Als dragqueen moet je juist erg goed vanalles kunnen spelen, lijkt me.quote:Op zaterdag 6 januari 2024 21:50 schreef bianconeri het volgende:
Die Justin was erg zenuwachtig tijdens de eliminatie, dat speel je niet.
Wel weer mooi begin!
Het is een dragqueen figuur. Wat verwacht je anders dan overdreven nep gedoe?quote:Op zaterdag 6 januari 2024 21:51 schreef spapaars het volgende:
[..]
Waarom kan je dat niet spelen?
Was best overdreven die reactie van hem.
Wel prima denk ikquote:
Knappe vrouw welquote:Op zaterdag 6 januari 2024 21:49 schreef Martinello het volgende:
Die waarzegster past zo in een slechte B-film.
Pardon?quote:Op zaterdag 6 januari 2024 21:55 schreef Strani het volgende:
[..]
Was het maar waar Moira, was het maar waar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
Kees vind ik veel te voor de hand liggendquote:Op zaterdag 6 januari 2024 22:06 schreef jcdragon het volgende:
Kees en Anna zijn het meest verdacht.
Ik vond Babs super relaxed en vriendelijk, maar goed, dat jij je mening van te voren klaar had was wel duidelijk natuurlijk.quote:Op zaterdag 6 januari 2024 21:50 schreef bianconeri het volgende:
Hopelijk komt die Babs nooit meer terug. Bah. Vaag figuur.
Die Justin was erg zenuwachtig tijdens de eliminatie, dat speel je niet.
Wel weer mooi begin!
niet iedereen ging mee in dat plan overigensquote:Op zaterdag 6 januari 2024 22:20 schreef Xummon het volgende:
¤6500 in de pot na aflevering 1, dat laat de mol nooit toe. Oftewel dat geld gaat er ergens komende afleveringen weer uit.
Ik dacht juist dat als de schilders aan de touwtjes trokken het bij de codes omlaag gingquote:Op zaterdag 6 januari 2024 22:38 schreef Xummon het volgende:
Titel aflevering 1: Een handje helpen.
Op moment dat de schilders aan de touwen trokken ging hun scherm om schilderij te zien omhoog, maar kwamen daarbij ook de codes te voorschijn bij de slotenkrakers? Oftewel hielpen zij hun mede kandidaten een handje????
Zouden de codes dan niet te lang zichtbaar zijn?quote:Op zaterdag 6 januari 2024 22:40 schreef TLC het volgende:
[..]
Ik dacht juist dat als de schilders aan de touwtjes trokken het bij de codes omlaag ging
Anna kwam wel met het plan om allemaal een ander aan te wijzen als vrijstellingbezittende, daardoor liep de pot op zeker 6000 euro mis.quote:Op zaterdag 6 januari 2024 22:54 schreef TheVulture het volgende:
Mijn gutfeeling zei Anna en daar blijf ik voorlopig op. De Mol zou geen vrijstelling pakken (want levert geld op als ie wordt afgepakt). Daarnaast koos ze voor een van de deelnemers die ook geen vrijstelling had) en dat betekende eveneens geen geld in de pot.
Bij de schilderopdracht stond op ze de plek van de kisten, waar je potentieel het meest kon mollen door zo min mogelijk schilderijen te pakken, waardoor er potentieel veel bijgekocht moest worden maar het aan de andere kant ook veel moeilijker maakt om goede schilderijen te kiezen als er niet werd bijgekocht
Moest Ik ook aan denken. Wel de vriendelijke versie dan.quote:
Mwah dat vond ik dan juist weer tegen haar pleiten, want dat betekende dat er sowieso maximaal verdient zou worden, Met dat plan zouden alle vrijstellingen verdwijnen en dus maximaal geld in de pot komen.... Ik had echter het idee dat Rianne daar mee kwam en Anna daar wellicht als kandidatenactie in mee is gegaan...quote:Op zaterdag 6 januari 2024 23:18 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Anna kwam wel met het plan om allemaal een ander aan te wijzen als vrijstellingbezittende, daardoor liep de pot op zeker 6000 euro mis.
Ah, ik bedoelde dat er dan 6000e in de pot zou komen, dus een soort van -6000 voor de mol. Daarom leek Anna me juist niet logisch als mol.quote:Op zaterdag 6 januari 2024 23:31 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Mwah dat vond ik dan juist weer tegen haar pleiten, want dat betekende dat er sowieso maximaal verdient zou worden, Met dat plan zouden alle vrijstellingen verdwijnen en dus maximaal geld in de pot komen.... Ik had echter het idee dat Rianne daar mee kwam en Anna daar wellicht als kandidatenactie in mee is gegaan...
Of was het zo dat als alle 9 kandidaten op Kees zouden zijn gegaan dat er dan 9000 EUR verdient zou zijn? Dan zou het wel een mollenactie kunnen zijn...
inderdaadquote:Op zondag 7 januari 2024 00:06 schreef TLC het volgende:
Ook opgevallen dat ze bij WIDM niet meer aan introducties doen ? in het verleden stelden de kandidaten zich in de eerste aflevering nog voor, ze zullen bij WIDM vast denken 'google het maar'![]()
zou wel erg obvious zijn en ietwat dom van de makersquote:Op zondag 7 januari 2024 00:17 schreef Perrin het volgende:
Lijkt best wel..
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Dat is Mark Versteden (van de trustnobody podcast) die samen met zijn vrienden het hele moltalk heeft lopen af te kraken (vooral Marlijn) de afgelopen jarenquote:
quote:Op zondag 7 januari 2024 00:17 schreef Perrin het volgende:
Lijkt best wel..
Ja dat viel mij ook opquote:Op zondag 7 januari 2024 00:06 schreef TLC het volgende:
Ook opgevallen dat ze bij WIDM niet meer aan introducties doen ? in het verleden stelden de kandidaten zich in de eerste aflevering nog voor, ze zullen bij WIDM vast denken 'google het maar'![]()
Te makkelijk.quote:Op zondag 7 januari 2024 00:17 schreef Perrin het volgende:
Lijkt best wel..
Net even terug gekeken. De kleuren zaten inderdaad op het schilderij... sterker nog op het schilderij zaten dezelfde blokjes als de plek van de juiste code vermoed ik.quote:Op zondag 7 januari 2024 00:32 schreef lylastich het volgende:
is het verder niemand opgevallen dat op de zijkant van de schilderijen kleuren stonden die overeenkwamen met de kleuren van de foto met de codes? van boven naar beneden geel oranje rood paars zoiets. volgens mij moesten ze de codes uit het gele veld toepassen op de schilderijen met een gele kleur op de zijkant enz.enz.
Ik had vooraf het idee dat Kees er wellicht snel uit zou liggen.quote:Op zaterdag 6 januari 2024 22:06 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Kees vind ik veel te voor de hand liggend
Dit was wel de persoon die me het meest opviel, maar dat gaan ze toch niet doen?quote:Op zondag 7 januari 2024 00:17 schreef Perrin het volgende:
Lijkt best wel..
Declaatste jaren is de top 3 daar juist veelzeggend. Dat zijn kandidaten.quote:Op zaterdag 6 januari 2024 22:06 schreef NailQueen het volgende:
Die verdenkingen in de app zeggen niets. Mensen stemmen op de meest bekende naam.
De neusvleugels kloppen nietquote:Op zondag 7 januari 2024 00:17 schreef Perrin het volgende:
Lijkt best wel..
Wowquote:Op zondag 7 januari 2024 10:26 schreef Fred_B het volgende:
2,76 miljoen kijkers en 62,8% marktaandeel in de commerciële doelgroep. De makers zullen vandaag een vrolijke zondag hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |