Hangt dan voornamelijk van Dilan af. Of ze het wil aan durft met 3 partijen die links van haar zitten.quote:Op woensdag 22 november 2023 21:14 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Lijkt me de meest reële optie tenzij Geert zijn ziel verkoopt.
quote:Op woensdag 22 november 2023 21:15 schreef Speedfight het volgende:
Zooo, ik schrik hiervan hoor.
Heel heftig.
LPF2-scenario, dan nieuwe verkiezingen en Omzigt de grootste dan.quote:Op woensdag 22 november 2023 21:16 schreef Farenji het volgende:
Ik geef het twee dagen voordat ze elkaar bij de pvv uit de tent vechten en de hele boel implodeert.
Wat saai zeg, dit wil je toch meemakenquote:Op woensdag 22 november 2023 21:16 schreef Whiskers2009 het volgende:
Geluid staat hier uit. Lekker rustig. Ik wacht de bijgestelde exitpoll en de uitslagen wel af.
Waarschijnlijk niet nee. Maar ben toch benieuwdquote:
Had je liever die bolle als winnaar gehad?quote:Op woensdag 22 november 2023 21:16 schreef onlogisch het volgende:
• Nexit referendum
• Terug naar de gulden
• Kopvoddentaks
HET WORDT GENIETEN MENSEN
quote:Op woensdag 22 november 2023 21:17 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Wat saai zeg, dit wil je toch meemaken
Knap vanuit de oppositiequote:Op woensdag 22 november 2023 21:16 schreef onlogisch het volgende:
• Nexit referendum
• Terug naar de gulden
• Kopvoddentaks
HET WORDT GENIETEN MENSEN
Nu krijgen we dit weer. Alle media en BN’ers die het niet kunnen verkroppen.quote:
PVV is wel voor het behouden van de salderingsregeling.quote:Op woensdag 22 november 2023 21:17 schreef Zwansen het volgende:
Benieuwd wat dit betekent voor de energietransitie.
Doe niet zo dramatisch joh.quote:Op woensdag 22 november 2023 21:17 schreef Speedfight het volgende:
[..]
Dit!
Ik moet hier echt een traantje om laten, waar zijn wij beland?!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |