quote:Op woensdag 22 november 2023 21:17 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Wat saai zeg, dit wil je toch meemaken
Knap vanuit de oppositiequote:Op woensdag 22 november 2023 21:16 schreef onlogisch het volgende:
• Nexit referendum
• Terug naar de gulden
• Kopvoddentaks
HET WORDT GENIETEN MENSEN
Nu krijgen we dit weer. Alle media en BN’ers die het niet kunnen verkroppen.quote:
PVV is wel voor het behouden van de salderingsregeling.quote:Op woensdag 22 november 2023 21:17 schreef Zwansen het volgende:
Benieuwd wat dit betekent voor de energietransitie.
Doe niet zo dramatisch joh.quote:Op woensdag 22 november 2023 21:17 schreef Speedfight het volgende:
[..]
Dit!
Ik moet hier echt een traantje om laten, waar zijn wij beland?!
Met een rood potlood, waarschijnlijk.quote:
Ja tuurlijk. Maar Geert moet toch z'n ziel verkopen wilt ie meedoen.quote:Op woensdag 22 november 2023 21:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Had je liever die bolle als winnaar gehad?
Zo’n beetje de enige mogelijkheid, al zie ik dit ook niet snel gebeurenquote:Op woensdag 22 november 2023 21:18 schreef Nober het volgende:
Frenske I
79 zetels
GLPvdA, VVD, NSC, D66
Ned3 (NPO3) weg en inkrimping van het geheel.quote:
Voor clowns zekerquote:Op woensdag 22 november 2023 21:10 schreef Mortaxx het volgende:
Dit is de mooiste verkiezingsuitslagenavond sinds de overwinning van Trump
Wellicht behoud ze nog haar zetelquote:Op woensdag 22 november 2023 21:18 schreef superniger het volgende:
Zou Lillian Helder spijt hebben van haar overstap naar de BBB?
Vanaf morgen niet meerquote:Op woensdag 22 november 2023 21:18 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Bestaat BVNL trouwens nog?
We hebben dit toch echt gekozenquote:Op woensdag 22 november 2023 21:17 schreef Speedfight het volgende:
Echt weer het bewijs dat we gewoon achterlijk zijn en nooit van de geschiedenis leren.
Bizar.
Dan blijft er niks over van de VVDquote:Op woensdag 22 november 2023 21:19 schreef StephanL het volgende:
[..]
Zo’n beetje de enige mogelijkheid, al zie ik dit ook niet snel gebeuren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |