Morgen weer een trailer ja?quote:
Inderdaad. Deze afbeelding met een coming soon tekstje en de trailer zou perfect zijn.quote:Op donderdag 7 december 2023 13:17 schreef Jor_Dii het volgende:
Die OP kan wel een update gebruiken zeg..
Is dat serieus ?quote:Op donderdag 7 december 2023 13:38 schreef Geschiedkundige het volgende:
Weer een trailer morgen! Wat een feest!
LEUGENS.quote:Op donderdag 7 december 2023 13:38 schreef Geschiedkundige het volgende:
Weer een trailer morgen! Wat een feest!
Mag ook wel na zoveel jaar en nieuwe enginequote:Op donderdag 7 december 2023 14:12 schreef LTVDK het volgende:
Als je dit ziet dan zijn de graphics toch wel flink wat niveautjes omhoog gegaan sinds V![]()
Ja dat wel, maar als je de trailer ziet heb je niet echt door dat het echt zo significant beter isquote:Op donderdag 7 december 2023 14:21 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
Mag ook wel na zoveel jaar en nieuwe engine
Ook al weet je het, dan nog is het verschil verrassend groot als je dat op deze manier ziet jaquote:Op donderdag 7 december 2023 14:12 schreef LTVDK het volgende:
Als je dit ziet dan zijn de graphics toch wel flink wat niveautjes omhoog gegaan sinds V![]()
Ik heb er in ieder geval erg zin inquote:Op donderdag 7 december 2023 14:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja dat wel, maar als je de trailer ziet heb je niet echt door dat het echt zo significant beter is
quote:Op donderdag 7 december 2023 15:35 schreef Erasmus het volgende:
Morgen om 15:00 uur weer een nieuwe trailer
Wat worden we verwend
Oh jammer manquote:
quote:Op donderdag 7 december 2023 18:19 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
[..]
Oh jammer man
Snap de grap ook niet 🤔
quote:
Is ie al gelekt?quote:Op donderdag 7 december 2023 15:35 schreef Erasmus het volgende:
Morgen om 15:00 uur weer een nieuwe trailer
Wat worden we verwend
"GTA we gotta talk"quote:Op donderdag 7 december 2023 22:44 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Florida Joker Man ziet geld erin
Wel mooi omdat dat soort figuren waarschijnlijk geen poot om op te staan met een rechtszaak maar straks wel een spiegel voor krijgen met een van de grootste spellen ooit. Al zullen sommige het wel uit willen melken.quote:Op donderdag 7 december 2023 22:48 schreef Rnie het volgende:
[..]
"GTA we gotta talk"
Ik had ook niet anders verwacht van zo'n freaky clown.
Het ergste is dat dit soort types dan juist trots zijn dat ze in het spel zitten.quote:Op donderdag 7 december 2023 22:55 schreef Momo het volgende:
[..]
Wel mooi omdat dat soort figuren waarschijnlijk geen poot om op te staan met een rechtszaak maar straks wel een spiegel voor krijgen met een van de grootste spellen ooit. Al zullen sommige het wel uit willen melken.
Hopelijk gaan ze dit filmpje er ook in verwerkenquote:Op donderdag 7 december 2023 22:44 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Trevor is dan ook echt het dna van GTA.quote:Op dinsdag 5 december 2023 13:33 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
Trevor was uit deel 5 mijn favoriet.
Heerlijk om zo'n sick fucked up psycopath te spelen
Volgens mij had destijds een actrice, ik meen Lindsay Logan oid maar dat weet ik niet meer precies, ook Rockstar/GTA5 aangeklaagd omdat die dame in het laadscherm of zo haarzelf zou zijn.quote:Op donderdag 7 december 2023 22:44 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |