Erg geslaagd, al zeg ik het zelfquote:
Oké moet met een trema op de 'e'.quote:
@Madam_Paon #viesdikquote:
De zwarte Panter hadden we vroeger daar waar ik huisdequote:Op zaterdag 9 december 2023 23:47 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Je weet dat het waar is omdat het gezegd is door een zwarte panter.
Nee was niet naar jou. Erg bedankt voor de UI, die is super!quote:
Altijd goed natuurlijk, een zwarte panter.quote:Op zaterdag 9 december 2023 23:56 schreef chufi het volgende:
[..]
De zwarte Panter hadden we vroeger daar waar ik huisde
Ja, dat doe ik ook heel vaak. Vooral als mario380 in het topic isquote:Op zaterdag 9 december 2023 23:58 schreef Masberum het volgende:
[..]
Nee was niet naar jou. Erg bedankt voor de UI, die is super!![]()
Was bezig met het typen van een nieuw topic dus vandaar dat ik hier gewoon random even 'oke..' typte.
JUI / Mijn grootste puntenwinst ooit! Dit topic was ik mee bezig
Wat je hebt gemaakt wordt erg gewaardeerd en die oke.. was niet naar jou dus, was gewoon even om te proberen een extra punt te pakken zonder te kijken wat er uberhaupt gezegd was
Waar is die eigenlijk? Had wel verwacht dat die er vol voor zou gaan deze maand maar nee hoor....quote:Op zondag 10 december 2023 00:01 schreef Homijn het volgende:
[..]
Ja, dat doe ik ook heel vaak. Vooral als mario380 in het topic is
Zegt Madame_paon je nog wat die ooit een topic opende dat ze ontmaagd wilde worden.quote:Op zondag 10 december 2023 00:00 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Altijd goed natuurlijk, een zwarte panter.
Nope, zal ik gemist hebben denk ikquote:Op zondag 10 december 2023 00:03 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Zegt Madame_paon je nog wat die ooit een topic opende dat ze ontmaagd wilde worden.
Stokstaartje ging toen net doen alsof hij er wel mee wil daten bleek ze later viesdik lang om gelachen toen in vbl ik zocht die topics allemaal verdwenen lijkt het.quote:Op zondag 10 december 2023 00:05 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nope, zal ik gemist hebben denk ik
Het meest legendarische topic blijft toch KLB / ATTENTIE MODS!quote:Op zondag 10 december 2023 00:03 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Zegt Madame_paon je nog wat die ooit een topic opende dat ze ontmaagd wilde worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |