Stevenmac legende reageert daarquote:Op zondag 10 december 2023 00:06 schreef Homijn het volgende:
[..]
Het meest legendarische topic blijft toch KLB / ATTENTIE MODS!
Zonder dat topic had ik niet bestaanquote:
Een bolk kusquote:
Welkomquote:Op zondag 10 december 2023 00:09 schreef Homijn het volgende:
[..]
Zonder dat topic had ik niet bestaan
De geboorte van Hominus?quote:Op zondag 10 december 2023 00:09 schreef Homijn het volgende:
[..]
Zonder dat topic had ik niet bestaan
Klopt. Hier de eerste vermelding in het topic: #ANONIEM in KLB / ATTENTIE MODS!quote:
quote:Op dinsdag 23 juli 2013 20:48 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
een konijn dat moet stoppen voor het stoplicht
Die ligt nu in Ven-Zelderheide.quote:Op zondag 10 december 2023 00:10 schreef chufi het volgende:
[..]
waar ligt die stok nu .. zonder geintjes anymore
Doet me denken aan de geboorte van de Bolkes (quote:Op zondag 10 december 2023 00:15 schreef Homijn het volgende:
[..]
Klopt. Hier de eerste vermelding in het topic: #ANONIEM in KLB / ATTENTIE MODS!
De rest is geschiedenis![]()
![]()
Ja. Tenzij iemand em omgehaald heeft, maar dat hoorde niet bij de recordpoging van zwabber, mickytjuh, kimmi en iglo, plus mezelf. Was mijn laatste verplaatsing en de rest is al lang en breed thuis.quote:Op zondag 10 december 2023 00:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat geloof je zelf maar ben je er 100% zeker van ?
Ja vlucht weer naar het buitenland ...quote:Op zondag 10 december 2023 00:20 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ja. Tenzij iemand em omgehaald heeft, maar dat hoorde niet bij de recordpoging van zwabber, mickytjuh, kimmi en iglo, plus mezelf. Was mijn laatste verplaatsing en de rest is al lang en breed thuis.
Ik ben er nog een week.quote:Op zondag 10 december 2023 00:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja vlucht weer naar het buitenland ...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |