Handig hoor, zulke bijzettafeltjes voor je biertje.quote:Op zaterdag 16 december 2023 10:06 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Lol, en meer Florida mensen die geld zien
[ afbeelding ]
Maar het lijkt er wel verdacht veel opquote:Op dinsdag 19 december 2023 20:27 schreef LTVDK het volgende:
Sommige mensen hebben echt tijd over he
[ twitter ]
lijkt er ook totaal niet opquote:Op dinsdag 19 december 2023 20:27 schreef LTVDK het volgende:
Sommige mensen hebben echt tijd over he
[ twitter ]
Klinkt meer als een TBS achtige straf.quote:He will remain at a secure hospital for life unless doctors deem him no longer a danger.
Levenslang is wel een harde straf voor een 18-jarigequote:Op donderdag 21 december 2023 19:11 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
[..]
Klinkt meer als een TBS achtige straf.
En lange straf voor een hack. Ik vind het apart.quote:Op donderdag 21 december 2023 20:35 schreef Momo het volgende:
[..]
Levenslang is wel een harde straf voor een 18-jarige
Je kan nog beter een omatje met grof geweld beroven.quote:Op donderdag 21 december 2023 20:36 schreef over_hedge het volgende:
[..]
En lange straf voor een hack. Ik vind het apart.
Ja precies. Ik snap dit echt niet. Je kan dronken in je auto zitten en dodelijk ongeluk veroorzaken en een mindere straf krijgen dan ditquote:Op donderdag 21 december 2023 20:41 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Je kan nog beter een omatje met grof geweld beroven.
Bad luck i guess.quote:Op donderdag 21 december 2023 20:39 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
Is idd buitenproportioneel ja.
quote:Op woensdag 13 december 2023 21:59 schreef Momo het volgende:
[..]
Zou leuk zijn als de character in de game ook zijn haar paars verft om meer te lijken op een figuur uit een game in dat universum.
Saaaadquote:Op maandag 25 december 2023 19:48 schreef Rnie het volgende:
De volledige source code van GTA 5 is gelekt![]()
Whats going on Rockstar?
https://www.reddit.com/r/Piracy/s/LMTyBKEN8U
quote:Op maandag 25 december 2023 19:51 schreef Rnie het volgende:
Manni L Perez schijnt de voice actrice te zijn die Lucia vertolkt.
100% dat dat haar is hoor. De stem is ook identiek.quote:Op maandag 25 december 2023 20:14 schreef Momo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Manni L Perez, zou goed kunnen
Vorig jaar al volgens mij, maar nu voor het “publiek”.quote:Op maandag 25 december 2023 19:48 schreef Rnie het volgende:
De volledige source code van GTA 5 is gelekt![]()
Whats going on Rockstar?
https://www.reddit.com/r/Piracy/s/LMTyBKEN8U
Klopt. Al in 2022 was iemand die de sourcode van GTA5 te koop aanbood op Telegram.quote:Op dinsdag 26 december 2023 11:30 schreef DKUp het volgende:
[..]
Vorig jaar al volgens mij, maar nu voor het “publiek”.
Liberty City Expansion, North Yankton Prologue Expansion en Agent Trevor Expansion staan in de code![]()
Liberty City Expansion had ik heel erg graag gespeeld.
Uit de koelkast? PS4 Pro-versie ziet er meh uit, One X is dit 4K en mooi. Ze moeten gewoon een 4K-variant met alle toeters en bellen met 60fps uitbrengen voor de PS5 en Series X voor de tussentijd. Dat Netflix-team mag GTA Trilogy DE verder verbeteren voor de pc en consoles. In de tussentijd mogen ze ons wel vermaken.quote:Op dinsdag 26 december 2023 20:38 schreef StateOfMind het volgende:
Dat ze maar eens de RDR2 60fps patch uit de koelkast halen.
De geruchten gingen destijds dat dat op de planning stond, maar het na het GTA Trilogy debacle voor onbepaalde tijd de koelkast in ging.
Gewoon doodsschieten die mafkees.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |