Dat was in GTA5 wel matig ja. Ook dat die online aandelenmarkt zo laat op gang kwam, dat vond ik ook maar suf. Maar ik zwemde (mede door die aandelen) in het geld, maar ja, wat moet je ermee. Kroeg kopen en dan een paar fetch-missies erbij krijgen, dat was het wel.quote:Op maandag 11 december 2023 14:09 schreef over_hedge het volgende:
Ik wil vooral dat er meer te doen is naast de missies. En dat je wat eerder geld krijgt. Ik vond bij gta 5 een beetje dat tegen de tijd dat je geld hebt om wat huizen te kopen etc. Is het spel eigenlijk al klaar. Aller laatste missie krijg je 50 000 000 p.p oid. Maar dan is het spel klaar en er is vrij weinig boeiends te doen daarna.
Het kopen van dingen doet ook weinig, Paar saaie missies maar niks boeiends. Daar kunnen ze veel meer mee. En verwacht ik ook wat meer van in 6
Dat was zelfs in Vice City leuker in elkaar gezet.quote:Op maandag 11 december 2023 14:32 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Dat was in GTA5 wel matig ja. Ook dat die online aandelenmarkt zo laat op gang kwam, dat vond ik ook maar suf. Maar ik zwemde (mede door die aandelen) in het geld, maar ja, wat moet je ermee. Kroeg kopen en dan een paar fetch-missies erbij krijgen, dat was het wel.
Bij ambulance kreeg je Infinite Sprint en bij politie +50% armor.quote:Op maandag 11 december 2023 14:48 schreef rival het volgende:
Ja als je in San Andreas bv alle brandweermissies of alle taximissies had gedaan. Dan kreeg je daar een leuke perk voor. taxi was iets met springen met de toeter oid en die van de brandweer betekende dacht ik dat je immuun was voor vuur oid. (type dit alles vanuit oude herinneringen)
Dat soort dingen mis ik wel in 5.
Er zijn zat dingen om te verzamelen. Maar alles geeft dan een bepaald kledingstuk, of iets op een plankje in 1 van je gebouwen. Iets in je vitrinekast. Gemiste kans.
Zoals je kan zien is het uiteraard in het spel een stuk compacter wat betreft afstand tussen miami beach en miami downtown.quote:
Mooi om in het echt te zienquote:
Helemaal in het begin van GTA 5, staat een zakenman langs de weg die een lift naar de luchthaven wil. En tijdens de rit geeft ie je een aandelen tip waardoor je meteen multimillionair wordt.quote:Op maandag 11 december 2023 14:09 schreef over_hedge het volgende:
Ik wil vooral dat er meer te doen is naast de missies. En dat je wat eerder geld krijgt. Ik vond bij gta 5 een beetje dat tegen de tijd dat je geld hebt om wat huizen te kopen etc. Is het spel eigenlijk al klaar. Aller laatste missie krijg je 50 000 000 p.p oid. Maar dan is het spel klaar en er is vrij weinig boeiends te doen daarna.
Het kopen van dingen doet ook weinig, Paar saaie missies maar niks boeiends. Daar kunnen ze veel meer mee. En verwacht ik ook wat meer van in 6
Jep. Die gast heb ik gezien ja. En gemist om in mn eerste playthrough wat mee te doen.quote:Op maandag 11 december 2023 23:36 schreef christmastsunami het volgende:
[..]
Helemaal in het begin van GTA 5, staat een zakenman langs de weg die een lift naar de luchthaven wil. En tijdens de rit geeft ie je een aandelen tip waardoor je meteen multimillionair wordt.
Maar dat wist iedereen toch al?
Nee wist ik niet. Veranderd van de rest niks aan mijn punt (plus je überhaupt geen geld hebt om aandelen te kopen op het begin. En dit filmpje ook niet in het begin is)quote:Op maandag 11 december 2023 23:36 schreef christmastsunami het volgende:
[..]
Helemaal in het begin van GTA 5, staat een zakenman langs de weg die een lift naar de luchthaven wil. En tijdens de rit geeft ie je een aandelen tip waardoor je meteen multimillionair wordt.
Maar dat wist iedereen toch al?
Volgens mij overkomt die beurstip je ook op een random moment, niet per se aan het begin.quote:Op dinsdag 12 december 2023 11:01 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Nee wist ik niet. Veranderd van de rest niks aan mijn punt (plus je überhaupt geen geld hebt om aandelen te kopen op het begin. En dit filmpje ook niet in het begin is)
Als je miljard ipv miljoen wilt hebben moet je dus juist niet die missies doen tot je aan het einde van het spel bent.quote:Op dinsdag 12 december 2023 12:08 schreef MMaRsu het volgende:
Op dat moment heb je iets van 50k ofzo
Als je dat blijft inzetten met die assassination missies waarbij lester duidelijk zegt investeer hierin of daarin, hou je aan het einde miljoenen over
Dat is die multiplayer rpg shit toch. Dat je echt een baan bij de lokale snackbar kan hebben. En je uren patat aan het serveren bentquote:Op dinsdag 12 december 2023 12:45 schreef Akathisia het volgende:
Benieuwd of dit de moeite waard is. Ziet er wel heel tof uit maar heb 0 ervaring met nopixel.
Moet je rp wel uberhaupt interessant vinden ofcoursequote:Op dinsdag 12 december 2023 12:45 schreef Akathisia het volgende:
Benieuwd of dit de moeite waard is. Ziet er wel heel tof uit maar heb 0 ervaring met nopixel.
Daarom speel ik GTA Online vaker dan niet in Passive Mode. Ben je rustig missies aan het doen voor een heist of al bezig met geld verdienen, wordt je compleet random vol door je flikker geschoten door een stel kleuters.quote:Op maandag 11 december 2023 13:33 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Tja, hangt er vanaf of je het ziet als reputatie of als karma. Gelukkig zijn daar mods voor.
Ik zoek er trouwens momenteel eentje die niet elke fucking wildkampeerder vijandig maakt, wtf is dat voor bullshit?![]()
In RDR1 was zeker de helft nog van het type "yo vriend, kom lekker bij m'n vuur zitten" en nu krijg je van bijna iedereen meteen lood door je flikker als je niet binnen drie tellen opkrast. En een kutopmerking in je rug wanneer je je wél uit de benen maakt (waarna ik ze dus alsnog afknal want ik laat me niet bossen door een of andere zwerver).
Ja, da's ook een legitieme klacht, maar ik heb het hier dan over NPC's hè.quote:Op dinsdag 12 december 2023 16:27 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Daarom speel ik GTA Online vaker dan niet in Passive Mode. Ben je rustig missies aan het doen voor een heist of al bezig met geld verdienen, wordt je compleet random vol door je flikker geschoten door een stel kleuters.
Ik doe juist mijn missies in open lobbies. Zodat dit mij kan gebeuren. (ik speel missies niet meer voor het geld, dat scheelt)quote:Op dinsdag 12 december 2023 16:27 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Daarom speel ik GTA Online vaker dan niet in Passive Mode. Ben je rustig missies aan het doen voor een heist of al bezig met geld verdienen, wordt je compleet random vol door je flikker geschoten door een stel kleuters.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |