Die gaan wat enthousiaster en sneller iddquote:Op woensdag 22 november 2023 21:18 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik heb genoeg gezien
Schiermonnikoog gaat dit winnen
Ik heb nog de hele avondquote:Op woensdag 22 november 2023 21:17 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Wat saai zeg, dit wil je toch meemaken
Goed voor alle bomen die zijn gesneuveld.quote:Op woensdag 22 november 2023 21:18 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Wie vindt die grote stembiljetten nou zo leuk? Dankzij hierdoor duurt het tellen langer.
Het is nog maar de vraag of je de grootste partij zomaar kan negeren en wat de uitsluiting woorden van Dilan en Pieter waard zijn. Leuk voor je achterban maar that’s itquote:Op woensdag 22 november 2023 21:13 schreef lyolyrc het volgende:
[..]
Als de exit poll ook de uitslag wordt, zou het wel eens kabinet Timmermans 1 kunnen worden: PvdA/GL + VVD + NSC + D66.
BBBquote:Op woensdag 22 november 2023 21:19 schreef PzKpfw het volgende:
PVV zal er wel niet uitkomen met de rest. Krijgen we noodgedwongen alsnog een coalitie VVD-NSC-PvdA/GL-BBB.
Ben er bang voor.quote:Op woensdag 22 november 2023 21:19 schreef PzKpfw het volgende:
PVV zal er wel niet uitkomen met de rest. Krijgen we noodgedwongen alsnog een coalitie VVD-NSC-PvdA/GL-BBB.
Laten we het in godsnaam hopen.quote:Op woensdag 22 november 2023 21:19 schreef PzKpfw het volgende:
Dan breekt de pleuris uit denk ikquote:Op woensdag 22 november 2023 21:18 schreef Nober het volgende:
Frenske I
79 zetels
GLPvdA, VVD, NSC, D66
Ja, maar GEEN ZONNEPARKE!quote:Op woensdag 22 november 2023 21:18 schreef Starhopper het volgende:
[..]
PVV is wel voor het behouden van de salderingsregeling.
BBB zal dan D66 moeten worden denk ik.quote:Op woensdag 22 november 2023 21:19 schreef PzKpfw het volgende:
Waarom?quote:Op woensdag 22 november 2023 21:20 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dan breekt de pleuris uit denk ik
Gewoon, een kruisje bij zijn naam zetten?!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |