1 April, krokodil in je bil.quote:Op maandag 1 april 2024 13:46 schreef FlippingCoin het volgende:
https://www.4gamers.be/ni(...)-het-gedrang-brengen
Toch wel uitstel door een rechtzaak
quote:Op dinsdag 23 april 2024 16:55 schreef Nober het volgende:
Ik wilde gisteren het topic kicken met de vraag of er nog nieuws was.
Had ik 't maar gedaan...
Hopelijk geen aankondiging van een delay.quote:Op dinsdag 23 april 2024 17:32 schreef Zipportal het volgende:
Eerder in mei:
https://www.reddit.com/r/GTA6/comments/1ca52y3/may_15/
quote:Op dinsdag 23 april 2024 17:30 schreef Rnie het volgende:
MORGEN TRAILER 2!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
onee, toch niet.
Waarom praat die dude alsof hij van Rockstar is?quote:
Iemand die van speedrunning GTA5 zijn beroep heeft gemaakt. Iemand die veel kennis van GTA5 en 6 heeft.quote:Op maandag 29 april 2024 15:44 schreef Rnie het volgende:
[..]
Waarom praat die dude alsof hij van Rockstar is?Wie is hij überhaupt?
Hoezo van GTA 6 dan? Werkt hij bij Rockstar ofzo?quote:Op maandag 29 april 2024 15:50 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Iemand die van speedrunning GTA5 zijn beroep heeft gemaakt. Iemand die veel kennis van GTA5 en 6 heeft.
Dat is waar hij zich mee bezig houd. Mensen van Rockstar zal je niet over GTA6 horen en die kunnen er ook niet objectief hun mening over geven, dus veel beter dan zo'n mening zal je voorlopig niet horen totdat er officieel meer bekend word gemaakt.quote:
Enige is dat ongeveer elke uitgever dat zegt. We luisteren goed naar de feedback! (om er vervolgens niks mee te doen. of pas in een patch een half jaar later te doenquote:Op donderdag 2 mei 2024 10:18 schreef Koffieplanter het volgende:
Misschien een beetje Slowpoke, maar ik was blij recent te leren dat zo'n beetje alles in V gebaseerd is op fan feedback verkregen naar aanleiding van IV. Dat geeft me goede hoop dat Rockstar in VI weer zelf de regie in handen neemt en de story weer serieuze vormen aanneemt. Het hoeft RDR2 niet te overtreffen of zelfs evenaren, als het dat weet te benaderen is dat al waanzinnig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |