abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_211584344
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2023 14:09 schreef over_hedge het volgende:
Ik wil vooral dat er meer te doen is naast de missies. En dat je wat eerder geld krijgt. Ik vond bij gta 5 een beetje dat tegen de tijd dat je geld hebt om wat huizen te kopen etc. Is het spel eigenlijk al klaar. Aller laatste missie krijg je 50 000 000 p.p oid. Maar dan is het spel klaar en er is vrij weinig boeiends te doen daarna.

Het kopen van dingen doet ook weinig, Paar saaie missies maar niks boeiends. Daar kunnen ze veel meer mee. En verwacht ik ook wat meer van in 6
Dat was in GTA5 wel matig ja. Ook dat die online aandelenmarkt zo laat op gang kwam, dat vond ik ook maar suf. Maar ik zwemde (mede door die aandelen) in het geld, maar ja, wat moet je ermee. Kroeg kopen en dan een paar fetch-missies erbij krijgen, dat was het wel.
-nee-
pi_211584394
quote:
14s.gif Op maandag 11 december 2023 14:32 schreef Marsenal het volgende:

[..]
Dat was in GTA5 wel matig ja. Ook dat die online aandelenmarkt zo laat op gang kwam, dat vond ik ook maar suf. Maar ik zwemde (mede door die aandelen) in het geld, maar ja, wat moet je ermee. Kroeg kopen en dan een paar fetch-missies erbij krijgen, dat was het wel.
Dat was zelfs in Vice City leuker in elkaar gezet.
Had ook graag gezien dat er wat meer perks in zaten als je een bepaald iets kocht. Echt iets dat bijdraagt aan de story mode. De sloperij kopen en je auto kunnen shredderen om van je wanted level af te komen. Dat soort.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_211584513
Ja als je in San Andreas bv alle brandweermissies of alle taximissies had gedaan. Dan kreeg je daar een leuke perk voor. taxi was iets met springen met de toeter oid en die van de brandweer betekende dacht ik dat je immuun was voor vuur oid. (type dit alles vanuit oude herinneringen)

Dat soort dingen mis ik wel in 5.
Er zijn zat dingen om te verzamelen. Maar alles geeft dan een bepaald kledingstuk, of iets op een plankje in 1 van je gebouwen. Iets in je vitrinekast. Gemiste kans.
pi_211584531
In het verlengde daarvan... Vooral debiel was het autosysteem: hoe moeilijk het was om een auto te bewaren/niet kwijt te raken. Miss realistischer dan bv CP, maar het haalde wel een stuk lol weg wb het pimpen en het je rijker laten voelen na een aantal geslaagde missies, vooral early game.
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
pi_211584548
quote:
14s.gif Op maandag 11 december 2023 14:48 schreef rival het volgende:
Ja als je in San Andreas bv alle brandweermissies of alle taximissies had gedaan. Dan kreeg je daar een leuke perk voor. taxi was iets met springen met de toeter oid en die van de brandweer betekende dacht ik dat je immuun was voor vuur oid. (type dit alles vanuit oude herinneringen)

Dat soort dingen mis ik wel in 5.
Er zijn zat dingen om te verzamelen. Maar alles geeft dan een bepaald kledingstuk, of iets op een plankje in 1 van je gebouwen. Iets in je vitrinekast. Gemiste kans.
Bij ambulance kreeg je Infinite Sprint en bij politie +50% armor.
Dat was inderdaad wel nice.
pi_211590506
quote:
Zoals je kan zien is het uiteraard in het spel een stuk compacter wat betreft afstand tussen miami beach en miami downtown.

Ben benieuwd waar ze op compromisen wat betreft de map
De enige echte.
pi_211590538

Mudgirl gespot. :9
De enige echte.
  maandag 11 december 2023 @ 23:32:39 #109
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_211590595
quote:
Mooi om in het echt te zien :)
pi_211590622
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2023 14:09 schreef over_hedge het volgende:
Ik wil vooral dat er meer te doen is naast de missies. En dat je wat eerder geld krijgt. Ik vond bij gta 5 een beetje dat tegen de tijd dat je geld hebt om wat huizen te kopen etc. Is het spel eigenlijk al klaar. Aller laatste missie krijg je 50 000 000 p.p oid. Maar dan is het spel klaar en er is vrij weinig boeiends te doen daarna.

Het kopen van dingen doet ook weinig, Paar saaie missies maar niks boeiends. Daar kunnen ze veel meer mee. En verwacht ik ook wat meer van in 6
Helemaal in het begin van GTA 5, staat een zakenman langs de weg die een lift naar de luchthaven wil. En tijdens de rit geeft ie je een aandelen tip waardoor je meteen multimillionair wordt.

Maar dat wist iedereen toch al?

pi_211590962
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2023 23:36 schreef christmastsunami het volgende:

[..]
Helemaal in het begin van GTA 5, staat een zakenman langs de weg die een lift naar de luchthaven wil. En tijdens de rit geeft ie je een aandelen tip waardoor je meteen multimillionair wordt.

Jep. Die gast heb ik gezien ja. En gemist om in mn eerste playthrough wat mee te doen.

Heb het overigens niet echt gemist, want michael, trevor en franklin hadden al pittig wat wapens en uitrusting tegen de tijd dat ik hem tegen kwam.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  FOK!fotograaf dinsdag 12 december 2023 @ 11:01:19 #112
364681 over_hedge
pi_211593002
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2023 23:36 schreef christmastsunami het volgende:

[..]

Nee wist ik niet. Veranderd van de rest niks aan mijn punt (plus je überhaupt geen geld hebt om aandelen te kopen op het begin. En dit filmpje ook niet in het begin is)

[ Bericht 3% gewijzigd door over_hedge op 12-12-2023 11:15:23 ]
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_211593500
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2023 11:01 schreef over_hedge het volgende:

[..]
Nee wist ik niet. Veranderd van de rest niks aan mijn punt (plus je überhaupt geen geld hebt om aandelen te kopen op het begin. En dit filmpje ook niet in het begin is)
Volgens mij overkomt die beurstip je ook op een random moment, niet per se aan het begin.
-nee-
  dinsdag 12 december 2023 @ 12:08:25 #114
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_211593563
Op dat moment heb je iets van 50k ofzo

Als je dat blijft inzetten met die assassination missies waarbij lester duidelijk zegt investeer hierin of daarin, hou je aan het einde miljoenen over
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_211593715
Voor die Lester missies aandelen zijn tal van video's te vinden op JijBuis.
pi_211593829
Ik heb de hele storyline opnieuw gedaan toen ik dat las van die aandelen...
pi_211593933

Benieuwd of dit de moeite waard is. Ziet er wel heel tof uit maar heb 0 ervaring met nopixel.

[ Bericht 5% gewijzigd door Akathisia op 12-12-2023 13:09:57 ]
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
  FOK!fotograaf dinsdag 12 december 2023 @ 13:44:20 #118
364681 over_hedge
pi_211594463
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2023 12:08 schreef MMaRsu het volgende:
Op dat moment heb je iets van 50k ofzo

Als je dat blijft inzetten met die assassination missies waarbij lester duidelijk zegt investeer hierin of daarin, hou je aan het einde miljoenen over
Als je miljard ipv miljoen wilt hebben moet je dus juist niet die missies doen tot je aan het einde van het spel bent.

Maar doet er van de rest niet zoveel toe. Het punt blijft dat veel geld hebben eigenlijk niet zo boeiend is in gta 5 omdat er gewoon niet genoeg leuks mee te doen is.

quote:
1s.gif Op dinsdag 12 december 2023 12:45 schreef Akathisia het volgende:

Benieuwd of dit de moeite waard is. Ziet er wel heel tof uit maar heb 0 ervaring met nopixel.
Dat is die multiplayer rpg shit toch. Dat je echt een baan bij de lokale snackbar kan hebben. En je uren patat aan het serveren bent :P
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  dinsdag 12 december 2023 @ 13:44:44 #119
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_211594467
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 december 2023 12:45 schreef Akathisia het volgende:

Moet je rp wel uberhaupt interessant vinden ofcourse
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_211595772
Ja, geen idee of dat wat is. Lijkt me wel interessanter dan GTA online.
pi_211595918
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2023 13:33 schreef Kriegel het volgende:

[..]
Tja, hangt er vanaf of je het ziet als reputatie of als karma. Gelukkig zijn daar mods voor.

Ik zoek er trouwens momenteel eentje die niet elke fucking wildkampeerder vijandig maakt, wtf is dat voor bullshit? :')

In RDR1 was zeker de helft nog van het type "yo vriend, kom lekker bij m'n vuur zitten" en nu krijg je van bijna iedereen meteen lood door je flikker als je niet binnen drie tellen opkrast. En een kutopmerking in je rug wanneer je je wél uit de benen maakt (waarna ik ze dus alsnog afknal want ik laat me niet bossen door een of andere zwerver).
Daarom speel ik GTA Online vaker dan niet in Passive Mode. Ben je rustig missies aan het doen voor een heist of al bezig met geld verdienen, wordt je compleet random vol door je flikker geschoten door een stel kleuters.
  dinsdag 12 december 2023 @ 18:41:20 #122
200994 Kriegel
Ik ben overrated
pi_211596888
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2023 16:27 schreef Erasmus het volgende:

[..]
Daarom speel ik GTA Online vaker dan niet in Passive Mode. Ben je rustig missies aan het doen voor een heist of al bezig met geld verdienen, wordt je compleet random vol door je flikker geschoten door een stel kleuters.
Ja, da's ook een legitieme klacht, maar ik heb het hier dan over NPC's hè.

Punt is dat al die rookpluimpjes aan de horizon in RDR2 eigenlijk niet het onderzoeken waard zijn, want misschien is 5% vriendelijk en 5% een interessant random event met een mini quest (ik kwam bijvoorbeeld wat moonshiners tegen die ik m'n kruiden kon geven), maar 90% van de tijd leidt het alleen maar naar een gast die agressief begint te doen als je in de buurt van z'n vuurtje komt. En dat is jammer.

Ik bedoel, man, ik weet wel dat men in die tijd op z'n hoede moest zijn voor vreemdelingen in de wildernis, dus misschien is het ook wel wat raar als een groot deel je gelijk uitnodigt om te komen zitten en een hapje mee te bikken (zoals in deel 1), maar de balans is veel te ver richting zeer vijandig doorgeslagen.

Die hele 'defuse' knop doet ook nooit een reet dan. En dat voelt dus zwaar nep. Net als die ranchers die je allemaal onmiddellijk van hun propertah afjagen, ook al heb je geen slechte bedoelingen.

Afijn, dáár kan ik dus precies geen oplossing voor vinden, terwijl er wel 101 mods zijn voor het Wanted en Witness-systeem en hoe gangs zich gedragen, en je bij wijze van spreken nog Arthur's neushaar kan aanpassen als je wil. Klote. :')

[ Bericht 2% gewijzigd door Kriegel op 12-12-2023 18:50:37 ]
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
pi_211601032
https://www.reddit.com/r/GTA6/s/J1WuknnHyk

Om wat slagingskans te creëren wat betreft de rechtzaak, heeft de Joker zijn haar paars laten geverfd, net zoals de Joker in de trailer :'( _O-

Die nitwit wordt met de seconde in zijn hoofd rijker. THEY TOOK MY LIFE!
De enige echte.
pi_211606446
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2023 16:27 schreef Erasmus het volgende:

[..]
Ik doe juist mijn missies in open lobbies. Zodat dit mij kan gebeuren. (ik speel missies niet meer voor het geld, dat scheelt)
pi_211611424
Morgen komt GTA als Game op netflix:

https://www.bright.nl/nie(...)e-maar-de-games.html
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')