Sowieso niet. Ik neem jou juist serieus, spel je naam niet verkeerd, ik maak er een viezige naam van. Omdat ik weet dat jij geen achtergestelde mongool bent en dat je zo'n woordspeling kan plaatsen. Ik benader je juist als een bekende.quote:Op zondag 10 december 2023 00:55 schreef Masberum het volgende:
[..]
En je zit gewoon te liegen trouwens, dat weet je ook wel. Alleen al de naam spel je met opzet verkeerd als een kind dat wraak wil nemen. Om over de rest nog maar te zwijgen. Wees geen flapdrol
Jep.quote:Op zondag 10 december 2023 01:04 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik denk oprecht dat het hele DTS-gebeuren door de jaren heen een onaangebroken goudmijn van data is voor psychologisch onderzoek
Lekker man!quote:
Bolluk.quote:
Ja dat is ook echt dikquote:Op zondag 10 december 2023 01:06 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Lekker man!
Ik zit me al weken te verheugen op Bonsai Classics in januari. #zinan
Ow nou ja in dat geval dan mijn excuses, ook al kon ik die viezige naam niet direct als woordspelling op een positieve manier plaatsen. Maar dat ligt dan wellicht bij mij dat ik dingen direct als negatief zie. Sorryquote:Op zondag 10 december 2023 01:05 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Sowieso niet. Ik neem jou juist serieus, spel je naam niet verkeerd, ik maak er een viezige naam van. Omdat ik weet dat jij geen achtergestelde mongool bent en dat je zo'n woordspeling kan plaatsen. Ik benader je juist als een bekende.
Beetje jammer dat mijn Australian-jasjes van vroeger niet meer passen. En zoveel kilo's krijg ik er ook niet meer af voor 20 januari.quote:
Waar en wanneer?quote:
Ja dit is dan wel weer gelul van jouw kant, als je een naam gaat verdraaien en de ander maar moet raden dat het niet negatief is bedoeld.. Op die manier kan elke belediging wel goedgepraat wordenquote:Op zondag 10 december 2023 01:07 schreef BasEnAad het volgende:
Kijk ff waarom jij achter zulke bedoelingen iets slechts zoekt, want dat zit er echt niet in.
Even 30 kilo liposuctie doenquote:
Vrijdag Amsterdamquote:
Is ook niet echt gabber muziek tochquote:Op zondag 10 december 2023 01:08 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Beetje jammer dat mijn Australian-jasjes van vroeger niet meer passen. En zoveel kilo's krijg ik er ook niet meer af voor 20 januari.
Kan ook. Is wel sneller en wellicht minder pijnlijk.quote:
Eigenlijk wel, maar dan voordat de gabber hyperpopulair werd. En toen werd de gabber ook extreem hard.quote:Op zondag 10 december 2023 01:11 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Is ook niet echt gabber muziek toch
Lol ik heb een woordgrapje gemaakt over jouw naam. Dat is alles. Ik heb jou nergens persoonlijk beledigd. En ik heb persoonlijk ook geen hekel aan jou.quote:Op zondag 10 december 2023 01:09 schreef Masberum het volgende:
[..]
Ja dit is dan wel weer gelul van jouw kant, als je een naam gaat verdraaien en de ander maar moet raden dat het niet negatief is bedoeld.. Op die manier kan elke belediging wel goedgepraat worden
Ik ga wel gewoon de komende 2 jaar heul langzaam afvallen zodat ik net voor mijn 50e weer een gezonde BMI heb.quote:Op zondag 10 december 2023 01:13 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Kan ook. Is wel sneller en wellicht minder pijnlijk.
Is beetje mix van retro house , techno en early hardcorequote:Op zondag 10 december 2023 01:14 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Eigenlijk wel, maar dan voordat de gabber hyperpopulair werd. En toen werd de gabber ook extreem hard.
Dont feed the Trollsquote:Op zondag 10 december 2023 01:15 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Lol ik heb een woordgrapje gemaakt over jouw naam. Dat is alles. Ik heb jou nergens persoonlijk beledigd. En ik heb persoonlijk ook geen hekel aan jou.
Wat een volwassen aanpakquote:Op zondag 10 december 2023 01:16 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik ga wel gewoon de komende 2 jaar heul langzaam afvallen zodat ik net voor mijn 50e weer een gezonde BMI heb.![]()
Dan ben ik 'dik' tevreden
Geen ruzie, 0 gedoe.quote:Op zondag 10 december 2023 01:13 schreef Masberum het volgende:
Ik ga hier nu trouwens denk ik weg want ik wil geen ruzie of gedoe
Wat zit jij mij een troll te noemen. Ik ben een leukere man dan jouw vriendquote:Op zondag 10 december 2023 01:16 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Dont feed the Trolls
[..]
Wat een volwassen aanpak
Gadverdamme
Als een malle zelfsquote:Op zondag 10 december 2023 01:17 schreef Mickytjuh het volgende:
Kijk dit bedoel ik.
Het hapt als een malle
Voor ons was dat destijds gewoon gabberquote:Op zondag 10 december 2023 01:16 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Is beetje mix van retro house , techno en early hardcore
Echt hè? En dat voor m'n 50equote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |