Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar NovemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ring ringWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Dat is gewoon al jaren geleden!quote:Op zaterdag 9 december 2023 22:30 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
geen idee, maar veel leuke users zijn weg gegaan ook al tijdje geleden![]()
Ik schrik er ook nog af en toe van als ik zie dat we ondertussen in seizoen zoveel en zestig zitten. Dat is meer dan 50 bolkrijms die de Bolkes afgeleverd hebben!
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Ja vast wel of in Sjefs van Oekel Disco hoek met Donna Summerquote:Op zaterdag 9 december 2023 22:36 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
kwam voor in een liedje van Tracy chapman![]()
Ik wilde weten of je je Aldi melkletterbier al op had en of het smaaktequote:Op zaterdag 9 december 2023 22:36 schreef hemarookworst het volgende:
Ik werd geroepen door de grommert
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Uhhh jaa jij hebt echt veel bolkrijms er in gevlogenquote:Op zaterdag 9 december 2023 22:33 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat is gewoon al jaren geleden!![]()
Ik schrik er ook nog af en toe van als ik zie dat we ondertussen in seizoen zoveel en zestig zitten. Dat is meer dan 50 bolkrijms die de Bolkes afgeleverd hebben!![]()
en das idd al jaren geleden sooo.![]()
Ik kwam hier ergens in 2018 aan, en over 3 weken is het al 2024quote:Op zaterdag 9 december 2023 22:37 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
Uhhh jaa jij hebt echt veel bolkrijms er in gevlogen![]()
en das idd al jaren geleden sooo.![]()
![]()
Nee nog niet. Wel de andere, die Scottish ale van Aldi en einbecker winterbock, die smaakt me welquote:Op zaterdag 9 december 2023 22:37 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik wilde weten of je je Aldi melkletterbier al op had en of het smaakteUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Langer dan mijquote:Op zaterdag 9 december 2023 22:39 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik kwam hier ergens in 2018 aan, en over 3 weken is het al 2024![]()
![]()
ik kwam in 2019 maart maar heb niet vol op gebolkt
ben niet zo'n bolker
![]()
![]()
Heb je wel eens gewonnen?quote:Op zaterdag 9 december 2023 22:40 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
Langer dan mijik kwam in 2019 maart maar heb niet vol op gebolkt
ben niet zo'n bolker
![]()
Vandaag bij Van Moll in Eindhoven zitten bieren. Ook heul veul lekkers op. Al kan ik zo uit mijn hoofd niet meer zeggen welkequote:Op zaterdag 9 december 2023 22:39 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Nee nog niet. Wel de andere, die Scottish ale van Aldi en einbecker winterbock, die smaakt me wel![]()
![]()
Ook een paar lekkere sours. Ben ik normaal niet zo van maar deze waren erg lekker. En ik heb er (nog) geen brandend maagzuur van gekregen
Nog nooit sour opquote:Op zaterdag 9 december 2023 22:41 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Vandaag bij Van Moll in Eindhoven zitten bieren. Ook heul veul lekkers op. Al kan ik zo uit mijn hoofd niet meer zeggen welke![]()
![]()
Ook een paar lekkere sours. Ben ik normaal niet zo van maar deze waren erg lekker. En ik heb er (nog) geen brandend maagzuur van gekregenUw ADH vitamine Worst
Maar je bent er ook al superlang jaquote:Op zaterdag 9 december 2023 22:40 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
Langer dan mijik kwam in 2019 maart maar heb niet vol op gebolkt
ben niet zo'n bolker
De Bolkes zijn steeds de klos
Elke maand rijmen ze erop los:
een ode aan de maandwinnaar,
het blijft een mooi gebaar
De maandwinst gaat nooit naar Homijn![]()
Gelukkig, want daarop rijmen is niet zo fijn
Met Lovely kun je eigenlijk ook geen kant op; met devzero evenmin
De Bolkes rijmen bij zulke maandwinnaars met frisse tegenzin
Ze hopen op een zege voor iniminiemuis of hemarookworst
De Bolkes zijn dan sneller klaar en lessen hun dorst
Van sommige users doen de Bolkes het in hun broek
Gelukkig is er dan altijd nog het rijmwoordenboek
MED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
De winterbock drinkt best makkelijk weg ondanks de 7,5%Uw ADH vitamine Worst
Jij ookquote:Op zaterdag 9 december 2023 22:42 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Maar je bent er ook al superlang ja![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: