Ik stel hem voor als dierenminister. One strike out met dierenmishandeling/foute fokkerijen etc. En zwaardere straffen daaropquote:
Ik vraag me af of hij opnieuw premier wil worden in een PVV-VVD combi.quote:Op woensdag 22 november 2023 21:21 schreef Koffieplanter het volgende:
Nederland heeft met deze uitslag er toch nog voor weten te zorgen dat Rutte nóg wat jaren in het torrentje blijft zitten.
17 eerste kamer zetels.quote:Op woensdag 22 november 2023 21:23 schreef monkyyy het volgende:
BBB weet zeker dat ze in de coalitie komt
Lientje67 zegt het ook. 2,5 miljoen.quote:Op woensdag 22 november 2023 21:20 schreef StephanL het volgende:
Ongeveer 2,6 miljoen mensen gestemd op PVV
Volgens mij eigen berekening
Boek maar vast, anders kom je er niet meer tussen met al die emigrerende linksenquote:
Dan ben je de enige.quote:Op woensdag 22 november 2023 21:21 schreef TjjWester het volgende:
Ik hoor steeds dat de VVD is afgestraft, maar als ik kijk naar het aantal zetels valt dat flink mee.
Slechts 11 verlies is veel minder dan ik verwacht had.
Er moet iemand de aardappels schillen.quote:Op woensdag 22 november 2023 21:24 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Caroline gaat ook gewoon uitgenodigd worden.
In omvang?quote:Op woensdag 22 november 2023 21:24 schreef Evangelion het volgende:
Caroline klinkt alsof ze zelf de grootste is geworden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |