Nog lekker goed bewogen op muziek van Paul van Dyk?quote:
jaa super fijn! 2 uurtjes volop van genotenquote:Op zaterdag 9 december 2023 23:13 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Nog lekker goed bewogen op muziek van Paul van Dyk?
Met rode loper, hapjes en champagne?quote:Op zaterdag 9 december 2023 23:15 schreef Homijn het volgende:
* Homijn luistert Radio 49
De ontvangst hier in de duinen is weer uitstekend.
@KillemWieftquote:
Dan ga ik ook wel even langs de duinen als de ontvangst zo goed isquote:
Ik woon niet zover bij het Nijntje-beeld vandaan.quote:Op zaterdag 9 december 2023 23:23 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Dan ga ik ook wel even langs de duinen als de ontvangst zo goed is
Strandslag 450 tochquote:Op zaterdag 9 december 2023 23:25 schreef Homijn het volgende:
[..]
Ik woon niet zover bij het Nijntje-beeld vandaan.
Even lekker met je worst al die nauwe holletjes langs toch.quote:Op zaterdag 9 december 2023 23:23 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Dan ga ik ook wel even langs de duinen als de ontvangst zo goed is
quote:Op zaterdag 9 december 2023 23:28 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Even lekker met je worst al die nauwe holletjes langs toch.
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!quote:Op zaterdag 9 december 2023 23:32 schreef Homijn het volgende:
Ik vind het trouwens best oneerlijk dat Nijntje wél een eigen standbeeld heeft.
Ja. Vooral in december.quote:
Gepromoveerd tot mijn signaturequote:Op zaterdag 9 december 2023 23:33 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!
Je weet dat het waar is omdat het gezegd is door een zwarte panter.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |