quote:Op dinsdag 23 april 2024 16:55 schreef Nober het volgende:
Ik wilde gisteren het topic kicken met de vraag of er nog nieuws was.
Had ik 't maar gedaan...
Hopelijk geen aankondiging van een delay.quote:Op dinsdag 23 april 2024 17:32 schreef Zipportal het volgende:
Eerder in mei:
https://www.reddit.com/r/GTA6/comments/1ca52y3/may_15/
quote:Op dinsdag 23 april 2024 17:30 schreef Rnie het volgende:
MORGEN TRAILER 2!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
onee, toch niet.
Waarom praat die dude alsof hij van Rockstar is?quote:
Iemand die van speedrunning GTA5 zijn beroep heeft gemaakt. Iemand die veel kennis van GTA5 en 6 heeft.quote:Op maandag 29 april 2024 15:44 schreef Rnie het volgende:
[..]
Waarom praat die dude alsof hij van Rockstar is?Wie is hij überhaupt?
Hoezo van GTA 6 dan? Werkt hij bij Rockstar ofzo?quote:Op maandag 29 april 2024 15:50 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Iemand die van speedrunning GTA5 zijn beroep heeft gemaakt. Iemand die veel kennis van GTA5 en 6 heeft.
Dat is waar hij zich mee bezig houd. Mensen van Rockstar zal je niet over GTA6 horen en die kunnen er ook niet objectief hun mening over geven, dus veel beter dan zo'n mening zal je voorlopig niet horen totdat er officieel meer bekend word gemaakt.quote:
Enige is dat ongeveer elke uitgever dat zegt. We luisteren goed naar de feedback! (om er vervolgens niks mee te doen. of pas in een patch een half jaar later te doenquote:Op donderdag 2 mei 2024 10:18 schreef Koffieplanter het volgende:
Misschien een beetje Slowpoke, maar ik was blij recent te leren dat zo'n beetje alles in V gebaseerd is op fan feedback verkregen naar aanleiding van IV. Dat geeft me goede hoop dat Rockstar in VI weer zelf de regie in handen neemt en de story weer serieuze vormen aanneemt. Het hoeft RDR2 niet te overtreffen of zelfs evenaren, als het dat weet te benaderen is dat al waanzinnig.
Ja, maar het punt is dat ze hier juist niét naar de feedback luisteren (denk ik). En dat ze dit bij V wel gedaan (schijnen te) hebben, wat ten koste ging van de kwaliteit, want de story van V is, ja, kut.quote:Op donderdag 2 mei 2024 10:39 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Enige is dat ongeveer elke uitgever dat zegt. We luisteren goed naar de feedback! (om er vervolgens niks mee te doen. of pas in een patch een half jaar later te doen)
Helaas gaat online boven story, iets wat voor de 30 plussers onder ons gewoon kut is.quote:Op donderdag 2 mei 2024 11:02 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ja, maar het punt is dat ze hier juist niét naar de feedback luisteren (denk ik). En dat ze dit bij V wel gedaan (schijnen te) hebben, wat ten koste ging van de kwaliteit, want de story van V is, ja, kut.
In vergelijking met wat? Verhaal en personages (en in het verlengde daarvan de creativiteit van de quests/missies) van deel V vond ik best wel sterk eigenlijk, snap die haat niet zo. GTA IV vond ik een topgame, maar het is nou niet dat ik enorm in het verhaal van Nico Bellic gezogen werd. Om van GTA 3 nog maar te zwijgen, die speelde ik ook niet omdat het zo'n enorm meeslepende storyline had.quote:Op donderdag 2 mei 2024 11:02 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ja, maar het punt is dat ze hier juist niét naar de feedback luisteren (denk ik). En dat ze dit bij V wel gedaan (schijnen te) hebben, wat ten koste ging van de kwaliteit, want de story van V is, ja, kut.
Waarom is de story kut? Beter dan graivquote:Op donderdag 2 mei 2024 11:02 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Dat moet ik nog maar zien. Red Dead: Online is ook een grote cash grab, wat niet ten koste is gegaan van SP. In tegendeel, lol.quote:Op donderdag 2 mei 2024 12:30 schreef Rnie het volgende:
[..]
Helaas gaat online boven story, iets wat voor de 30 plussers onder ons gewoon kut is.
Om te beginnen is een van de voornaamste kritieken uit die genoemde player feedback dat IV te serieus was. Op zich valt dat nog te billijken, maar V is mijns inziens weer veel te onserieus. Er moet een balans zijn vind ik, en die was er niet. Die balans hebben ze in RDR2 juist wel gevonden. Daarnaast stond er in V eigenlijk heel weinig op het spel (lees: niks). Union Depository tot Paleto Bank, alles ging goed zonder ook maar een klein beetje tegenwind. Die heists zijn m.i. ook redelijk eentonig, omdat Three Leaf Clover het zo goed deed in de genoemde feedback.quote:Op donderdag 2 mei 2024 12:42 schreef 2dope het volgende:
[..]
In vergelijking met wat? Verhaal en personages (en in het verlengde daarvan de creativiteit van de quests/missies) van deel V vond ik best wel sterk eigenlijk, snap die haat niet zo. GTA IV vond ik een topgame, maar het is nou niet dat ik enorm in het verhaal van Nico Bellic gezogen werd. Om van GTA 3 nog maar te zwijgen, die speelde ik ook niet omdat het zo'n enorm meeslepende storyline had.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |