shout-out naar FOK! wel

Je schaamt je voor ons hèquote:Op zaterdag 6 januari 2024 21:49 schreef Moira het volgende:
[..]
Ik heb onder 'Moira' iets ingestuurdMaar dan zonder shout-out naar FOK! wel

quote:Op zaterdag 6 januari 2024 21:50 schreef Strani het volgende:
[..]
Je schaamt je voor ons hè
Snap ik wel.

Waarom kan je dat niet spelen?quote:Op zaterdag 6 januari 2024 21:50 schreef bianconeri het volgende:
Hopelijk komt die Babs nooit meer terug. Bah. Vaag figuur.
Die Justin was erg zenuwachtig tijdens de eliminatie, dat speel je niet.
Wel weer mooi begin!

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |