Morgen weer een trailer ja?quote:
Inderdaad. Deze afbeelding met een coming soon tekstje en de trailer zou perfect zijn.quote:Op donderdag 7 december 2023 13:17 schreef Jor_Dii het volgende:
Die OP kan wel een update gebruiken zeg..
Is dat serieus ?quote:Op donderdag 7 december 2023 13:38 schreef Geschiedkundige het volgende:
Weer een trailer morgen! Wat een feest!
LEUGENS.quote:Op donderdag 7 december 2023 13:38 schreef Geschiedkundige het volgende:
Weer een trailer morgen! Wat een feest!
Mag ook wel na zoveel jaar en nieuwe enginequote:Op donderdag 7 december 2023 14:12 schreef LTVDK het volgende:
Als je dit ziet dan zijn de graphics toch wel flink wat niveautjes omhoog gegaan sinds V![]()
Ja dat wel, maar als je de trailer ziet heb je niet echt door dat het echt zo significant beter isquote:Op donderdag 7 december 2023 14:21 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
Mag ook wel na zoveel jaar en nieuwe engine
Ook al weet je het, dan nog is het verschil verrassend groot als je dat op deze manier ziet jaquote:Op donderdag 7 december 2023 14:12 schreef LTVDK het volgende:
Als je dit ziet dan zijn de graphics toch wel flink wat niveautjes omhoog gegaan sinds V![]()
Ik heb er in ieder geval erg zin inquote:Op donderdag 7 december 2023 14:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja dat wel, maar als je de trailer ziet heb je niet echt door dat het echt zo significant beter is
quote:Op donderdag 7 december 2023 15:35 schreef Erasmus het volgende:
Morgen om 15:00 uur weer een nieuwe trailer
Wat worden we verwend
Oh jammer manquote:
quote:Op donderdag 7 december 2023 18:19 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
[..]
Oh jammer man
Snap de grap ook niet 🤔
quote:
Is ie al gelekt?quote:Op donderdag 7 december 2023 15:35 schreef Erasmus het volgende:
Morgen om 15:00 uur weer een nieuwe trailer
Wat worden we verwend
"GTA we gotta talk"quote:Op donderdag 7 december 2023 22:44 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Florida Joker Man ziet geld erin
Wel mooi omdat dat soort figuren waarschijnlijk geen poot om op te staan met een rechtszaak maar straks wel een spiegel voor krijgen met een van de grootste spellen ooit. Al zullen sommige het wel uit willen melken.quote:Op donderdag 7 december 2023 22:48 schreef Rnie het volgende:
[..]
"GTA we gotta talk"
Ik had ook niet anders verwacht van zo'n freaky clown.
Het ergste is dat dit soort types dan juist trots zijn dat ze in het spel zitten.quote:Op donderdag 7 december 2023 22:55 schreef Momo het volgende:
[..]
Wel mooi omdat dat soort figuren waarschijnlijk geen poot om op te staan met een rechtszaak maar straks wel een spiegel voor krijgen met een van de grootste spellen ooit. Al zullen sommige het wel uit willen melken.
Hopelijk gaan ze dit filmpje er ook in verwerkenquote:Op donderdag 7 december 2023 22:44 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Trevor is dan ook echt het dna van GTA.quote:Op dinsdag 5 december 2023 13:33 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
Trevor was uit deel 5 mijn favoriet.
Heerlijk om zo'n sick fucked up psycopath te spelen
Volgens mij had destijds een actrice, ik meen Lindsay Logan oid maar dat weet ik niet meer precies, ook Rockstar/GTA5 aangeklaagd omdat die dame in het laadscherm of zo haarzelf zou zijn.quote:Op donderdag 7 december 2023 22:44 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Er werd door de verdediging beargumenteerd dat de afbeelding waar het om ging een satirische parodie was op een bepaald stereotype vrouw, wat gewoon een snoeiharde sneer naar Lohan was, maar wel eentje mmdie werkte.quote:Op vrijdag 8 december 2023 12:25 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
[..]
Volgens mij had destijds een actrice, ik meen Lindsay Logan oid maar dat weet ik niet meer precies, ook Rockstar/GTA5 aangeklaagd omdat die dame in het laadscherm of zo haarzelf zou zijn.
Heeft geen gelijk gekregen.
Net pas begonnen aan RDR2, dus heb nog wel even iets wat me bezig zal houden dit gat te overbruggen.quote:Op vrijdag 8 december 2023 12:31 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
Als ik gisteren niet aan Avatar Frontiers of Pandora was begonnen (wat een schitterende wereld overigens), dan had ik een nieuwe playthrough van GTA5 begonnen.
Behoorlijk last van een GTA itch.
Eerste playthrough?quote:Op vrijdag 8 december 2023 12:56 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Net pas begonnen aan RDR2, dus heb nog wel even iets wat me bezig zal houden dit gat te overbruggen.
Hoe geweldig velen die game vinden.quote:Op vrijdag 8 december 2023 12:56 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Net pas begonnen aan RDR2, dus heb nog wel even iets wat me bezig zal houden dit gat te overbruggen.
Ik ben nu bezig met mijn 4de poging en kom er weer niet doorheenquote:Op vrijdag 8 december 2023 13:00 schreef schommelstoel het volgende:
Hoe geweldig velen die game vinden.
Ik kom er niet door heen, de traagheid, en van A naar B elke keer op dat paard.
Ik kan wel genieten van mooie omgevingen en dat soort dingen.
Fantastische game maar die gameplay is niet doorheen te komen, zo langzaam.quote:Op vrijdag 8 december 2023 13:00 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Maar stront door een trechter is nog sneller dan RDR2
Misschien ben ik wel te laat aan de game begonnen.
Yes.quote:
quote:Op vrijdag 8 december 2023 13:00 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Maar stront door een trechter is nog sneller dan RDR2
Misschien ben ik wel te laat aan de game begonnen.
Dat trage kan mij dus wel bekoren. Ook al die extra's en het western stijltje boeit mij ook wel.quote:Op vrijdag 8 december 2023 13:22 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Ik ben nu bezig met mijn 4de poging en kom er weer niet doorheen. Het is inderdaad wel mooi en zo, maar met een verder tergende UI, verrotte gun/combatgameplay en volledig getreamlinede missies, is dat niet genoeg om me geboeid te houden. Het helpt allicht ook niet dat de wild west-setting me nooit geïnteresseerd heeft. Ik hoor dat vele moeite hadden met de traagheid en uiteindelijk met tranen het verhaal afsloten, maar ik betwijfel of ik me genoeg zal weten in te leven. Vooralsnog vind ik Arthur nog weinig boeiend.
Er is nog hoop. Wie weet krijg je alzheimerquote:Op vrijdag 8 december 2023 13:42 schreef Momo het volgende:
[..]
Wou dat ik dat ooit weer voor de eerste keer kon spelen.
Zelfde heb ik met RDR1.quote:Op vrijdag 8 december 2023 13:42 schreef Momo het volgende:
[..]
Jezelf Korsakov zuipen is the next best thing in dit gevalquote:Op vrijdag 8 december 2023 13:42 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik heb RDR 2, 1 keer heel langzaam tot in elke kier, uitgespeeld. Het nadeel is dan dat ik me dat hele spel nog zo goed kan herrinneren, dat een tweede keer het spelen niet zo interessant lijkt.quote:Op vrijdag 8 december 2023 13:44 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Zelfde heb ik met RDR1.
Buitenom dat wennen is het wel echt puur genieten hoor dat RDR 2.
Rdr 1 heeft voor de console net een update gehad dacht ik?quote:Op vrijdag 8 december 2023 13:48 schreef christmastsunami het volgende:
[..]
Ik heb RDR 2, 1 keer heel langzaam tot in elke kier, uitgespeeld. Het nadeel is dan dat ik me dat hele spel nog zo goed kan herrinneren, dat een tweede keer het spelen niet zo interessant lijkt.
Er zijn nooit geruchten over een uitbreiding of grote grafische update geweest toch?
Er waren wel geruchten over een 4k 60fps upgrade voor RDR2 voor PS5 en Series X, maar die plannen zijn voor onbepaalde tijd in de koelkast gezet, naast het bier, na het debacle van de GTA Trilogy Remaster.quote:Op vrijdag 8 december 2023 13:48 schreef christmastsunami het volgende:
[..]
Ik heb RDR 2, 1 keer heel langzaam tot in elke kier, uitgespeeld. Het nadeel is dan dat ik me dat hele spel nog zo goed kan herrinneren, dat een tweede keer het spelen niet zo interessant lijkt.
Er zijn nooit geruchten over een uitbreiding of grote grafische update geweest toch?
Ik kan me wel voorstellen dat als je de sfeer en stijl tof vindt, dat de traagheid dan juist wel goed kan zijn.quote:Op vrijdag 8 december 2023 13:42 schreef Red_85 het volgende:
Dat trage kan mij dus wel bekoren. Ook al die extra's en het western stijltje boeit mij ook wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |