Morgen weer een trailer ja?quote:
Inderdaad. Deze afbeelding met een coming soon tekstje en de trailer zou perfect zijn.quote:Op donderdag 7 december 2023 13:17 schreef Jor_Dii het volgende:
Die OP kan wel een update gebruiken zeg..
Is dat serieus ?quote:Op donderdag 7 december 2023 13:38 schreef Geschiedkundige het volgende:
Weer een trailer morgen! Wat een feest!
LEUGENS.quote:Op donderdag 7 december 2023 13:38 schreef Geschiedkundige het volgende:
Weer een trailer morgen! Wat een feest!
Mag ook wel na zoveel jaar en nieuwe enginequote:Op donderdag 7 december 2023 14:12 schreef LTVDK het volgende:
Als je dit ziet dan zijn de graphics toch wel flink wat niveautjes omhoog gegaan sinds V![]()
Ja dat wel, maar als je de trailer ziet heb je niet echt door dat het echt zo significant beter isquote:Op donderdag 7 december 2023 14:21 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
Mag ook wel na zoveel jaar en nieuwe engine
Ook al weet je het, dan nog is het verschil verrassend groot als je dat op deze manier ziet jaquote:Op donderdag 7 december 2023 14:12 schreef LTVDK het volgende:
Als je dit ziet dan zijn de graphics toch wel flink wat niveautjes omhoog gegaan sinds V![]()
Ik heb er in ieder geval erg zin inquote:Op donderdag 7 december 2023 14:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja dat wel, maar als je de trailer ziet heb je niet echt door dat het echt zo significant beter is
quote:Op donderdag 7 december 2023 15:35 schreef Erasmus het volgende:
Morgen om 15:00 uur weer een nieuwe trailer
Wat worden we verwend
Oh jammer manquote:
quote:Op donderdag 7 december 2023 18:19 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
[..]
Oh jammer man
Snap de grap ook niet 🤔
quote:
Is ie al gelekt?quote:Op donderdag 7 december 2023 15:35 schreef Erasmus het volgende:
Morgen om 15:00 uur weer een nieuwe trailer
Wat worden we verwend
"GTA we gotta talk"quote:Op donderdag 7 december 2023 22:44 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Florida Joker Man ziet geld erin
Wel mooi omdat dat soort figuren waarschijnlijk geen poot om op te staan met een rechtszaak maar straks wel een spiegel voor krijgen met een van de grootste spellen ooit. Al zullen sommige het wel uit willen melken.quote:Op donderdag 7 december 2023 22:48 schreef Rnie het volgende:
[..]
"GTA we gotta talk"
Ik had ook niet anders verwacht van zo'n freaky clown.
Het ergste is dat dit soort types dan juist trots zijn dat ze in het spel zitten.quote:Op donderdag 7 december 2023 22:55 schreef Momo het volgende:
[..]
Wel mooi omdat dat soort figuren waarschijnlijk geen poot om op te staan met een rechtszaak maar straks wel een spiegel voor krijgen met een van de grootste spellen ooit. Al zullen sommige het wel uit willen melken.
Hopelijk gaan ze dit filmpje er ook in verwerkenquote:Op donderdag 7 december 2023 22:44 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Trevor is dan ook echt het dna van GTA.quote:Op dinsdag 5 december 2023 13:33 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
Trevor was uit deel 5 mijn favoriet.
Heerlijk om zo'n sick fucked up psycopath te spelen
Volgens mij had destijds een actrice, ik meen Lindsay Logan oid maar dat weet ik niet meer precies, ook Rockstar/GTA5 aangeklaagd omdat die dame in het laadscherm of zo haarzelf zou zijn.quote:Op donderdag 7 december 2023 22:44 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Er werd door de verdediging beargumenteerd dat de afbeelding waar het om ging een satirische parodie was op een bepaald stereotype vrouw, wat gewoon een snoeiharde sneer naar Lohan was, maar wel eentje mmdie werkte.quote:Op vrijdag 8 december 2023 12:25 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
[..]
Volgens mij had destijds een actrice, ik meen Lindsay Logan oid maar dat weet ik niet meer precies, ook Rockstar/GTA5 aangeklaagd omdat die dame in het laadscherm of zo haarzelf zou zijn.
Heeft geen gelijk gekregen.
Net pas begonnen aan RDR2, dus heb nog wel even iets wat me bezig zal houden dit gat te overbruggen.quote:Op vrijdag 8 december 2023 12:31 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
Als ik gisteren niet aan Avatar Frontiers of Pandora was begonnen (wat een schitterende wereld overigens), dan had ik een nieuwe playthrough van GTA5 begonnen.
Behoorlijk last van een GTA itch.
Eerste playthrough?quote:Op vrijdag 8 december 2023 12:56 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Net pas begonnen aan RDR2, dus heb nog wel even iets wat me bezig zal houden dit gat te overbruggen.
Hoe geweldig velen die game vinden.quote:Op vrijdag 8 december 2023 12:56 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Net pas begonnen aan RDR2, dus heb nog wel even iets wat me bezig zal houden dit gat te overbruggen.
Ik ben nu bezig met mijn 4de poging en kom er weer niet doorheenquote:Op vrijdag 8 december 2023 13:00 schreef schommelstoel het volgende:
Hoe geweldig velen die game vinden.
Ik kom er niet door heen, de traagheid, en van A naar B elke keer op dat paard.
Ik kan wel genieten van mooie omgevingen en dat soort dingen.
Fantastische game maar die gameplay is niet doorheen te komen, zo langzaam.quote:Op vrijdag 8 december 2023 13:00 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Maar stront door een trechter is nog sneller dan RDR2
Misschien ben ik wel te laat aan de game begonnen.
Yes.quote:
quote:Op vrijdag 8 december 2023 13:00 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Maar stront door een trechter is nog sneller dan RDR2
Misschien ben ik wel te laat aan de game begonnen.
Dat trage kan mij dus wel bekoren. Ook al die extra's en het western stijltje boeit mij ook wel.quote:Op vrijdag 8 december 2023 13:22 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Ik ben nu bezig met mijn 4de poging en kom er weer niet doorheen. Het is inderdaad wel mooi en zo, maar met een verder tergende UI, verrotte gun/combatgameplay en volledig getreamlinede missies, is dat niet genoeg om me geboeid te houden. Het helpt allicht ook niet dat de wild west-setting me nooit geïnteresseerd heeft. Ik hoor dat vele moeite hadden met de traagheid en uiteindelijk met tranen het verhaal afsloten, maar ik betwijfel of ik me genoeg zal weten in te leven. Vooralsnog vind ik Arthur nog weinig boeiend.
Er is nog hoop. Wie weet krijg je alzheimerquote:Op vrijdag 8 december 2023 13:42 schreef Momo het volgende:
[..]
Wou dat ik dat ooit weer voor de eerste keer kon spelen.
Zelfde heb ik met RDR1.quote:Op vrijdag 8 december 2023 13:42 schreef Momo het volgende:
[..]
Jezelf Korsakov zuipen is the next best thing in dit gevalquote:Op vrijdag 8 december 2023 13:42 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik heb RDR 2, 1 keer heel langzaam tot in elke kier, uitgespeeld. Het nadeel is dan dat ik me dat hele spel nog zo goed kan herrinneren, dat een tweede keer het spelen niet zo interessant lijkt.quote:Op vrijdag 8 december 2023 13:44 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Zelfde heb ik met RDR1.
Buitenom dat wennen is het wel echt puur genieten hoor dat RDR 2.
Rdr 1 heeft voor de console net een update gehad dacht ik?quote:Op vrijdag 8 december 2023 13:48 schreef christmastsunami het volgende:
[..]
Ik heb RDR 2, 1 keer heel langzaam tot in elke kier, uitgespeeld. Het nadeel is dan dat ik me dat hele spel nog zo goed kan herrinneren, dat een tweede keer het spelen niet zo interessant lijkt.
Er zijn nooit geruchten over een uitbreiding of grote grafische update geweest toch?
Er waren wel geruchten over een 4k 60fps upgrade voor RDR2 voor PS5 en Series X, maar die plannen zijn voor onbepaalde tijd in de koelkast gezet, naast het bier, na het debacle van de GTA Trilogy Remaster.quote:Op vrijdag 8 december 2023 13:48 schreef christmastsunami het volgende:
[..]
Ik heb RDR 2, 1 keer heel langzaam tot in elke kier, uitgespeeld. Het nadeel is dan dat ik me dat hele spel nog zo goed kan herrinneren, dat een tweede keer het spelen niet zo interessant lijkt.
Er zijn nooit geruchten over een uitbreiding of grote grafische update geweest toch?
Ik kan me wel voorstellen dat als je de sfeer en stijl tof vindt, dat de traagheid dan juist wel goed kan zijn.quote:Op vrijdag 8 december 2023 13:42 schreef Red_85 het volgende:
Dat trage kan mij dus wel bekoren. Ook al die extra's en het western stijltje boeit mij ook wel.
Alleen het honorsysteem is kut. En wellicht dat lang rijden te paard (maar dat is hetzelfde met GTA vind ik te lang van a naar b).quote:Op vrijdag 8 december 2023 13:22 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Ik ben nu bezig met mijn 4de poging en kom er weer niet doorheen. Het is inderdaad wel mooi en zo, maar met een verder tergende UI, verrotte gun/combatgameplay en volledig gestreamlinede missies, is dat niet genoeg om me geboeid te houden. Het helpt allicht ook niet dat de wild west-setting me nooit geïnteresseerd heeft. Ik hoor dat vele moeite hadden met de traagheid en uiteindelijk met tranen het verhaal afsloten, maar ik betwijfel of ik me genoeg zal weten in te leven. Vooralsnog vind ik Arthur nog weinig boeiend.
Het leven was ook een stuk trager toen rond 1900. Je ziet zeg maar met de generatie van je betovergrootouders. Vind ik ook wel weer wat hebben.quote:Op vrijdag 8 december 2023 13:58 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Ik kan me wel voorstellen dat als je de sfeer en stijl tof vindt, dat de traagheid dan juist wel goed kan zijn.
Vind ik juist geweldig. Je acties hebben effect op de wereld waar je in zit. Zoals eerder aangehaald, die wereld is levend en je maakt daar deel vanuit.quote:Op vrijdag 8 december 2023 14:20 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Alleen het honorsysteem is kut. En wellicht dat lang rijden te paard (maar dat is hetzelfde met GTA vind ik te lang van a naar b).
Voorderest echt een goed spel.
En dat.quote:Op vrijdag 8 december 2023 14:55 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Het leven was ook een stuk trager toen rond 1900. Je ziet zeg maar met de generatie van je betovergrootouders. Vind ik ook wel weer wat hebben.
Toen RDR2 uitkwam zat ik in revalidatie en kon ik niet heel veel meer dan playstationnen, was toen wel echt genieten van die gamequote:Op vrijdag 8 december 2023 14:19 schreef schommelstoel het volgende:
Ik snap dat mensen de game tof vinden hoor.
Heb er alleen geen tijd voor in de zin dat als ik thuis kom wil lekker gamen en niet het gevoel hebben niets te hebben gedaan na een uurtje of half uurtje gamen.
Vroeger nam ik ook veel meer de tijd voor games, MGS op de PS1 nam de eerste playthrough ook veel tijd in beslag.
Die game 5 of 6 keer uitgespeeld.
Het gaat niet om de actie, het gaat om de hele wereld en het verhaal. Als je pief paf paf en boem wil doen en met grote snelheid rond wil rijden zijn er genoeg andere spellen.quote:Op vrijdag 8 december 2023 14:52 schreef Marsenal het volgende:
Het trage van RDR2 is wmb van dat spel ook absoluut de kracht en zwakte tegelijk. De setting vraagt om een trage opbouw om de sfeer er in te krijgen, en dat hebben ze heel knap gedaan, maar ik heb simpelweg ook niet de tijd om 4 uur lang te dwalen om uiteindelijk met een middelmatig gesneden berenvel te eindigen. Supermooie game, maar had 20 jaar eerder moeten komen. Uiteindelijk niet uitgespeeld.
Bij GTA is de dichtheid van de actie wat hoger, dat maakt het beter te behappen in korte sessies.
Ja nee, precies. Probleem is, ik wil heel graag trage en sfeervolle games spelen die leunen op een verhaal en setting, maar daarvoor zijn er simpelweg te veel onderbrekingenquote:Op vrijdag 8 december 2023 15:02 schreef Momo het volgende:
[..]
Het gaat niet om de actie, het gaat om de hele wereld en het verhaal. Als je pief paf paf en boem wil doen en met grote snelheid rond wil rijden zijn er genoeg andere spellen.
Ja dat snap ik wel haha, alle tijd.quote:Op vrijdag 8 december 2023 15:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Toen RDR2 uitkwam zat ik in revalidatie en kon ik niet heel veel meer dan playstationnen, was toen wel echt genieten van die game
Iets teveel informatie, maar het is je vergeven. THPS2 is een classic.quote:Op vrijdag 8 december 2023 15:14 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Ja dat snap ik wel haha, alle tijd.
Zo heb ik destijds Tony Hawk Pro skater 2 op de PS1 in een dag uitgespeeld.
Moest een dag met mijn voet omhoog zitten, had een ingegroeide teennagel laten behandelen
Die soundtrack alleen al. Maat van mij zit in een bandje, die hebben eens een avond alleen maar THPS2 platen gecovered, toen ging echt het dak er afquote:Op vrijdag 8 december 2023 18:22 schreef Rnie het volgende:
[..]
Iets teveel informatie, maar het is je vergeven. THPS2 is een classic.
May 16 - Lagwagonquote:Op vrijdag 8 december 2023 18:48 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Die soundtrack alleen al. Maat van mij zit in een bandje, die hebben eens een avond alleen maar THPS2 platen gecovered, toen ging echt het dak er af
Elke nieuwe gestolen auto weer de radiozender veranderen waardoor ik het na een tijdje maar helemaal heb uitgezet.quote:Op vrijdag 8 december 2023 19:31 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
Zolang West Coast Classics of iets vergelijkbaars er maar bij zit
Vaak zat dat ik alleen maar uren aan het rondrijden was, pure chaos aan het veroorzaken, vluchten voor de politie, met Ice Cube of Dre door de speakers.
Heerlijk
De Ubermacht Sentinel Coupéquote:Op vrijdag 8 december 2023 19:33 schreef Nober het volgende:
[..]
Elke nieuwe gestolen auto weer de radiozender veranderen waardoor ik het na een tijdje maar helemaal heb uitgezet.
Run 'n Gun games. Dat is ook gewoon saai.quote:Op vrijdag 8 december 2023 15:02 schreef Momo het volgende:
[..]
Het gaat niet om de actie, het gaat om de hele wereld en het verhaal. Als je pief paf paf en boem wil doen en met grote snelheid rond wil rijden zijn er genoeg andere spellen.
quote:There was a girl I knew
She said she cared about me
She tried to make my world
The way she thought it should be
[Chorus]
Yeah, we were desperate then
To have each other to hold
But love
Is a long, long road
Yeah, love
Is a long, long road
[Verse 2]
There were so many times
I would wake up at noon
Yeah, with my head spinning 'round
I would wait for the moon
[Chorus]
And give her one more chance
To try and save my soul
But love
Is a long, long road
Yeah, love
Is a long, long road
[Verse 3]
Yeah, it was hard to give up
Some things are hard to let go
Some things are never enough
I guess I only can hope
Ik mag hopen dat 1 van de hoofdrolspelers uit RedHillForest, Joe Exotic/Tiger King is.quote:Op vrijdag 8 december 2023 22:48 schreef Rnie het volgende:
Het gerucht gaat dus dat de lyrics van Love is a Long Road van Tom Petty voor een heel groot gedeelte aanslaan op het hele GTA 6 verhaal vanuit Jason, die vriend van Lucia die je in de trailer ziet, zijn oogpunt.
het "trust? trust" stukje laat wel duidelijk zien wie de broek aan heeft. Jason voelt meer aan als een medeplichtige, maar niet als het "meesterbrein". Het lijkt erop dat Lucia te ver gaat/ te veel wilt en Jason dit niet meer wilt/kan en zich tegen haar zal keren, met uiteraard alle gevolgen van dien.
Uiteindelijk is het wel hopen dat Rockstar dit dertien in een dozijn verhaal enige twists en turns geeft.
[..]
Eens. Ik ga hiervoor ook de PS5 kopen, maar goed nog lang lang wachten. Heerlijk om weer eens lekker in GTA te klooien. Verheug me er op.quote:Op vrijdag 8 december 2023 23:43 schreef Jimbo het volgende:
Zo'n zin an deze game, maar het duurt nog zo lang
Jaartje en wat maanden max toch begin 2025quote:Op vrijdag 8 december 2023 23:43 schreef Jimbo het volgende:
Zo'n zin an deze game, maar het duurt nog zo lang
Eh... Zet je control scheme op FPS STANDARD, pas de deadzones iets aan, free aiming en het speelt perfect. Linkerstick clicken om te rennen, net zoals in GtaV.quote:
Misschien kan hij die 2 miljoen dan gebruiken voor weg laseren van het geklieder op zijn hoofd.quote:Op zaterdag 9 december 2023 12:57 schreef Rnie het volgende:
Florida Joker now demanding 2 million dollars lol
https://www.reddit.com/r/(...)million_dollars_lol/
Waar we dus al bang voor waren
"You'll all took my likeliness... You took my LIFE"![]()
![]()
![]()
![]()
Hmm, werkt dat ook met mkb?quote:Op zaterdag 9 december 2023 12:59 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Eh... Zet je control scheme op FPS STANDARD, pas de deadzones iets aan, free aiming en het speelt perfect. Linkerstick clicken om te rennen, net zoals in GtaV.
quote:Op zaterdag 9 december 2023 12:57 schreef Rnie het volgende:
![]()
![]()
![]()
Ik speel GTA V altijd met controller.. rdr2, ookquote:
ach kan hem geen ongelijk geven. In dat rare land is een lawsuit de makkelijkste manier om rijk te wordenquote:Op zaterdag 9 december 2023 12:57 schreef Rnie het volgende:
![]()
![]()
![]()
Er is maar een man die dit soort dingen kan klaren voor Mr Joker.quote:Op zaterdag 9 december 2023 19:54 schreef over_hedge het volgende:
[..]
ach kan hem geen ongelijk geven. In dat rare land is een lawsuit de makkelijkste manier om rijk te worden
of het kans van slagen heeft werkelijk geen idee. vast niet want hier heeft rockstar vast over na gedacht. Maar wie weet
Het draagt ook een beetje bij aan de hype, houdt het nieuws na de trailer nog een paar dagen gaande. Een voortslepende rechtszaak over deze onzin is bij een omzet van 4 miljard natuurlijk wel het risico op 2 miljoen waard.quote:Op zaterdag 9 december 2023 19:54 schreef over_hedge het volgende:
[..]
ach kan hem geen ongelijk geven. In dat rare land is een lawsuit de makkelijkste manier om rijk te worden
of het kans van slagen heeft werkelijk geen idee. vast niet want hier heeft rockstar vast over na gedacht. Maar wie weet
Het begint er mee dat die gast in de trailer heel andere tatoeages heeft. Gevalletje "dit heeft niets met deze meneer te maken, we zien geen gelijkenissen tussen het karakter in onze trailer en de meneer die ons aanklaagt".quote:Op zaterdag 9 december 2023 19:54 schreef over_hedge het volgende:
[..]
GTAV gemod.quote:Op zaterdag 9 december 2023 22:54 schreef Isane het volgende:
Allemaal gta 6 beelden? Bv https://youtube.com/shorts/6HQaCyWvDaw?si=ZI0wBOk7mlFXG8Mv
Dat is Los Santos.quote:Op zaterdag 9 december 2023 22:54 schreef Isane het volgende:
https://youtube.com/@:MrBossFTW?si=H8-SMxy_LW0DzNUn (kopje shorts)
Allemaal gta 6 beelden? Bv https://youtube.com/shorts/6HQaCyWvDaw?si=ZI0wBOk7mlFXG8Mv
Nja wat ik bedoel is dat als iemand je ziet en er gaat honor af is het logisch. Maar als je in the middle of nowhere iemand neer schiet verlies je ook honorquote:Op vrijdag 8 december 2023 14:58 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Vind ik juist geweldig. Je acties hebben effect op de wereld waar je in zit. Zoals eerder aangehaald, die wereld is levend en je maakt daar deel vanuit.
Tja, hangt er vanaf of je het ziet als reputatie of als karma. Gelukkig zijn daar mods voor.quote:Op maandag 11 december 2023 07:40 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Nja wat ik bedoel is dat als iemand je ziet en er gaat honor af is het logisch. Maar als je in the middle of nowhere iemand neer schiet verlies je ook honor
Gaat ook wel gebeuren, als RDR2 het uitgangspunt is. De challenges aldaar op zich zijn al meer dan menig game in zijn geheel, en ze waren nog leuk ook.quote:Op maandag 11 december 2023 14:09 schreef over_hedge het volgende:
Ik wil vooral dat er meer te doen is naast de missies. En dat je wat eerder geld krijgt. Ik vond bij gta 5 een beetje dat tegen de tijd dat je geld hebt om wat huizen te kopen etc. Is het spel eigenlijk al klaar. Aller laatste missie krijg je 50 000 000 p.p oid. Maar dan is het spel klaar en er is vrij weinig boeiends te doen daarna.
Het kopen van dingen doet ook weinig, Paar saaie missies maar niks boeiends. Daar kunnen ze veel meer mee. En verwacht ik ook wat meer van in 6
Dat was in GTA5 wel matig ja. Ook dat die online aandelenmarkt zo laat op gang kwam, dat vond ik ook maar suf. Maar ik zwemde (mede door die aandelen) in het geld, maar ja, wat moet je ermee. Kroeg kopen en dan een paar fetch-missies erbij krijgen, dat was het wel.quote:Op maandag 11 december 2023 14:09 schreef over_hedge het volgende:
Ik wil vooral dat er meer te doen is naast de missies. En dat je wat eerder geld krijgt. Ik vond bij gta 5 een beetje dat tegen de tijd dat je geld hebt om wat huizen te kopen etc. Is het spel eigenlijk al klaar. Aller laatste missie krijg je 50 000 000 p.p oid. Maar dan is het spel klaar en er is vrij weinig boeiends te doen daarna.
Het kopen van dingen doet ook weinig, Paar saaie missies maar niks boeiends. Daar kunnen ze veel meer mee. En verwacht ik ook wat meer van in 6
Dat was zelfs in Vice City leuker in elkaar gezet.quote:Op maandag 11 december 2023 14:32 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Dat was in GTA5 wel matig ja. Ook dat die online aandelenmarkt zo laat op gang kwam, dat vond ik ook maar suf. Maar ik zwemde (mede door die aandelen) in het geld, maar ja, wat moet je ermee. Kroeg kopen en dan een paar fetch-missies erbij krijgen, dat was het wel.
Bij ambulance kreeg je Infinite Sprint en bij politie +50% armor.quote:Op maandag 11 december 2023 14:48 schreef rival het volgende:
Ja als je in San Andreas bv alle brandweermissies of alle taximissies had gedaan. Dan kreeg je daar een leuke perk voor. taxi was iets met springen met de toeter oid en die van de brandweer betekende dacht ik dat je immuun was voor vuur oid. (type dit alles vanuit oude herinneringen)
Dat soort dingen mis ik wel in 5.
Er zijn zat dingen om te verzamelen. Maar alles geeft dan een bepaald kledingstuk, of iets op een plankje in 1 van je gebouwen. Iets in je vitrinekast. Gemiste kans.
Zoals je kan zien is het uiteraard in het spel een stuk compacter wat betreft afstand tussen miami beach en miami downtown.quote:
Mooi om in het echt te zienquote:
Helemaal in het begin van GTA 5, staat een zakenman langs de weg die een lift naar de luchthaven wil. En tijdens de rit geeft ie je een aandelen tip waardoor je meteen multimillionair wordt.quote:Op maandag 11 december 2023 14:09 schreef over_hedge het volgende:
Jep. Die gast heb ik gezien ja. En gemist om in mn eerste playthrough wat mee te doen.quote:Op maandag 11 december 2023 23:36 schreef christmastsunami het volgende:
[..]
Helemaal in het begin van GTA 5, staat een zakenman langs de weg die een lift naar de luchthaven wil. En tijdens de rit geeft ie je een aandelen tip waardoor je meteen multimillionair wordt.
Maar dat wist iedereen toch al?
Nee wist ik niet. Veranderd van de rest niks aan mijn punt (plus je überhaupt geen geld hebt om aandelen te kopen op het begin. En dit filmpje ook niet in het begin is)quote:Op maandag 11 december 2023 23:36 schreef christmastsunami het volgende:
[..]
Helemaal in het begin van GTA 5, staat een zakenman langs de weg die een lift naar de luchthaven wil. En tijdens de rit geeft ie je een aandelen tip waardoor je meteen multimillionair wordt.
Maar dat wist iedereen toch al?
Volgens mij overkomt die beurstip je ook op een random moment, niet per se aan het begin.quote:Op dinsdag 12 december 2023 11:01 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Nee wist ik niet. Veranderd van de rest niks aan mijn punt (plus je überhaupt geen geld hebt om aandelen te kopen op het begin. En dit filmpje ook niet in het begin is)
Als je miljard ipv miljoen wilt hebben moet je dus juist niet die missies doen tot je aan het einde van het spel bent.quote:Op dinsdag 12 december 2023 12:08 schreef MMaRsu het volgende:
Op dat moment heb je iets van 50k ofzo
Als je dat blijft inzetten met die assassination missies waarbij lester duidelijk zegt investeer hierin of daarin, hou je aan het einde miljoenen over
Dat is die multiplayer rpg shit toch. Dat je echt een baan bij de lokale snackbar kan hebben. En je uren patat aan het serveren bentquote:Op dinsdag 12 december 2023 12:45 schreef Akathisia het volgende:
Benieuwd of dit de moeite waard is. Ziet er wel heel tof uit maar heb 0 ervaring met nopixel.
Moet je rp wel uberhaupt interessant vinden ofcoursequote:Op dinsdag 12 december 2023 12:45 schreef Akathisia het volgende:
Benieuwd of dit de moeite waard is. Ziet er wel heel tof uit maar heb 0 ervaring met nopixel.
Daarom speel ik GTA Online vaker dan niet in Passive Mode. Ben je rustig missies aan het doen voor een heist of al bezig met geld verdienen, wordt je compleet random vol door je flikker geschoten door een stel kleuters.quote:Op maandag 11 december 2023 13:33 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Tja, hangt er vanaf of je het ziet als reputatie of als karma. Gelukkig zijn daar mods voor.
Ik zoek er trouwens momenteel eentje die niet elke fucking wildkampeerder vijandig maakt, wtf is dat voor bullshit?![]()
In RDR1 was zeker de helft nog van het type "yo vriend, kom lekker bij m'n vuur zitten" en nu krijg je van bijna iedereen meteen lood door je flikker als je niet binnen drie tellen opkrast. En een kutopmerking in je rug wanneer je je wél uit de benen maakt (waarna ik ze dus alsnog afknal want ik laat me niet bossen door een of andere zwerver).
Ja, da's ook een legitieme klacht, maar ik heb het hier dan over NPC's hè.quote:Op dinsdag 12 december 2023 16:27 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Daarom speel ik GTA Online vaker dan niet in Passive Mode. Ben je rustig missies aan het doen voor een heist of al bezig met geld verdienen, wordt je compleet random vol door je flikker geschoten door een stel kleuters.
Ik doe juist mijn missies in open lobbies. Zodat dit mij kan gebeuren. (ik speel missies niet meer voor het geld, dat scheelt)quote:Op dinsdag 12 december 2023 16:27 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Daarom speel ik GTA Online vaker dan niet in Passive Mode. Ben je rustig missies aan het doen voor een heist of al bezig met geld verdienen, wordt je compleet random vol door je flikker geschoten door een stel kleuters.
Zou leuk zijn als de character in de game ook zijn haar paars verft om meer te lijken op een figuur uit een game in dat universum.quote:Op woensdag 13 december 2023 01:21 schreef Rnie het volgende:
https://www.reddit.com/r/GTA6/s/J1WuknnHyk
Om wat slagingskans te creëren wat betreft de rechtzaak, heeft de Joker zijn haar paars laten geverfd, net zoals de Joker in de trailer![]()
Die nitwit wordt met de seconde in zijn hoofd rijker. THEY TOOK MY LIFE!
Handig hoor, zulke bijzettafeltjes voor je biertje.quote:Op zaterdag 16 december 2023 10:06 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Lol, en meer Florida mensen die geld zien
[ afbeelding ]
Maar het lijkt er wel verdacht veel opquote:Op dinsdag 19 december 2023 20:27 schreef LTVDK het volgende:
Sommige mensen hebben echt tijd over he
[ twitter ]
lijkt er ook totaal niet opquote:Op dinsdag 19 december 2023 20:27 schreef LTVDK het volgende:
Sommige mensen hebben echt tijd over he
[ twitter ]
Klinkt meer als een TBS achtige straf.quote:He will remain at a secure hospital for life unless doctors deem him no longer a danger.
Levenslang is wel een harde straf voor een 18-jarigequote:Op donderdag 21 december 2023 19:11 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
[..]
Klinkt meer als een TBS achtige straf.
En lange straf voor een hack. Ik vind het apart.quote:Op donderdag 21 december 2023 20:35 schreef Momo het volgende:
[..]
Levenslang is wel een harde straf voor een 18-jarige
Je kan nog beter een omatje met grof geweld beroven.quote:Op donderdag 21 december 2023 20:36 schreef over_hedge het volgende:
[..]
En lange straf voor een hack. Ik vind het apart.
Ja precies. Ik snap dit echt niet. Je kan dronken in je auto zitten en dodelijk ongeluk veroorzaken en een mindere straf krijgen dan ditquote:Op donderdag 21 december 2023 20:41 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Je kan nog beter een omatje met grof geweld beroven.
Bad luck i guess.quote:Op donderdag 21 december 2023 20:39 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
Is idd buitenproportioneel ja.
quote:Op woensdag 13 december 2023 21:59 schreef Momo het volgende:
[..]
Zou leuk zijn als de character in de game ook zijn haar paars verft om meer te lijken op een figuur uit een game in dat universum.
Saaaadquote:Op maandag 25 december 2023 19:48 schreef Rnie het volgende:
De volledige source code van GTA 5 is gelekt![]()
Whats going on Rockstar?
https://www.reddit.com/r/Piracy/s/LMTyBKEN8U
quote:Op maandag 25 december 2023 19:51 schreef Rnie het volgende:
Manni L Perez schijnt de voice actrice te zijn die Lucia vertolkt.
100% dat dat haar is hoor. De stem is ook identiek.quote:Op maandag 25 december 2023 20:14 schreef Momo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Manni L Perez, zou goed kunnen
Vorig jaar al volgens mij, maar nu voor het “publiek”.quote:Op maandag 25 december 2023 19:48 schreef Rnie het volgende:
De volledige source code van GTA 5 is gelekt![]()
Whats going on Rockstar?
https://www.reddit.com/r/Piracy/s/LMTyBKEN8U
Klopt. Al in 2022 was iemand die de sourcode van GTA5 te koop aanbood op Telegram.quote:Op dinsdag 26 december 2023 11:30 schreef DKUp het volgende:
[..]
Vorig jaar al volgens mij, maar nu voor het “publiek”.
Liberty City Expansion, North Yankton Prologue Expansion en Agent Trevor Expansion staan in de code![]()
Liberty City Expansion had ik heel erg graag gespeeld.
Uit de koelkast? PS4 Pro-versie ziet er meh uit, One X is dit 4K en mooi. Ze moeten gewoon een 4K-variant met alle toeters en bellen met 60fps uitbrengen voor de PS5 en Series X voor de tussentijd. Dat Netflix-team mag GTA Trilogy DE verder verbeteren voor de pc en consoles. In de tussentijd mogen ze ons wel vermaken.quote:Op dinsdag 26 december 2023 20:38 schreef StateOfMind het volgende:
Dat ze maar eens de RDR2 60fps patch uit de koelkast halen.
De geruchten gingen destijds dat dat op de planning stond, maar het na het GTA Trilogy debacle voor onbepaalde tijd de koelkast in ging.
Gewoon doodsschieten die mafkees.quote:
Nu ga je echt te ver!quote:
Wil je mij een ban aannaaien? Na uitzitten sta ik gewoon weer voor je neus Dus dat lost niks op.quote:
Het ging om de extra s bij doodschietenquote:Op zondag 7 januari 2024 19:31 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Wil je mij een ban aannaaien? Na uitzitten sta ik gewoon weer voor je neus Dus dat lost niks op.
Leuke soap zeg.quote:Op zondag 14 januari 2024 14:05 schreef StateOfMind het volgende:
https://www.4gamers.be/ni(...)angenis-te-bevrijden
Florida Joker dreigt GTA6 hacker te bevrijden om samen Rockstar te hacken![]()
Bron?quote:Op donderdag 8 februari 2024 17:13 schreef schommelstoel het volgende:
Geruchten dat GTA 6 januari/februari 2025 zal uitkomen.
GTA 6 release date massively narrowed down, coming way sooner than we expectedquote:
Ja rond het einde van het fiscale jaar moet het uitkomen januari-april 2025 zoiets.quote:Op donderdag 8 februari 2024 17:19 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
GTA 6 release date massively narrowed down, coming way sooner than we expected
Nogmaals, geruchten eh
Neem aan dat we dan rond April/Mei een tweede trailer krijgen.quote:Op donderdag 8 februari 2024 17:22 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ja rond het einde van het fiscale jaar moet het uitkomen januari-april 2025 zoiets.
Toen GTA nog van die aparte moves had bij het lopen, heb ik erg gelachen om deze parodi:quote:Op donderdag 8 februari 2024 17:12 schreef Rnie het volgende:
https://www.tiktok.com/@:(...)384609746218?lang=en
Jezus wat triest![]()
Een parodie is altijd leuk natuurlijk, alleen is dit die "joker" uit Florida die geld eist van Rockstar.quote:Op donderdag 8 februari 2024 18:48 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Toen GTA nog van die aparte moves had bij het lopen, heb ik erg gelachen om deze parodi:
https://vimeo.com/86172795?signup=true#_=_
oh jezus, inderdaad zeg. geld aftroggelen mislukt, nu wilt ie een rol in GTA6quote:Op donderdag 8 februari 2024 19:25 schreef Rnie het volgende:
[..]
Een parodie is altijd leuk natuurlijk, alleen is dit die "joker" uit Florida die geld eist van Rockstar.
Nou dat is te min...quote:Op zondag 11 februari 2024 10:01 schreef StateOfMind het volgende:
Beter ritselt Rockstar wat MS13 pipo's om die mafkees een beetje af te rammelen
Vermaak me in de tussentijd wel met rdr2.quote:Op woensdag 21 februari 2024 19:51 schreef Forbry het volgende:
Voor degenen die niet kunnen wachten op GTA VI is deze game in de tussentijd misschien wel wat:
https://store.steampowered.com/app/850190/Goat_Simulator_3/
quote:Op zaterdag 23 maart 2024 10:36 schreef Koffieplanter het volgende:
https://kotaku.com/gta-6-(...)e-release-1851359831
Ojee.
1 April, krokodil in je bil.quote:Op maandag 1 april 2024 13:46 schreef FlippingCoin het volgende:
https://www.4gamers.be/ni(...)-het-gedrang-brengen
Toch wel uitstel door een rechtzaak
quote:Op dinsdag 23 april 2024 16:55 schreef Nober het volgende:
Ik wilde gisteren het topic kicken met de vraag of er nog nieuws was.
Had ik 't maar gedaan...
Hopelijk geen aankondiging van een delay.quote:Op dinsdag 23 april 2024 17:32 schreef Zipportal het volgende:
Eerder in mei:
https://www.reddit.com/r/GTA6/comments/1ca52y3/may_15/
quote:Op dinsdag 23 april 2024 17:30 schreef Rnie het volgende:
MORGEN TRAILER 2!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
onee, toch niet.
Waarom praat die dude alsof hij van Rockstar is?quote:
Iemand die van speedrunning GTA5 zijn beroep heeft gemaakt. Iemand die veel kennis van GTA5 en 6 heeft.quote:Op maandag 29 april 2024 15:44 schreef Rnie het volgende:
[..]
Waarom praat die dude alsof hij van Rockstar is?Wie is hij überhaupt?
Hoezo van GTA 6 dan? Werkt hij bij Rockstar ofzo?quote:Op maandag 29 april 2024 15:50 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Iemand die van speedrunning GTA5 zijn beroep heeft gemaakt. Iemand die veel kennis van GTA5 en 6 heeft.
Dat is waar hij zich mee bezig houd. Mensen van Rockstar zal je niet over GTA6 horen en die kunnen er ook niet objectief hun mening over geven, dus veel beter dan zo'n mening zal je voorlopig niet horen totdat er officieel meer bekend word gemaakt.quote:
Enige is dat ongeveer elke uitgever dat zegt. We luisteren goed naar de feedback! (om er vervolgens niks mee te doen. of pas in een patch een half jaar later te doenquote:Op donderdag 2 mei 2024 10:18 schreef Koffieplanter het volgende:
Misschien een beetje Slowpoke, maar ik was blij recent te leren dat zo'n beetje alles in V gebaseerd is op fan feedback verkregen naar aanleiding van IV. Dat geeft me goede hoop dat Rockstar in VI weer zelf de regie in handen neemt en de story weer serieuze vormen aanneemt. Het hoeft RDR2 niet te overtreffen of zelfs evenaren, als het dat weet te benaderen is dat al waanzinnig.
Ja, maar het punt is dat ze hier juist niét naar de feedback luisteren (denk ik). En dat ze dit bij V wel gedaan (schijnen te) hebben, wat ten koste ging van de kwaliteit, want de story van V is, ja, kut.quote:Op donderdag 2 mei 2024 10:39 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Enige is dat ongeveer elke uitgever dat zegt. We luisteren goed naar de feedback! (om er vervolgens niks mee te doen. of pas in een patch een half jaar later te doen)
Helaas gaat online boven story, iets wat voor de 30 plussers onder ons gewoon kut is.quote:Op donderdag 2 mei 2024 11:02 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ja, maar het punt is dat ze hier juist niét naar de feedback luisteren (denk ik). En dat ze dit bij V wel gedaan (schijnen te) hebben, wat ten koste ging van de kwaliteit, want de story van V is, ja, kut.
In vergelijking met wat? Verhaal en personages (en in het verlengde daarvan de creativiteit van de quests/missies) van deel V vond ik best wel sterk eigenlijk, snap die haat niet zo. GTA IV vond ik een topgame, maar het is nou niet dat ik enorm in het verhaal van Nico Bellic gezogen werd. Om van GTA 3 nog maar te zwijgen, die speelde ik ook niet omdat het zo'n enorm meeslepende storyline had.quote:Op donderdag 2 mei 2024 11:02 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ja, maar het punt is dat ze hier juist niét naar de feedback luisteren (denk ik). En dat ze dit bij V wel gedaan (schijnen te) hebben, wat ten koste ging van de kwaliteit, want de story van V is, ja, kut.
Waarom is de story kut? Beter dan graivquote:Op donderdag 2 mei 2024 11:02 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Dat moet ik nog maar zien. Red Dead: Online is ook een grote cash grab, wat niet ten koste is gegaan van SP. In tegendeel, lol.quote:Op donderdag 2 mei 2024 12:30 schreef Rnie het volgende:
[..]
Helaas gaat online boven story, iets wat voor de 30 plussers onder ons gewoon kut is.
Om te beginnen is een van de voornaamste kritieken uit die genoemde player feedback dat IV te serieus was. Op zich valt dat nog te billijken, maar V is mijns inziens weer veel te onserieus. Er moet een balans zijn vind ik, en die was er niet. Die balans hebben ze in RDR2 juist wel gevonden. Daarnaast stond er in V eigenlijk heel weinig op het spel (lees: niks). Union Depository tot Paleto Bank, alles ging goed zonder ook maar een klein beetje tegenwind. Die heists zijn m.i. ook redelijk eentonig, omdat Three Leaf Clover het zo goed deed in de genoemde feedback.quote:Op donderdag 2 mei 2024 12:42 schreef 2dope het volgende:
[..]
In vergelijking met wat? Verhaal en personages (en in het verlengde daarvan de creativiteit van de quests/missies) van deel V vond ik best wel sterk eigenlijk, snap die haat niet zo. GTA IV vond ik een topgame, maar het is nou niet dat ik enorm in het verhaal van Nico Bellic gezogen werd. Om van GTA 3 nog maar te zwijgen, die speelde ik ook niet omdat het zo'n enorm meeslepende storyline had.
Nee. Er komt niks tot eind dit jaar, bet.quote:
https://www.bright.nl/nie(...)lijk-verschijnt.htmlquote:Gamebedrijf Take-Two Interactive heeft gezegd dat de langverwachte game Grand Theft Auto VI in het najaar van 2025 op de markt komt.
Sure ze hoeven niet een hele nieuwe engine te maken, denk nu dat ze wel een jaar lang gaan polishen.quote:
Zou ik nog eerder 3 zeggen. Voor het next gen gevoel. Omdat het van 2d naar 3d ging.quote:Op maandag 3 juni 2024 18:56 schreef Document1 het volgende:
Ik vond 4 echt geweldig. Gaf me meer een next gen gevoel dan 5. Verhaal was ook veel beter.
Rijden was wel kut ook met die logge camera.quote:Op maandag 3 juni 2024 18:56 schreef Document1 het volgende:
Ik vond 4 echt geweldig. Gaf me meer een next gen gevoel dan 5. Verhaal was ook veel beter.
Meh hoeft van mij niet zo eigenlijk die overlap van celebs en de game wereld...quote:Op donderdag 20 juni 2024 22:08 schreef Rnie het volgende:
Het zou wel tof zijn als ze een dertigtal echte celebs hebben weten te strikken voor GTA VI. Kans is klein natuurlijk.
Hopelijk niet. Celebs zijn aars.quote:Op donderdag 20 juni 2024 22:08 schreef Rnie het volgende:
Het zou wel tof zijn als ze een dertigtal echte celebs hebben weten te strikken voor GTA VI. Kans is klein natuurlijk.
Ik vermoed dat GTA 6 hetzelfde gaan doen als Fortnite.quote:Op zondag 14 juli 2024 13:34 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Meh hoeft van mij niet zo eigenlijk die overlap van celebs en de game wereld...
Er is al zoveel gekte rond die lui
Zal dat niet een mismatch zijn met een te groot deel van de doelgroep?quote:Op zondag 14 juli 2024 16:01 schreef Rnie het volgende:
[..]
Ik vermoed dat GTA 6 hetzelfde gaan doen als Fortnite.Eens in de zoveel tijd een aantal celebs voorbij laten komen in de vorm van een concert, standup comedy act etc.
Wat is in jou optiek de doelgroep dan?quote:Op zondag 14 juli 2024 16:02 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Zal dat niet een mismatch zijn met een te groot deel van de doelgroep?
Zie dit meer voor me in GTA: Online, zoals ze met Dr. Dre deden. Stand-up hebben ze gehad in IV met o.a. Ricky Gervais.quote:Op zondag 14 juli 2024 16:01 schreef Rnie het volgende:
[..]
Ik vermoed dat GTA 6 hetzelfde gaan doen als Fortnite.Eens in de zoveel tijd een aantal celebs voorbij laten komen in de vorm van een concert, standup comedy act etc.
Dat zijn wij, versleten oude mannen die een broertje dood hebben aan de dingen die GTA voorheen met satire besprenkelde.quote:
Behoorlijke misvattingquote:Op zondag 14 juli 2024 16:03 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Dat zijn wij, versleten oude mannen die een broertje dood hebben aan de dingen die GTA voorheen met satire besprenkelde.
Een hele grote groep mensen, veel groter dan alleen de hele jonge generatie.quote:
Vandaar dat het ontzettend aantrekkelijk is, voor zowel speler als ontwikkelaar, om artiesten in te zetten. Kans is groot dat de single player daar niet veel gebruik van gaat maken, maar ik vermoed dat GTA Online dezelfde opzet als een Fortnite. Seizoenen, artiesten, optredens en wat al niet meer.quote:Op zondag 14 juli 2024 16:21 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Een hele grote groep mensen, veel groter dan alleen de hele jonge generatie.
Al zie ik dat de geniddelde fortnite speler ook 24 is dat had ik niet verwacht.
Nouja ik ben 25-35 en mij spreekt het absoluut niet aan en ik denk mijn leeftijdgenoten ook niet zo zeer.quote:Op zondag 14 juli 2024 16:23 schreef Rnie het volgende:
[..]
Vandaar dat het ontzettend aantrekkelijk is, voor zowel speler als ontwikkelaar, om artiesten in te zetten.
Nouja het spel is 18+ natuurlijk. Wie zit er te wachten op hedendaagse celebs?quote:
Misschien komt er een rollator pack voor ¤4,99 of gratis als je NU de deluxe editie preordered!quote:Op zondag 8 september 2024 23:02 schreef DrDentz het volgende:
Pohh
Dan word ik al echt een oude heer als dit spel ooit nog uitkomt
Je bedoeld 2026?quote:Op zondag 8 september 2024 23:22 schreef Momo het volgende:
Oh lekker in 2025 GTA6 spelen
[ afbeelding ]
Zit GTA6 erin?quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 14:47 schreef Rnie het volgende:
[..]
Mijn PostNL pakketje is eindelijk binnen
Heb ik een ps5 voor niks gekochtquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 15:14 schreef Rnie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik dacht dat AliExpress betrouwbaar was.
helemaal niksquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 19:43 schreef spectrumanalyser het volgende:
Dit trekt mijn FOMO niet. Wat is er aan de hand?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |