Nee je wist hem gewoon niet. Niet liegen om te denken dat je zelf er dan beter uitkomtquote:Op zondag 10 december 2023 00:44 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Haha ja oke, was even je nieuwe masturberumnaam vergeten.
Bij ons in principe ook,quote:
Pikkie, ik heb jou begin vorige maand gesproken. Je nieuwe gebruikersnaam heb ik niet onthouden. Ik heb nergens gelogen, projecteer die onzin niet op mij.quote:Op zondag 10 december 2023 00:45 schreef Masberum het volgende:
[..]
Nee je wist hem gewoon niet. Niet liegen om te denken dat je zelf er dan beter uitkomt
Oke hoor kleiniequote:Op zondag 10 december 2023 00:50 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Pikkie, ik heb jou begin vorige maand gesproken. Je nieuwe gebruikersnaam heb ik niet onthouden. Ik heb nergens gelogen, projecteer die onzin niet op mij.
En je zit gewoon te liegen trouwens, dat weet je ook wel. Alleen al de naam spel je met opzet verkeerd als een kind dat wraak wil nemen. Om over de rest nog maar te zwijgen. Wees geen flapdrolquote:Op zondag 10 december 2023 00:50 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Pikkie, ik heb jou begin vorige maand gesproken. Je nieuwe gebruikersnaam heb ik niet onthouden. Ik heb nergens gelogen, projecteer die onzin niet op mij.
Zo is dat Basquote:Op zondag 10 december 2023 00:54 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Lol, we kunnen ook gewoon een gesprek ergens over hebben hoor, niet alles is een wedstrijd.
Gelukkig ben jij er jufquote:Op zondag 10 december 2023 00:58 schreef Mickytjuh het volgende:
Jezus het is hier weer een speelplaats van de basisschool
Ik val je er niet mee lastig. Jij wil zelf stoer doenquote:Op zondag 10 december 2023 00:59 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik heb weekend
Val mij hier niet mee lastig
DTS is gonna DTS hèquote:Op zondag 10 december 2023 00:58 schreef Mickytjuh het volgende:
Jezus het is hier weer een speelplaats van de basisschool
Waar bazel je over?quote:Op zondag 10 december 2023 01:00 schreef Mickytjuh het volgende:
Ow jee
Het is nog erger dan ik dacht.
Waar zijn die pillen die naar druifjes ruiken??
Nog iets op het programma staan binnenkort?quote:
Jep!.. basisschool in de dop.quote:
Dit was een Beavis en Butt-Head referencequote:
Ik denk oprecht dat het hele DTS-gebeuren door de jaren heen een onaangebroken goudmijn van data is voor psychologisch onderzoekquote:Op zondag 10 december 2023 01:02 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Jep!.. basisschool in de dop.
Kun je genoeg wetenschappelijk onderzoek op loslaten.
ASOT eind februari wrsquote:Op zondag 10 december 2023 01:01 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nog iets op het programma staan binnenkort?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |