Fuck ik moest lachenquote:
Die ken ik nog niet. Aanrader?quote:Op zondag 10 december 2023 01:23 schreef Mickytjuh het volgende:
Nu kijken we trouwens London Has Fallen
Das film 3
We zitten een kwartier in de filmquote:
Heb niet het gevoel dat ik aan het gabberen ben als ik house of house of first rebirth aan het luisteren benquote:Op zondag 10 december 2023 01:19 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Voor ons was dat destijds gewoon gabberDe scene was toen ook echt nog heel relaxed. En nog redelijk underground. Toen het allemaal echt groot werd was het ook meteen minder gezellig. Niet in de laatste plaats omdat de helft van het publiek ineens flink aan de speed zat.
Afschuwelijke CGI vind ik dan wel weer wat hebben tegenwoordig.quote:Op zondag 10 december 2023 01:25 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
We zitten een kwartier in de film
Of een half uur.
De acteurs zijn wel ok.
Verhaal doet me minder. Maar dat kan aan het genre liggen.
De CGI is afschuwelijk
Dat was toch wel echt gabber in de begintijd.quote:Op zondag 10 december 2023 01:25 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Heb niet het gevoel dat ik aan het gabberen ben als ik house of house of first rebirth aan het luisteren bentwee bonzai classics die wel vaak langskomt bij mij
Oke tot zo!quote:Op zondag 10 december 2023 01:26 schreef Masberum het volgende:
Nou ja sorry ik ga naar bed en seks hebben met mijn vriendin. Succes met alles hier
Kon me herinneren dat er een soort eindfeest was toen ik in groep 1 zat met de hele school, werden er allemaal van die gabberversies van kinderliedjes gedraaid.quote:Op zondag 10 december 2023 01:27 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat was toch wel echt gabber in de begintijd.Maar ik snap dat het wat anders overkomt dan wat er daarna allemaal kwam, vooral uit Rotterdam.
Dat is zelfs nog een periode verder, dat het ook commercieel werd en je dat soort dingen kreegquote:Op zondag 10 december 2023 01:33 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Kon me herinneren dat er een soort eindfeest was toen ik in groep 1 zat met de hele school, werden er allemaal van die gabberversies van kinderliedjes gedraaid.
Laap slekker!quote:Op zondag 10 december 2023 01:37 schreef Mickytjuh het volgende:
Lekker slapen Lieve bolkertjes!
.ik ga ter bedde
Ja was 1996 , toen kwam hakken en zagen en zo uitquote:Op zondag 10 december 2023 01:37 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat is zelfs nog een periode verder, dat het ook commercieel werd en je dat soort dingen kreeg![]()
Wij vonden destijds de eerste Thunderdome-cd's al commercieel trouwens. Daar werden de nummers net wat vriendelijker voor het gehoor op gezet dan ze doorgaans in de tenten gedraaid werden![]()
God, mooie tijd was dat wel.
Gokje ... Helene?quote:Op zondag 10 december 2023 01:21 schreef mario390 het volgende:
@:chufi weet je wie do en fri
in schladming avond buiten
bij de saisonopening spelte??
Dat ja. Wij zaten daar dus een paar jaar voor. The First Rebirth is ook uit 93. Toen zaten wij er midden in.quote:Op zondag 10 december 2023 01:41 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja was 1996 , toen kwam hakken en zagen en zo uit
één van mijn vrienden toen was nogal een bijdehandje en wilde per se DJ worden. Die kreeg het dus wel voor elkaar dat hij het Dream Team (dat was toen echt te shizznit https://nl.wikipedia.org/wiki/The_Dreamteam ) naar Tilburg haalde en hij organiseerde ook een housefeest in het oude Noorderligt (dat is de voorloper van 013 ).quote:Op zondag 10 december 2023 01:41 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja was 1996 , toen kwam hakken en zagen en zo uit
Lekker man!quote:
Bitte ein Bittquote:Op zondag 10 december 2023 01:48 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Vooruit, dan neem ik hier nog een flesje Bitburger
Proost pik!quote:Op zondag 10 december 2023 01:48 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Vooruit, dan neem ik hier nog een flesje Bitburger
Dat geloof ik gelijk!quote:Op zondag 10 december 2023 01:51 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
één van mijn vrienden toen was nogal een bijdehandje en wilde per se DJ worden. Die kreeg het dus wel voor elkaar dat hij het Dream Team (dat was toen echt te shizznit https://nl.wikipedia.org/wiki/The_Dreamteam ) naar Tilburg haalde en hij organiseerde ook een housefeest in het oude Noorderligt (dat is de voorloper van 013 ).
Wij hem helpen met de zaal klaar maken en toen draaide hij voor de soundcheck ook First Rebirth. In een leeg Noorderligt met alle lasers en lampen aan. Dat moment herinner ik me nog steeds. Zo fucking indrukwekkend
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |