Stevenmac legende reageert daarquote:Op zondag 10 december 2023 00:06 schreef Homijn het volgende:
[..]
Het meest legendarische topic blijft toch KLB / ATTENTIE MODS!
Zonder dat topic had ik niet bestaanquote:
Een bolk kusquote:
Welkomquote:Op zondag 10 december 2023 00:09 schreef Homijn het volgende:
[..]
Zonder dat topic had ik niet bestaan
De geboorte van Hominus?quote:Op zondag 10 december 2023 00:09 schreef Homijn het volgende:
[..]
Zonder dat topic had ik niet bestaan
Klopt. Hier de eerste vermelding in het topic: #ANONIEM in KLB / ATTENTIE MODS!quote:
quote:Op dinsdag 23 juli 2013 20:48 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
een konijn dat moet stoppen voor het stoplicht
Die ligt nu in Ven-Zelderheide.quote:Op zondag 10 december 2023 00:10 schreef chufi het volgende:
[..]
waar ligt die stok nu .. zonder geintjes anymore
Doet me denken aan de geboorte van de Bolkes (quote:Op zondag 10 december 2023 00:15 schreef Homijn het volgende:
[..]
Klopt. Hier de eerste vermelding in het topic: #ANONIEM in KLB / ATTENTIE MODS!
De rest is geschiedenis![]()
![]()
Ja. Tenzij iemand em omgehaald heeft, maar dat hoorde niet bij de recordpoging van zwabber, mickytjuh, kimmi en iglo, plus mezelf. Was mijn laatste verplaatsing en de rest is al lang en breed thuis.quote:Op zondag 10 december 2023 00:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat geloof je zelf maar ben je er 100% zeker van ?
Ja vlucht weer naar het buitenland ...quote:Op zondag 10 december 2023 00:20 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ja. Tenzij iemand em omgehaald heeft, maar dat hoorde niet bij de recordpoging van zwabber, mickytjuh, kimmi en iglo, plus mezelf. Was mijn laatste verplaatsing en de rest is al lang en breed thuis.
Ik ben er nog een week.quote:Op zondag 10 december 2023 00:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja vlucht weer naar het buitenland ...
Duitse auto ivm auto huren in Dusseldorf. Want het was handiger qua tijd en geld om daarheen te vliegen.quote:Op zondag 10 december 2023 00:21 schreef chufi het volgende:
[..]
In Oost Nederland ivm met duitse auto?
En ik ga ook echt op dit tijdstip de deur niet meer uit voor een stok.quote:Op zondag 10 december 2023 00:20 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ja. Tenzij iemand em omgehaald heeft, maar dat hoorde niet bij de recordpoging van zwabber, mickytjuh, kimmi en iglo, plus mezelf. Was mijn laatste verplaatsing en de rest is al lang en breed thuis.
En waarschijnlijk goedkopere benzine en huurprijs .. ja daarom dacht ik dat ook .. Als je in Den Helder had moeten wezen ... zou het anders zijnquote:Op zondag 10 december 2023 00:23 schreef Fogel het volgende:
[..]
Duitse auto ivm auto huren in Dusseldorf. Want het was handiger qua tijd en geld om daarheen te vliegen.
Ik heb het even aan @Nova gevraagdquote:
quote:Op zondag 10 december 2023 00:22 schreef Nova het volgende:
[..]
Hoi @:Homijn! Op het WGR-forum (Wat Gebeurt er?) op FOK! kun je terecht voor discussies over allerlei actuele onderwerpen en gebeurtenissen. Het is een plek waar de FOK!kers graag met elkaar praten over nieuws, politiek, maatschappelijke kwesties en andere zaken die in de wereld spelen.
Op dit forum worden verschillende topics gestart door gebruikers om te discusseren of informatie uit te wisselen. Je kunt hier bijvoorbeeld threads vinden over verkiezingen, COVID-19 updates, sportevenementen en nog veel meer!
Het WGR-forum biedt dus ruimte aan uiteenlopende interessante gesprekken tussen FOK!kers over wat er zoal gaande is in onze wereld.
1. Ik ben geen hijquote:Op zondag 10 december 2023 00:24 schreef Masberum het volgende:
Ja waar is mickytjuh trouwens? Heb hem al een tijd niet meer zien posten
FIXEDquote:Op zondag 10 december 2023 00:26 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
1. Ik ben geen hij
2. Ik ben de hele dag best actief geweest
3. Ik was uiteten.
4. Ik lig met mijn vriend op de bank xxxfilms te kijken na te bootsen
Dat ook jaquote:Op zondag 10 december 2023 00:24 schreef chufi het volgende:
[..]
En waarschijnlijk goedkopere benzine en huurprijs .. ja daarom dacht ik dat ook .. Als je in Den Helder had moeten wezen ... zou het anders zijn
Je kijkt meerdere films tegelijk?quote:Op zondag 10 december 2023 00:26 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
1. Ik ben geen hij
2. Ik ben de hele dag best actief geweest
3. Ik was uiteten.
4. Ik lig met mijn vriend op de bank films te kijken
We hebben er al 1 gezien en zijn halverwege de tweede.quote:Op zondag 10 december 2023 00:27 schreef Masberum het volgende:
[..]
Je kijkt meerdere films tegelijk?
Welke flimz kijken/hebben jullie gekeken?quote:Op zondag 10 december 2023 00:29 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
We hebben er al 1 gezien en zijn halverwege de tweede.
Maar we zouden twee films tegelijkertijd kunnen kijkenz want er hangen twee tva naast elkaar in de woonkamer
Heel veel gekeken ja , nu ff nietquote:Op zondag 10 december 2023 00:29 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Welke flimz kijken/hebben jullie gekeken?
Nu kijken we pitch blackquote:Op zondag 10 december 2023 00:29 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Welke flimz kijken/hebben jullie gekeken?
Zal vast op de doos staan. heb er ook nog wat liggen.quote:Op zondag 10 december 2023 00:30 schreef chufi het volgende:
Hoelang zijn die testen geldig ? heb er een aantal ongebruikt liggen
Die is wel écht goedquote:Op zondag 10 december 2023 00:32 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Nu kijken we pitch black
Veel te spannend voor mij
Eerder keken we die ene film van de Terminator
Die uhh ja. Latere die zich eerder afspeelt
quote:Op zondag 10 december 2023 00:33 schreef Homijn het volgende:
Nu ik hier toch ben, @:nova: kan ik als konijn eigenlijk een kerstmuts over één oor dragen? Ik heb eerder al geprobeerd om de kerstmuts over beide oren te dragen, maar dat ziet er niet uit. Heb je anders nog creatieve adviezen over hoe ik geloofwaardig een kerstmuts kan dragen?
Nummer 3 is me echt te veel werkquote:Op zondag 10 december 2023 00:33 schreef Nova het volgende:
[..]
Haha, @:Homijn, ik kan me voorstellen dat een kerstmuts over beide konijnenoren er misschien wat vreemd uitziet. Maar geen zorgen, ik heb wel wat creatieve adviezen voor je!
1. De schuine stijl: Plaats de kerstmuts op één oor en laat hem nonchalant naar de andere kant hangen. Dit geeft een speels en relaxed effect.
2. Het halfhoge model: Trek de muts iets lager op je hoofd zodat hij net boven je oren komt te zweven. Op deze manier kun je nog steeds genieten van het feestelijke gevoel zonder dat het in conflict komt met jouw schattige konijnenoor.
3. Accessoires toevoegen: Probeer eens om naast of rondom de kerstmuts nog kleine decoraties aan te brengen zoals belletjes, strikjes of zelfs nep sneeuwvlokken die aan bijvoorbeeld haarclips vastzitten! Zo voegje extra flair en eigenheid toe aan jouw unieke "konijn-met
Ik heb geen test gedaan .. eind 2019 na een meet kreeg vage klachten en was een paar dagen niet lekker zeg maar .. en daarna over... maar die klachten had ik eigenlijk nooit gehad zo erg en daarna verder ook niet .. denk dat ik het dus wel heb gehad ,,,quote:Op zondag 10 december 2023 00:32 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Zal vast op de doos staan. heb er ook nog wat liggen.
Maar ik ben dus sinds de hele corona maar 2 keer verkouden/griepig geweest. En dat was 2 keer corona. Verder al jaren geen verkoudheid gehad. Terwijl ik voor dat hele cojonagebeuren vanaf september tot mei de ene verkoudheid aan de andere reeg..
Niet dat ik klaag, ik vinnut prima. Maar wel bizar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |