Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar NovemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ring ringWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Dat is gewoon al jaren geleden!quote:Op zaterdag 9 december 2023 22:30 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
geen idee, maar veel leuke users zijn weg gegaan ook al tijdje geleden![]()
Ik schrik er ook nog af en toe van als ik zie dat we ondertussen in seizoen zoveel en zestig zitten. Dat is meer dan 50 bolkrijms die de Bolkes afgeleverd hebben!
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Ja vast wel of in Sjefs van Oekel Disco hoek met Donna Summerquote:Op zaterdag 9 december 2023 22:36 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
kwam voor in een liedje van Tracy chapman![]()
Ik wilde weten of je je Aldi melkletterbier al op had en of het smaaktequote:Op zaterdag 9 december 2023 22:36 schreef hemarookworst het volgende:
Ik werd geroepen door de grommert
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Uhhh jaa jij hebt echt veel bolkrijms er in gevlogenquote:Op zaterdag 9 december 2023 22:33 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat is gewoon al jaren geleden!![]()
Ik schrik er ook nog af en toe van als ik zie dat we ondertussen in seizoen zoveel en zestig zitten. Dat is meer dan 50 bolkrijms die de Bolkes afgeleverd hebben!![]()
en das idd al jaren geleden sooo.![]()
Ik kwam hier ergens in 2018 aan, en over 3 weken is het al 2024quote:Op zaterdag 9 december 2023 22:37 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
Uhhh jaa jij hebt echt veel bolkrijms er in gevlogen![]()
en das idd al jaren geleden sooo.![]()
![]()
Nee nog niet. Wel de andere, die Scottish ale van Aldi en einbecker winterbock, die smaakt me welquote:Op zaterdag 9 december 2023 22:37 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik wilde weten of je je Aldi melkletterbier al op had en of het smaakteUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Langer dan mijquote:Op zaterdag 9 december 2023 22:39 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik kwam hier ergens in 2018 aan, en over 3 weken is het al 2024![]()
![]()
ik kwam in 2019 maart maar heb niet vol op gebolkt
ben niet zo'n bolker
![]()
![]()
Heb je wel eens gewonnen?quote:Op zaterdag 9 december 2023 22:40 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
Langer dan mijik kwam in 2019 maart maar heb niet vol op gebolkt
ben niet zo'n bolker
![]()
Vandaag bij Van Moll in Eindhoven zitten bieren. Ook heul veul lekkers op. Al kan ik zo uit mijn hoofd niet meer zeggen welkequote:Op zaterdag 9 december 2023 22:39 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Nee nog niet. Wel de andere, die Scottish ale van Aldi en einbecker winterbock, die smaakt me wel![]()
![]()
Ook een paar lekkere sours. Ben ik normaal niet zo van maar deze waren erg lekker. En ik heb er (nog) geen brandend maagzuur van gekregen
Nog nooit sour opquote:Op zaterdag 9 december 2023 22:41 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Vandaag bij Van Moll in Eindhoven zitten bieren. Ook heul veul lekkers op. Al kan ik zo uit mijn hoofd niet meer zeggen welke![]()
![]()
Ook een paar lekkere sours. Ben ik normaal niet zo van maar deze waren erg lekker. En ik heb er (nog) geen brandend maagzuur van gekregenUw ADH vitamine Worst
Maar je bent er ook al superlang jaquote:Op zaterdag 9 december 2023 22:40 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
Langer dan mijik kwam in 2019 maart maar heb niet vol op gebolkt
ben niet zo'n bolker
De Bolkes zijn steeds de klos
Elke maand rijmen ze erop los:
een ode aan de maandwinnaar,
het blijft een mooi gebaar
De maandwinst gaat nooit naar Homijn![]()
Gelukkig, want daarop rijmen is niet zo fijn
Met Lovely kun je eigenlijk ook geen kant op; met devzero evenmin
De Bolkes rijmen bij zulke maandwinnaars met frisse tegenzin
Ze hopen op een zege voor iniminiemuis of hemarookworst
De Bolkes zijn dan sneller klaar en lessen hun dorst
Van sommige users doen de Bolkes het in hun broek
Gelukkig is er dan altijd nog het rijmwoordenboek
MED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
De winterbock drinkt best makkelijk weg ondanks de 7,5%Uw ADH vitamine Worst
Jij ookquote:Op zaterdag 9 december 2023 22:42 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Maar je bent er ook al superlang ja![]()
![]()
Paar maten van me zijn helemaal gek van de Geuzes en Krieks. Dus ik wordt nogal eens 'gedwongen'quote:![]()
De vriendin van een maat van me dacht een lekker zoet biertje te scoren "mango-honing-peach".
"Hij staat wel onder de sours hč..... Dus dikke kans dat het een mega zure is."
-"Neee! Mango-honing-peach! Dat moet zoet zijn!"
"Ja ok, ga je gang......"
Haske zuur dus.
De Bolkes hebben heul geen broek, die flatsen en vlaaien gewoon waar ze staan, zitten of vliegen.quote:Op zaterdag 9 december 2023 22:43 schreef Homijn het volgende:
De Bolkes zijn steeds de klos
Elke maand rijmen ze erop los:
een ode aan de maandwinnaar,
het blijft een mooi gebaar
De maandwinst gaat nooit naar Homijn![]()
Gelukkig, want daarop rijmen is niet zo fijn
Met Lovely kun je eigenlijk ook geen kant op; met devzero evenmin
De Bolkes rijmen bij zulke maandwinnaars met frisse tegenzin
Ze hopen op een zege voor iniminiemuis of hemarookworst
De Bolkes zijn dan sneller klaar en lessen hun dorst
Van sommige users doen de Bolkes het in hun broek
Gelukkig is er dan altijd nog het rijmwoordenboek
We hadden ook een tripel IPA van 9,5% Proefde je er ook niet aan af. Levensgevaarlijk dat soort spulquote:Op zaterdag 9 december 2023 22:43 schreef hemarookworst het volgende:
De winterbock drinkt best makkelijk weg ondanks de 7,5%
El Devo!quote:
Dit waren wel echt lekkere. Wel ook erg zuur. Als ik daar meer dan een paar glazen van op heb krijg ik echt last van maag en darmenquote:Op zaterdag 9 december 2023 22:56 schreef devzero het volgende:
[..]
Sour bieren zijn wel lekker. Maar ook apart
Ik heb zo een "white elephant party" en ik weet eigenlijk nog steeds niet hoe het werkt: je brengt een cadeautje, legt dat op een stapel. Een voor een mag iemand een pakje pakken of besluiten een al geopend pakje van iemand anders te "stelen" of een nieuw pakje te openen. Omdat #1 niet heeft kunnen stelen, mag die persoon op het laatst besluiten om te ruilen met iemand.
En een cadeau mag maar 2x gestolen worden.
Naja, als het maar leuk wordt.![]()
Klopt. Na 2 wil ik wel wat anders. Ze zijn meestal niet zo zwaar, 6 a 7 procentquote:Op zaterdag 9 december 2023 22:58 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dit waren wel echt lekkere. Wel ook erg zuur. Als ik daar meer dan een paar glazen van op heb krijg ik echt last van maag en darmen![]()
Ja ouders van beste vriend komen daar vandaan.quote:Op zaterdag 9 december 2023 18:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Klinkt heel ver weg.
Wat staat er op het menu? Of nog geen idee?
Ik ging eten bij de Italiaan, tagliatelle vongoleOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Is het die van la chouffe?quote:Op zaterdag 9 december 2023 22:48 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
We hadden ook een tripel IPA van 9,5% Proefde je er ook niet aan af. Levensgevaarlijk dat soort spulUw ADH vitamine Worst
quote:Op zaterdag 9 december 2023 22:59 schreef devzero het volgende:
Ik heb zo een "white elephant party" en ik weet eigenlijk nog steeds niet hoe het werkt: je brengt een cadeautje, legt dat op een stapel. Een voor een mag iemand een pakje pakken of besluiten een al geopend pakje van iemand anders te "stelen" of een nieuw pakje te openen. Omdat #1 niet heeft kunnen stelen, mag die persoon op het laatst besluiten om te ruilen met iemand.
En een cadeau mag maar 2x gestolen worden.
Naja, als het maar leuk wordt.:"Ehhhhh..... Watte? TJILP!"
:"Da's wel ingewikkeld hoor! Moooooh!"
Nee, was eoa craftbier ook.quote:"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Lekker bij https://www.neworientaleindhoven.nl/ wezen vreten (ja, vreten, met beschaafd dineren had het echt niks meer te makenquote:Op zaterdag 9 december 2023 23:01 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ja ouders van beste vriend komen daar vandaan.
Ik ging eten bij de Italiaan, tagliatelle vongole) . Wel echt een aanrader. Helft van het publiek is zelf ook Aziaat, dan weet je dat het goed is
O ja, je moet hier punten scoren
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Nog lekker goed bewogen op muziek van Paul van Dyk?quote:Uw ADH vitamine Worst
jaa super fijn! 2 uurtjes volop van genotenquote:Op zaterdag 9 december 2023 23:13 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Nog lekker goed bewogen op muziek van Paul van Dyk?
Ik heb het recht om te bepalen!![]()
* Homijn luistert Radio 49
De ontvangst hier in de duinen is weer uitstekend.MED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Met rode loper, hapjes en champagne?quote:Op zaterdag 9 december 2023 23:15 schreef Homijn het volgende:
* Homijn luistert Radio 49
De ontvangst hier in de duinen is weer uitstekend.Uw ADH vitamine Worst
@KillemWieftquote:"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Zo ongeveer jaMED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Dan ga ik ook wel even langs de duinen als de ontvangst zo goed isquote:
Uw ADH vitamine Worst
Ik woon niet zover bij het Nijntje-beeld vandaan.quote:Op zaterdag 9 december 2023 23:23 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Dan ga ik ook wel even langs de duinen als de ontvangst zo goed isMED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Strandslag 450 tochquote:Op zaterdag 9 december 2023 23:25 schreef Homijn het volgende:
[..]
Ik woon niet zover bij het Nijntje-beeld vandaan.Uw ADH vitamine Worst
Even lekker met je worst al die nauwe holletjes langs toch.quote:Op zaterdag 9 december 2023 23:23 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Dan ga ik ook wel even langs de duinen als de ontvangst zo goed is"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
quote:Op zaterdag 9 december 2023 23:28 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Even lekker met je worst al die nauwe holletjes langs toch.
Uw ADH vitamine Worst
Ik vind het trouwens best oneerlijk dat Nijntje wél een eigen standbeeld heeft.
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!quote:Op zaterdag 9 december 2023 23:32 schreef Homijn het volgende:
Ik vind het trouwens best oneerlijk dat Nijntje wél een eigen standbeeld heeft.
Ja. Vooral in december.quote:"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Gepromoveerd tot mijn signaturequote:Op zaterdag 9 december 2023 23:33 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!
Je weet dat het waar is omdat het gezegd is door een zwarte panter.quote:"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Molk
Erg geslaagd, al zeg ik het zelfquote:
Oké moet met een trema op de 'e'.quote:
@Madam_Paon #viesdikquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
De zwarte Panter hadden we vroeger daar waar ik huisdequote:Op zaterdag 9 december 2023 23:47 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Je weet dat het waar is omdat het gezegd is door een zwarte panter.![]()
Nee was niet naar jou. Erg bedankt voor de UI, die is super!quote:![]()
Was bezig met het typen van een nieuw topic dus vandaar dat ik hier gewoon random even 'oke..' typte.
JUI / Mijn grootste puntenwinst ooit! Dit topic was ik mee bezig
Wat je hebt gemaakt wordt erg gewaardeerd en die oke.. was niet naar jou dus, was gewoon even om te proberen een extra punt te pakken zonder te kijken wat er uberhaupt gezegd was![]()
Verdwenen topicsThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Altijd goed natuurlijk, een zwarte panter.quote:Op zaterdag 9 december 2023 23:56 schreef chufi het volgende:
[..]
De zwarte Panter hadden we vroeger daar waar ik huisde"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Ja, dat doe ik ook heel vaak. Vooral als mario380 in het topic isquote:Op zaterdag 9 december 2023 23:58 schreef Masberum het volgende:
[..]
Nee was niet naar jou. Erg bedankt voor de UI, die is super!![]()
Was bezig met het typen van een nieuw topic dus vandaar dat ik hier gewoon random even 'oke..' typte.
JUI / Mijn grootste puntenwinst ooit! Dit topic was ik mee bezig
Wat je hebt gemaakt wordt erg gewaardeerd en die oke.. was niet naar jou dus, was gewoon even om te proberen een extra punt te pakken zonder te kijken wat er uberhaupt gezegd was
Waar is die eigenlijk? Had wel verwacht dat die er vol voor zou gaan deze maand maar nee hoor....quote:Op zondag 10 december 2023 00:01 schreef Homijn het volgende:
[..]
Ja, dat doe ik ook heel vaak. Vooral als mario380 in het topic is"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Zegt Madame_paon je nog wat die ooit een topic opende dat ze ontmaagd wilde worden.quote:Op zondag 10 december 2023 00:00 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Altijd goed natuurlijk, een zwarte panter.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Nope, zal ik gemist hebben denk ikquote:Op zondag 10 december 2023 00:03 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Zegt Madame_paon je nog wat die ooit een topic opende dat ze ontmaagd wilde worden.
Waar in ik leefThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Stokstaartje ging toen net doen alsof hij er wel mee wil daten bleek ze later viesdik lang om gelachen toen in vbl ik zocht die topics allemaal verdwenen lijkt het.quote:Op zondag 10 december 2023 00:05 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nope, zal ik gemist hebben denk ikThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Het meest legendarische topic blijft toch KLB / ATTENTIE MODS!quote:Op zondag 10 december 2023 00:03 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Zegt Madame_paon je nog wat die ooit een topic opende dat ze ontmaagd wilde worden.MED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Stevenmac legende reageert daarquote:Op zondag 10 december 2023 00:06 schreef Homijn het volgende:
[..]
Het meest legendarische topic blijft toch KLB / ATTENTIE MODS!
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Zonder dat topic had ik niet bestaanquote:
Een bolk kusquote:I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, België, Nederland, St. Maarten
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta![]()
Welkomquote:Op zondag 10 december 2023 00:09 schreef Homijn het volgende:
[..]
Zonder dat topic had ik niet bestaanThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
De geboorte van Hominus?quote:Op zondag 10 december 2023 00:09 schreef Homijn het volgende:
[..]
Zonder dat topic had ik niet bestaan
Waar kan ik oude topics vindenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Klopt. Hier de eerste vermelding in het topic: #ANONIEM in KLB / ATTENTIE MODS!quote:
De rest is geschiedenis![]()
![]()
quote:Op dinsdag 23 juli 2013 20:48 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
een konijn dat moet stoppen voor het stoplicht
Die ligt nu in Ven-Zelderheide.quote:Op zondag 10 december 2023 00:10 schreef chufi het volgende:
[..]
waar ligt die stok nu .. zonder geintjes anymoreI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta![]()
Doet me denken aan de geboorte van de Bolkes (quote:Op zondag 10 december 2023 00:15 schreef Homijn het volgende:
[..]
Klopt. Hier de eerste vermelding in het topic: #ANONIEM in KLB / ATTENTIE MODS!
De rest is geschiedenis![]()
![]()
+
). Beste dingen ontstaan soms gewoon uit de randomness van Fok!
Ja. Tenzij iemand em omgehaald heeft, maar dat hoorde niet bij de recordpoging van zwabber, mickytjuh, kimmi en iglo, plus mezelf. Was mijn laatste verplaatsing en de rest is al lang en breed thuis.quote:Op zondag 10 december 2023 00:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat geloof je zelf maar ben je er 100% zeker van ?I'm surrounded by morons!
Ja vlucht weer naar het buitenland ...quote:Op zondag 10 december 2023 00:20 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ja. Tenzij iemand em omgehaald heeft, maar dat hoorde niet bij de recordpoging van zwabber, mickytjuh, kimmi en iglo, plus mezelf. Was mijn laatste verplaatsing en de rest is al lang en breed thuis.![]()
Ik ben er nog een week.quote:Op zondag 10 december 2023 00:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja vlucht weer naar het buitenland ...I'm surrounded by morons!
Duitse auto ivm auto huren in Dusseldorf. Want het was handiger qua tijd en geld om daarheen te vliegen.quote:Op zondag 10 december 2023 00:21 schreef chufi het volgende:
[..]
In Oost Nederland ivm met duitse auto?I'm surrounded by morons!
En ik ga ook echt op dit tijdstip de deur niet meer uit voor een stok.quote:Op zondag 10 december 2023 00:20 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ja. Tenzij iemand em omgehaald heeft, maar dat hoorde niet bij de recordpoging van zwabber, mickytjuh, kimmi en iglo, plus mezelf. Was mijn laatste verplaatsing en de rest is al lang en breed thuis.
Morgen weer een dag, maar ben toch bang dat het niet morgen wordtOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
En waarschijnlijk goedkopere benzine en huurprijs .. ja daarom dacht ik dat ook .. Als je in Den Helder had moeten wezen ... zou het anders zijnquote:Op zondag 10 december 2023 00:23 schreef Fogel het volgende:
[..]
Duitse auto ivm auto huren in Dusseldorf. Want het was handiger qua tijd en geld om daarheen te vliegen.![]()
Ik heb het even aan @Nova gevraagdquote:quote:Op zondag 10 december 2023 00:22 schreef Nova het volgende:
[..]
Hoi @:Homijn! Op het WGR-forum (Wat Gebeurt er?) op FOK! kun je terecht voor discussies over allerlei actuele onderwerpen en gebeurtenissen. Het is een plek waar de FOK!kers graag met elkaar praten over nieuws, politiek, maatschappelijke kwesties en andere zaken die in de wereld spelen.
Op dit forum worden verschillende topics gestart door gebruikers om te discusseren of informatie uit te wisselen. Je kunt hier bijvoorbeeld threads vinden over verkiezingen, COVID-19 updates, sportevenementen en nog veel meer!
Het WGR-forum biedt dus ruimte aan uiteenlopende interessante gesprekken tussen FOK!kers over wat er zoal gaande is in onze wereld.MED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
1. Ik ben geen hijquote:Op zondag 10 december 2023 00:24 schreef Masberum het volgende:
Ja waar is mickytjuh trouwens? Heb hem al een tijd niet meer zien posten
2. Ik ben de hele dag best actief geweest
3. Ik was uiteten.
4. Ik lig met mijn vriend op de bank films te kijkenOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
![]()
FIXEDquote:Op zondag 10 december 2023 00:26 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
1. Ik ben geen hij
3. Ik was uiteten.
4. Ik lig met mijn vriend op de bank xxxfilms te kijken na te bootsen![]()
Dat ook jaquote:Op zondag 10 december 2023 00:24 schreef chufi het volgende:
[..]
En waarschijnlijk goedkopere benzine en huurprijs .. ja daarom dacht ik dat ook .. Als je in Den Helder had moeten wezen ... zou het anders zijn
I'm surrounded by morons!
Je kijkt meerdere films tegelijk?quote:Op zondag 10 december 2023 00:26 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
1. Ik ben geen hij
3. Ik was uiteten.
4. Ik lig met mijn vriend op de bank films te kijken![]()
Goffedomme al meer dan een jaar geen corona gehad bedenk ik me net. Tegenvaller weer.
SterkteThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
We hebben er al 1 gezien en zijn halverwege de tweede.quote:Op zondag 10 december 2023 00:27 schreef Masberum het volgende:
[..]
Je kijkt meerdere films tegelijk?
Maar we zouden twee films tegelijkertijd kunnen kijkenz want er hangen twee tva naast elkaar in de woonkamerOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Welke flimz kijken/hebben jullie gekeken?quote:Op zondag 10 december 2023 00:29 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
We hebben er al 1 gezien en zijn halverwege de tweede.
Maar we zouden twee films tegelijkertijd kunnen kijkenz want er hangen twee tva naast elkaar in de woonkamer
Heel veel gekeken ja , nu ff nietquote:Op zondag 10 december 2023 00:29 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Welke flimz kijken/hebben jullie gekeken?![]()
![]()
Nu kijken we pitch blackquote:Op zondag 10 december 2023 00:29 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Welke flimz kijken/hebben jullie gekeken?
Veel te spannend voor mij
Eerder keken we die ene film van de Terminator
Die uhh ja. Latere die zich eerder afspeeltOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Zal vast op de doos staan. heb er ook nog wat liggen.quote:Op zondag 10 december 2023 00:30 schreef chufi het volgende:
Hoelang zijn die testen geldig ? heb er een aantal ongebruikt liggen
Maar ik ben dus sinds de hele corona maar 2 keer verkouden/griepig geweest. En dat was 2 keer corona. Verder al jaren geen verkoudheid gehad. Terwijl ik voor dat hele cojonagebeuren vanaf september tot mei de ene verkoudheid aan de andere reeg..
Niet dat ik klaag, ik vinnut prima. Maar wel bizar
Die is wel écht goedquote:Op zondag 10 december 2023 00:32 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Nu kijken we pitch black
Veel te spannend voor mij
Eerder keken we die ene film van de Terminator
Die uhh ja. Latere die zich eerder afspeelt.
Die Terminator ook, al zijn deel 1 en 2 natuurlijk de beste van de reeks
quote:Op zondag 10 december 2023 00:33 schreef Homijn het volgende:
Nu ik hier toch ben, @:nova: kan ik als konijn eigenlijk een kerstmuts over één oor dragen? Ik heb eerder al geprobeerd om de kerstmuts over beide oren te dragen, maar dat ziet er niet uit. Heb je anders nog creatieve adviezen over hoe ik geloofwaardig een kerstmuts kan dragen?Nummer 3 is me echt te veel werkquote:Op zondag 10 december 2023 00:33 schreef Nova het volgende:
[..]
Haha, @:Homijn, ik kan me voorstellen dat een kerstmuts over beide konijnenoren er misschien wat vreemd uitziet. Maar geen zorgen, ik heb wel wat creatieve adviezen voor je!
1. De schuine stijl: Plaats de kerstmuts op één oor en laat hem nonchalant naar de andere kant hangen. Dit geeft een speels en relaxed effect.
2. Het halfhoge model: Trek de muts iets lager op je hoofd zodat hij net boven je oren komt te zweven. Op deze manier kun je nog steeds genieten van het feestelijke gevoel zonder dat het in conflict komt met jouw schattige konijnenoor.
3. Accessoires toevoegen: Probeer eens om naast of rondom de kerstmuts nog kleine decoraties aan te brengen zoals belletjes, strikjes of zelfs nep sneeuwvlokken die aan bijvoorbeeld haarclips vastzitten! Zo voegje extra flair en eigenheid toe aan jouw unieke "konijn-met
Ik heb geen test gedaan .. eind 2019 na een meet kreeg vage klachten en was een paar dagen niet lekker zeg maar .. en daarna over... maar die klachten had ik eigenlijk nooit gehad zo erg en daarna verder ook niet .. denk dat ik het dus wel heb gehad ,,,quote:Op zondag 10 december 2023 00:32 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Zal vast op de doos staan. heb er ook nog wat liggen.
Maar ik ben dus sinds de hele corona maar 2 keer verkouden/griepig geweest. En dat was 2 keer corona. Verder al jaren geen verkoudheid gehad. Terwijl ik voor dat hele cojonagebeuren vanaf september tot mei de ene verkoudheid aan de andere reeg..
Niet dat ik klaag, ik vinnut prima. Maar wel bizar![]()
Ik zou me ook weer eens moeten testenOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Gewoon laten zoals het nu is. Al dat moeilijk doen.quote:Op zondag 10 december 2023 00:35 schreef Homijn het volgende:
[..]
[..]
Nummer 3 is me echt te veel werk
Ik geloof het wel .. heb nog de papier om een prik te halen , maar ik werk meestal met vpn en dan doet die het niet .. gedoe![]()
Wie ben jij?quote:Op zondag 10 december 2023 00:07 schreef Masberum het volgende:
Nou een topic kan alleen legendarisch zijn als die door mij is geopend, no offense![]()
Serieus, waarom? Ga je je ook voor gewone griep laten testen? Het is nergens goed voor. Als je een makkelijk besmettelijke ziekte hebt, welke dan ook, gewoon thuisblijven.quote:Op zondag 10 december 2023 00:37 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik zou me ook weer eens moeten testenI'm surrounded by morons!
Omdat als ik positief test ik een week vrij benquote:Op zondag 10 december 2023 00:41 schreef Fogel het volgende:
[..]
Serieus, waarom? Ga je je ook voor gewone griep laten testen? Het is nergens goed voor. Als je een makkelijk besmettelijke ziekte hebt, welke dan ook, gewoon thuisblijven.
Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Apart.quote:Op zondag 10 december 2023 00:42 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Omdat als ik positief test ik een week vrij ben
Bij ons zijn alle regels weg.I'm surrounded by morons!
Ik kom meerdere keren per week bij mijn hoogbejaarde ouders over de vloer, dus mocht ik verkouden worden dan tetst ik wel ff. Voor de rest zal het me jeukenquote:Op zondag 10 december 2023 00:41 schreef Fogel het volgende:
[..]
Serieus, waarom? Ga je je ook voor gewone griep laten testen? Het is nergens goed voor. Als je een makkelijk besmettelijke ziekte hebt, welke dan ook, gewoon thuisblijven.
Nee je wist hem gewoon niet. Niet liegen om te denken dat je zelf er dan beter uitkomtquote:Op zondag 10 december 2023 00:44 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Haha ja oke, was even je nieuwe masturberumnaam vergeten.![]()
Bij ons in principe ook,quote:
Maar als de bedrijfsarts ingeschakeld wordt en je kunt een positieve test laten zien is alles prima.
Maar was maar geintje. Zo ben ik niet.
Ik test gewoon omdat ik mee doe aan een wetenschappelijk onderzoek.
Ik doe regelmatig testen gewoon de huis tuin en keuken testen, de uitslagen en eventuele standaard klachten die ik heb geef ik door.
En soms krijg ik dan bericht dat ik een neus-keel monster moet opsturen.Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Ow en die neus-keel monsters testen ook op griepvirussenOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Pikkie, ik heb jou begin vorige maand gesproken. Je nieuwe gebruikersnaam heb ik niet onthouden. Ik heb nergens gelogen, projecteer die onzin niet op mij.quote:Op zondag 10 december 2023 00:45 schreef Masberum het volgende:
[..]
Nee je wist hem gewoon niet. Niet liegen om te denken dat je zelf er dan beter uitkomt![]()
Ik vind het wel primaOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Oke hoor kleiniequote:Op zondag 10 december 2023 00:50 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Pikkie, ik heb jou begin vorige maand gesproken. Je nieuwe gebruikersnaam heb ik niet onthouden. Ik heb nergens gelogen, projecteer die onzin niet op mij.![]()
Ik zou bijna willen dat ik weer eens verkouden werd, gewoon om te weten dat het nog kan.![]()
En wees gerust, zodra het weer een keer raak is kom ik hier janken over mijn mannengriep alsof ik bijna dood ben.
Mannengriep!
![]()
![]()
![]()
En je zit gewoon te liegen trouwens, dat weet je ook wel. Alleen al de naam spel je met opzet verkeerd als een kind dat wraak wil nemen. Om over de rest nog maar te zwijgen. Wees geen flapdrolquote:Op zondag 10 december 2023 00:50 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Pikkie, ik heb jou begin vorige maand gesproken. Je nieuwe gebruikersnaam heb ik niet onthouden. Ik heb nergens gelogen, projecteer die onzin niet op mij.![]()
Zo is dat Basquote:Op zondag 10 december 2023 00:54 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Lol, we kunnen ook gewoon een gesprek ergens over hebben hoor, niet alles is een wedstrijd.![]()
Kappen hoor
Bekker lolken toch.
Jezus het is hier weer een speelplaats van de basisschoolOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Gelukkig ben jij er jufquote:Op zondag 10 december 2023 00:58 schreef Mickytjuh het volgende:
Jezus het is hier weer een speelplaats van de basisschool![]()
Ik heb weekend
Val mij hier niet mee lastigOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Ik val je er niet mee lastig. Jij wil zelf stoer doenquote:Op zondag 10 december 2023 00:59 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik heb weekend
Val mij hier niet mee lastig![]()
Ow jee
Het is nog erger dan ik dacht.
Waar zijn die pillen die naar druifjes ruiken??Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
DTS is gonna DTS hčquote:Op zondag 10 december 2023 00:58 schreef Mickytjuh het volgende:
Jezus het is hier weer een speelplaats van de basisschool![]()
Still: DTS![]()
![]()
![]()
Waar bazel je over?quote:Op zondag 10 december 2023 01:00 schreef Mickytjuh het volgende:
Ow jee
Het is nog erger dan ik dacht.
Waar zijn die pillen die naar druifjes ruiken??![]()
Nog iets op het programma staan binnenkort?quote:"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Jep!.. basisschool in de dop.quote:
Kun je genoeg wetenschappelijk onderzoek op loslaten.Dit was een Beavis en Butt-Head referencequote:
Sorry als je nu niet weet waar het over gaat
Ik wil maar zo zeggen "doe lekker zelf onderzoek"Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Ik denk oprecht dat het hele DTS-gebeuren door de jaren heen een onaangebroken goudmijn van data is voor psychologisch onderzoekquote:Op zondag 10 december 2023 01:02 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Jep!.. basisschool in de dop.
Kun je genoeg wetenschappelijk onderzoek op loslaten.
ASOT eind februari wrsquote:Op zondag 10 december 2023 01:01 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nog iets op het programma staan binnenkort?Uw ADH vitamine Worst
Sowieso niet. Ik neem jou juist serieus, spel je naam niet verkeerd, ik maak er een viezige naam van. Omdat ik weet dat jij geen achtergestelde mongool bent en dat je zo'n woordspeling kan plaatsen. Ik benader je juist als een bekende.quote:Op zondag 10 december 2023 00:55 schreef Masberum het volgende:
[..]
En je zit gewoon te liegen trouwens, dat weet je ook wel. Alleen al de naam spel je met opzet verkeerd als een kind dat wraak wil nemen. Om over de rest nog maar te zwijgen. Wees geen flapdrol![]()
Jep.quote:Op zondag 10 december 2023 01:04 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik denk oprecht dat het hele DTS-gebeuren door de jaren heen een onaangebroken goudmijn van data is voor psychologisch onderzoek
En ook voor linguïsten!!Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Lekker man!quote:
Ik zit me al weken te verheugen op Bonsai Classics in januari. #zinan
Bolluk.quote:
Ja dat is ook echt dikquote:Op zondag 10 december 2023 01:06 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Lekker man!
Ik zit me al weken te verheugen op Bonsai Classics in januari. #zinanUw ADH vitamine Worst
Ow nou ja in dat geval dan mijn excuses, ook al kon ik die viezige naam niet direct als woordspelling op een positieve manier plaatsen. Maar dat ligt dan wellicht bij mij dat ik dingen direct als negatief zie. Sorryquote:Op zondag 10 december 2023 01:05 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Sowieso niet. Ik neem jou juist serieus, spel je naam niet verkeerd, ik maak er een viezige naam van. Omdat ik weet dat jij geen achtergestelde mongool bent en dat je zo'n woordspeling kan plaatsen. Ik benader je juist als een bekende.![]()
Ik verheug me op SkindredOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Beetje jammer dat mijn Australian-jasjes van vroeger niet meer passen. En zoveel kilo's krijg ik er ook niet meer af voor 20 januari.quote:
Met een scalpel lukt veelOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Waar en wanneer?quote:"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Ja dit is dan wel weer gelul van jouw kant, als je een naam gaat verdraaien en de ander maar moet raden dat het niet negatief is bedoeld.. Op die manier kan elke belediging wel goedgepraat wordenquote:Op zondag 10 december 2023 01:07 schreef BasEnAad het volgende:
Kijk ff waarom jij achter zulke bedoelingen iets slechts zoekt, want dat zit er echt niet in.![]()
Even 30 kilo liposuctie doenquote:
Vrijdag Amsterdamquote:Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Is ook niet echt gabber muziek tochquote:Op zondag 10 december 2023 01:08 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Beetje jammer dat mijn Australian-jasjes van vroeger niet meer passen. En zoveel kilo's krijg ik er ook niet meer af voor 20 januari.Uw ADH vitamine Worst
Kan ook. Is wel sneller en wellicht minder pijnlijk.quote:Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Eigenlijk wel, maar dan voordat de gabber hyperpopulair werd. En toen werd de gabber ook extreem hard.quote:Op zondag 10 december 2023 01:11 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Is ook niet echt gabber muziek toch"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Nou wat een slim plan!Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Lol ik heb een woordgrapje gemaakt over jouw naam. Dat is alles. Ik heb jou nergens persoonlijk beledigd. En ik heb persoonlijk ook geen hekel aan jou.quote:Op zondag 10 december 2023 01:09 schreef Masberum het volgende:
[..]
Ja dit is dan wel weer gelul van jouw kant, als je een naam gaat verdraaien en de ander maar moet raden dat het niet negatief is bedoeld.. Op die manier kan elke belediging wel goedgepraat worden![]()
Ik ga wel gewoon de komende 2 jaar heul langzaam afvallen zodat ik net voor mijn 50e weer een gezonde BMI heb.quote:Op zondag 10 december 2023 01:13 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Kan ook. Is wel sneller en wellicht minder pijnlijk.![]()
Dan ben ik 'dik' tevreden
Is beetje mix van retro house , techno en early hardcorequote:Op zondag 10 december 2023 01:14 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Eigenlijk wel, maar dan voordat de gabber hyperpopulair werd. En toen werd de gabber ook extreem hard.Uw ADH vitamine Worst
BolkI'm surrounded by morons!
Dont feed the Trollsquote:Op zondag 10 december 2023 01:15 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Lol ik heb een woordgrapje gemaakt over jouw naam. Dat is alles. Ik heb jou nergens persoonlijk beledigd. En ik heb persoonlijk ook geen hekel aan jou.Wat een volwassen aanpakquote:Op zondag 10 december 2023 01:16 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik ga wel gewoon de komende 2 jaar heul langzaam afvallen zodat ik net voor mijn 50e weer een gezonde BMI heb.![]()
Dan ben ik 'dik' tevreden
GadverdammeOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Geen ruzie, 0 gedoe.quote:Op zondag 10 december 2023 01:13 schreef Masberum het volgende:
Ik ga hier nu trouwens denk ik weg want ik wil geen ruzie of gedoe![]()
![]()
Wat zit jij mij een troll te noemen. Ik ben een leukere man dan jouw vriendquote:Op zondag 10 december 2023 01:16 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Dont feed the Trolls
[..]
Wat een volwassen aanpak
Gadverdamme![]()
Kijk dit bedoel ik.
Het hapt als een malleOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Als een malle zelfsquote:Op zondag 10 december 2023 01:17 schreef Mickytjuh het volgende:
Kijk dit bedoel ik.
Het hapt als een malle![]()
*zucht*
Ga gewoon allemaal slapen ofzo
I'm surrounded by morons!
BolkpostratiotechnischOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Voor ons was dat destijds gewoon gabberquote:Op zondag 10 december 2023 01:16 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Is beetje mix van retro house , techno en early hardcoreDe scene was toen ook echt nog heel relaxed. En nog redelijk underground. Toen het allemaal echt groot werd was het ook meteen minder gezellig. Niet in de laatste plaats omdat de helft van het publiek ineens flink aan de speed zat.
Ik hou van mijn toetsenbordOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Echt hč? En dat voor m'n 50equote:![]()
Vroeger!"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
![]()
ik ben een BolkPost
Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Ik identificeer me als Bolk-postOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Grrrrrrrr nu:"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Fuck ik moest lachenquote:Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Nu kijken we trouwens London Has Fallen
Das film 3Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Het bloed van Lynne iis de kleur van satesausOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Die ken ik nog niet. Aanrader?quote:Op zondag 10 december 2023 01:23 schreef Mickytjuh het volgende:
Nu kijken we trouwens London Has Fallen
Das film 3"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
We zitten een kwartier in de filmquote:
Of een half uur.
De acteurs zijn wel ok.
Verhaal doet me minder. Maar dat kan aan het genre liggen.
De CGI is afschuwelijkOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Heb niet het gevoel dat ik aan het gabberen ben als ik house of house of first rebirth aan het luisteren benquote:Op zondag 10 december 2023 01:19 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Voor ons was dat destijds gewoon gabberDe scene was toen ook echt nog heel relaxed. En nog redelijk underground. Toen het allemaal echt groot werd was het ook meteen minder gezellig. Niet in de laatste plaats omdat de helft van het publiek ineens flink aan de speed zat.
twee bonzai classics die wel vaak langskomt bij mij
Uw ADH vitamine Worst
Afschuwelijke CGI vind ik dan wel weer wat hebben tegenwoordig.quote:Op zondag 10 december 2023 01:25 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
We zitten een kwartier in de film
Of een half uur.
De acteurs zijn wel ok.
Verhaal doet me minder. Maar dat kan aan het genre liggen.
De CGI is afschuwelijk
Voordeel van ADHD is dat je kan focussen op twee dingen en het beide kan volgen
En soms kan dit juist weer niet.Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Ik ben een veel leukere vrouw dan jouw vriendinOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Dat was toch wel echt gabber in de begintijd.quote:Op zondag 10 december 2023 01:25 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Heb niet het gevoel dat ik aan het gabberen ben als ik house of house of first rebirth aan het luisteren bentwee bonzai classics die wel vaak langskomt bij mij
Maar ik snap dat het wat anders overkomt dan wat er daarna allemaal kwam, vooral uit Rotterdam.
Oke tot zo!quote:Op zondag 10 december 2023 01:26 schreef Masberum het volgende:
Nou ja sorry ik ga naar bed en seks hebben met mijn vriendin. Succes met alles hier![]()
Tien secondenOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Kon me herinneren dat er een soort eindfeest was toen ik in groep 1 zat met de hele school, werden er allemaal van die gabberversies van kinderliedjes gedraaid.quote:Op zondag 10 december 2023 01:27 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat was toch wel echt gabber in de begintijd.Maar ik snap dat het wat anders overkomt dan wat er daarna allemaal kwam, vooral uit Rotterdam.
Uw ADH vitamine Worst
Dat is zelfs nog een periode verder, dat het ook commercieel werd en je dat soort dingen kreegquote:Op zondag 10 december 2023 01:33 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Kon me herinneren dat er een soort eindfeest was toen ik in groep 1 zat met de hele school, werden er allemaal van die gabberversies van kinderliedjes gedraaid.![]()
Wij vonden destijds de eerste Thunderdome-cd's al commercieel trouwens. Daar werden de nummers net wat vriendelijker voor het gehoor op gezet dan ze doorgaans in de tenten gedraaid werden![]()
God, mooie tijd was dat wel.
Lekker slapen Lieve bolkertjes!
.ik ga ter beddeOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Laap slekker!quote:Op zondag 10 december 2023 01:37 schreef Mickytjuh het volgende:
Lekker slapen Lieve bolkertjes!
.ik ga ter bedde
Ja was 1996 , toen kwam hakken en zagen en zo uitquote:Op zondag 10 december 2023 01:37 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat is zelfs nog een periode verder, dat het ook commercieel werd en je dat soort dingen kreeg![]()
Wij vonden destijds de eerste Thunderdome-cd's al commercieel trouwens. Daar werden de nummers net wat vriendelijker voor het gehoor op gezet dan ze doorgaans in de tenten gedraaid werden![]()
God, mooie tijd was dat wel.Uw ADH vitamine Worst
Gokje ... Helene?quote:Op zondag 10 december 2023 01:21 schreef mario390 het volgende:
@:chufi weet je wie do en fri
in schladming avond buiten
bij de saisonopening spelte??![]()
Dat ja. Wij zaten daar dus een paar jaar voor. The First Rebirth is ook uit 93. Toen zaten wij er midden in.quote:Op zondag 10 december 2023 01:41 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja was 1996 , toen kwam hakken en zagen en zo uit
Vind ik nog steeds één van de beste house platen ever."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
BeastThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
één van mijn vrienden toen was nogal een bijdehandje en wilde per se DJ worden. Die kreeg het dus wel voor elkaar dat hij het Dream Team (dat was toen echt te shizznit https://nl.wikipedia.org/wiki/The_Dreamteam ) naar Tilburg haalde en hij organiseerde ook een housefeest in het oude Noorderligt (dat is de voorloper van 013 ).quote:Op zondag 10 december 2023 01:41 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja was 1996 , toen kwam hakken en zagen en zo uit
Wij hem helpen met de zaal klaar maken en toen draaide hij voor de soundcheck ook First Rebirth. In een leeg Noorderligt met alle lasers en lampen aan. Dat moment herinner ik me nog steeds. Zo fucking indrukwekkend
Lekker man!quote:
Bitte ein Bittquote:Op zondag 10 december 2023 01:48 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Vooruit, dan neem ik hier nog een flesje Bitburger![]()
Proost pik!quote:Op zondag 10 december 2023 01:48 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Vooruit, dan neem ik hier nog een flesje Bitburger
Dat geloof ik gelijk!quote:Op zondag 10 december 2023 01:51 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
één van mijn vrienden toen was nogal een bijdehandje en wilde per se DJ worden. Die kreeg het dus wel voor elkaar dat hij het Dream Team (dat was toen echt te shizznit https://nl.wikipedia.org/wiki/The_Dreamteam ) naar Tilburg haalde en hij organiseerde ook een housefeest in het oude Noorderligt (dat is de voorloper van 013 ).
Wij hem helpen met de zaal klaar maken en toen draaide hij voor de soundcheck ook First Rebirth. In een leeg Noorderligt met alle lasers en lampen aan. Dat moment herinner ik me nog steeds. Zo fucking indrukwekkend
Beestachtig!![]()
Ik mis het Noorderligtquote:Op zondag 10 december 2023 01:54 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Dat geloof ik gelijk!
Beestachtig!![]()
![]()
Is dit een grap?quote:![]()
![]()
Lang niet gezien, ouwe. Zat je weer in ZA?quote:Op zondag 10 december 2023 01:58 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Moet jij nou weer deze vervelende spelletjes spelen midden in de nacht???Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Luister de eerste zin...quote:Op zondag 10 december 2023 01:59 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Lang niet gezien, ouwe. Zat je weer in ZA?
![]()
Ik bedoel, we worden allemaal ouder en zo maar dit, vooral die kop. Die is gewoon niet te herkennen!quote:"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Oh jezus ja. Tis al 10 december en dat is nog niet geregeld.quote:Op zondag 10 december 2023 02:00 schreef MizzezAmy het volgende:
En kunnen we zo in het nieuwe deel er eindelijk ronde 64 van maken?
Ben niet weggeweest hoor.quote:Op zondag 10 december 2023 01:59 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ha Killem! Kom je weer onder me?
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
quote:Proud member of the IDGAF+FU2 community
Forum Opties Forumhop: Hop naar: