Die gaan wat enthousiaster en sneller iddquote:Op woensdag 22 november 2023 21:18 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik heb genoeg gezien
Schiermonnikoog gaat dit winnen
Ik heb nog de hele avondquote:Op woensdag 22 november 2023 21:17 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Wat saai zeg, dit wil je toch meemaken
Goed voor alle bomen die zijn gesneuveld.quote:Op woensdag 22 november 2023 21:18 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Wie vindt die grote stembiljetten nou zo leuk? Dankzij hierdoor duurt het tellen langer.
Het is nog maar de vraag of je de grootste partij zomaar kan negeren en wat de uitsluiting woorden van Dilan en Pieter waard zijn. Leuk voor je achterban maar that’s itquote:Op woensdag 22 november 2023 21:13 schreef lyolyrc het volgende:
[..]
Als de exit poll ook de uitslag wordt, zou het wel eens kabinet Timmermans 1 kunnen worden: PvdA/GL + VVD + NSC + D66.
BBBquote:Op woensdag 22 november 2023 21:19 schreef PzKpfw het volgende:
PVV zal er wel niet uitkomen met de rest. Krijgen we noodgedwongen alsnog een coalitie VVD-NSC-PvdA/GL-BBB.
Ben er bang voor.quote:Op woensdag 22 november 2023 21:19 schreef PzKpfw het volgende:
PVV zal er wel niet uitkomen met de rest. Krijgen we noodgedwongen alsnog een coalitie VVD-NSC-PvdA/GL-BBB.
Laten we het in godsnaam hopen.quote:Op woensdag 22 november 2023 21:19 schreef PzKpfw het volgende:
Dan breekt de pleuris uit denk ikquote:Op woensdag 22 november 2023 21:18 schreef Nober het volgende:
Frenske I
79 zetels
GLPvdA, VVD, NSC, D66
Ja, maar GEEN ZONNEPARKE!quote:Op woensdag 22 november 2023 21:18 schreef Starhopper het volgende:
[..]
PVV is wel voor het behouden van de salderingsregeling.
BBB zal dan D66 moeten worden denk ik.quote:Op woensdag 22 november 2023 21:19 schreef PzKpfw het volgende:
Waarom?quote:Op woensdag 22 november 2023 21:20 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dan breekt de pleuris uit denk ik
Gewoon, een kruisje bij zijn naam zetten?!quote:
Heb jij wellicht een idee voor een nieuw stem systeem?quote:Op woensdag 22 november 2023 21:20 schreef capuchon_jongen het volgende:
Kortom mijn Belgische inkijk:
Nederlanders zijn het beu dat er veel woningen te kort zijn. Dat steken ze op migranten doe zogezegd hun huizen innemen…
Daarom mogen we jou ook niet zo.quote:Op woensdag 22 november 2023 21:20 schreef capuchon_jongen het volgende:
Nederlanders zijn het beu dat er veel woningen te kort zijn. Dat steken ze op migranten doe zogezegd hun huizen innemen…
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Moei je lekker met je eigen politiek johquote:Op woensdag 22 november 2023 21:20 schreef capuchon_jongen het volgende:
Waarom? Daar heeft de meerderheid toch voor gekozen?quote:Op woensdag 22 november 2023 21:20 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dan breekt de pleuris uit denk ik
Ojaquote:Op woensdag 22 november 2023 21:20 schreef -XOR- het volgende:
Harm Beertema had het zo ook nog wel gered.
quote:Op woensdag 22 november 2023 21:20 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Gewoon, een kruisje bij zijn naam zetten?!
Eerlijk: WE ZIJN HET ZAT!
Sterke man of een mooi lekker wijf, Jakobse en Van Es, 1981.quote:Op woensdag 22 november 2023 21:20 schreef Coco het volgende:
[..]
Heb jij wellicht een idee voor een nieuw stem systeem?
Niets, want die heeft ie al in de ijskast gezet.quote:Op woensdag 22 november 2023 21:15 schreef Momo het volgende:
Nou we zullen eens zien wat de populistische woorden van Geert waard zijn voor zijn achterban.
Eerst de kleine partijen tegen elkaar en dan de grote.quote:Op woensdag 22 november 2023 21:20 schreef Coco het volgende:
[..]
Heb jij wellicht een idee voor een nieuw stem systeem?
Sow koekoekquote:Op woensdag 22 november 2023 21:21 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Moei je lekker met je eigen politiek joh
5 op de BBB lijst, exit poll zegt 7 zetels.quote:Op woensdag 22 november 2023 21:18 schreef superniger het volgende:
Zou Lillian Helder spijt hebben van haar overstap naar de BBB?
Dan groeit de groep die zich achtergesteld wordt enkel en wordt de tegenstelling in het land nog groter. Dan kunnen ze beter nieuwe verkiezingen uitschrijvenquote:
Dit is wel waar.quote:Op woensdag 22 november 2023 21:21 schreef Zorro het volgende:
De beveiliging van Wilders mag verdubbeld worden met die agressieve linksen nu
Nee anders had ik dat er wel neer gezet. BBB is handig ivm zetels in de Eerste Kamer.quote:Op woensdag 22 november 2023 21:20 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
BBB zal dan D66 moeten worden denk ik.
Voor altijd Mark.quote:Op woensdag 22 november 2023 21:21 schreef Koffieplanter het volgende:
Nederland heeft met deze uitslag er toch nog voor weten te zorgen dat Rutte nóg wat jaren in het torrentje blijft zitten.
D66 met 14 word dan fijntjes genegeerdquote:Op woensdag 22 november 2023 21:21 schreef TjjWester het volgende:
Ik hoor steeds dat de VVD is afgestraft, maar als ik kijk naar het aantal zetels valt dat flink mee.
Slechts 11 verlies is veel minder dan ik verwacht had.
Zijn arme vrouwquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |