Die soundtrack alleen al. Maat van mij zit in een bandje, die hebben eens een avond alleen maar THPS2 platen gecovered, toen ging echt het dak er afquote:Op vrijdag 8 december 2023 18:22 schreef Rnie het volgende:
[..]
Iets teveel informatie, maar het is je vergeven. THPS2 is een classic.
May 16 - Lagwagonquote:Op vrijdag 8 december 2023 18:48 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Die soundtrack alleen al. Maat van mij zit in een bandje, die hebben eens een avond alleen maar THPS2 platen gecovered, toen ging echt het dak er af
Elke nieuwe gestolen auto weer de radiozender veranderen waardoor ik het na een tijdje maar helemaal heb uitgezet.quote:Op vrijdag 8 december 2023 19:31 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
Zolang West Coast Classics of iets vergelijkbaars er maar bij zit
Vaak zat dat ik alleen maar uren aan het rondrijden was, pure chaos aan het veroorzaken, vluchten voor de politie, met Ice Cube of Dre door de speakers.
Heerlijk
De Ubermacht Sentinel Coupquote:Op vrijdag 8 december 2023 19:33 schreef Nober het volgende:
[..]
Elke nieuwe gestolen auto weer de radiozender veranderen waardoor ik het na een tijdje maar helemaal heb uitgezet.
Run 'n Gun games. Dat is ook gewoon saai.quote:Op vrijdag 8 december 2023 15:02 schreef Momo het volgende:
[..]
Het gaat niet om de actie, het gaat om de hele wereld en het verhaal. Als je pief paf paf en boem wil doen en met grote snelheid rond wil rijden zijn er genoeg andere spellen.
quote:There was a girl I knew
She said she cared about me
She tried to make my world
The way she thought it should be
[Chorus]
Yeah, we were desperate then
To have each other to hold
But love
Is a long, long road
Yeah, love
Is a long, long road
[Verse 2]
There were so many times
I would wake up at noon
Yeah, with my head spinning 'round
I would wait for the moon
[Chorus]
And give her one more chance
To try and save my soul
But love
Is a long, long road
Yeah, love
Is a long, long road
[Verse 3]
Yeah, it was hard to give up
Some things are hard to let go
Some things are never enough
I guess I only can hope
Ik mag hopen dat 1 van de hoofdrolspelers uit RedHillForest, Joe Exotic/Tiger King is.quote:Op vrijdag 8 december 2023 22:48 schreef Rnie het volgende:
Het gerucht gaat dus dat de lyrics van Love is a Long Road van Tom Petty voor een heel groot gedeelte aanslaan op het hele GTA 6 verhaal vanuit Jason, die vriend van Lucia die je in de trailer ziet, zijn oogpunt.
het "trust? trust" stukje laat wel duidelijk zien wie de broek aan heeft. Jason voelt meer aan als een medeplichtige, maar niet als het "meesterbrein". Het lijkt erop dat Lucia te ver gaat/ te veel wilt en Jason dit niet meer wilt/kan en zich tegen haar zal keren, met uiteraard alle gevolgen van dien.
Uiteindelijk is het wel hopen dat Rockstar dit dertien in een dozijn verhaal enige twists en turns geeft.
[..]
Eens. Ik ga hiervoor ook de PS5 kopen, maar goed nog lang lang wachten. Heerlijk om weer eens lekker in GTA te klooien. Verheug me er op.quote:Op vrijdag 8 december 2023 23:43 schreef Jimbo het volgende:
Zo'n zin an deze game, maar het duurt nog zo lang
Jaartje en wat maanden max toch begin 2025quote:Op vrijdag 8 december 2023 23:43 schreef Jimbo het volgende:
Zo'n zin an deze game, maar het duurt nog zo lang
Eh... Zet je control scheme op FPS STANDARD, pas de deadzones iets aan, free aiming en het speelt perfect. Linkerstick clicken om te rennen, net zoals in GtaV.quote:
Misschien kan hij die 2 miljoen dan gebruiken voor weg laseren van het geklieder op zijn hoofd.quote:Op zaterdag 9 december 2023 12:57 schreef Rnie het volgende:
Florida Joker now demanding 2 million dollars lol
https://www.reddit.com/r/(...)million_dollars_lol/
Waar we dus al bang voor waren
"You'll all took my likeliness... You took my LIFE"![]()
![]()
![]()
![]()
Hmm, werkt dat ook met mkb?quote:Op zaterdag 9 december 2023 12:59 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Eh... Zet je control scheme op FPS STANDARD, pas de deadzones iets aan, free aiming en het speelt perfect. Linkerstick clicken om te rennen, net zoals in GtaV.
quote:Op zaterdag 9 december 2023 12:57 schreef Rnie het volgende:
![]()
![]()
![]()
Ik speel GTA V altijd met controller.. rdr2, ookquote:
ach kan hem geen ongelijk geven. In dat rare land is een lawsuit de makkelijkste manier om rijk te wordenquote:Op zaterdag 9 december 2023 12:57 schreef Rnie het volgende:
![]()
![]()
![]()
Er is maar een man die dit soort dingen kan klaren voor Mr Joker.quote:Op zaterdag 9 december 2023 19:54 schreef over_hedge het volgende:
[..]
ach kan hem geen ongelijk geven. In dat rare land is een lawsuit de makkelijkste manier om rijk te worden
of het kans van slagen heeft werkelijk geen idee. vast niet want hier heeft rockstar vast over na gedacht. Maar wie weet
Het draagt ook een beetje bij aan de hype, houdt het nieuws na de trailer nog een paar dagen gaande. Een voortslepende rechtszaak over deze onzin is bij een omzet van 4 miljard natuurlijk wel het risico op 2 miljoen waard.quote:Op zaterdag 9 december 2023 19:54 schreef over_hedge het volgende:
[..]
ach kan hem geen ongelijk geven. In dat rare land is een lawsuit de makkelijkste manier om rijk te worden
of het kans van slagen heeft werkelijk geen idee. vast niet want hier heeft rockstar vast over na gedacht. Maar wie weet
Het begint er mee dat die gast in de trailer heel andere tatoeages heeft. Gevalletje "dit heeft niets met deze meneer te maken, we zien geen gelijkenissen tussen het karakter in onze trailer en de meneer die ons aanklaagt".quote:Op zaterdag 9 december 2023 19:54 schreef over_hedge het volgende:
[..]
GTAV gemod.quote:Op zaterdag 9 december 2023 22:54 schreef Isane het volgende:
Allemaal gta 6 beelden? Bv https://youtube.com/shorts/6HQaCyWvDaw?si=ZI0wBOk7mlFXG8Mv
Dat is Los Santos.quote:Op zaterdag 9 december 2023 22:54 schreef Isane het volgende:
https://youtube.com/@:MrBossFTW?si=H8-SMxy_LW0DzNUn (kopje shorts)
Allemaal gta 6 beelden? Bv https://youtube.com/shorts/6HQaCyWvDaw?si=ZI0wBOk7mlFXG8Mv
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |