quote:Op dinsdag 23 april 2024 16:55 schreef Nober het volgende:
Ik wilde gisteren het topic kicken met de vraag of er nog nieuws was.
Had ik 't maar gedaan...
Hopelijk geen aankondiging van een delay.quote:Op dinsdag 23 april 2024 17:32 schreef Zipportal het volgende:
Eerder in mei:
https://www.reddit.com/r/GTA6/comments/1ca52y3/may_15/
quote:Op dinsdag 23 april 2024 17:30 schreef Rnie het volgende:
MORGEN TRAILER 2!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
onee, toch niet.
Waarom praat die dude alsof hij van Rockstar is?quote:
Iemand die van speedrunning GTA5 zijn beroep heeft gemaakt. Iemand die veel kennis van GTA5 en 6 heeft.quote:Op maandag 29 april 2024 15:44 schreef Rnie het volgende:
[..]
Waarom praat die dude alsof hij van Rockstar is?Wie is hij überhaupt?
Hoezo van GTA 6 dan? Werkt hij bij Rockstar ofzo?quote:Op maandag 29 april 2024 15:50 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Iemand die van speedrunning GTA5 zijn beroep heeft gemaakt. Iemand die veel kennis van GTA5 en 6 heeft.
Dat is waar hij zich mee bezig houd. Mensen van Rockstar zal je niet over GTA6 horen en die kunnen er ook niet objectief hun mening over geven, dus veel beter dan zo'n mening zal je voorlopig niet horen totdat er officieel meer bekend word gemaakt.quote:
Enige is dat ongeveer elke uitgever dat zegt. We luisteren goed naar de feedback! (om er vervolgens niks mee te doen. of pas in een patch een half jaar later te doenquote:Op donderdag 2 mei 2024 10:18 schreef Koffieplanter het volgende:
Misschien een beetje Slowpoke, maar ik was blij recent te leren dat zo'n beetje alles in V gebaseerd is op fan feedback verkregen naar aanleiding van IV. Dat geeft me goede hoop dat Rockstar in VI weer zelf de regie in handen neemt en de story weer serieuze vormen aanneemt. Het hoeft RDR2 niet te overtreffen of zelfs evenaren, als het dat weet te benaderen is dat al waanzinnig.
Ja, maar het punt is dat ze hier juist niét naar de feedback luisteren (denk ik). En dat ze dit bij V wel gedaan (schijnen te) hebben, wat ten koste ging van de kwaliteit, want de story van V is, ja, kut.quote:Op donderdag 2 mei 2024 10:39 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Enige is dat ongeveer elke uitgever dat zegt. We luisteren goed naar de feedback! (om er vervolgens niks mee te doen. of pas in een patch een half jaar later te doen)
Helaas gaat online boven story, iets wat voor de 30 plussers onder ons gewoon kut is.quote:Op donderdag 2 mei 2024 11:02 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ja, maar het punt is dat ze hier juist niét naar de feedback luisteren (denk ik). En dat ze dit bij V wel gedaan (schijnen te) hebben, wat ten koste ging van de kwaliteit, want de story van V is, ja, kut.
In vergelijking met wat? Verhaal en personages (en in het verlengde daarvan de creativiteit van de quests/missies) van deel V vond ik best wel sterk eigenlijk, snap die haat niet zo. GTA IV vond ik een topgame, maar het is nou niet dat ik enorm in het verhaal van Nico Bellic gezogen werd. Om van GTA 3 nog maar te zwijgen, die speelde ik ook niet omdat het zo'n enorm meeslepende storyline had.quote:Op donderdag 2 mei 2024 11:02 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ja, maar het punt is dat ze hier juist niét naar de feedback luisteren (denk ik). En dat ze dit bij V wel gedaan (schijnen te) hebben, wat ten koste ging van de kwaliteit, want de story van V is, ja, kut.
Waarom is de story kut? Beter dan graivquote:Op donderdag 2 mei 2024 11:02 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Dat moet ik nog maar zien. Red Dead: Online is ook een grote cash grab, wat niet ten koste is gegaan van SP. In tegendeel, lol.quote:Op donderdag 2 mei 2024 12:30 schreef Rnie het volgende:
[..]
Helaas gaat online boven story, iets wat voor de 30 plussers onder ons gewoon kut is.
Om te beginnen is een van de voornaamste kritieken uit die genoemde player feedback dat IV te serieus was. Op zich valt dat nog te billijken, maar V is mijns inziens weer veel te onserieus. Er moet een balans zijn vind ik, en die was er niet. Die balans hebben ze in RDR2 juist wel gevonden. Daarnaast stond er in V eigenlijk heel weinig op het spel (lees: niks). Union Depository tot Paleto Bank, alles ging goed zonder ook maar een klein beetje tegenwind. Die heists zijn m.i. ook redelijk eentonig, omdat Three Leaf Clover het zo goed deed in de genoemde feedback.quote:Op donderdag 2 mei 2024 12:42 schreef 2dope het volgende:
[..]
In vergelijking met wat? Verhaal en personages (en in het verlengde daarvan de creativiteit van de quests/missies) van deel V vond ik best wel sterk eigenlijk, snap die haat niet zo. GTA IV vond ik een topgame, maar het is nou niet dat ik enorm in het verhaal van Nico Bellic gezogen werd. Om van GTA 3 nog maar te zwijgen, die speelde ik ook niet omdat het zo'n enorm meeslepende storyline had.
Nee. Er komt niks tot eind dit jaar, bet.quote:
https://www.bright.nl/nie(...)lijk-verschijnt.htmlquote:Gamebedrijf Take-Two Interactive heeft gezegd dat de langverwachte game Grand Theft Auto VI in het najaar van 2025 op de markt komt.
Sure ze hoeven niet een hele nieuwe engine te maken, denk nu dat ze wel een jaar lang gaan polishen.quote:
Zou ik nog eerder 3 zeggen. Voor het next gen gevoel. Omdat het van 2d naar 3d ging.quote:Op maandag 3 juni 2024 18:56 schreef Document1 het volgende:
Ik vond 4 echt geweldig. Gaf me meer een next gen gevoel dan 5. Verhaal was ook veel beter.
Rijden was wel kut ook met die logge camera.quote:Op maandag 3 juni 2024 18:56 schreef Document1 het volgende:
Ik vond 4 echt geweldig. Gaf me meer een next gen gevoel dan 5. Verhaal was ook veel beter.
Meh hoeft van mij niet zo eigenlijk die overlap van celebs en de game wereld...quote:Op donderdag 20 juni 2024 22:08 schreef Rnie het volgende:
Het zou wel tof zijn als ze een dertigtal echte celebs hebben weten te strikken voor GTA VI. Kans is klein natuurlijk.
Hopelijk niet. Celebs zijn aars.quote:Op donderdag 20 juni 2024 22:08 schreef Rnie het volgende:
Het zou wel tof zijn als ze een dertigtal echte celebs hebben weten te strikken voor GTA VI. Kans is klein natuurlijk.
Ik vermoed dat GTA 6 hetzelfde gaan doen als Fortnite.quote:Op zondag 14 juli 2024 13:34 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Meh hoeft van mij niet zo eigenlijk die overlap van celebs en de game wereld...
Er is al zoveel gekte rond die lui
Zal dat niet een mismatch zijn met een te groot deel van de doelgroep?quote:Op zondag 14 juli 2024 16:01 schreef Rnie het volgende:
[..]
Ik vermoed dat GTA 6 hetzelfde gaan doen als Fortnite.Eens in de zoveel tijd een aantal celebs voorbij laten komen in de vorm van een concert, standup comedy act etc.
Wat is in jou optiek de doelgroep dan?quote:Op zondag 14 juli 2024 16:02 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Zal dat niet een mismatch zijn met een te groot deel van de doelgroep?
Zie dit meer voor me in GTA: Online, zoals ze met Dr. Dre deden. Stand-up hebben ze gehad in IV met o.a. Ricky Gervais.quote:Op zondag 14 juli 2024 16:01 schreef Rnie het volgende:
[..]
Ik vermoed dat GTA 6 hetzelfde gaan doen als Fortnite.Eens in de zoveel tijd een aantal celebs voorbij laten komen in de vorm van een concert, standup comedy act etc.
Dat zijn wij, versleten oude mannen die een broertje dood hebben aan de dingen die GTA voorheen met satire besprenkelde.quote:
Behoorlijke misvattingquote:Op zondag 14 juli 2024 16:03 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Dat zijn wij, versleten oude mannen die een broertje dood hebben aan de dingen die GTA voorheen met satire besprenkelde.
Een hele grote groep mensen, veel groter dan alleen de hele jonge generatie.quote:
Vandaar dat het ontzettend aantrekkelijk is, voor zowel speler als ontwikkelaar, om artiesten in te zetten. Kans is groot dat de single player daar niet veel gebruik van gaat maken, maar ik vermoed dat GTA Online dezelfde opzet als een Fortnite. Seizoenen, artiesten, optredens en wat al niet meer.quote:Op zondag 14 juli 2024 16:21 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Een hele grote groep mensen, veel groter dan alleen de hele jonge generatie.
Al zie ik dat de geniddelde fortnite speler ook 24 is dat had ik niet verwacht.
Nouja ik ben 25-35 en mij spreekt het absoluut niet aan en ik denk mijn leeftijdgenoten ook niet zo zeer.quote:Op zondag 14 juli 2024 16:23 schreef Rnie het volgende:
[..]
Vandaar dat het ontzettend aantrekkelijk is, voor zowel speler als ontwikkelaar, om artiesten in te zetten.
Nouja het spel is 18+ natuurlijk. Wie zit er te wachten op hedendaagse celebs?quote:
Misschien komt er een rollator pack voor ¤4,99 of gratis als je NU de deluxe editie preordered!quote:Op zondag 8 september 2024 23:02 schreef DrDentz het volgende:
Pohh
Dan word ik al echt een oude heer als dit spel ooit nog uitkomt
Je bedoeld 2026?quote:Op zondag 8 september 2024 23:22 schreef Momo het volgende:
Oh lekker in 2025 GTA6 spelen
[ afbeelding ]
Zit GTA6 erin?quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 14:47 schreef Rnie het volgende:
[..]
Mijn PostNL pakketje is eindelijk binnen
Heb ik een ps5 voor niks gekochtquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 15:14 schreef Rnie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik dacht dat AliExpress betrouwbaar was.
helemaal niksquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 19:43 schreef spectrumanalyser het volgende:
Dit trekt mijn FOMO niet. Wat is er aan de hand?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |