Morgen weer een trailer ja?quote:
Inderdaad. Deze afbeelding met een coming soon tekstje en de trailer zou perfect zijn.quote:Op donderdag 7 december 2023 13:17 schreef Jor_Dii het volgende:
Die OP kan wel een update gebruiken zeg..
Is dat serieus ?quote:Op donderdag 7 december 2023 13:38 schreef Geschiedkundige het volgende:
Weer een trailer morgen! Wat een feest!
LEUGENS.quote:Op donderdag 7 december 2023 13:38 schreef Geschiedkundige het volgende:
Weer een trailer morgen! Wat een feest!
Mag ook wel na zoveel jaar en nieuwe enginequote:Op donderdag 7 december 2023 14:12 schreef LTVDK het volgende:
Als je dit ziet dan zijn de graphics toch wel flink wat niveautjes omhoog gegaan sinds V![]()
Ja dat wel, maar als je de trailer ziet heb je niet echt door dat het echt zo significant beter isquote:Op donderdag 7 december 2023 14:21 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
Mag ook wel na zoveel jaar en nieuwe engine
Ook al weet je het, dan nog is het verschil verrassend groot als je dat op deze manier ziet jaquote:Op donderdag 7 december 2023 14:12 schreef LTVDK het volgende:
Als je dit ziet dan zijn de graphics toch wel flink wat niveautjes omhoog gegaan sinds V![]()
Ik heb er in ieder geval erg zin inquote:Op donderdag 7 december 2023 14:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja dat wel, maar als je de trailer ziet heb je niet echt door dat het echt zo significant beter is
quote:Op donderdag 7 december 2023 15:35 schreef Erasmus het volgende:
Morgen om 15:00 uur weer een nieuwe trailer
Wat worden we verwend
Oh jammer manquote:
quote:Op donderdag 7 december 2023 18:19 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
[..]
Oh jammer man
Snap de grap ook niet 🤔
quote:
Is ie al gelekt?quote:Op donderdag 7 december 2023 15:35 schreef Erasmus het volgende:
Morgen om 15:00 uur weer een nieuwe trailer
Wat worden we verwend
"GTA we gotta talk"quote:Op donderdag 7 december 2023 22:44 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Florida Joker Man ziet geld erin
Wel mooi omdat dat soort figuren waarschijnlijk geen poot om op te staan met een rechtszaak maar straks wel een spiegel voor krijgen met een van de grootste spellen ooit. Al zullen sommige het wel uit willen melken.quote:Op donderdag 7 december 2023 22:48 schreef Rnie het volgende:
[..]
"GTA we gotta talk"
Ik had ook niet anders verwacht van zo'n freaky clown.
Het ergste is dat dit soort types dan juist trots zijn dat ze in het spel zitten.quote:Op donderdag 7 december 2023 22:55 schreef Momo het volgende:
[..]
Wel mooi omdat dat soort figuren waarschijnlijk geen poot om op te staan met een rechtszaak maar straks wel een spiegel voor krijgen met een van de grootste spellen ooit. Al zullen sommige het wel uit willen melken.
Hopelijk gaan ze dit filmpje er ook in verwerkenquote:Op donderdag 7 december 2023 22:44 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Trevor is dan ook echt het dna van GTA.quote:Op dinsdag 5 december 2023 13:33 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
Trevor was uit deel 5 mijn favoriet.
Heerlijk om zo'n sick fucked up psycopath te spelen
Volgens mij had destijds een actrice, ik meen Lindsay Logan oid maar dat weet ik niet meer precies, ook Rockstar/GTA5 aangeklaagd omdat die dame in het laadscherm of zo haarzelf zou zijn.quote:Op donderdag 7 december 2023 22:44 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Er werd door de verdediging beargumenteerd dat de afbeelding waar het om ging een satirische parodie was op een bepaald stereotype vrouw, wat gewoon een snoeiharde sneer naar Lohan was, maar wel eentje mmdie werkte.quote:Op vrijdag 8 december 2023 12:25 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
[..]
Volgens mij had destijds een actrice, ik meen Lindsay Logan oid maar dat weet ik niet meer precies, ook Rockstar/GTA5 aangeklaagd omdat die dame in het laadscherm of zo haarzelf zou zijn.
Heeft geen gelijk gekregen.
Net pas begonnen aan RDR2, dus heb nog wel even iets wat me bezig zal houden dit gat te overbruggen.quote:Op vrijdag 8 december 2023 12:31 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
Als ik gisteren niet aan Avatar Frontiers of Pandora was begonnen (wat een schitterende wereld overigens), dan had ik een nieuwe playthrough van GTA5 begonnen.
Behoorlijk last van een GTA itch.
Eerste playthrough?quote:Op vrijdag 8 december 2023 12:56 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Net pas begonnen aan RDR2, dus heb nog wel even iets wat me bezig zal houden dit gat te overbruggen.
Hoe geweldig velen die game vinden.quote:Op vrijdag 8 december 2023 12:56 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Net pas begonnen aan RDR2, dus heb nog wel even iets wat me bezig zal houden dit gat te overbruggen.
Ik ben nu bezig met mijn 4de poging en kom er weer niet doorheenquote:Op vrijdag 8 december 2023 13:00 schreef schommelstoel het volgende:
Hoe geweldig velen die game vinden.
Ik kom er niet door heen, de traagheid, en van A naar B elke keer op dat paard.
Ik kan wel genieten van mooie omgevingen en dat soort dingen.
Fantastische game maar die gameplay is niet doorheen te komen, zo langzaam.quote:Op vrijdag 8 december 2023 13:00 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Maar stront door een trechter is nog sneller dan RDR2
Misschien ben ik wel te laat aan de game begonnen.
Yes.quote:
quote:Op vrijdag 8 december 2023 13:00 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Maar stront door een trechter is nog sneller dan RDR2
Misschien ben ik wel te laat aan de game begonnen.
Dat trage kan mij dus wel bekoren. Ook al die extra's en het western stijltje boeit mij ook wel.quote:Op vrijdag 8 december 2023 13:22 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Ik ben nu bezig met mijn 4de poging en kom er weer niet doorheen. Het is inderdaad wel mooi en zo, maar met een verder tergende UI, verrotte gun/combatgameplay en volledig getreamlinede missies, is dat niet genoeg om me geboeid te houden. Het helpt allicht ook niet dat de wild west-setting me nooit genteresseerd heeft. Ik hoor dat vele moeite hadden met de traagheid en uiteindelijk met tranen het verhaal afsloten, maar ik betwijfel of ik me genoeg zal weten in te leven. Vooralsnog vind ik Arthur nog weinig boeiend.
Er is nog hoop. Wie weet krijg je alzheimerquote:Op vrijdag 8 december 2023 13:42 schreef Momo het volgende:
[..]
Wou dat ik dat ooit weer voor de eerste keer kon spelen.
Zelfde heb ik met RDR1.quote:Op vrijdag 8 december 2023 13:42 schreef Momo het volgende:
[..]
Jezelf Korsakov zuipen is the next best thing in dit gevalquote:Op vrijdag 8 december 2023 13:42 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik heb RDR 2, 1 keer heel langzaam tot in elke kier, uitgespeeld. Het nadeel is dan dat ik me dat hele spel nog zo goed kan herrinneren, dat een tweede keer het spelen niet zo interessant lijkt.quote:Op vrijdag 8 december 2023 13:44 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Zelfde heb ik met RDR1.
Buitenom dat wennen is het wel echt puur genieten hoor dat RDR 2.
Rdr 1 heeft voor de console net een update gehad dacht ik?quote:Op vrijdag 8 december 2023 13:48 schreef christmastsunami het volgende:
[..]
Ik heb RDR 2, 1 keer heel langzaam tot in elke kier, uitgespeeld. Het nadeel is dan dat ik me dat hele spel nog zo goed kan herrinneren, dat een tweede keer het spelen niet zo interessant lijkt.
Er zijn nooit geruchten over een uitbreiding of grote grafische update geweest toch?
Er waren wel geruchten over een 4k 60fps upgrade voor RDR2 voor PS5 en Series X, maar die plannen zijn voor onbepaalde tijd in de koelkast gezet, naast het bier, na het debacle van de GTA Trilogy Remaster.quote:Op vrijdag 8 december 2023 13:48 schreef christmastsunami het volgende:
[..]
Ik heb RDR 2, 1 keer heel langzaam tot in elke kier, uitgespeeld. Het nadeel is dan dat ik me dat hele spel nog zo goed kan herrinneren, dat een tweede keer het spelen niet zo interessant lijkt.
Er zijn nooit geruchten over een uitbreiding of grote grafische update geweest toch?
Ik kan me wel voorstellen dat als je de sfeer en stijl tof vindt, dat de traagheid dan juist wel goed kan zijn.quote:Op vrijdag 8 december 2023 13:42 schreef Red_85 het volgende:
Dat trage kan mij dus wel bekoren. Ook al die extra's en het western stijltje boeit mij ook wel.
Alleen het honorsysteem is kut. En wellicht dat lang rijden te paard (maar dat is hetzelfde met GTA vind ik te lang van a naar b).quote:Op vrijdag 8 december 2023 13:22 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Ik ben nu bezig met mijn 4de poging en kom er weer niet doorheen. Het is inderdaad wel mooi en zo, maar met een verder tergende UI, verrotte gun/combatgameplay en volledig gestreamlinede missies, is dat niet genoeg om me geboeid te houden. Het helpt allicht ook niet dat de wild west-setting me nooit genteresseerd heeft. Ik hoor dat vele moeite hadden met de traagheid en uiteindelijk met tranen het verhaal afsloten, maar ik betwijfel of ik me genoeg zal weten in te leven. Vooralsnog vind ik Arthur nog weinig boeiend.
Het leven was ook een stuk trager toen rond 1900. Je ziet zeg maar met de generatie van je betovergrootouders. Vind ik ook wel weer wat hebben.quote:Op vrijdag 8 december 2023 13:58 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Ik kan me wel voorstellen dat als je de sfeer en stijl tof vindt, dat de traagheid dan juist wel goed kan zijn.
Vind ik juist geweldig. Je acties hebben effect op de wereld waar je in zit. Zoals eerder aangehaald, die wereld is levend en je maakt daar deel vanuit.quote:Op vrijdag 8 december 2023 14:20 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Alleen het honorsysteem is kut. En wellicht dat lang rijden te paard (maar dat is hetzelfde met GTA vind ik te lang van a naar b).
Voorderest echt een goed spel.
En dat.quote:Op vrijdag 8 december 2023 14:55 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Het leven was ook een stuk trager toen rond 1900. Je ziet zeg maar met de generatie van je betovergrootouders. Vind ik ook wel weer wat hebben.
Toen RDR2 uitkwam zat ik in revalidatie en kon ik niet heel veel meer dan playstationnen, was toen wel echt genieten van die gamequote:Op vrijdag 8 december 2023 14:19 schreef schommelstoel het volgende:
Ik snap dat mensen de game tof vinden hoor.
Heb er alleen geen tijd voor in de zin dat als ik thuis kom wil lekker gamen en niet het gevoel hebben niets te hebben gedaan na een uurtje of half uurtje gamen.
Vroeger nam ik ook veel meer de tijd voor games, MGS op de PS1 nam de eerste playthrough ook veel tijd in beslag.
Die game 5 of 6 keer uitgespeeld.
Het gaat niet om de actie, het gaat om de hele wereld en het verhaal. Als je pief paf paf en boem wil doen en met grote snelheid rond wil rijden zijn er genoeg andere spellen.quote:Op vrijdag 8 december 2023 14:52 schreef Marsenal het volgende:
Het trage van RDR2 is wmb van dat spel ook absoluut de kracht en zwakte tegelijk. De setting vraagt om een trage opbouw om de sfeer er in te krijgen, en dat hebben ze heel knap gedaan, maar ik heb simpelweg ook niet de tijd om 4 uur lang te dwalen om uiteindelijk met een middelmatig gesneden berenvel te eindigen. Supermooie game, maar had 20 jaar eerder moeten komen. Uiteindelijk niet uitgespeeld.
Bij GTA is de dichtheid van de actie wat hoger, dat maakt het beter te behappen in korte sessies.
Ja nee, precies. Probleem is, ik wil heel graag trage en sfeervolle games spelen die leunen op een verhaal en setting, maar daarvoor zijn er simpelweg te veel onderbrekingenquote:Op vrijdag 8 december 2023 15:02 schreef Momo het volgende:
[..]
Het gaat niet om de actie, het gaat om de hele wereld en het verhaal. Als je pief paf paf en boem wil doen en met grote snelheid rond wil rijden zijn er genoeg andere spellen.
Ja dat snap ik wel haha, alle tijd.quote:Op vrijdag 8 december 2023 15:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Toen RDR2 uitkwam zat ik in revalidatie en kon ik niet heel veel meer dan playstationnen, was toen wel echt genieten van die game
Iets teveel informatie, maar het is je vergeven. THPS2 is een classic.quote:Op vrijdag 8 december 2023 15:14 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Ja dat snap ik wel haha, alle tijd.
Zo heb ik destijds Tony Hawk Pro skater 2 op de PS1 in een dag uitgespeeld.
Moest een dag met mijn voet omhoog zitten, had een ingegroeide teennagel laten behandelen
Die soundtrack alleen al. Maat van mij zit in een bandje, die hebben eens een avond alleen maar THPS2 platen gecovered, toen ging echt het dak er afquote:Op vrijdag 8 december 2023 18:22 schreef Rnie het volgende:
[..]
Iets teveel informatie, maar het is je vergeven. THPS2 is een classic.
May 16 - Lagwagonquote:Op vrijdag 8 december 2023 18:48 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Die soundtrack alleen al. Maat van mij zit in een bandje, die hebben eens een avond alleen maar THPS2 platen gecovered, toen ging echt het dak er af
Elke nieuwe gestolen auto weer de radiozender veranderen waardoor ik het na een tijdje maar helemaal heb uitgezet.quote:Op vrijdag 8 december 2023 19:31 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
Zolang West Coast Classics of iets vergelijkbaars er maar bij zit
Vaak zat dat ik alleen maar uren aan het rondrijden was, pure chaos aan het veroorzaken, vluchten voor de politie, met Ice Cube of Dre door de speakers.
Heerlijk
De Ubermacht Sentinel Coupquote:Op vrijdag 8 december 2023 19:33 schreef Nober het volgende:
[..]
Elke nieuwe gestolen auto weer de radiozender veranderen waardoor ik het na een tijdje maar helemaal heb uitgezet.
Run 'n Gun games. Dat is ook gewoon saai.quote:Op vrijdag 8 december 2023 15:02 schreef Momo het volgende:
[..]
Het gaat niet om de actie, het gaat om de hele wereld en het verhaal. Als je pief paf paf en boem wil doen en met grote snelheid rond wil rijden zijn er genoeg andere spellen.
quote:There was a girl I knew
She said she cared about me
She tried to make my world
The way she thought it should be
[Chorus]
Yeah, we were desperate then
To have each other to hold
But love
Is a long, long road
Yeah, love
Is a long, long road
[Verse 2]