Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar NovemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Dat heb ik ook lang gehad.quote:
Tegenwoordig doe ik af en toe nog eens iets downloaden, maar legaal is vaak toch makkelijker![]()
Ja en heb je toch beter kwaliteit enz..quote:Op zaterdag 9 december 2023 17:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Dat heb ik ook lang gehad.
Tegenwoordig doe ik af en toe nog eens iets downloaden, maar legaal is vaak toch makkelijker![]()
Vaak wel ja. En de juiste ondertitelingquote:Op zaterdag 9 december 2023 17:47 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ja en heb je toch beter kwaliteit enz..![]()
Dat was soms helemaal een dramaquote:Op zaterdag 9 december 2023 17:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Vaak wel ja. En de juiste ondertiteling![]()
Ik heb het koudOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
5 centimeter hoger?Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Ik ga dadelijk lekker uit eten, maar heb dus vanwege de honger een sneetje bruinbrood op met paarden wordt van de paardenslager in Cronje in Haarlem.Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Klinkt heel ver weg.quote:Op zaterdag 9 december 2023 18:14 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik ga dadelijk lekker uit eten, maar heb dus vanwege de honger een sneetje bruinbrood op met paarden wordt van de paardenslager in Cronje in Haarlem.
Wat staat er op het menu? Of nog geen idee?![]()
Ik niet. Ik gun jou alleen puntenquote:Op zaterdag 9 december 2023 18:16 schreef Lovely het volgende:
Rustig is t hier, dus goed opletten..maar als je niet boos doet gun ik je wel wat punten![]()
![]()
Vind ik liefquote:Op zaterdag 9 december 2023 18:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik niet. Ik gun jou alleen punten![]()
Of @devzero gaat winnen of misschien @HiDiHo ..quote:Op zaterdag 9 december 2023 18:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik ga toch niet winnen, dus moet jij winnen![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: