quote:Rob Trip en Simone Weimans praten in Nederland Kiest: De Uitslagen met verslaggevers op locatie bij de verschillende partijen en Malou Petter geeft de belangrijkste uitslagen door op haar grote scherm.
Rob Trip en Simone Weimans zijn er klaar voor: de vier en een half uur durende marathonuitzending Nederland Kiest: De Uitslagen. Live vanuit de grote hal van het nieuwe gebouw van de Tweede Kamer in Den Haag houdt het duo bij hoe in het land is gestemd.
Nederland Kiest: De Uitslagen
De stembureaus sluiten om 21.00 uur, waarna Malou Petter de allereerste exitpoll bekend kan maken. Een uur later volgt nog een tweede, geüpdatete prognose terwijl het tellen van de stemmen doorgaat.
De NOS zet in totaal zestien verslaggevers in om in het land te kijken hoe de sfeer is. Ze zijn op locatie bij diverse partijen, spreken met kiezers en laten zien hoe de telling verloopt. In de studio zijn Xander van der Wulp, Marleen de Rooy en Arjan Noorlander de politieke duiders van dienst.
Wanneer volgt de uitslag van de Tweede Kamerverkiezingen 2023?
Niets missen? Kijk dan op woensdag 22 november vanaf 20:30 uur naar de NOS op NPO1.
Dat lijkt me niet als je zo ver achter op Wilders ligt.quote:
RendacGoden neemt het linkse zooitje wel mee. @de_boswachterquote:Kadaverhelpdesk voor veehouderijen
0900 - 9221
Voor kadavermeldingen en vragen over meldingen
Bereikbaar: maandag t/m vrijdag van 8:00 uur tot 18:00 uur.
Algemene vragen voor deze afdeling: helpdeskkadavers@rendac.com
was bij mij 2e keus. ik heb op NSC gestemd.quote:Op woensdag 22 november 2023 21:09 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ik heb NIET op de PVV gestemd.
Dit ter info.
Dan wordt het PVV-NSC-D66-BBB-CDAquote:Op woensdag 22 november 2023 21:07 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Alsjeblieft, hou de VVD erbuiten. Hou ze vooral van Justitie en Veiligheid af.
Dat wel.quote:Op woensdag 22 november 2023 21:09 schreef Haags het volgende:
Ik had gehoopt dat VVD boven GL/PVDA zou komen.
Helaas.
Maakt niet zoveel uit.quote:Op woensdag 22 november 2023 21:08 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet als je zo ver achter op Wilders ligt.
Prima uitslag voor GL/PvdA hoorquote:Op woensdag 22 november 2023 21:06 schreef TweedeKlum het volgende:
VVD flink verloren en Timmerfrans gefaald, prima.
De vorige TK verkiezingen werd D66 overschat.quote:Op woensdag 22 november 2023 21:09 schreef Rianne84 het volgende:
Heeft de exitpoll van 21.00 er ooit flink naast gezeten?
D66 en PVV? Neequote:Op woensdag 22 november 2023 21:09 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Dan wordt het PVV-NSC-D66-BBB-CDA
Ik gok dan op een gelijkspelletje…quote:Op woensdag 22 november 2023 21:09 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Nee, het resultaat komt meestal aardig overeen met hier en daar een zetel verschil.quote:Op woensdag 22 november 2023 21:09 schreef Rianne84 het volgende:
Paar zetels. Maar geen 5 of zoquote:Op woensdag 22 november 2023 21:09 schreef Rianne84 het volgende:
quote:Op woensdag 22 november 2023 21:09 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Veel Ajax-Tottenham achtige beelden.
Omtzigt moet niks.quote:Op woensdag 22 november 2023 21:10 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
PVV-VVD-NSC dus. Hebben nu al meerderheid. Omtzigt moet nu wel.
Precies dat. Hoe al die "progressieven" dat maar niet willen en of kunnen begrijpen.quote:Op woensdag 22 november 2023 21:09 schreef Gehrman het volgende:
Dit krijg je ervan als je niets doet aan de massale asielinstroom
Dat wordt dan bij de volgende verkiezingen PVV 50 zetels.quote:Op woensdag 22 november 2023 21:10 schreef Pvt.Webster het volgende:
Zonder PVV krijg je GL/PVDA - NSC - VVD en D66.
Het kan dus nog wel als Geert iets te moeilijk doet. Maar die hebben wel veel tegenstellingen.
Zeker wel. Groter dan de VVD en flink gestegen in zetelaantalquote:Op woensdag 22 november 2023 21:08 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet als je zo ver achter op Wilders ligt.
Hier wordt niemand vrolijk van.quote:Op woensdag 22 november 2023 21:10 schreef Pvt.Webster het volgende:
Het kan dus nog wel als Geert iets te moeilijk doet. Maar die hebben wel veel tegenstellingen.
Denk dat geen van de partijen daar op zit te wachtenquote:Op woensdag 22 november 2023 21:10 schreef Pvt.Webster het volgende:
Ik weet niet of ze zouden uitkomen qua Europa, los van de vreemdelingenhaat.quote:Op woensdag 22 november 2023 21:09 schreef timmmmm het volgende:
Als Wilders nou zijn vreemdelingenhaat parkeert en Timmermans wat minder groen wordt, komen ze wel samen op voor de onderklasse. Zou PVV, VVD en GL/PvdA dan echt volstrekt uitgesloten zijn?
NSC zie ik het liefst de oppositie leiden
Haha, ja D66 in dit rijtje. Lol.quote:Op woensdag 22 november 2023 21:09 schreef monkyyy het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 22 november 2023 21:10 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Wel geinig die "kenners" die beweerden dat een lage opkomst negatief was voor PVV
Trump als US-president kon ook niet.quote:Op woensdag 22 november 2023 21:10 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Maar even serieus. Minister President Wilders kan toch echt niet?
Ook dan draait voor de meesten echt niet alles om klimaat.quote:Op woensdag 22 november 2023 21:10 schreef Confetti het volgende:
Als die linksen migratie serieus hadden genomen hadden ze die zetels van Wilders in de pocket.
In plaats daarvan zaten die debielen eromheen te draaien.
Nederland is het spuugzat. Het is tijd voor radicaal beleid.
Denk ook niet dat de VVD daar nu heel erg op zit te wachten eigenlijk.quote:Op woensdag 22 november 2023 21:10 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
PVV-VVD-NSC dus. Hebben nu al meerderheid. Omtzigt moet nu wel.
2-3 zetels zie je ook wel eens maar veel meer dan dat eigenlijk niet.quote:Op woensdag 22 november 2023 21:10 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Nee, het resultaat komt meestal aardig overeen met hier en daar een zetel verschil.
Het moet blijkbaar altijd eerst uit de hand lopen eer men het inziet ondanks alle geluiden in de samenlevingquote:Op woensdag 22 november 2023 21:10 schreef Confetti het volgende:
Als die linksen migratie serieus hadden genomen hadden ze die zetels van Wilders in de pocket.
Maak je geen illusies. Schreeuwen is makkelijk in de oppositie, beleid maken is en succesvol uitvoeren een stuk lastiger.quote:Op woensdag 22 november 2023 21:10 schreef Confetti het volgende:
Nog steeds een stuk groter dan de meeste partijenquote:Op woensdag 22 november 2023 21:11 schreef Garfield1985 het volgende:
D66 14 zetels gezakt in de peilingen, die zitten onderhand bijna op de fundering!!
Nopequote:Op woensdag 22 november 2023 21:09 schreef Rianne84 het volgende:
Jawel, politiek is emotie. Zakenkabinet is utopische theorie.quote:Op woensdag 22 november 2023 21:11 schreef Jojoke het volgende:
Plots is Omtzigt's idee van een zakenkabinet en wisselende meerderheden zo gek nog niet.
Met greet als MP?quote:Op woensdag 22 november 2023 21:11 schreef voetbalmanager2 het volgende:
PVV-VVD-NSC halen gewoon met gemak de 75 zetels![]()
Makkelijkste formatie ooit
Waar gaan we naar toe als Nederlandquote:Op woensdag 22 november 2023 21:11 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Trump als US-president kon ook niet.
Dan wordt het PVV-NSC-BBB-CDA-SP-PVDDquote:
Inderdaad. De gemiddelde Nederlander is er gewoon klaar mee.quote:
Haast eerder voor de VVD. Al de mensen die eerder alleen voor Rutte gingen stemmen kwamen misschien niet.quote:
Tien zetels, gewoon prima voor D66 in principe.quote:Op woensdag 22 november 2023 21:11 schreef Garfield1985 het volgende:
D66 14 zetels gezakt in de peilingen, die zitten onderhand bijna op de fundering!!
Ik heb ook nog niet eerder gehoord dat zoveel mensen alles zat zijn wbt migratiequote:Op woensdag 22 november 2023 21:11 schreef Pvt.Webster het volgende:
Bullshit dat Dilan de deur open heeft gezet. Als ze gelijk had gezegd dat PVV uitgesloten is, was de PVV ook omhoog geschoten.
Na, laat die bn'ers maar weg.quote:Op woensdag 22 november 2023 21:05 schreef superniger het volgende: Komt door al die linkse deug bn'ers.
Ik vind het echt schitterend dat er, waarschijnlijk vooral uit protest, op die populistische schreeuwerd wordt gestemd. Jarenlang het lachertje van de politiek en nu dit. Wat een dikke vette middelvinger naar die prutsers die nu geregeerd hebben.quote:Op woensdag 22 november 2023 21:10 schreef Confetti het volgende:
Als de exit poll ook de uitslag wordt, zou het wel eens kabinet Timmermans 1 kunnen worden: PvdA/GL + VVD + NSC + D66.quote:Op woensdag 22 november 2023 21:10 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Prima uitslag voor GL/PvdA hoor
Rutte had als dictator dit land moeten leiden en niet als onderdanig slaafje van D66.quote:Op woensdag 22 november 2023 21:12 schreef Bocaj het volgende:
Eigenlijk is het de schuld van Rutte.
Als de VVD Asiel nou niet zo had laten sloffen en eerder ingegrepen dan was dit wellicht niet gebeurd!
Gefeliciteerd Geert!
Laten we het hopenquote:Op woensdag 22 november 2023 21:13 schreef probeer het volgende:
NSC en PVV gaan m niet worden. GLPVDA en PVV ook niet. D66 ook niet.
PVV VVD BBB CDA FVD CU is 76. Een 6 partijen kabinet. Gaat m ook niet worden.
GLPVDA VVD NSC D66 is 79.
Doei Geert.
Wilders moet het nog maar bewijzen maar het volk is de inhoudsloze politiek in ieder geval zat.quote:
Ach, past wel bij president Trump en die Argentijnse koekwousquote:Op woensdag 22 november 2023 21:10 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Maar even serieus. Minister President Wilders kan toch echt niet?
Het probleem van echte klimaatdrammers is dat zij niet beseffen dat de meeste mensen leven in het heden en de nabije toekomst. En daar ook van willen genieten, en terecht. 50 jaar verder is dan a long time coming.quote:Op woensdag 22 november 2023 21:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ook dan draait voor de meesten echt niet alles om klimaat.
Is toch ook zoquote:Op woensdag 22 november 2023 21:13 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Push alert Guardian dat Wilders heeft gewonnen - far right.
In Denemarken doen ze zoiets al lang.quote:Op woensdag 22 november 2023 21:09 schreef timmmmm het volgende:
Als Wilders nou zijn vreemdelingenhaat parkeert en Timmermans wat minder groen wordt, komen ze wel samen op voor de onderklasse. Zou PVV, VVD en GL/PvdA dan echt volstrekt uitgesloten zijn?
NSC zie ik het liefst de oppositie leiden
Lijkt me de meest reële optie tenzij Geert zijn ziel verkoopt.quote:Op woensdag 22 november 2023 21:13 schreef probeer het volgende:
NSC en PVV gaan m niet worden. GLPVDA en PVV ook niet. D66 ook niet.
PVV VVD BBB CDA FVD CU is 76. Een 6 partijen kabinet. Gaat m ook niet worden.
GLPVDA VVD NSC D66 is 79.
Doei Geert.
Dus stemt men op de meest inhoudsloze van allemaal, ah ja. Degene die al 20 jaar in de kamer zit en nog nooit een plan gemaakt heeft, lol.quote:Op woensdag 22 november 2023 21:14 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Wilders moet het nog maar bewijzen maar het volk is de inhoudsloze politiek in ieder geval zat.
Is ze gewoon lief is, is er niks aan de handquote:Op woensdag 22 november 2023 21:14 schreef De_Kraam het volgende:
Mevrouwtje bij RTL krijgt traantjes door GeertGod.
Allemaal veel te activistisch...quote:
Tuurlijk. Nog een keer die buikspreekpop.quote:Op woensdag 22 november 2023 21:14 schreef Evangelion het volgende:
"Rutte te lang blijven zitten" die had dit makkelijk gewonnen
HontGodquote:Op woensdag 22 november 2023 21:15 schreef Elan het volgende:
Maurice had dit scenario gisteren wel heel aardig voorzien in Op1.
Behalve als Pieter sowieso niets van Geert moet hebben, en Dilan liever met z'n 4-en over links wilt dan met z'n 6-en over rechts.quote:
Hij had het altijd al geweten.quote:Op woensdag 22 november 2023 21:15 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Dit is wel een hoogleraar in de categorie 'achteraf is het mooi wonen'. Na de uitslag heeft hij ineens de verklaring
Nederlanders zijn geen homogene groep dus die kun je sowieso niet "op 1" zetten.quote:Op woensdag 22 november 2023 21:14 schreef Tekaschi het volgende:
Gewoon de 3 grootste partijen proberen. Ze zoeken maar een middenweg, sociaal maar met mate en beleid. Nederlanders op één, en daarmee bedoel ik dus bijna alle 18 miljoen Nederlanders.
Zal niet veel verschillen.quote:Op woensdag 22 november 2023 21:15 schreef Whiskers2009 het volgende:
Nog 15 min tot de bijgestelde exitpoll
Komt goed.quote:Op woensdag 22 november 2023 21:15 schreef Speedfight het volgende:
Zooo, ik schrik hiervan hoor.
Heel heftig.
Hij heeft er 35 hè. Geen 76.quote:Op woensdag 22 november 2023 21:16 schreef onlogisch het volgende:
• Nexit referendum
• Terug naar de gulden
• Kopvoddentaks
HET WORDT GENIETEN MENSEN
Bij de NOS zijn ze waarschijnlijk nog zuurder.quote:
Verbazend weinig inderdaadquote:Op woensdag 22 november 2023 21:16 schreef Breekfast het volgende:
35 zetels voor een partij die een hele godsdienst wil verbieden... sprakeloos.
Dit!quote:Op woensdag 22 november 2023 21:16 schreef Breekfast het volgende:
35 zetels voor een partij die een hele godsdienst wil verbieden... sprakeloos.
Hangt dan voornamelijk van Dilan af. Of ze het wil aan durft met 3 partijen die links van haar zitten.quote:Op woensdag 22 november 2023 21:14 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Lijkt me de meest reële optie tenzij Geert zijn ziel verkoopt.
quote:Op woensdag 22 november 2023 21:15 schreef Speedfight het volgende:
Zooo, ik schrik hiervan hoor.
Heel heftig.
LPF2-scenario, dan nieuwe verkiezingen en Omzigt de grootste dan.quote:Op woensdag 22 november 2023 21:16 schreef Farenji het volgende:
Ik geef het twee dagen voordat ze elkaar bij de pvv uit de tent vechten en de hele boel implodeert.
Wat saai zeg, dit wil je toch meemakenquote:Op woensdag 22 november 2023 21:16 schreef Whiskers2009 het volgende:
Geluid staat hier uit. Lekker rustig. Ik wacht de bijgestelde exitpoll en de uitslagen wel af.
Waarschijnlijk niet nee. Maar ben toch benieuwdquote:
Had je liever die bolle als winnaar gehad?quote:Op woensdag 22 november 2023 21:16 schreef onlogisch het volgende:
• Nexit referendum
• Terug naar de gulden
• Kopvoddentaks
quote:Op woensdag 22 november 2023 21:17 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Wat saai zeg, dit wil je toch meemaken
Knap vanuit de oppositiequote:Op woensdag 22 november 2023 21:16 schreef onlogisch het volgende:
• Nexit referendum
• Terug naar de gulden
• Kopvoddentaks
Nu krijgen we dit weer. Alle media en BN’ers die het niet kunnen verkroppen.quote:
PVV is wel voor het behouden van de salderingsregeling.quote:Op woensdag 22 november 2023 21:17 schreef Zwansen het volgende:
Benieuwd wat dit betekent voor de energietransitie.
Doe niet zo dramatisch joh.quote:Op woensdag 22 november 2023 21:17 schreef Speedfight het volgende:
[..]
Dit!
Ik moet hier echt een traantje om laten, waar zijn wij beland?!
Met een rood potlood, waarschijnlijk.quote:
Ja tuurlijk. Maar Geert moet toch z'n ziel verkopen wilt ie meedoen.quote:Op woensdag 22 november 2023 21:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Had je liever die bolle als winnaar gehad?
Zo’n beetje de enige mogelijkheid, al zie ik dit ook niet snel gebeurenquote:Op woensdag 22 november 2023 21:18 schreef Nober het volgende:
Frenske I
79 zetels
GLPvdA, VVD, NSC, D66
Ned3 (NPO3) weg en inkrimping van het geheel.quote:
Voor clowns zekerquote:Op woensdag 22 november 2023 21:10 schreef Mortaxx het volgende:
Dit is de mooiste verkiezingsuitslagenavond sinds de overwinning van Trump
Wellicht behoud ze nog haar zetelquote:Op woensdag 22 november 2023 21:18 schreef superniger het volgende:
Zou Lillian Helder spijt hebben van haar overstap naar de BBB?
Vanaf morgen niet meerquote:Op woensdag 22 november 2023 21:18 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Bestaat BVNL trouwens nog?
We hebben dit toch echt gekozenquote:Op woensdag 22 november 2023 21:17 schreef Speedfight het volgende:
Echt weer het bewijs dat we gewoon achterlijk zijn en nooit van de geschiedenis leren.
Bizar.
Dan blijft er niks over van de VVDquote:Op woensdag 22 november 2023 21:19 schreef StephanL het volgende:
[..]
Zo’n beetje de enige mogelijkheid, al zie ik dit ook niet snel gebeuren
Die gaan wat enthousiaster en sneller iddquote:Op woensdag 22 november 2023 21:18 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik heb genoeg gezien
Schiermonnikoog gaat dit winnen
Ik heb nog de hele avondquote:Op woensdag 22 november 2023 21:17 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Wat saai zeg, dit wil je toch meemaken
Goed voor alle bomen die zijn gesneuveld.quote:Op woensdag 22 november 2023 21:18 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Wie vindt die grote stembiljetten nou zo leuk? Dankzij hierdoor duurt het tellen langer.
Het is nog maar de vraag of je de grootste partij zomaar kan negeren en wat de uitsluiting woorden van Dilan en Pieter waard zijn. Leuk voor je achterban maar that’s itquote:Op woensdag 22 november 2023 21:13 schreef lyolyrc het volgende:
[..]
Als de exit poll ook de uitslag wordt, zou het wel eens kabinet Timmermans 1 kunnen worden: PvdA/GL + VVD + NSC + D66.
BBBquote:Op woensdag 22 november 2023 21:19 schreef PzKpfw het volgende:
PVV zal er wel niet uitkomen met de rest. Krijgen we noodgedwongen alsnog een coalitie VVD-NSC-PvdA/GL-BBB.
Ben er bang voor.quote:Op woensdag 22 november 2023 21:19 schreef PzKpfw het volgende:
PVV zal er wel niet uitkomen met de rest. Krijgen we noodgedwongen alsnog een coalitie VVD-NSC-PvdA/GL-BBB.
Laten we het in godsnaam hopen.quote:Op woensdag 22 november 2023 21:19 schreef PzKpfw het volgende:
Dan breekt de pleuris uit denk ikquote:Op woensdag 22 november 2023 21:18 schreef Nober het volgende:
Frenske I
79 zetels
GLPvdA, VVD, NSC, D66
Ja, maar GEEN ZONNEPARKE!quote:Op woensdag 22 november 2023 21:18 schreef Starhopper het volgende:
[..]
PVV is wel voor het behouden van de salderingsregeling.
BBB zal dan D66 moeten worden denk ik.quote:Op woensdag 22 november 2023 21:19 schreef PzKpfw het volgende:
Waarom?quote:Op woensdag 22 november 2023 21:20 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dan breekt de pleuris uit denk ik
Gewoon, een kruisje bij zijn naam zetten?!quote:
Heb jij wellicht een idee voor een nieuw stem systeem?quote:Op woensdag 22 november 2023 21:20 schreef capuchon_jongen het volgende:
Kortom mijn Belgische inkijk:
Nederlanders zijn het beu dat er veel woningen te kort zijn. Dat steken ze op migranten doe zogezegd hun huizen innemen…
Daarom mogen we jou ook niet zo.quote:Op woensdag 22 november 2023 21:20 schreef capuchon_jongen het volgende:
Nederlanders zijn het beu dat er veel woningen te kort zijn. Dat steken ze op migranten doe zogezegd hun huizen innemen…
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Moei je lekker met je eigen politiek johquote:Op woensdag 22 november 2023 21:20 schreef capuchon_jongen het volgende:
Waarom? Daar heeft de meerderheid toch voor gekozen?quote:Op woensdag 22 november 2023 21:20 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dan breekt de pleuris uit denk ik
Ojaquote:Op woensdag 22 november 2023 21:20 schreef -XOR- het volgende:
Harm Beertema had het zo ook nog wel gered.
quote:Op woensdag 22 november 2023 21:20 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Gewoon, een kruisje bij zijn naam zetten?!
Eerlijk: WE ZIJN HET ZAT!
Sterke man of een mooi lekker wijf, Jakobse en Van Es, 1981.quote:Op woensdag 22 november 2023 21:20 schreef Coco het volgende:
[..]
Heb jij wellicht een idee voor een nieuw stem systeem?
Niets, want die heeft ie al in de ijskast gezet.quote:Op woensdag 22 november 2023 21:15 schreef Momo het volgende:
Nou we zullen eens zien wat de populistische woorden van Geert waard zijn voor zijn achterban.
Eerst de kleine partijen tegen elkaar en dan de grote.quote:Op woensdag 22 november 2023 21:20 schreef Coco het volgende:
[..]
Heb jij wellicht een idee voor een nieuw stem systeem?
Sow koekoekquote:Op woensdag 22 november 2023 21:21 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Moei je lekker met je eigen politiek joh
5 op de BBB lijst, exit poll zegt 7 zetels.quote:Op woensdag 22 november 2023 21:18 schreef superniger het volgende:
Zou Lillian Helder spijt hebben van haar overstap naar de BBB?
Dan groeit de groep die zich achtergesteld wordt enkel en wordt de tegenstelling in het land nog groter. Dan kunnen ze beter nieuwe verkiezingen uitschrijvenquote:
Dit is wel waar.quote:Op woensdag 22 november 2023 21:21 schreef Zorro het volgende:
De beveiliging van Wilders mag verdubbeld worden met die agressieve linksen nu
Nee anders had ik dat er wel neer gezet. BBB is handig ivm zetels in de Eerste Kamer.quote:Op woensdag 22 november 2023 21:20 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
BBB zal dan D66 moeten worden denk ik.
Voor altijd Mark.quote:Op woensdag 22 november 2023 21:21 schreef Koffieplanter het volgende:
Nederland heeft met deze uitslag er toch nog voor weten te zorgen dat Rutte nóg wat jaren in het torrentje blijft zitten.
D66 met 14 word dan fijntjes genegeerdquote:Op woensdag 22 november 2023 21:21 schreef TjjWester het volgende:
Ik hoor steeds dat de VVD is afgestraft, maar als ik kijk naar het aantal zetels valt dat flink mee.
Slechts 11 verlies is veel minder dan ik verwacht had.
Zijn arme vrouwquote:
68.000*35%quote:Op woensdag 22 november 2023 21:20 schreef StephanL het volgende:
Ongeveer 2,6 miljoen mensen gestemd op PVV
Volgens mij eigen berekening
In België stemmen de gedeeltelijk elektronisch ( zonder internet met zo'n kaart.quote:Op woensdag 22 november 2023 21:20 schreef Nober het volgende:
[..]
Goed voor alle bomen die zijn gesneuveld.
Gaat PVDA alleen nooit doen met deze 3 partijen. Die willen ook een bondgenoot.quote:Op woensdag 22 november 2023 21:22 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Nee anders had ik dat er wel neer gezet. BBB is handig ivm zetels in de Eerste Kamer.
23 zetels klopt wel met het aantal mensen dat het goed heeft en weinig last hebben van de grote thema's.quote:Op woensdag 22 november 2023 21:21 schreef TjjWester het volgende:
Ik hoor steeds dat de VVD is afgestraft, maar als ik kijk naar het aantal zetels valt dat flink mee.
Ik stel hem voor als dierenminister. One strike out met dierenmishandeling/foute fokkerijen etc. En zwaardere straffen daaropquote:
Ik vraag me af of hij opnieuw premier wil worden in een PVV-VVD combi.quote:Op woensdag 22 november 2023 21:21 schreef Koffieplanter het volgende:
Nederland heeft met deze uitslag er toch nog voor weten te zorgen dat Rutte nóg wat jaren in het torrentje blijft zitten.
17 eerste kamer zetels.quote:Op woensdag 22 november 2023 21:23 schreef monkyyy het volgende:
BBB weet zeker dat ze in de coalitie komt
Lientje67 zegt het ook. 2,5 miljoen.quote:Op woensdag 22 november 2023 21:20 schreef StephanL het volgende:
Ongeveer 2,6 miljoen mensen gestemd op PVV
Volgens mij eigen berekening
Boek maar vast, anders kom je er niet meer tussen met al die emigrerende linksenquote:
Dan ben je de enige.quote:Op woensdag 22 november 2023 21:21 schreef TjjWester het volgende:
Er moet iemand de aardappels schillen.quote:Op woensdag 22 november 2023 21:24 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Caroline gaat ook gewoon uitgenodigd worden.
In omvang?quote:Op woensdag 22 november 2023 21:24 schreef Evangelion het volgende:
Caroline klinkt alsof ze zelf de grootste is geworden
Op land is dat ook kolder. eerst de daken!quote:
Slimme leerlingen.quote:Op woensdag 22 november 2023 21:25 schreef vaarsuvius het volgende:
Ik geef les op het mbo, opvallend veel jongeren stemmen PVV, inclusief uit moslim achtergrond ..
Ze zeggen dan: ja meneer hij kan zijn anti islam ideeën toch niet uitvoeren en verder ben ik het wel met hem eens....
Minister van Landbouwquote:Op woensdag 22 november 2023 21:24 schreef ZarB het volgende:
[..]
Ik stel hem voor als dierenminister. One strike out met dierenmishandeling/foute fokkerijen etc. En zwaardere straffen daarop
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |