Paar maten van me zijn helemaal gek van de Geuzes en Krieks. Dus ik wordt nogal eens 'gedwongen'quote:
De Bolkes hebben heul geen broek, die flatsen en vlaaien gewoon waar ze staan, zitten of vliegen.quote:Op zaterdag 9 december 2023 22:43 schreef Homijn het volgende:
De Bolkes zijn steeds de klos
Elke maand rijmen ze erop los:
een ode aan de maandwinnaar,
het blijft een mooi gebaar
De maandwinst gaat nooit naar Homijn![]()
Gelukkig, want daarop rijmen is niet zo fijn
Met Lovely kun je eigenlijk ook geen kant op; met devzero evenmin
De Bolkes rijmen bij zulke maandwinnaars met frisse tegenzin
Ze hopen op een zege voor iniminiemuis of hemarookworst
De Bolkes zijn dan sneller klaar en lessen hun dorst
Van sommige users doen de Bolkes het in hun broek
Gelukkig is er dan altijd nog het rijmwoordenboek
We hadden ook een tripel IPA van 9,5% Proefde je er ook niet aan af. Levensgevaarlijk dat soort spulquote:Op zaterdag 9 december 2023 22:43 schreef hemarookworst het volgende:
De winterbock drinkt best makkelijk weg ondanks de 7,5%
El Devo!quote:
Dit waren wel echt lekkere. Wel ook erg zuur. Als ik daar meer dan een paar glazen van op heb krijg ik echt last van maag en darmenquote:Op zaterdag 9 december 2023 22:56 schreef devzero het volgende:
[..]
Sour bieren zijn wel lekker. Maar ook apart
Klopt. Na 2 wil ik wel wat anders. Ze zijn meestal niet zo zwaar, 6 a 7 procentquote:Op zaterdag 9 december 2023 22:58 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dit waren wel echt lekkere. Wel ook erg zuur. Als ik daar meer dan een paar glazen van op heb krijg ik echt last van maag en darmen
Ja ouders van beste vriend komen daar vandaan.quote:Op zaterdag 9 december 2023 18:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Klinkt heel ver weg.
Wat staat er op het menu? Of nog geen idee?
Is het die van la chouffe?quote:Op zaterdag 9 december 2023 22:48 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
We hadden ook een tripel IPA van 9,5% Proefde je er ook niet aan af. Levensgevaarlijk dat soort spul
quote:Op zaterdag 9 december 2023 22:59 schreef devzero het volgende:
Ik heb zo een "white elephant party" en ik weet eigenlijk nog steeds niet hoe het werkt: je brengt een cadeautje, legt dat op een stapel. Een voor een mag iemand een pakje pakken of besluiten een al geopend pakje van iemand anders te "stelen" of een nieuw pakje te openen. Omdat #1 niet heeft kunnen stelen, mag die persoon op het laatst besluiten om te ruilen met iemand.
En een cadeau mag maar 2x gestolen worden.
Naja, als het maar leuk wordt.
Nee, was eoa craftbier ook.quote:
Lekker bij https://www.neworientaleindhoven.nl/ wezen vreten (ja, vreten, met beschaafd dineren had het echt niks meer te makenquote:Op zaterdag 9 december 2023 23:01 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ja ouders van beste vriend komen daar vandaan.
Ik ging eten bij de Italiaan, tagliatelle vongole
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |