één van mijn vrienden toen was nogal een bijdehandje en wilde per se DJ worden. Die kreeg het dus wel voor elkaar dat hij het Dream Team (dat was toen echt te shizznit https://nl.wikipedia.org/wiki/The_Dreamteam ) naar Tilburg haalde en hij organiseerde ook een housefeest in het oude Noorderligt (dat is de voorloper van 013 ).quote:Op zondag 10 december 2023 01:41 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja was 1996 , toen kwam hakken en zagen en zo uit
Lekker man!quote:
Bitte ein Bittquote:Op zondag 10 december 2023 01:48 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Vooruit, dan neem ik hier nog een flesje Bitburger
Proost pik!quote:Op zondag 10 december 2023 01:48 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Vooruit, dan neem ik hier nog een flesje Bitburger
Dat geloof ik gelijk!quote:Op zondag 10 december 2023 01:51 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
één van mijn vrienden toen was nogal een bijdehandje en wilde per se DJ worden. Die kreeg het dus wel voor elkaar dat hij het Dream Team (dat was toen echt te shizznit https://nl.wikipedia.org/wiki/The_Dreamteam ) naar Tilburg haalde en hij organiseerde ook een housefeest in het oude Noorderligt (dat is de voorloper van 013 ).
Wij hem helpen met de zaal klaar maken en toen draaide hij voor de soundcheck ook First Rebirth. In een leeg Noorderligt met alle lasers en lampen aan. Dat moment herinner ik me nog steeds. Zo fucking indrukwekkend
Ik mis het Noorderligtquote:Op zondag 10 december 2023 01:54 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Dat geloof ik gelijk!
Beestachtig!
Is dit een grap?quote:
Lang niet gezien, ouwe. Zat je weer in ZA?quote:Op zondag 10 december 2023 01:58 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Moet jij nou weer deze vervelende spelletjes spelen midden in de nacht???
Ha Killem! Kom je weer onder me?quote:
Luister de eerste zin...quote:Op zondag 10 december 2023 01:59 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Lang niet gezien, ouwe. Zat je weer in ZA?
Ik bedoel, we worden allemaal ouder en zo maar dit, vooral die kop. Die is gewoon niet te herkennen!quote:
Oh jezus ja. Tis al 10 december en dat is nog niet geregeld.quote:Op zondag 10 december 2023 02:00 schreef MizzezAmy het volgende:
En kunnen we zo in het nieuwe deel er eindelijk ronde 64 van maken?
Ben niet weggeweest hoor.quote:Op zondag 10 december 2023 01:59 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ha Killem! Kom je weer onder me?
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |