SPOILER: Twitteraccounts van een aantal betrouwbare twitteraarsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kaart van de Gazastrook en informatie over de GazastrookOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Geschiedenis conflictOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Enkele belangrijke links
Liveblog Nu.nl
Liveblog NOS
Liveblog ADSPOILER: LivestreamsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Steve Lookner live
Wie dit leest is een lezer van dit![]()
ja laten we het daar eens over hebben, dat loopt de spuitgaten uit tegenwoordigOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Of je post niet door het slotje heen, zeg maar.quote:Op zaterdag 18 november 2023 12:31 schreef sp3c het volgende:
[..]
dan kunnen we beter gaan zitten bullshitbingo'en over teckels en patat en friet
@:loveyoulongtime![]()
TT wel geactualiseerdOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Oke, sluit maar en open een nieuwe! En even een nieuwe topictitel verzinnen, dit is nog dezelfde als de vorige.quote:Op zaterdag 18 november 2023 12:30 schreef ExTec het volgende:
We laten doorgaans het openen van een nieuw deel over aan degene die LAPO had h?Wie dit leest is een lezer van dit![]()
ow, dat welquote:Op zaterdag 18 november 2023 12:32 schreef ExTec het volgende:
[..]
Of je post niet door het slotje heen, zeg maar.
dat welOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
nee hoorquote:Op zaterdag 18 november 2023 12:32 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Oke, sluit maar en open een nieuwe! En even een nieuwe topictitel verzinnen, dit is nog dezelfde als de vorige.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Nou, mwah, ik wilde alleen de TT veranderen in "Zonder Commandocentrum".quote:Op zaterdag 18 november 2023 12:31 schreef sp3c het volgende:
ja laten we het daar eens over hebben, dat loopt de spuitgaten uit tegenwoordig
Voor de rest boeit het mij niet zo heel erg veel.
Wordt op mijn wenken bediend, zien ik!![]()
![]()
De snode topickaper toont gelukkig wel berouw.quote:Op zaterdag 18 november 2023 12:32 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Oke, sluit maar en open een nieuwe! En even een nieuwe topictitel verzinnen, dit is nog dezelfde als de vorige.And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?![]()
ik ben een ster jongonsquote:Op zaterdag 18 november 2023 12:33 schreef ExTec het volgende:
[..]
Nou, mwah, ik wilde alleen de TT veranderen in "Zonder Commandocentrum".
Voor de rest boeit het mij niet zo heel erg veel.
Wordt op mijn wenken bediend, zien ik!Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
er is altijd nieuws
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Was er nu een staakt het vuren voor 3 dagen? Zoiets wel voorbij zien komen.Wie dit leest is een lezer van dit![]()
En over de TT, vind ik: israel should just lean into it.
Ze zouden gewoon kamerbrede stickers moeten bestellen, die eruit zien zoals dit:
Die gewoon in een ruimte tegen de muur plakken,
En dan gewoon met een straight face zeggen: kijk, we hebben em gevonden!
Maar ben bang dat ze niet zoveel gevoel voor humor hebben.![]()
Het nieuws in de media verslapt wel. Israel breidt bombardementen uit naar het zuiden van Gaza om meer van het tunnel netwerk te vernietigen, en heeft pamfletten laten vallen vanuit de lucht aan inwoners van een stad daar, met het verzoek om te vertrekken voor hun eigen veiligheid Dit zijn mensen die dus daar naartoe gevlucht zijn en weer wegmoeten.
Een of andere Israelische generaal heeft wel beloofd dat dit de laatste keer zal zijn en deze mensen zich daarna niet weer moeten verplaatsen.Wie dit leest is een lezer van dit![]()
coach zei altijd 'elke goal telt'quote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
gewoon nog voorpagina NWS overalquote:Op zaterdag 18 november 2023 13:02 schreef MissButterflyy het volgende:
Het nieuws in de media verslapt wel. Israel breidt bombardementen uit naar het zuiden van Gaza om meer van het tunnel netwerk te vernietigen, en heeft pamfletten laten vallen vanuit de lucht aan inwoners van een stad daar, met het verzoek om te vertrekken voor hun eigen veiligheid Dit zijn mensen die dus daar naartoe gevlucht zijn en weer wegmoeten.
Een of andere Israelische generaal heeft wel beloofd dat dit de laatste keer zal zijn en deze mensen zich daarna niet weer moeten verplaatsen.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Tijd voor een nieuwe oorlog, suggesties?quote:Op zaterdag 18 november 2023 13:02 schreef MissButterflyy het volgende:
Een of andere Israelische generaal heeft wel beloofd dat dit de laatste keer zal zijn en deze mensen zich daarna niet weer moeten verplaatsen.Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!![]()
quote:Op zaterdag 18 november 2023 13:04 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Tijd voor een nieuwe oorlog, suggesties?
Weiden ze ook nog uit over waar die mensen dan naartoe moeten?quote:Op zaterdag 18 november 2023 13:02 schreef MissButterflyy het volgende:
Het nieuws in de media verslapt wel. Israel breidt bombardementen uit naar het zuiden van Gaza om meer van het tunnel netwerk te vernietigen, en heeft pamfletten laten vallen vanuit de lucht aan inwoners van een stad daar, met het verzoek om te vertrekken voor hun eigen veiligheid
Ik ging uit van: bulldozer ff die wijken die toch al naar de maan zijn plat, en zet the mother of all tentenkampen neer, en laat die mensen naar het noorden gaan, onderwijl filter je wat naar binnen wil.
Zeggen: ja, je moet weg, maar waar naar toe, not my department, is ook weer zo![]()
![]()
Dark horse: Venezuela vs Guyana.quote:Op zaterdag 18 november 2023 13:04 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Tijd voor een nieuwe oorlog, suggesties?![]()
Jawel, ze gaven ook een advies waar naartoe te vluchten. Weet alleen de naam van de stad niet meer.quote:Op zaterdag 18 november 2023 13:06 schreef ExTec het volgende:
[..]
Weiden ze ook nog uit over waar die mensen dan naartoe moeten?
Ik ging uit van: bulldozer ff die wijken die toch al naar de maan zijn plat, en zet the mother of all tentenkampen neer, en laat die mensen naar het noorden gaan, onderwijl filter je wat naar binnen wil.
Zeggen: ja, je moet weg, maar waar naar toe, not my department, is ook weer zoWie dit leest is een lezer van dit![]()
Ik ben eigenlijk mentaal wel klaar voor Andromeda tegen Melkweg.quote:Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!![]()
Hoeft ook niet. Je kan hier altijd nog tekeer gaan over de NOS, "links" of wat je daar ook onder verstaat, of moslims in general.quote:
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn![]()
Een FOK oorlog. Ik ben wel benieuwd of sommige internethelden in het echt net zo'n grote mond hebben.quote:Op zaterdag 18 november 2023 13:04 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Tijd voor een nieuwe oorlog, suggesties?Wie dit leest is een lezer van dit![]()
Met links zit je zo op een fake news site.quote:Op zaterdag 18 november 2023 13:07 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Hoeft ook niet. Je kan hier altijd nog tekeer gaan over de NOS, "links" of wat je daar ook onder verstaat, of moslims in general.Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!![]()
Nog 5 miljard jaar wachten....quote:Op zaterdag 18 november 2023 13:07 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk mentaal wel klaar voor Andromeda tegen Melkweg.ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn![]()
Wist je dat onder het hoofdgebouw van Fok! ook een commandcentrum zit?quote:Op zaterdag 18 november 2023 13:08 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Een FOK oorlog. Ik ben wel benieuwd of sommige internethelden in het echt net zo'n grote mond hebben.Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!![]()
Ja, dan heb ik een trouwerij.quote:Op zaterdag 18 november 2023 13:08 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Nog 5 miljard jaar wachten....Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!![]()
quote:Op zaterdag 18 november 2023 13:07 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Jawel, ze gaven ook een advies waar naartoe te vluchten. Weet alleen de naam van de stad niet meer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 18 november 2023 13:10 schreef oblo het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja maar das Howardquote:Op zaterdag 18 november 2023 13:07 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Hoeft ook niet. Je kan hier altijd nog tekeer gaan over de NOS, "links" of wat je daar ook onder verstaat, of moslims in general.
wat moet de rest dan doen?Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Zijn er wel wat meer hoor.quote:Op zaterdag 18 november 2023 13:12 schreef sp3c het volgende:
[..]
ja maar das Howard
wat moet de rest dan doen?Wie dit leest is een lezer van dit![]()
Of een niet aflatende stroom link dumps, van nobodies met meningen, onderwijl helemaal nooit reageren op mensen die vragen stellen. Ook een leuke bezigheid.quote:Op zaterdag 18 november 2023 13:07 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Hoeft ook niet. Je kan hier altijd nog tekeer gaan over de NOS, "links" of wat je daar ook onder verstaat, of moslims in general.![]()
Waarom?quote:Op zaterdag 18 november 2023 13:16 schreef ExTec het volgende:
[..]
Of een niet aflatende stroom link dumps, van nobodies met meningen, onderwijl helemaal nooit reageren op mensen die vragen stellen. Ook een leuke bezigheid.Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!![]()
quote:Op zaterdag 18 november 2023 13:21 schreef ExTec het volgende:
[..]
Jij vind het geen leuke bezigheid?
Dat kan, smaken verschillenHet is weer jammer dat je er wel op reageert.quote:Op zaterdag 18 november 2023 13:16 schreef ExTec het volgende:
onderwijl helemaal nooit reageren op mensen die vragen stellenHet antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!![]()
Sorry, dan snap ik je nietquote:Op zaterdag 18 november 2023 13:26 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
[..]
Het is weer jammer dat je er wel op reageert.![]()
![]()
Haha, ja want er is natuurlijk ook eigenlijk helemaal geen reden geweest voor kritiek. Van het openlijk verheerlijken en vieren van de meest wrede vormen van terreur tot de vele demonstraties met vandalisme, intimidatie, onversneden antisemitisme en het oproepen tot de vernietiging van de staat Isral en geweld tegen Joden, waar letterlijk miljoenen moslims en over de hele wereld en vele Linksen in het Westen aan meededen.quote:Op zaterdag 18 november 2023 13:07 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Hoeft ook niet. Je kan hier altijd nog tekeer gaan over de NOS, "links" of wat je daar ook onder verstaat, of moslims in general.
Zo raar dan die kritiek ook, ja echt onbegrijpelijk gewoon.'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio![]()
Ik denk dat niemand hier dat gedrag toejuicht. Maar goed, die discussie is zo uitgekauwd.quote:Op zaterdag 18 november 2023 13:32 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Haha, ja want er is natuurlijk ook eigenlijk helemaal geen reden geweest voor kritiek. Van het openlijk verheerlijken en vieren van de meest wrede vormen van terreur tot de vele demonstraties met vandalisme, intimidatie, onversneden antisemitisme en het oproepen tot de vernietiging van de staat Isral en geweld tegen Joden, waar letterlijk miljoenen moslims en over de hele wereld en vele Linksen in het Westen aan meededen.
Zo raar dan die kritiek ook, ja echt onbegrijpelijk gewoon.Wie dit leest is een lezer van dit![]()
Dat durf ik nog wel te betwijfelen eigenlijk. Er zijn hier zat individuen die diepe sympathien hebben voor 'de Palestijnse kwestie' en hele ongezonde haat koesteren jegens Isral.quote:Op zaterdag 18 november 2023 13:33 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ik denk dat niemand hier dat gedrag toejuicht. Maar goed, die discussie is zo uitgekauwd.
Daarnaast, als er kritiek wordt geuit op beelden van een demonstratie of iets uit de media, is dat niet gericht op users hier.'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio![]()
wie danquote:Op zaterdag 18 november 2023 13:35 schreef HowardRoark het volgende:
Dat durf ik nog wel te betwijfelen eigenlijk. Er zijn hier zat individuen die diepe sympathien hebben voor 'de Palestijnse kwestie' en hele ongezonde haat koesteren jegens Isral.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
https://www.reddit.com/r/Palestine/s/TgdZYpeZC0
Item van de BBC, over de 7 minuten clip van IDF en dat IDF naar het lijkt bij een tas een wapen erbij leggen. Beetje onhandig weer![]()
Wat een grove ellende dit zeg.quote:Op zaterdag 18 november 2023 13:02 schreef MissButterflyy het volgende:
Een of andere Israelische generaal heeft wel beloofd dat dit de laatste keer zal zijn en deze mensen zich daarna niet weer moeten verplaatsen.
Ergens begrijp ik dat ze de burgers weer moeten verplaatsen als ze echt Gaza zo schoon mogelijk willen krijgen (Hamas infra en structuur weg).
Maar ze zouden wat mij betreft vooral wat actiever mogen zijn in de normale burger helpen.
Roep niet op tot ga weer weg van de plaats waar we je heen gestuurd hebben.
Maar help met verplaatsen en zorg voor een opvangplek om heen te gaan.
Daarin kijk ik ook naar ons land en andere landen, die bij kunnen dragen aan een goede opvangplek en kunnen helpen bij het gecontroleerd verplaatsen (wat mede betekent dat Hamas tuig eruit gefilterd wordt).
Inmiddels zijn we wel even verder, dat de eerste reactie niet geheel en al netjes gecordineerd was was te begrijpen.
Maar nu is dat wel mogelijk. Moet er ook echt gericht worden op de toekomst.
Help burgers dus. Zorg voor veilige plekken waar mensen gecontroleerd heen kunnen terwijl er verder schoon geveegd wordt.
Dat is nogsteeds geen fijne situatie, maar wel een stuk beter en zorgt voor een mogelijke toekomst.
Nu moeten gezinnen die met grote moeite naar het zuiden zijn gegaan maar zien hoe ze weer ergens anders heen moeten.
Eten, brandstof en andere essentile zaken zijn schaarser dan bij de eerste verhuizing. Hoe moeten velen weg dan?
Hamas zal tegenwerken, het is levensgevaarlijk om te verplaatsen.
Dit gaat het aantal burgerslachtoffers stevig verhogen.![]()
Volgens dezelfde BBC schiet het Isralische leger op artsen en mensen die Arabische spreken in ziekenhuizen.quote:Op zaterdag 18 november 2023 13:40 schreef opgebaarde het volgende:
https://www.reddit.com/r/Palestine/s/TgdZYpeZC0
Item van de BBC, over de 7 minuten clip van IDF en dat IDF naar het lijkt bij een tas een wapen erbij leggen. Beetje onhandig weer
Het is echt bijzonder om te aanschouwen wat een moeite zijn nemen om Isral in een negatief daglicht te zetten en tegelijkertijd de claims van de "Palestijnse Autoriteit", eigenlijk zonder enige verificatie napapegaaien.'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio![]()
Het blijft opmerkelijk, deze zeer selectieve obsessie met of dat ziekenhuis al dan niet een basis was voor hamas. Alsof daar twijfel over bestaat. Alsof dat niet gewoon al jaren bekend is.![]()
de verklaring, voor de NOS die het heeft over roestige wapens....quote:Op donderdag 16 november 2023 14:50 schreef 3rr0r het volgende:
Soms kom je bij het lezen van de NOS artikelen toch wel een bedenkelijke manier van verwoorden tegen. Er was een artikel van de week, toen de IDF dat filmpje liet zien over de ruimte onderin een ziekenhuis, waar men wapens aantrof.
De NOS schrijft:
[..]
Er liggen handgranaten, RPG's, AK-47's etc. Of er iets roestig is kan je nauwelijks zien, maar men omschrijft het dus als 'een stapel roestige wapens'. Daar vloeit toch wel een gekleurde mening van de schrijver door. Een hoop wapens die eruit zien alsof ze gewoon normaal gebruikt kunnen worden en flinke schade kunnen aanrichten omschrijven als 'een stapel roestige wapens'...
https://nos.nl/collectie/(...)ael-publiceert-video
Het wordt door de journalist direct op de man af gevraagd aan de PR man van de IDF. Dus de NOS verzint helemaal niks en op 't beeld zien die wapens er niet best uit.
Maar blijf vooral in die NOS iS PaRtIjDiG fRaME hangen. Doet het hier altijd goed![]()
De BBC verzint 't gewoon, ze doen maar wat.quote:Op zaterdag 18 november 2023 13:54 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Volgens dezelfde BBC schiet het Isralische leger op artsen en mensen die Arabische spreken in ziekenhuizen.
Het is echt bijzonder om te aanschouwen wat een moeite zijn nemen om Isral in een negatief daglicht te zetten en tegelijkertijd de claims van de "Palestijnse Autoriteit", eigenlijk zonder enige verificatie napapegaaien.![]()
Maar je weet dat de BBC daar op terug gekomen is h?quote:Op zaterdag 18 november 2023 14:04 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
De BBC verzint 't gewoon, ze doen maar wat.
Ze zullen het vast niet verzinnen, maar slecht werk leveren? Yup.
First time right is in journalistiek natuurlijk paramount. Want het publiek wat je foute publicatie ziet, is niet perse hetzelfde publiek als wat je rectificatie ziet.
Zelfs in deze topic wel een joker gezien die overduidelijk wel de foute publicatie had meegekregen, maar niet de rectificatie.![]()
Jij zal binnenkort wel teleurgesteld zijn als het IDF met beelden van het langbeloofde ondergrondse Hamas hoofdkwartier komt. De gangen gaan tot zeventig meter onder de grond dus we kunnen de komende maanden indrukwekkende rapportages verwachtenquote:Op zaterdag 18 november 2023 14:00 schreef ExTec het volgende:
Het blijft opmerkelijk, deze zeer selectieve obsessie met of dat ziekenhuis al dan niet een basis was voor hamas. Alsof daar twijfel over bestaat. Alsof dat niet gewoon al jaren bekend is.![]()
Neehoor, ik niet. Ik heb geen hollywood movie powered misplaatste verwachtingen over wat het e.e.a. dan precies inhoud.quote:Op zaterdag 18 november 2023 14:13 schreef opgebaarde het volgende:
Jij zal binnenkort wel teleurgesteld zijn![]()
Komt dit overeen met jouw verwachtingenquote:Op zaterdag 18 november 2023 14:17 schreef ExTec het volgende:
[..]
Neehoor, ik niet. Ik heb geen hollywood movie powered misplaatste verwachtingen over wat het e.e.a. dan precies inhoud.![]()
Nou, ja. Want de BBC moest dus gisteren alweer door het stof om die claims over het beschieten van medici en Arabische sprekers te rectificeren, en dat is niet de eerste keer deze oorlog. Dus inderdaad, men besluit geregeld om een draai aan de werkelijkheid te geven als er het idee heerst dat met die draai, Isral kan worden gedemoniseerd.quote:Op zaterdag 18 november 2023 14:04 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
De BBC verzint 't gewoon, ze doen maar wat.
Het is natuurlijk ook niet zonder reden dat dit soort narratieven in een fuik als r/palestine belanden.'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio![]()
Kamertje met wat stoelen en TL balken? Kan zomaar kloppen ja.quote:Op zaterdag 18 november 2023 14:26 schreef moby_jones het volgende:
[..]
Komt dit overeen met jouw verwachtingen
[ twitter ]![]()
Toevoeging: ik weet niet of IDF zin heeft om maanden de tourguide uit te gaan hangen, voor, in mijn optiek nogal dom journaille, simpelweg omdat.het.echt.al.lang.bekend.is dat hamas daar een aanwezigheid had.quote:Op zaterdag 18 november 2023 14:13 schreef opgebaarde het volgende:
De gangen gaan tot zeventig meter onder de grond dus we kunnen de komende maanden indrukwekkende rapportages verwachten
Voor het zelfde geld blazen ze gewoon meteen de ingangen op.![]()
't was trouwens niet bedoelt als een gotcha, was oprecht benieuwd wat voor inschatting jij zelf voor ogen hadquote:Op zaterdag 18 november 2023 14:28 schreef ExTec het volgende:
[..]
Kamertje met wat stoelen en TL balken? Kan zomaar kloppen ja.![]()
Volgens mij in dat NOS stuk, merkte zo'n deskundoloog ook op: in principe ben je er met wat stroom en een computer.quote:Op zaterdag 18 november 2023 14:31 schreef moby_jones het volgende:
[..]
't was trouwens niet bedoelt als een gotcha, was oprecht benieuwd wat voor inschatting jij zelf voor ogen had
En dan is computer al 2023 luxe, viet cong deed het met kaarten.![]()
70 meterquote:Op zaterdag 18 november 2023 14:13 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Jij zal binnenkort wel teleurgesteld zijn als het IDF met beelden van het langbeloofde ondergrondse Hamas hoofdkwartier komt. De gangen gaan tot zeventig meter onder de grond dus we kunnen de komende maanden indrukwekkende rapportages verwachten![]()
Is dat dezelfde aannemer die dat aangelegd heeft als die tunnels en ondergrondse samenlevingsplekken onder de pizzaria in Den Haag waar Hugo en Mark dat babybloed dronken in Covidtijd?
Die gingen ook bijzonder diepOh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
En ondertussen heeft er bij het prestigieuze Columbia University in New York (top 5 in de wereld) zich een nieuwe coalitie opgericht, die inmiddels al meermaals de media heeft gehaald. De coalitie bestaat uit maar liefst 40 studentenorganisaties die verenigen in hun woke intersectionele wereldbeeld tegen Isral.Deze zin zegt alles over het gedachtegoed: 'All systems of oppression are interlinked'quote:“The Palestinian cause is not a cause for Palestinians only, but a cause for every revolutionary, wherever [they are], as a cause of the exploited and oppressed masses in our era.” - Ghassan Kanafani
Columbia University Apartheid Divest is a coalition of student organizations that see Palestine as the vanguard for our collective liberation. We are a continuation of the Vietnam anti-war movement and the movement to divest from apartheid South Africa. We support freedom and justice for the Palestinian people, and for all people. We know that true collective safety will arise when everyone has access to clean air, clean water, food, housing, education, healthcare, freedom of movement, and dignity.
Israel is bombing hospitals, schools, and homes while cutting off food, water, medicine, and electricity to the more than two million Palestinians in Gaza, half of whom are children. Over 10,000 Palestinians have been killed by Israel’s bombs and thousands more are expected to be killed via starvation and dehydration. The brutal onslaught over the last month is but another chapter in over 75 years of violence, dispossession, and ethnic cleansing against the Palestinian people—funded by U.S. taxpayer dollars, and further enabled by financial investments made by institutions like Columbia University.
As students across the country rise up to defend Palestinian lives, campus administrations like ours are trying to silence our voices. They underestimate our resolve. We will not rest until Columbia divests from apartheid Israel, Palestinians are free, and liberation is achieved for all oppressed people worldwide.
The CUAD Coalition initially formed in 2016 and passed a Columbia College-wide referendum in 2020 in favor of divestment that former University President Lee Bollinger overturned. Our coalition was reactivated in October 2023 in response to the overwhelming support for Palestinian freedom from students on Columbia’s campus. We are further moved to action by the ostensibly politically motivated suspension of Students for Justice in Palestine and Jewish Voice for Peace.
As a coalition, our chief goal is to challenge the settler-colonial violence that Israel perpetrates with the support of the United States and its allies. We have previously refused to focus on concerns pertaining to free speech, academic freedom, and student safety on campus, as they distract from Israel’s actively committing genocide and ethnic cleansing. However, the University’s weaponization of policy to silence students enables the atrocities that Israel has subjected Palestinians to for decades—atrocities that began when Zionist militias violently forced over 700,000 Palestinians, 75 percent of the population, out of their homes in 1948, and which have continuously escalated with virtual impunity since.
The Zionist project is reaching its apex as Israel continues to violate international law by indiscriminately bombing civilians and cutting off their access to food, water, medicine, and fuel. According to reports from the World Health Organization, during the time we spend writing this, a Palestinian child is killed every 10 minutes. These attacks are explicitly connected to Israel’s attempt to annex and ethnically cleanse more Palestinian land of its indigenous population. As such, it is imperative that we act now. If we wait, there may not be a Gaza left to defend.
We cannot take action to stop further atrocities if individuals and authoritative bodies at the University distort and stifle our message. The Columbia administration’s negligence severely compromises the safety of students, and threatens our ability to advocate for this issue. The Columbia administration has set a dangerous precedent by erasing the Palestinian struggle through one-sided decisions and emails that threaten and suppress the voices of students who support justice for Palestine, enabling a violent, repressive environment that puts Palestinian students, as well as all their Arab, Muslim, Jewish, and BIPOC peers, at risk through surveillance and policing.
We know that antisemitism, Islamophobia, and racism—in particular racism against Arabs and Palestinians—are all cut from the same cloth: Western colonization, imperialism, white supremacy, and anti-Blackness. Silencing Jewish voices for Palestine is arguably antisemitic: it conflates Judaism with Zionism and imposes an external definition on an entire group’s religion and culture. The University ignores, misreports, and twists the reality of the brutality unfolding in Gaza while erasing Jewish voices from the Palestinian liberation movement.
Truth and justice are on our side. Our power is in the collective. We keep us safe. Our only solution is to keep speaking out. The more Columbia attempts to silence us, the louder we will be.
OUR MISSION
Columbia University Apartheid Divest is a coalition of student organizations working toward achieving a liberated Palestine and the end of Israeli apartheid by urging Columbia to divest all economic and academic stakes in Israel. We seek an end to all interlocking systems of oppression through collective action and solidarity with oppressed people worldwide.
OUR VISION
We envision a free Palestine. We necessarily envision an entire world free from colonialism and imperialism, and from all the interrelated systems of oppression that uphold them.
OUR VALUES
We believe in liberation. All systems of oppression are interlinked: The fates of the peoples of Palestine, Kurdistan, Sudan, Congo, Armenia, Ireland, Puerto Rico, Korea, Guam, Haiti, Hawai’i, Kashmir, Cuba, Turtle Island, and other colonized bodies are interconnected.
We are committed to creating a multi-generational, intersectional, and accessible space dedicated to fighting for abolition, transnational feminism, anticapitalism, and decolonization, and also to combating anti-Blackness, queerphobia, Islamophobia, and antisemitism.
We keep each other safe. We do not believe that prisons, police, profit over people, militarism, war, colonialism, or imperialism will keep us safe. We reject the United States Immigration and Customs Enforcement Agency’s weaponizing of the United States’ racist immigration laws to prevent our international comrades and peers from speaking up. We reject the violence of the Israel Defense Forces-trained, police-industrial complex that chokes our communities and disproportionately enacts brutality against people of color. We believe that true, collective safety will only arise when we divest from death-making institutions and invest in life-affirming institutions—when everyone has access to clean air, clean water, food, housing, education, healthcare, freedom of movement, and dignity. There can be no exceptions.
We believe in the right of self-determination, Land Back, and the Right of Return, from Palestine to Turtle Island.
We believe in solidarity and the power of relationship building. We believe in collectivity. We commit to actively refuting elitism and hierarchy in our work. We are part of a movement—of a larger collective.
We are not reactionary, but proactive. We are, in the words of Mary Hooks, “willing and ready to be transformed in service of the work.”
OUR DEMANDS
The Columbia University Apartheid Divest demands Columbia University immediately divest all economic and academic stakes in Israeli apartheid in accordance with the results of the 2020 student body referendum. Furthermore, we demand that the University:
1. Call on President Biden, Sens. Kirsten Gillibrand and Chuck Schumer, Rep. Adriano Espaillat, and all other government officials to support an immediate ceasefire in Gaza, in line with the demands of the majority of Americans.
2. Divest from companies profiting from Israeli apartheid, noting that both former Columbia and Barnard presidents unilaterally and anti-democratically ignored the student body referendums to divest in 2020 and in 2018.
3. Cancel the opening of the Tel Aviv Global Center, noting that Palestinian affiliates of Columbia would be restricted from access to this program given Israel’s apartheid policies, and further noting that this, therefore, violates Columbia’s very own non-discrimination policy.
4. Cease the dual-degree partnership with Tel Aviv University, for the same reason.
5. Stop repressing and vilifying pro-Palestinian activism and vigorously protect the academic freedom and right to political speech of students, staff, and faculty as they face McCarthyite smear campaigns. Accordingly, the University must change policy so that protests and events can be sanctioned within three days to allow students to organize under urgent circumstances, such as the current Palestinian genocide.
6. Reinstate Students for Justice in Palestine and Jewish Voice for Peace, and issue an official apology for their unjust suspension in violation of University procedure.'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio![]()
Allemaal met naam en toenaam publiceren, naar de Fortune 500 lijst bedrijven sturen, succes met je carrierequote:Op zaterdag 18 november 2023 15:03 schreef HowardRoark het volgende:
En ondertussen heeft er bij het prestigieuze Columbia University in New York (top 5 in de wereld) zich een nieuwe coalitie opgericht, die inmiddels al meermaals de media heeft gehaald. De coalitie bestaat uit maar liefst 40 studentenorganisaties die verenigen in hun woke intersectionele wereldbeeld tegen Isral.
[ twitter ]
[..]
Deze zin zegt alles over het gedachtegoed: 'All systems of oppression are interlinked'.
Of waar mogelijk, deporteren, meteen.A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Wat heerlijk als je zo extreem simpel in de wereld kan staanquote:'All systems of oppression are interlinked'
![]()
![]()
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Alles door dezelfde bril bekijken, lekker overzichtelijk.quote:Op zaterdag 18 november 2023 15:08 schreef Molo het volgende:
[..]
Wat heerlijk als je zo extreem simpel in de wereld kan staan
![]()
And what rough beast, its hour come round at last,
Tja, de realiteit is gewoon dat met een papiertje van Columbia er behoorlijk wat deuren voor je zullen openen, dus tussen dit soort mafklappers zitten wel toekomstige beleidsmakers, politici, juristen, wetenschappers en topmannen en vrouwen. Dat is toch wel redelijk zorgwekkend te noemen.quote:Op zaterdag 18 november 2023 15:08 schreef Molo het volgende:
[..]
![]()
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio![]()
Yep, helemaal mee eensquote:Op zaterdag 18 november 2023 15:17 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Tja, de realiteit is gewoon dat met een papiertje van Columbia er behoorlijk wat deuren voor je zullen openen, dus tussen dit soort mafklappers zitten wel toekomstige beleidsmakers, politici, juristen, wetenschappers en topmannen en vrouwen. Dat is toch wel redelijk zorgwekkend te noemen.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
En dat is dus allemaal het gevolg van (jaja, komt ie, maar nu wel juist gebruikt): WOKE.quote:Op zaterdag 18 november 2023 15:08 schreef Molo het volgende:
[..]
![]()
![]()
Jarenlang overal op scholen, in de media, in entertainment (looking at you Disney) mensen in elk mogelijk hokje stoppen waar mogelijk, zwart, moslim, homo, trans, dik, vrouw etc etc, allemaal bestempelen als zielige minderheid die extra rechten moeten hebben.
En als er dan zoiets als dit komt zijn alle kunstmatig zielig en onderdrukt verklaarden het 100% roerend met elkaar eens.
Echt, hele knappe strategie geweest, toegegeven.A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Weet ik niet, ik ken heel dat item van de BBC niet. Ik zie alleen een bijzonder subjectieve user die er meerdere keren over huilt en alle keren vergeet te melden dat de claim niet klopt gerectificieerd isquote:Op zaterdag 18 november 2023 14:08 schreef ExTec het volgende:
[..]
Maar je weet dat de BBC daar op terug gekomen is h?
Ze zullen het vast niet verzinnen, maar slecht werk leveren? Yup.
First time right is in journalistiek natuurlijk paramount. Want het publiek wat je foute publicatie ziet, is niet perse hetzelfde publiek als wat je rectificatie ziet.
Zelfs in deze topic wel een joker gezien die overduidelijk wel de foute publicatie had meegekregen, maar niet de rectificatie.
[ Bericht 1% gewijzigd door opgebaarde op 18-11-2023 15:37:19 ]![]()
jammer dat ze niet ook even de filmpjes posten waarin hun "strijders" kapot geschoten worden door israel met tientallen tegelijkquote:
ow nee, dat past niet in pallywood![]()
Jaaaaa de wokekaartquote:Op zaterdag 18 november 2023 15:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En dat is dus allemaal het gevolg van (jaja, komt ie, maar nu wel juist gebruikt): WOKE.
Jarenlang overal op scholen, in de media, in entertainment (looking at you Disney) mensen in elk mogelijk hokje stoppen waar mogelijk, zwart, moslim, homo, trans, dik, vrouw etc etc, allemaal bestempelen als zielige minderheid die extra rechten moeten hebben.
En als er dan zoiets als dit komt zijn alle kunstmatig zielig en onderdrukt verklaarden het 100% roerend met elkaar eens.
Echt, hele knappe strategie geweest, toegegeven.
De bingo is op deze zaterdag ook alweer bijna volVBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Goede argumenten, zoals we van jou gewend zijnquote:Op zaterdag 18 november 2023 15:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Jaaaaa de wokekaart
De bingo is op deze zaterdag ook alweer bijna vol.
Breng er eens iets inhoudelijks tegenin dan?A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Nee joh, ga vooral door. Hebben we nog wat te lachenquote:Op zaterdag 18 november 2023 15:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Goede argumenten, zoals we van jou gewend zijn.
Breng er eens iets inhoudelijks tegenin dan?VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Inhoudsloos, typischquote:Op zaterdag 18 november 2023 15:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee joh, ga vooral door. Hebben we nog wat te lachen.
Dit was nou precies een van de weinige voorbeeldan van het juiste gebruik van de term, niet van die meelopers die alles wat een beetje divers is woke noemen.
Maar dat zal je boven je pet gaan, doe maar weer een "je hebt ongelijk, bent dom en nu heb ik gewonnen" josti post van je.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Voor zover ik weet mag dit ook niet bepaald onder oorlogsrecht... Filmen van en publicerenquote:Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Als je wil volhouden dat de verwoording van de NOS in dat artikel niet gekleurd is, moet je dat zelf weten. Ik denk dat zo'n beetje iedereen die de beelden heeft gezien van wat is aangetroffen en vervolgens leest hoe de NOS de vondst omschrijft kan concluderen dat hetgeen de NOS opschreef misleidend is. Tenzij je het ongemakkelijk vindt dat die wapens daar aangetroffen worden en dus maar probeert te doen alsof men een ouwe AK tegen is gekomen die daar 50 jaar geleden is achtergelaten en nooit meer iemand naar om heeft gekeken.quote:Op zaterdag 18 november 2023 14:02 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
de verklaring, voor de NOS die het heeft over roestige wapens....
Het wordt door de journalist direct op de man af gevraagd aan de PR man van de IDF. Dus de NOS verzint helemaal niks en op 't beeld zien die wapens er niet best uit.
[ afbeelding ]
Maar blijf vooral in die NOS iS PaRtIjDiG fRaME hangen. Doet het hier altijd goed![]()
Ik merkte het, drie kamertjes waarvan eentje met een MRI in de souterrain van 't ziekenhuis was al voldoende.quote:Op zaterdag 18 november 2023 14:17 schreef ExTec het volgende:
[..]
Neehoor, ik niet. Ik heb geen hollywood movie powered misplaatste verwachtingen over wat het e.e.a. dan precies inhoud.![]()
Tenzijquote:Op zaterdag 18 november 2023 15:34 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Als je wil volhouden dat de verwoording van de NOS in dat artikel niet gekleurd is, moet je dat zelf weten. Ik denk dat zo'n beetje iedereen die de beelden heeft gezien van wat is aangetroffen en vervolgens leest hoe de NOS de vondst omschrijft kan concluderen dat hetgeen de NOS opschreef misleidend is. Tenzij je het ongemakkelijk vindt dat die wapens daar aangetroffen worden en dus maar probeert te doen alsof men een ouwe AK tegen is gekomen die daar 50 jaar geleden is achtergelaten en nooit meer iemand naar om heeft gekeken.![]()
![]()
Weer zo'n man zonder kleur die de toegang blokkeertquote:/s
Dat ie nog zoveel geduld heeft.When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.![]()
![]()
When the student is ready, the teacher will appear.
Het lijkt echt alsof je naar het voormalige Oostblok moet om nog wat west-westerse beschaving te vinden.quote:Op zaterdag 18 november 2023 15:39 schreef Qarrad het volgende:
[ twitter ]
Respectvol van die Poolse spelers
Met welk politiek vraagstuk heeft dat nou verband?.
Get woke, go broke!![]()
Snap niet waarom het zo moeilijk voor je is om te accepteren dat Hamas daar wapens had liggen en dat het gewoon inzetbare wapens zijn en niet een archeologische vondst. Omdat je sympathie hebt voor de Palestijnen wil je heeel graag alles wat van Hamas gevonden wordt ridiculiseren? Een berg granaten, AK's, RPG's maar nee, hee, wat zie ik daar?! Een plekje ROEST. Jongens vals alarm, het zijn slechts een paar roestige wapens, niks aan de hand.quote:
En dan zal ik nog wat smilies erbij zetten om mijn post kracht bij te zetten
Slechts paar roestige geweren![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zou wel eens willen zien dat de samenstelling van de redactie van de Nederlandse Staatsomroep wordt onderzocht. Je kan wel raden hoe dat eruit ziet en wat voor mensen er werken.![]()
Zelfde vibe als "fiery but mostly peaceful"quote:Op zaterdag 18 november 2023 15:44 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Snap niet waarom het zo moeilijk voor je is om te accepteren dat Hamas daar wapens had liggen en dat het gewoon inzetbare wapens zijn en niet een archeologische vondst. Omdat je sympathie hebt voor de Palestijnen wil je heeel graag alles wat van Hamas gevonden wordt ridiculiseren? Een berg granaten, AK's, RPG's maar nee, hee, wat zie ik daar?! Een plekje ROEST. Jongens vals alarm, het zijn slechts een paar roestige wapens, niks aan de hand.
![]()
.
Get woke, go broke!![]()
Well, what do you know! In deze groep wordt onder andere terrorisme verheerlijkt en de Holocaust gebagatelliseerd.'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio![]()
En dat zit dan in het congres van de VS, de vijand is allang onder "ons"quote:Op zaterdag 18 november 2023 15:54 schreef HowardRoark het volgende:
Well, what do you know! In deze groep wordt onder andere terrorisme verheerlijkt en de Holocaust gebagatelliseerd.
[ twitter ].
Lekker man, die diversiteit en inclusiviteitsverplichting.
Get woke, go broke!![]()
wat zeg je nu???
op twitter zeggen mensen rare dingen?
wat?
nee!!!Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
ow gelukkig
het is facebook
Het is niet mensen, het is een congreslid, een beetje alsof Wilders lid zou zijn van een "alle moslims moeten dood" whatsappgroep.
Maar DAT zou wel erg zijn, want een blanke.
Get woke, go broke!![]()
ik zit niet zo op huidskleurtjes tbhOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Fair, maar komop, een congreslid dat Pro-Hamas is, in de VS.quote:A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Wil je dat ze een arirverklaring ondertekenen of zoquote:Op zaterdag 18 november 2023 15:47 schreef Confetti het volgende:
Ik zou wel eens willen zien dat de samenstelling van de redactie van de Nederlandse Staatsomroep wordt onderzocht. Je kan wel raden hoe dat eruit ziet en wat voor mensen er werken.![]()
het is de VSquote:Op zaterdag 18 november 2023 16:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Fair, maar komop, een congreslid dat Pro-Hamas is, in de VS.
daar zitten rare mensen in de politiek hoor, daar kijk ik allang niet meer van opOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
tenzij ze de verkeerde huidskleur hebben blijkbaarOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Nee, dat ze gewoon weer zoals voorheen, objectief zonder politieke voorkeur (welke dan ook) verslaggeven.quote:Op zaterdag 18 november 2023 16:04 schreef moby_jones het volgende:
[..]
Wil je dat ze een arirverklaring ondertekenen of zoA gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Wilders komt gelukkig alleen maar te voren in de manifestos van massamoordenarenquote:Op zaterdag 18 november 2023 15:59 schreef HeatWave het volgende:
Het is niet mensen, het is een congreslid, een beetje alsof Wilders lid zou zijn van een "alle moslims moeten dood" whatsappgroep.
Maar DAT zou wel erg zijn, want een blanke.
![]()
Beetje een dooddoener maar soit. Ik vind het zeer kwalijk dat iemand die pro-jodengenocide is een plek heeft in de politiek, maar dat zal wel weer raar zijn danquote:Op zaterdag 18 november 2023 16:05 schreef sp3c het volgende:
[..]
het is de VS
daar zitten rare mensen in de politiek hoor, daar kijk ik allang niet meer van op.
Get woke, go broke!![]()
als je begint met de boel gelijk op de huidskleur te gooien moet je niet over dooddoeners beginnen hoorquote:Op zaterdag 18 november 2023 16:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Beetje een dooddoener maar soit. Ik vind het zeer kwalijk dat iemand die pro-jodengenocide is een plek heeft in de politiek, maar dat zal wel weer raar zijn dan.
Ah je hebt gelijk, niet zo'n handige vergelijking. Maar het was meer, ze komt er vast mee weg als ze over Islamofobie begint.quote:Op zaterdag 18 november 2023 16:09 schreef sp3c het volgende:
[..]
als je begint met de boel gelijk op de huidskleur te gooien moet je niet over dooddoeners beginnen hoor
Vergelijking niet handig, mening blijft staan.
Get woke, go broke!![]()
En de bingokaart was al vol, moet je nagaan.quote:Op zaterdag 18 november 2023 16:09 schreef sp3c het volgende:
[..]
als je begint met de boel gelijk op de huidskleur te gooien moet je niet over dooddoeners beginnen hoorVBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Ze is van een bepaalde politieke affiliatie, dus dan mag het en heb je meteen veel media achter je die het allemaal goedpraten.quote:Op zaterdag 18 november 2023 16:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Beetje een dooddoener maar soit. Ik vind het zeer kwalijk dat iemand die pro-jodengenocide is een plek heeft in de politiek, maar dat zal wel weer raar zijn dan.
Dat is ook de reden dat diezelfde media al wekenlang allerlei schrikbarende 'pro-Palestijnse' protesten en andere anti-Isral haat of zelfs antisemitisme goedpraten, negeren of bagataliseren, maar vervolgens wel over elkaar vallen om Elon Musk van antisemitisme te beschuldigen.'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio![]()
VBL is meer jouw ding, beetje kut roepen en denken dat je intelligent overkomtquote:Op zaterdag 18 november 2023 16:12 schreef Caland het volgende:
[..]
En de bingokaart was al vol, moet je nagaan..
Je kan er geen speld tussen krijgen, daarom maar loze nalulkretologie.
Gooi er nog een Hamas, Hamas, Joden uit, for old time's sake.
Get woke, go broke!![]()
Waarom zou ik? Je zet jezelf al genoeg voor lul zo.quote:Op zaterdag 18 november 2023 16:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
VBL is meer jouw ding, beetje kut roepen en denken dat je intelligent overkomt.
Je kan er geen speld tussen krijgen, daarom maar loze nalulkretologie.
Gooi er nog een Hamas, Hamas, Joden uit, for old time's sake.
VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Hij heeft hier gewoon een punt, hoe mensen in bepaalde kringen naar etniciteit kijken speelt hier een rol in. Dat heeft ook al in een krant als de New York Times gestaan. Zie bijv: Across the Echo Chamber, a Quiet Conversation About War and Race.quote:Op zaterdag 18 november 2023 16:09 schreef sp3c het volgende:
[..]
als je begint met de boel gelijk op de huidskleur te gooien moet je niet over dooddoeners beginnen hoor'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio![]()
Jij verzint van alles vriend. Alweer. Elke keer al die aannames van je. Alles wat je schrijft daar ben ik het allemaal mee eens. Dat er roestige wapens gevonden worden bewijst eerder dat het echt is dan dat het IDF het zou hebben geplant ofzoiets. Met een roestig wapen kan inderdaad nog steeds gevuurd worden.quote:Op zaterdag 18 november 2023 15:44 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Snap niet waarom het zo moeilijk voor je is om te accepteren dat Hamas daar wapens had liggen en dat het gewoon inzetbare wapens zijn en niet een archeologische vondst. Omdat je sympathie hebt voor de Palestijnen wil je heeel graag alles wat van Hamas gevonden wordt ridiculiseren? Een berg granaten, AK's, RPG's maar nee, hee, wat zie ik daar?! Een plekje ROEST. Jongens vals alarm, het zijn slechts een paar roestige wapens, niks aan de hand.
![]()
Hamas wil Israel uitroeien. Verstopt zich tussen burgers, verstopt zich in scholen, onder ziekenhuizen etc klopt. Allemaal waar. Hamas is het smerigste van 't smerigste, doodeng. Voor burgers heb ik sympathie, zoals voor de gemiddelde Palestijn, voor de Gazaan over 't algemeen net iets minder. Linksboven zit de zoekfunctie, kan je makkelijk mijn oude posts terugvinden.
Ik zag een post van je waar je zat te huilen over de NOS en je plaats een deel van 't artikel. Die beelden die ik plaatste, van die journalist met die wapens, die beelden passen 1 op 1 bij die quote van jou. Vervelend hoor. Misschien moet jij de NOS een mail sturen met het verzoek niet meer op te schrijven wat ze zien.![]()
Wederom zo sterkquote:Op zaterdag 18 november 2023 16:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Waarom zou ik? Je zet jezelf al genoeg voor lul zo..
Maar goed, blijf maar inhoudsloos "ik heb gelijk, jij bent dom" posten, daarmee zet je jezelf zeker niet voor lul natuurlijk.
Get woke, go broke!![]()
Men ziet roestige wapens. NOS schrijft roestige wapens op. NOS=FAKENEWSquote:Op zaterdag 18 november 2023 16:21 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Jij verzint van alles vriend. Alweer. Elke keer al die aannames van je. Alles wat je schrijft daar ben ik het allemaal mee eens. Dat er roestige wapens gevonden worden bewijst eerder dat het echt is dan dat het IDF het zou hebben geplant ofzoiets. Met een roestig wapen kan nog steeds gevuurd worden. Hamas verstopt zich tussen burgers, in scholen, onder ziekenhuizen. Allemaal waar. Hamas is het smerigste van 't smerigste, doodeng. Voor burgers heb ik sympathie, zoals boor de gemiddelde Palestijn, coor de Gazaan over 't algemeen iets minder. Linksboven zit de zoekfunctie, kan je makkelijk mijn oude posts terugvinden.
Ik zag een post van je waar je zat te huilen over de NOS en je plaats een deel van 't artikel. Die beelden die ik plaatste, van die journalist met die wapens, die beelden passen 1 op 1 bij die quote van jou. Vervelend hoor. Misschien moet jij de NOS een mail sturen met het verzoek niet meer op te schrijven wat ze zienVBL SC influencer
Left, right, behind![]()
de beschuldiging was niet handig, slaat met 'ow zeker omdat ik ... ben' iedere discussie dood en dan boeit het me niet eens wat er in de puntjes staat, wit, zwart, groen, links, rechts, dik, dun, man, vrouw, kieszelfmaar ... gaat nergens overquote:Op zaterdag 18 november 2023 16:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ah je hebt gelijk, niet zo'n handige vergelijking. Maar het was meer, ze komt er vast mee weg als ze over Islamofobie begint.
Vergelijking niet handig, mening blijft staan.
verder kloppen we ons op de borst dat je hier vrij bent om je eigen mening te vormen maar o wee als die mening ons niet aan staat hoor, die mag niet het congres in
dat staat me niet zo aan tbhOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
ik ben niet in discussie met bepaalde kringenquote:Op zaterdag 18 november 2023 16:21 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Hij heeft hier gewoon een punt, hoe mensen in bepaalde kringen naar etniciteit kijken speelt hier een rol in. Dat heeft ook al in een krant als de New York Times gestaan. Zie bijv: Across the Echo Chamber, a Quiet Conversation About War and Race.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Jaja, ik blijf geen sorry zeggen, zo erg was het nou ook weer niet.quote:Op zaterdag 18 november 2023 16:23 schreef sp3c het volgende:
[..]
de beschuldiging was niet handig, slaat met 'ow zeker omdat ik ... ben' iedere discussie dood en dan boeit het me niet eens wat er in de puntjes staat, wit, zwart, groen, links, rechts, dik, dun, man, vrouw, kieszelfmaar ... gaat nergens over
verder kloppen we ons op de borst dat je hier vrij bent om je eigen mening te vormen maar o wee als die mening ons niet aan staat hoor, die mag niet het congres in
dat staat me niet zo aan tbh
Komop, Hamas is geen DENK of BIJ1, het is een terroristische organisatie verantwoordelijk voor duizenden doden met een agenda om joden uit te roeien.
Dat is toch niet, je eigen mening vormen?A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Het is allemaal een complot van woke en links om mensen met dat soort denkbeelden op dergelijke functies te krijgen, begrijp dat dan eens verdimme.quote:Op zaterdag 18 november 2023 16:23 schreef sp3c het volgende:
[..]
de beschuldiging was niet handig, slaat met 'ow zeker omdat ik ... ben' iedere discussie dood en dan boeit het me niet eens wat er in de puntjes staat, wit, zwart, groen, links, rechts, dik, dun, man, vrouw, kieszelfmaar ... gaat nergens over
dat staat me niet zo aan tbhVBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Caland ontpopt zich een beetje tot de Sander Schimmelpenninck van FOK! in dit topic. Het is fascinerend om te aanschouwen.quote:Op zaterdag 18 november 2023 16:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wederom zo sterk.
Maar goed, blijf maar inhoudsloos "ik heb gelijk, jij bent dom" posten, daarmee zet je jezelf zeker niet voor lul natuurlijk.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio![]()
Mocht ie willen, die Schimmel neukt iig nog jonge hertjes (allegedly)quote:Op zaterdag 18 november 2023 16:31 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Caland ontpopt zich een beetje tot de Sander Schimmelpenninck van FOK! in dit topic. Het is fascinerend om te aanschouwen..
Get woke, go broke!![]()
Misschien moet je zelf nog even beginnen over Wierd Duk, De Telegraaf, Bart Nijman, Visegrd of de vermeende Isralische lobbyclubjes die we volgens jou niet serieus moeten nemen. Maar oh jee, de mensen de NOS bekritiseren, foei.quote:Op zaterdag 18 november 2023 16:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Men ziet roestige wapens. NOS schrijft roestige wapens op. NOS=FAKENEWS
Iets met de pot en de ketel ..'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio![]()
Die zijn inderdaad onvergelijkbaar, gelukkig.quote:Op zaterdag 18 november 2023 16:35 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Misschien moet je zelf nog even beginnen over Wierd Duk, De Telegraaf, Bart Nijman, Visegrd of de vermeende Isralische lobbyclubjes die we volgens jou niet serieus moeten nemen. Maar oh jee, de mensen de NOS bekritiseren, foei.
Iets met de pot en de ketel ..VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
zeg ik ook niet maar het was geen vergelijkingquote:Op zaterdag 18 november 2023 16:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Jaja, ik blijf geen sorry zeggen, zo erg was het nou ook weer niet.ja nou ik ben het er ook niet mee eens maar van mij mag jequote:Komop, Hamas is geen DENK of BIJ1, het is een terroristische organisatie verantwoordelijk voor duizenden doden met een agenda om joden uit te roeien.
Dat is toch niet, je eigen mening vormen?Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Fijnquote:Op zaterdag 18 november 2023 16:37 schreef sp3c het volgende:
[..]
zeg ik ook niet maar het was geen vergelijking
[..]
ja nou ik ben het er ook niet mee eens maar van mij mag je.
Ik vind het gewoon stuitend, zo iemand die tegen alle waarden van het land in een volksvertegenwoordiger is.
Als een onbekende FvDer (voorbeeld) een keer iets naars zegt in een Telegramgroep moet de partij opgeheven worden, maar een steunbetuiging aan een terroristische organisatie, soit, moet kunnen.A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
doen ze constant en de FvD is ook niet opgehevenquote:Op zaterdag 18 november 2023 16:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Fijn.
Ik vind het gewoon stuitend, zo iemand die tegen alle waarden van het land in een volksvertegenwoordiger is.
Als een onbekende FvDer (voorbeeld) een keer iets naars zegt in een Telegramgroep moet de partij opgeheven worden, maar een steunbetuiging aan een terroristische organisatie, soit, moet kunnen.
hoor je mij ook niet overOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Nee, maar dat is natuurlijk het punt niet. Ik geef gewoon mijn mening hierover, niets wat we hier bespreken heeft directe invloed uiteraardquote:Op zaterdag 18 november 2023 16:42 schreef sp3c het volgende:
[..]
doen ze constant en de FvD is ook niet opgeheven
hoor je mij ook niet over.
Get woke, go broke!![]()
ja ik ook en ik haal mijn schouders op over wat er allemaal op facebook gezegd wordt, daar sloeg jij op aanquote:Op zaterdag 18 november 2023 16:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, maar dat is natuurlijk het punt niet. Ik geef gewoon mijn mening hierover, niets wat we hier bespreken heeft directe invloed uiteraard.
telegram vind ik net zo boeiendOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat kan, maar helaas werkt de wereld niet meer zo. Social media is gewoon te invloedrijk geworden. Waarom zou de EU anders zo gebrand zijn om de zooi kapot te modereren? Waarom doen zowel Hamas en Israel zo hun best om de publieke opinie te beinvloeden via social media?quote:Op zaterdag 18 november 2023 16:47 schreef sp3c het volgende:
[..]
ja ik ook en ik haal mijn schouders op over wat er allemaal op facebook gezegd wordt, daar sloeg jij op aan
telegram vind ik net zo boeiend
Het is helaas gewoon wel "boeiend" en belangrijk. Ik zou het ook liever anders zien.A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
ligt er een beetje aan hoeveel waarde je eraan geeft iddquote:Op zaterdag 18 november 2023 16:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat kan, maar helaas werkt de wereld niet meer zo. Social media is gewoon te invloedrijk geworden. Waarom zou de EU anders zo gebrand zijn om de zooi kapot te modereren? Waarom doen zowel Hamas en Israel zo hun best om de publieke opinie te beinvloeden via social media?
Het is helaas gewoon wel "boeiend" en belangrijk. Ik zou het ook liever anders zien.
ik vind het totaal niet boeiend, laat ik het zo zeggenOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Het gaat om de manier waarop jij je post schrijft waardoor ik die indruk krijg. Tevens omdat je probeert focus te leggen op een (onzinnige) bijzaak, net als met die kalender, terwijl de algehele indruk wel een plaatje schetst. Maar toch willen blijven afleiden door op een bijzaak te focussen die niet wegneemt van wat we als geheel zien.quote:Op zaterdag 18 november 2023 16:21 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Jij verzint van alles vriend. Alweer. Elke keer al die aannames van je. Alles wat je schrijft daar ben ik het allemaal mee eens. Dat er roestige wapens gevonden worden bewijst eerder dat het echt is dan dat het IDF het zou hebben geplant ofzoiets. Met een roestig wapen kan inderdaad nog steeds gevuurd worden.
Hamas wil Israel uitroeien. Verstopt zich tussen burgers, verstopt zich in scholen, onder ziekenhuizen etc klopt. Allemaal waar. Hamas is het smerigste van 't smerigste, doodeng. Voor burgers heb ik sympathie, zoals voor de gemiddelde Palestijn, voor de Gazaan over 't algemeen net iets minder. Linksboven zit de zoekfunctie, kan je makkelijk mijn oude posts terugvinden.
Ik zag een post van je waar je zat te huilen over de NOS en je plaats een deel van 't artikel. Die beelden die ik plaatste, van die journalist met die wapens, die beelden passen 1 op 1 bij die quote van jou. Vervelend hoor. Misschien moet jij de NOS een mail sturen met het verzoek niet meer op te schrijven wat ze zien.
Nu heb je het weer over dat ik 'huil over de NOS' en zeg je 'Maar blijf vooral in die NOS iS PaRtIjDiG fRaME hangen'. Ik ben gewoon kritisch op hoe ze iets opschrijven. Ik ben geen coronawappie of dat soort types die niks van de NOS aanneemt qua nieuws. Ik kan prima zien wanneer iets is opgeschreven dusdanig dat het geen recht doet aan wat we zagen in de video. En een berg prima inzetbare wapens als AK's, granaten, RPG's wegzetten als een paar roestige geweren is gewoon de boel gekleurd verslaan.
Ik wil gewoon zo neutraal mogelijk geinformeerd worden door de NOS en erop kunnen vertrouwen dat ze waarnemingen eerlijk verlsaan, en als ik merk dat dingen gekleurd worden verslagen dan zal ik het benoemen. Er staat ook geen naam bij zo'n artikel van een journalist, zoals soms wel bij artikelen, dus dan kan je niet een persoon specifiek bekritiseren maar wordt het de NOS als geheel voor dit geval.
Je zegt 'Misschien moet jij de NOS een mail sturen met het verzoek niet meer op te schrijven wat ze zien.'
Wat belangrijk is als je verslag doet, is dat je een goede indruk geeft aan je lezer van het geheel, niet misleiden. Als er roest is te zien en schrijven dat op liegen ze niet maar geven ze alsnog een verkeerde weergave.
Ik heb verder weleens naar ze gemaild toen bij een artikel over de oorlog in Oekraine er verkeerde informatie werd doorgegeven uit een artikel van een Amerikaanse krant (had ik toevallig zelf al gelezen dat artikel dus wist dat het niet klopte), maar daar hoor je niks meer van en verbeteren ze ook niet dus daar verdoe ik mijn tijd niet meer mee.![]()
En dat is prima. maar de rest van de wereld gaat verder.quote:Op zaterdag 18 november 2023 16:51 schreef sp3c het volgende:
[..]
ligt er een beetje aan hoeveel waarde je eraan geeft idd
ik vind het totaal niet boeiend, laat ik het zo zeggen
Als het niet boeiend is, er niet toe doet, waarom moest Trump dan bijv van Twitter gebanned worden? Waarom wil de EU alles en iedereen kunnen bespioneren op social media? Waarom worden mensen opgepakt voor tweets?
Leuk of niet, social media is te belangrijk om weg te kunnen zetten als niet relevant helaas.A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Heb je het artikel gelezen en de video gezien? Ik schat in dat jij genoeg intellect hebt om ook te kunnen inzien dat iets benoemen dat zo is nog niet betekent dat je een juiste weergave geeft van de aangetroffen situatie. Als men er toch voor kiest dat zo te verwoorden dan mag je kritisch zijn want het komt gekleurd over.quote:Op zaterdag 18 november 2023 16:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Men ziet roestige wapens. NOS schrijft roestige wapens op. NOS=FAKENEWS![]()
Trump brak de regels?quote:Op zaterdag 18 november 2023 16:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En dat is prima. maar de rest van de wereld gaat verder.
Als het niet boeiend is, er niet toe doet, waarom moest Trump dan bijv van Twitter gebanned worden? Waarom wil de EU alles en iedereen kunnen bespioneren op social media? Waarom worden mensen opgepakt voor tweets?
Leuk of niet, social media is te belangrijk om weg te kunnen zetten als niet relevant helaas.
de EU wil sowieso alles en iedereen kunnen bespioneren
mensen plaatsen criminele tweets?
dat maakt het nog niet heel boeiends, als deze dame iets roept wat de wetgever niet cool vind dan vind ik het prima om haar op te pakken en uit het congres te trappen
zolang dat niet het geval is ... lekker laten gaan wmbOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
We komen er wederom niet uit, maar dat hoeft ook niet natuurlijkquote:Op zaterdag 18 november 2023 16:56 schreef sp3c het volgende:
[..]
Trump brak de regels?
de EU wil sowieso alles en iedereen kunnen bespioneren
mensen plaatsen criminele tweets?
dat maakt het nog niet heel boeiends, als deze dame iets roept wat de wetgever niet cool vind dan vind ik het prima om haar op te pakken en uit het congres te trappen
zolang dat niet het geval is ... lekker laten gaan wmb.
Natuurlijk hoeft er niet elke keer meteen ingegrepen te worden, maar het is wel een teken aan de wand wat voor mensen er zich in het westen in de politiek hebben weten te nestelen.A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Ik vermoed een beetje dat ze die reportage met de Amerikaanse journalist (the times?) die wel mee mocht wat letterlijk hebben opgeschreven, daar werd al direct een vraag gesteld of constatering gedaan over roestige wapens.quote:Op zaterdag 18 november 2023 16:56 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Heb je het artikel gelezen en de video gezien? Ik schat in dat jij genoeg intellect hebt om ook te kunnen inzien dat iets benoemen dat zo is nog niet betekent dat je een juiste weergave geeft van de aangetroffen situatie. Als men er toch voor kiest dat zo te verwoorden dan mag je kritisch zijn want het komt gekleurd over.
Heb het al eens eerder gezegd, het lijkt me vrij evident dat daar wel infrastructuur van Hamas aanwezig is. De manier waarop Israel dat naar buiten brengt komt alleen nogal kolderiek en amateuristisch over.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Ja dom Israel, waarom niet ILM en Micheal Bay op je videomateriaal zetten, dit lijkt in de verre verste niet op wat we in documentaires van Arnold en Stallone gezien hebben!A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Hier is het artikel, er wordt niks over een Amerikaanse journalist gezegd. Men geeft het filmpje van de Israeliers en vervolgens beschrijft de NOS wat er te zien is in dat filmpje.quote:Op zaterdag 18 november 2023 17:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vermoed een beetje dat ze die reportage met de Amerikaanse journalist (the times?) die wel mee mocht wat letterlijk hebben opgeschreven, daar werd al direct een vraag gesteld of constatering gedaan over roestige wapens.
Heb het al eens eerder gezegd, het lijkt me vrij evident dat daar wel infrastructuur van Hamas aanwezig is. De manier waarop Israel dat naar buiten brengt komt alleen nogal kolderiek en amateuristisch over.Kijk het filmpje, het is bij 2:30. Kom me zeggen dat van alle zooi die daar ligt in de kelders van het ziekenhuis, dat 'een stapel roestige wapens' een goede verwoording is en geen misleidende en daardoor blijkbaar gekleurde verslaggeving. Bekijk het.quote:Verderop in de video loopt Hagari door de kelders van het ziekenhuis. Te zien zijn een stapel roestige wapens, een stoel met bij de poten een stuk touw, volgens Hagari om iemand mee vast te binden en een gemproviseerd ventilatiesysteem.
https://nos.nl/collectie/(...)ael-publiceert-video![]()
Das een heel ander probleemquote:Op zaterdag 18 november 2023 16:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
We komen er wederom niet uit, maar dat hoeft ook niet natuurlijk.
Natuurlijk hoeft er niet elke keer meteen ingegrepen te worden, maar het is wel een teken aan de wand wat voor mensen er zich in het westen in de politiek hebben weten te nestelen.
Wmb laten we niemand toe uit landen waar ze staan te juichen als er hier iemand in een treinstation ontploft
Als je hier eenmaal bent mag je op facebook net zulke grote onzin uitkramen als de rest van onsOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ik doelde op dezequote:Op zaterdag 18 november 2023 17:09 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Hier is het artikel, er wordt niks over een Amerikaanse journalist gezegd. Men geeft het filmpje van de Israeliers en vervolgens beschrijft de NOS wat er te zien is in dat filmpje.
[..]
Kijk het filmpje, het is bij 2:30. Kom me zeggen dat van alle zooi die daar ligt in de kelders van het ziekenhuis, dat 'een stapel roestige wapens' een goede verwoording is en geen misleidende en daardoor blijkbaar gekleurde verslaggeving. Bekijk het.
[ twitter ]
https://nos.nl/collectie/(...)ael-publiceert-video
Blijkbaar komen de journalisten ter plekke ook tot eenzelfde constatering.
[ Bericht 29% gewijzigd door Caland op 18-11-2023 17:57:55 ]VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Zeg mij eerst, of hetgeen daar te zien is in die kelder in het filmpje in mijn post, of dat verwoorden als een stapel roestige wapens juist is of een verkeerde weergave van wat er te zien is.quote:Op zaterdag 18 november 2023 17:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik doelde op deze
[ twitter ]
Blijkbaar komen de journalisten ter plekke ook tot eenzelfde constatering.![]()
Een AK kan zo roestig zijn als het geheugen van Biden, dood ga je er even goed van hoor, die krengen zijn onverwoestbaar bijna.
Get woke, go broke!![]()
Roestige AK's schieten mensen net zo dood als de rest
Dat is iig het verkooppraatjeOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ja 95% (of meer) van wat IDF laat zien klopt. Ik begrijp dat het flauw is om te focussen op die 5% (die kalender met terroristen die hun naam hebben ingevuld, dat wapen wat er bij gelegd is, die vrouwelijke Palestijnse acteur die ingehuurd is) en die 5% niet per se iets zegt over de overige 95% alleen we mogen het natuurlijk wel benoemen. Ik heb daarbij helemaal niet de behoefte om toch nuance erbij te plaatsen aangezien we hier al drie veel-posters hebben die enorm pro Israel zijn en de ander al direct als pro Hamas betitelen of plaatsen. Ik houd bij 't posten van content al meer dan genoeg rekening met die luiquote:Op zaterdag 18 november 2023 16:53 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Het gaat om de manier waarop jij je post schrijft waardoor ik die indruk krijg. Tevens omdat je probeert focus te leggen op een (onzinnige) bijzaak, net als met die kalender, terwijl de algehele indruk wel een plaatje schetst. Maar toch willen blijven afleiden door op een bijzaak te focussen die niet wegneemt van wat we als geheel zien.![]()
Dat is een beetje het doel van drones he? Dat je ze kan inzetten zonder dat er een soldaat kapot geschoten kan worden.
Sterke own dit Hezbollah.
Get woke, go broke!![]()
Mijn kritiek op de NOS in dit geval, dit artikel, is dus volkomen terecht. Alle 'huilen over de NOS' en NOS=FAKENEWS shit kan dus in de oud papier bak van Danny. Bedankt.![]()
True, dat is minstens sinds "vrouwen ongewenst zwanger" wel duidelijkquote:Op zaterdag 18 november 2023 17:23 schreef 3rr0r het volgende:
Mijn kritiek op de NOS in dit geval, dit artikel, is dus volkomen terecht. Alle 'huilen over de NOS' en NOS=FAKENEWS shit kan dus in de oud papier bak van Danny. Bedankt..
Echt niet alles is meteen gekleurd op de NOS natuurlijk, maar bepaalde onderwerpen worden wel heel erg vanuit Gazaantjus zielug belicht.A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Al dat gezeur over de NOS. Dan kijk en luister je wat anders, en open er anders een topic over.quote:Op zaterdag 18 november 2023 17:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
True, dat is minstens sinds "vrouwen ongewenst zwanger" wel duidelijk.
Echt niet alles is meteen gekleurd op de NOS natuurlijk, maar bepaalde onderwerpen worden wel heel erg vanuit Gazaantjus zielug belicht.
Dat geklaag elke keer dient geen enkel nut. Het is gewoon klagen om het klagen. Stelletje zeikwijven.
Stem volgende week op een partij die tegen de NOS is ofzo.
Nee. Als het gewoon een blogje online was, ze doen maar. Het is de Nederlandse "staatsomroep" , iets waar mensen die niet de hele dag online vertoeven hun nieuws en "waarheid" vandaan halen, waar ze wellicht wel hun stemgedrag op aanpassen.quote:Op zaterdag 18 november 2023 17:30 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Al dat gezeur over de NOS. Dan kijk en luister je wat anders, en open er anders een topic over.
Dat geklaag elke keer dient geen enkel nut. Het is gewoon klagen om het klagen. Stelletje zeikwijven.
Stem volgende week op een partij die tegen de NOS is ofzo.
Dan is politieke voorkeur laten zien gewoon overheidspropagande, Pravda.
Neutraal verslaggeven, het is echt niet makkelijk, maar de NOS doet al jaren niet eens een poging meer.A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Dat kan jij vinden maar als de kritiek terecht is, en dat is het overduidelijk in dit geval, zal het benoemd blijven worden. Terechte kritiek is geen gezeur en ook niet klagen om het klagen. Het dient zeker nut. De NOS hoort ongekleurd nieuws door te geven. Kennelijk hecht jij er geen waarde aan, dat is jouw probleem.quote:Op zaterdag 18 november 2023 17:30 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Al dat gezeur over de NOS. Dan kijk en luister je wat anders, en open er anders een topic over.
Stem volgende week op een partij die tegen de NOS is ofzo.![]()
Ja, zoals ik ook merkte dat jij uit arrenmoede maar hier aan anderen ging vragen: Vind JIJ dan dat dit een commando centrum is?quote:Op zaterdag 18 november 2023 15:34 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ik merkte het, drie kamertjes waarvan eentje met een MRI in de souterrain van 't ziekenhuis was al voldoende.![]()
Nee hoor. Ik vroegquote:Op zaterdag 18 november 2023 17:38 schreef ExTec het volgende:
[..]
Ja, zoals ik ook merkte dat jij uit arrenmoede maar hier aan anderen ging vragen: Vind JIJ dan dat dit een commando centrum is?quote:Had jij van te voren in gedachte dat het commendo centrum zou bestaan uit een ruimte met drie kamertjes, een MRI apparaat en een tafel, niet ondergronds, en dat zonder een beeld van een ondergrondse gang![]()
Aangezien je zo kritisch bent op de tweets en accounts die users hier delen, zou ik even je research doen mbt Jackson Hinkle.quote:Op zaterdag 18 november 2023 17:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik doelde op deze
[ twitter ]
Blijkbaar komen de journalisten ter plekke ook tot eenzelfde constatering.
Die mafklapper die is het levende bewijs van het hoefijzermodel.'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio![]()
Goed punt wel ja, ik was enkel op zoek naar dat fragment van ABC news dat met die legerwoordvoerder naar binnen mocht, dan is een twittersearch vaak wat sneller. Aangepastquote:Op zaterdag 18 november 2023 17:53 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Aangezien je zo kritisch bent op de tweets en accounts die users hier delen, zou ik even je research doen mbt Jackson Hinkle.
Die mafklapper die is het levende bewijs van het hoefijzermodel.
VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Netjes, en da's oprechtquote:Op zaterdag 18 november 2023 17:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Goed punt wel ja, ik was enkel op zoek naar dat fragment van ABC news dat met die legerwoordvoerder naar binnen mocht, dan is een twittersearch vaak wat sneller. Aangepast.
Get woke, go broke!![]()
Denk dat ze weekend hebbenquote:Op zaterdag 18 november 2023 17:59 schreef ExTec het volgende:
Is er trouwens nog nieuws uit de oorlogszone?![]()
Van de Ukrainse oorlog kan ik me herinneren dat er in het weekend wat minder gebeurde en op maandag weer een grote actie werd gestart.![]()
Best knap van de people of light dat ze Armeense grond inpikken dat al sinds de 4 eeuw behoort tot de gemeenschap
Thread
I stayed in the Armenian Quarter of Jerusalem for several weeks in 1994, while writing From the Holy Mountain. I regularly used to hear armed Settlers shouting "Death to the Arab," as they passed along the outer walls, smashing windows and breaking into shops. Now the Settlers have seized a chunk of the Patriachate that has been Armenian land since the 4th century. The Patriach writes that the Christian presence is under "existential threat."Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri![]()
Minus n haatbaard.And what rough beast, its hour come round at last,
De sabbat is twee uur geleden afgelopen dus laat al die propaganda maar komenquote:Op zaterdag 18 november 2023 18:04 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Denk dat ze weekend hebben![]()
Van de Ukrainse oorlog kan ik me herinneren dat er in het weekend wat minder gebeurde en op maandag weer een grote actie werd gestart.
Propaganda is een gebbetje![]()
Net in een interview op Radio1 met iemand van de NOS "wat vind u van de terroristen van Hamas?" "Nou, nou terroristen, dat zijn uw woorden"
Dom schijtvolk.![]()
Zie je botervliegje, dat bedoelen we dus met totaal niet objectiefquote:Op zaterdag 18 november 2023 18:16 schreef UitStraling het volgende:
Net in een interview op Radio1 met iemand van de NOS "wat vind u van de terroristen van Hamas?" "Nou, nou terroristen, dat zijn uw woorden"
Dom schijtvolk..
Get woke, go broke!![]()
Nou he, heeeel interessantquote:Op zaterdag 18 november 2023 18:05 schreef Slayage het volgende:
Best knap van de people of light dat ze Armeense grond inpikken dat al sinds de 4 eeuw behoort tot de gemeenschap
Thread
I stayed in the Armenian Quarter of Jerusalem for several weeks in 1994, while writing From the Holy Mountain. I regularly used to hear armed Settlers shouting "Death to the Arab," as they passed along the outer walls, smashing windows and breaking into shops. Now the Settlers have seized a chunk of the Patriachate that has been Armenian land since the 4th century. The Patriach writes that the Christian presence is under "existential threat."
[ twitter ]
[ twitter ]Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri![]()
Wie is iemand?quote:Op zaterdag 18 november 2023 18:16 schreef UitStraling het volgende:
Dom schijtvolk.Wie dit leest is een lezer van dit![]()
we zijn allemaal iemandOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Nou, ik was wel benieuwd met welke persoon dat interview dan is.quote:
En waarom in godsnaam luister je naar radio 1 als je weet dat er veel voorbij komt waar je het niet mee eens bent en waar je je kapot aan ergert?
soms heb je geen keuzeOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Isral heeft net zo veel recht op zelfverdediging als de Russische bezetter in OekraneIk heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri![]()
Lekker clubje, die Berber en dan de totaal ongeloofwaardige VN.quote:Op zaterdag 18 november 2023 18:56 schreef Slayage het volgende:
Isral heeft net zo veel recht op zelfverdediging als de Russische bezetter in Oekrane
[ twitter ]
Doen we niets mee, carry on Israel.
Get woke, go broke!![]()
Dit is wel teleurstellend van CNN. Aan de ene kant dienen ze als propaganda mondstuk van de israelis door embedded te gaan bij het IDF en alleen dat uit te zenden wat de Isralische zaak dient terwijl ze aan de andere kant dezelfde propaganda onderuit halen
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri![]()
CNN admits, might have.quote:Op zaterdag 18 november 2023 19:04 schreef Slayage het volgende:
Dit is wel teleurstellend van CNN. Aan de ene kant dienen ze als propaganda mondstuk van de israelis door embedded te gaan bij het IDF en alleen dat uit te zenden wat de Isralische zaak dient terwijl ze aan de andere kant dezelfde propaganda onderuit halen![]()
[ twitter ]
Dat klopt niet.A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Waarom zou het niet mogen?quote:Op zaterdag 18 november 2023 19:20 schreef Nober het volgende:
Dit mag ook nog in Amsterdam.
[ twitter ]
Geen rellen, geen oproepen tot genocide, geen Hamasverering, gewoon "bring them home".A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Jazeker!!!! Amsterdam, fijne vrije stadquote:Op zaterdag 18 november 2023 19:20 schreef Nober het volgende:
[ twitter ]![]()
Wat zijn ze aan het roepen?Wie dit leest is een lezer van dit![]()
In het hele artikel op CNN* leggen ze uit waarom ze dat denken. Eens wat verder kijken dan wat er in die simpele kort-door-de-bocht tweetjes staan lijkt me niet overbodig.quote:Op zaterdag 18 november 2023 19:04 schreef Slayage het volgende:
Dit is wel teleurstellend van CNN. Aan de ene kant dienen ze als propaganda mondstuk van de israelis door embedded te gaan bij het IDF en alleen dat uit te zenden wat de Isralische zaak dient terwijl ze aan de andere kant dezelfde propaganda onderuit halen![]()
[ twitter ]
Wat is er nou precies zo teleurstellend aan het delen van zo'n constatering? Lijken ze een kant te kiezen is het niet goed, zetten ze vraagtekens bij aan hen gedeelde informatie is het ook weer niet goed.SPOILER: *Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”![]()
Zelfs de BBC is antisemitisch, moet je nagaanquote:Op zaterdag 18 november 2023 19:04 schreef Slayage het volgende:
[ twitter ]
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.![]()
Alsof Isral zich iets van dat volstrekt irrelevante anti-westerse mislukkelingenclubje aantrekt.quote:Op zaterdag 18 november 2023 18:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Lekker clubje, die Berber en dan de totaal ongeloofwaardige VN.
Doen we niets mee, carry on Israel.
![]()
Onaangekondigd, met regen en niet in Nieuw West, slim.quote:Op zaterdag 18 november 2023 19:20 schreef Nober het volgende:
[ twitter ]![]()
ok, 't was 7 oktober, en Hamas vermoorde 1200 israeli en 200+ gijzelaars, zonder dat Hamas was geprovoceerd.
Omdat Hamas niet was geprovoceerd maakt de slachting beestachtig.
Diegene die dat gedaan hebben zijn psychopaat.
Ze zijn psychopaat omdat ze verziekt zijn door haat.
Het is haat tegen Israel omdat sinds 1948 land wordt afgepakt van arabieren.
Die arabieren zijn in o.a. in Gaza gaan wonen en ze hebben heel veel geld gehad van allerlei partijen om iets van Gaza te maken. Dat geld is hoogstwaarschijnlijk voornamelijk besteed aan dure appartementen in Dubai voor Hamasleiders en voor de aankoop van wapens.vrede, voedsel, vrijheid, veiligheid, vooruitgang![]()
Ze spelen overduidelijk ook een totaal andere rol als het buitenland er is. Allemaal in het Engels ook. Ze hebben zelfs een speciale woordvoerder die Engels spreekt voor de pers. Natuurlijk speelt Isral ook een groot propagandaspel.quote:Op zaterdag 18 november 2023 19:26 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Zelfs de BBC is antisemitisch, moet je nagaan![]()
[ twitter ]A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.![]()
Het is een beetje vergelijkbaar dat Rutte na een terreuraanslag de Schilderswijk zou laten bombarderen.quote:Op zaterdag 18 november 2023 18:56 schreef Slayage het volgende:
Isral heeft net zo veel recht op zelfverdediging als de Russische bezetter in Oekrane
[ twitter ]
Je kunt niet een staat ontkennen en dan er toch oorlog tegen gaan voeren.The End Times are wild![]()
Is dit de Jip en Janneke versie van een hele geschiedenis die heel ingewikkeld is ofzo?quote:Op zaterdag 18 november 2023 19:44 schreef sturmpie het volgende:
ok, 't was 7 oktober, en Hamas vermoorde 1200 israeli en 200+ gijzelaars, zonder dat Hamas was geprovoceerd.
Omdat Hamas niet was geprovoceerd maakt de slachting beestachtig.
Diegene die dat gedaan hebben zijn psychopaat.
Ze zijn psychopaat omdat ze verziekt zijn door haat.
Het is haat tegen Israel omdat sinds 1948 land wordt afgepakt van arabieren.
Die arabieren zijn in o.a. in Gaza gaan wonen en ze hebben heel veel geld gehad van allerlei partijen om iets van Gaza te maken. Dat geld is hoogstwaarschijnlijk voornamelijk besteed aan dure appartementen in Dubai voor Hamasleiders en voor de aankoop van wapens.
Ja dat zegt genoeg.quote:Op zaterdag 18 november 2023 18:16 schreef UitStraling het volgende:
Dom schijtvolk.![]()
Van beelden die ik heb gezien van ziekenhuizen in Gaza, is de gezondheidszorg van zo’n arm land niet eens zo slecht.quote:
Het ziet er vaak best netjes uit.
Zouden ze vooral veel geld wat ze gekregen hebben vanuit het buitenland genvesteerd hebben in de ziekenhuizen en in wapens/ Hamas?Wie dit leest is een lezer van dit![]()
Ja en koerden hebbem net zoveel recht op zelf zelfverdediging tegen hun bezetter. Of niet?quote:Op zaterdag 18 november 2023 18:56 schreef Slayage het volgende:
[ twitter ]"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."![]()
Linkdumpquote:"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."![]()
Er gaan veel ngo-gelden naar ziekenhuizen in Gaza en bovendien ik in nog veel armere landen geweest waar er in de hoofdstad ook gewoon een prima ziekenhuis was.quote:Op zaterdag 18 november 2023 20:22 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Van beelden die ik heb gezien van ziekenhuizen in Gaza, is de gezondheidszorg van zo’n arm land niet eens zo slecht.
Zouden ze vooral veel geld wat ze gekregen hebben vanuit het buitenland genvesteerd hebben in de ziekenhuizen en in wapens/ Hamas?Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.![]()
en toen ging Israel Gaza binnen met tanks en soldaten op zoek naar Hamas en maakten 10.000+ slachtoffers en iedereen doet huilie huilie en Israel wordt in Gaza gehaat dus overal huilie huiliequote:Op zaterdag 18 november 2023 20:05 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Is dit de Jip en Janneke versie van een hele geschiedenis die heel ingewikkeld is ofzo?vrede, voedsel, vrijheid, veiligheid, vooruitgang![]()
Ik denk niet dat hamas daar veel betrokkenheid bij heeft gehad.quote:Op zaterdag 18 november 2023 20:22 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Van beelden die ik heb gezien van ziekenhuizen in Gaza, is de gezondheidszorg van zo’n arm land niet eens zo slecht.
Zouden ze vooral veel geld wat ze gekregen hebben vanuit het buitenland genvesteerd hebben in de ziekenhuizen en in wapens/ Hamas?
Case in point, Post #141, tweet, index 3:55.
Neem van mij aan dat de WHO niet bijsnabbelt als installatie bedrijf, of als producent van medische apparatuur.![]()
Veel is toch ook gewoon van voor 2006? En vervolgens door de eu enzo betaaldquote:Op zaterdag 18 november 2023 20:22 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Zouden ze vooral veel geld wat ze gekregen hebben vanuit het buitenland genvesteerd hebben in de ziekenhuizen en in wapens/ Hamas?"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."![]()
Even een gewetensvraagje h: Wat houden de Israli's precies bezet volgens jou? Alleen de gebieden in de Groene Lijn of zie je dat breder?quote:Op zaterdag 18 november 2023 18:56 schreef Slayage het volgende:
[ twitter ]![]()
Mooie chocoladevrouw is ook niet fout en perzische vrouwen zijn de mooiste ter wereld, altijd geweestquote:
Ik zie ze liever dan een engelse vale zonder slip uit liverpoolEr gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels![]()
Hmmm okquote:Op zaterdag 18 november 2023 21:04 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Mooie chocoladevrouw is ook niet fout en perzische vrouwen zijn de mooiste ter wereld, altijd geweest
Ik zie ze liever dan een engelse vale zonder slip uit liverpool"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."![]()
Is dit ook wederkerig?quote:Op zaterdag 18 november 2023 18:56 schreef Slayage het volgende:
[ twitter ]Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.![]()
Woke, progressief links en de media zijn de schuld van alles. Van de week had ik een lekke band, mijn auto is woke en heeft vermoedelijk banden met terroristische organisaties.quote:Op zaterdag 18 november 2023 15:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Jaaaaa de wokekaart
De bingo is op deze zaterdag ook alweer bijna volHet antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!![]()
Inhoudelijker dan 'het komt door woke' kan het niet worden, dat is waar.quote:Op zaterdag 18 november 2023 15:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Goede argumenten, zoals we van jou gewend zijn.
Breng er eens iets inhoudelijks tegenin dan?Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!![]()
Bij wie denkt het IDF punten te scoren met dit soort filmpjes waar ze hun getroll direct richten aan Gazaanse kinderen? Ik vond hun "stoere" foto in het ziekenhuis een nieuwe dieptepunt, maar dit slaat helemaal nergens op.Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri![]()
Die zit in het congres naast mensen die Putin aanhangen of hun eigen capitool aanvallen om een legitieme verkiezingsuitslag ongedaan te maken, niets is daar echt raar.quote:Op zaterdag 18 november 2023 16:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!![]()
Mag ik de 'Flapdrol van het decennium' uitnodigen?quote:Op zaterdag 18 november 2023 16:31 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Caland ontpopt zich een beetje tot de Sander Schimmelpenninck van FOK! in dit topic. Het is fascinerend om te aanschouwen.Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!![]()
Helemaal met je eens, maar je ziet niet in dat het natuurlijk net zo goed voor jou geldt. Dus dat jij daar dan over zeurt is ook iets met pot en ketel, wat dat te gaat sta je qua pot en ketel inmiddels voor.quote:Op zaterdag 18 november 2023 16:35 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Misschien moet je zelf nog even beginnen over Wierd Duk, De Telegraaf, Bart Nijman, Visegrd of de vermeende Isralische lobbyclubjes die we volgens jou niet serieus moeten nemen. Maar oh jee, de mensen de NOS bekritiseren, foei.
Iets met de pot en de ketel ..Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!![]()
Dit is een regelrechte belediging voor Schimmelpenninck. Daar zit nog iets van een IQ bij.quote:Op zaterdag 18 november 2023 16:31 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Caland ontpopt zich een beetje tot de Sander Schimmelpenninck van FOK! in dit topic. Het is fascinerend om te aanschouwen.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 18-11-2023 21:43:08 ]![]()
Beetje WD-40 op die AK-47 kan geen kwaad.quote:Op zaterdag 18 november 2023 17:20 schreef sp3c het volgende:
Roestige AK's schieten mensen net zo dood als de rest
Dat is iig het verkooppraatjeHet antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!![]()
Net zo infantiel als zeggen dat kinderen in Gaza net zoveel recht op zelfverdediging hebben als de kinderen van Goebbelsquote:Op zaterdag 18 november 2023 18:56 schreef Slayage het volgende:
Isral heeft net zo veel recht op zelfverdediging als de Russische bezetter in Oekrane![]()
Iemand is in dit geval altijd 'de hele kut-NOS en dat tuig uit de links progressieve kerk', volgt zelf alleen maar zeer ongekleurd nieuws waar het hij helemaal mee eens is.quote:Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!![]()
Je kunt wat vinden over het nieuws, maar waar is precies het antisemitisme waar jij het over hebt?quote:Op zaterdag 18 november 2023 19:26 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Zelfs de BBC is antisemitisch, moet je nagaan![]()
[ twitter ]Dat is natuurlijk in en intriest, alsof het ook ergens maar een voordeel zou hebben, dit is een actie van het domste soort en uiteraard is dit wel antisemitisme.quote:Op zaterdag 18 november 2023 21:50 schreef Qarrad het volgende:
[ twitter ]
Tja. Wat moet er door je heengaan als je dit denkt te mogen doen?Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!![]()
Om verdrietig van te worden....quote:Op zaterdag 18 november 2023 21:50 schreef Qarrad het volgende:
[ twitter ]
Tja. Wat moet er door je heengaan als je dit denkt te mogen doen?![]()
Hahaquote:Op zaterdag 18 november 2023 21:34 schreef Slayage het volgende:
Bij wie denkt het IDF punten te scoren met dit soort filmpjes waar ze hun getroll direct richten aan Gazaanse kinderen? Ik vond hun "stoere" foto in het ziekenhuis een nieuwe dieptepunt, maar dit slaat helemaal nergens op.
[ twitter ]
Mooi, dit.
Intolerant voor intolerantie![]()
quote:Op zaterdag 18 november 2023 22:07 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Om verdrietig van te worden....Mensen die een symbool van de ene genocide eren terwijl ze een andere genocide toejuichenquote:Op zaterdag 18 november 2023 22:03 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Je kunt wat vinden over het nieuws, maar waar is precies het antisemitisme waar jij het over hebt?
[..]Dat is natuurlijk in en intriest, alsof het ook ergens maar een voordeel zou hebben, dit is een actie van het domste soort en uiteraard is dit wel antisemitisme.quote:Op zaterdag 18 november 2023 21:50 schreef Qarrad het volgende:
[ twitter ]
Tja. Wat moet er door je heengaan als je dit denkt te mogen doen?
-Rabia Al-Basri![]()
Mensen die een minderjarig slachtoffer van genocide wegpoetsen om iets overheen te kladden over iets dat geen genocide is 🙄quote:Op zaterdag 18 november 2023 22:14 schreef Slayage het volgende:
[..]
[..]
Mensen die een symbool van de ene genocide eren terwijl ze een andere genocide toejuichen![]()
De enigen die in Gaza een genocide zouden willen plegen, worden momenteel opgeruimd.quote:Op zaterdag 18 november 2023 22:14 schreef Slayage het volgende:
[..]
Mensen die een symbool van de ene genocide eren terwijl ze een andere genocide toejuichen
Dat vind jij ook een goede zaak, toch?Intolerant voor intolerantie![]()
Je wordt gecanceld als je een verkeerde pronoun gebruikt maar dit kan gewoon.quote:
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Waar zie je mij precies genocide eren?quote:Op zaterdag 18 november 2023 22:14 schreef Slayage het volgende:
[..]
[..]
Mensen die een symbool van de ene genocide eren terwijl ze een andere genocide toejuichen
Mooi toch, en zo heb je de grootste schreeuwerds aan 'beide kanten' die iedereen zonder na te denken afschildert als '(vul hier een van de twee partijen in)foob!'. Wat je mening over de situatie ook is, een muurschildering van Anne Frank vernielen is natuurlijk onacceptabel en wint je nergens enig sympathie voor je mening. Dat vind ik ook van de mensen die bijvoorbeeld heel Gaza als colleteral damage wil zien en daar dan met elke post zieltjes voor probeert te winnen, en dus ook mensen die dit van de andere kant doen. Get a life.Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!![]()
Dus jij denk dat een transgender het gedaan heeft?quote:Op zaterdag 18 november 2023 22:21 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Je wordt gecanceld als je een verkeerde pronoun gebruikt maar dit kan gewoon.Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!![]()
quote:Op zaterdag 18 november 2023 22:22 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Dus jij denk dat een transgender het gedaan heeft?
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Er zijn zat domme en/of jonge mensen die helemaal niet door hebben wat voor historische gebeurtenissen er zijn geweest en welke impact dat heeft op vandaag. Inclusief de gevoeligheden en de complexiteit ervanquote:Op zaterdag 18 november 2023 21:50 schreef Qarrad het volgende:
[ twitter ]
Tja. Wat moet er door je heengaan als je dit denkt te mogen doen?
Om treurig van te wordenOh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Of progressief links? Ik zie de link niet helemaal met 'pronouns'.quote:Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!![]()
IDF operatie Geen Getuigen van de Gazaanse Genocide boekt mooie resultaten
-Rabia Al-Basri![]()
Ik heb het over de dubbele standaard van mensen die normaal dwepen met identity onderwerpen en bij de eerste de beste afwijking mensen cancelen omdat ze niet deugen maar dit soort intimidatie ineens wel ok vinden.quote:Op zaterdag 18 november 2023 22:23 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Of progressief links? Ik zie de link niet helemaal met 'pronouns'.Kein gewalt! Wir sind das volk!
Zit je hier nu gewoon blij te zijn omdat een journalist omkomt? Wat ranzig.quote:Op zaterdag 18 november 2023 22:24 schreef Slayage het volgende:
IDF operatie Geen Getuigen van de Gazaanse Genocide boekt mooie resultaten![]()
[ twitter ]Kein gewalt! Wir sind das volk!
Die zijn er vast ook, ik zag ze ook tijdens corona bij de 'wappies zijn de nieuwe Joden'-movement, maar het blijft natuurlijk triest en het zet daarnaast ook de boel op scherp. Dat die mensen trouwens bestaan wil ook niet zeggen dat deze sukkel niet precies wist wat ie aan het doen was. Zo is het ook. Ik zou mij echt kapot schamen als ouders en meteen een statement af laten leggen hoe ze over de daad van hun kind denken, als het al een kind was.quote:Op zaterdag 18 november 2023 22:23 schreef Molo het volgende:
[..]
Er zijn zat domme en/of jonge mensen die helemaal niet door hebben wat voor historische gebeurtenissen er zijn geweest en welke impact dat heeft op vandaag. Inclusief de gevoeligheden en de complexiteit ervan
Om treurig van te wordenHet antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!![]()
Wat, Moslims en dwepen met identity onderwerpen? Wie vindt dit trouwen ok?quote:Op zaterdag 18 november 2023 22:26 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Ik heb het over de dubbele standaard van mensen die normaal dwepen met identity onderwerpen en bij de eerste de beste afwijking mensen cancelen omdat ze niet deugen maar dit soort intimidatie ineens wel ok vinden.Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!![]()
Ik denk niet dat hij daar om blij is, ik denk dat hij de misdaden van israhel wilt belichten.quote:Op zaterdag 18 november 2023 22:27 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Zit je hier nu gewoon blij te zijn omdat een journalist omkomt? Wat ranzig.En Allah weet het het beste![]()
De LGBTNSDAP kliek is een toonbeeld van tolerantie.quote:Op zaterdag 18 november 2023 22:21 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Je wordt gecanceld als je een verkeerde pronoun gebruikt maar dit kan gewoon.![]()
![]()
Dat enorm verwerpelijks gebeurde op 7 oktober, iets wat die lui graag negeren, want 'oppressors'.quote:Op zaterdag 18 november 2023 22:35 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Nou, nou, er gebeurd iets enorm verwerpelijks en daarom zijn alle Westerse universiteiten 'regelrechte Nazi-bolwerken'. Dat is nogal een uitspraak, ben je niet helemaal lekker?![]()
Dit is niet de eerste universiteit waar de antisemitische drek de spuigaten uitloopt in de voorbije weken.quote:Op zaterdag 18 november 2023 22:35 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Nou, nou, er gebeurd iets enorm verwerpelijks en daarom zijn alle Westerse universiteiten 'regelrechte Nazi-bolwerken'. Dat is nogal een uitspraak, ben je niet helemaal lekker?![]()
En wat gebeurden er al die decenia daarvoor? Dat wordt toch ook genegeerd?quote:Op zaterdag 18 november 2023 22:37 schreef ReplaR het volgende:
[..]
Dat enorm verwerpelijks gebeurde op 7 oktober, iets wat die lui graag negeren, want 'oppressors'.En Allah weet het het beste![]()
Je bedoelt Mohamed die een nieuw geloof creerde en de joden zich niet wilden aansluiten, waardoor de moslims haten?quote:Op zaterdag 18 november 2023 22:40 schreef GewoonUitNL het volgende:
[..]
En wat gebeurden er al die decenia daarvoor? Dat wordt toch ook genegeerd?![]()
Probeer het nog een keer.quote:Op zaterdag 18 november 2023 22:41 schreef ReplaR het volgende:
[..]
Je bedoelt Mohamed die een nieuw geloof creerde en de joden zich niet wilden aansluiten, waardoor de moslims haten?En Allah weet het het beste![]()
Je bedoelt Mohamed die een nieuw geloof creerde en de joden zich niet wilden aansluiten, waardoor de moslims haten?quote:![]()
Oh, ik wil zeker niet ontkennen dat die lui bestaan en jonge mensen houden er nog wel eens naeve ideen op na. Ik droeg een vlaggetje op mijn bomberjack, dat zie je mij nu ook niet meer zo snel doen. Is dit trouwens diezelfde universiteit die met fakkels de straat op gingen en met zijn alle gingen roepen: 'Jews won't replace us!'?quote:Op zaterdag 18 november 2023 22:37 schreef ReplaR het volgende:
[..]
Dat enorm verwerpelijks gebeurde op 7 oktober, iets wat die lui graag negeren, want 'oppressors'.Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!![]()
Je bedoelt de niet aflatende aanvallen door de Arabische buurlanden en de ene terroristische aanslag door de Palestijnen na de andere?quote:Op zaterdag 18 november 2023 22:40 schreef GewoonUitNL het volgende:
[..]
En wat gebeurden er al die decenia daarvoor? Dat wordt toch ook genegeerd?![]()
Non-binair, JA!!quote:Op zaterdag 18 november 2023 22:22 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Dus jij denk dat een transgender het gedaan heeft?´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´![]()
Blijkbaar heeft Biden even gemist dat de PA in de Westbank ook niets bestuurt. Dus hoe hij denkt dat die ooit een veilige situatie in de Gazastrook gaan realiseren is me een raadsel.quote:De Amerikaanse president Biden vindt dat de Palestijnse Autoriteit behalve de Westelijke Jordaanoever ook de Gazastrook moet besturen na de oorlog tussen Isral en Hamas. Dat zei hij tegen de krant The Washington Post. De autoriteit leidt nu alleen de Westelijke Jordaanoever, waar ook veel Isralische kolonisten zich hebben gevestigd.Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)![]()
Jij bent ook zo'n oneerlijke discussiepartner, ik leg in hele nette woorden uit waarom in dit geval woke wel de juiste term is en ook dat het normaal misbruikt wordt.quote:Op zaterdag 18 november 2023 21:32 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Inhoudelijker dan 'het komt door woke' kan het niet worden, dat is waar.
Mijn post was dus veel meer dan "het komt door woke" maar dat kwam je niet uit, dus maar weer progressief liegen, wie immer.
Get woke, go broke!![]()
quote:Burgemeester Halsema bezorgd om polarisatie: 'Machteloosheid en verdriet groot'
https://nos.nl/l/2498363
De Amsterdamse burgemeester Femke Halsema maakt zich zorgen over toenemende polarisatie in haar stad. In Nieuwsuur zegt ze dat het antisemitisme in Amsterdam is verhevigd sinds de aanslagen van Hamas op 7 oktober, maar ook de moslimhaat. "Ik merk dat de machteloosheid en het verdriet heel groot is."
Het Centrum Informatie en Documentatie Isral (CIDI) meldde vorige week dat het aantal antisemitische incidenten in Nederland in de maand oktober bijna is vertienvoudigd ten opzichte van dezelfde maand in voorgaande jaren. Normaal gesproken krijgt de organisatie tien tot veertien meldingen van antisemitisme in oktober, vorige maand waren het er 106.
De meeste joodse Nederlanders wonen in Amsterdam. "Dan voel je je heel verantwoordelijk", zegt Halsema. "En ik had eigenlijk die cijfers niet nodig om te weten dat dit gaande is en is verhevigd sinds 7 oktober. Veel joodse Amsterdammers voelen zich onveilig en gentimideerd. In klaslokalen, op de universiteit, als ze hun huis verlaten."
De burgemeester voegt toe dat er ook sprake is van toegenomen moslimhaat in Amsterdam. "Ik zie ook de enorme machteloosheid onder mensen die vinden dat wat de Palestijnen wordt aangedaan onmenselijk is. Moslims worden uitgescholden voor Hamas-aanhanger. Kinderen hebben er op school last van."
[…]When the student is ready, the teacher will appear.
Mag toch aannemen dat dit laatste niet op universiteiten gebeurd, want dan heb je de hele universiteit tegen je. Wel een leuk middel wanneer je geen zin meer hebt om te studeren.quote:´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´![]()
Progressief liegen, das een mooie. Die houden we erin!quote:Op zaterdag 18 november 2023 23:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Jij bent ook zo'n oneerlijke discussiepartner, ik leg in hele nette woorden uit waarom in dit geval woke wel de juiste term is en ook dat het normaal misbruikt wordt.
Mijn post was dus veel meer dan "het komt door woke" maar dat kwam je niet uit, dus maar weer progressief liegen, wie immer.
Dat doen jullie al decenniaquote:Op zaterdag 18 november 2023 23:18 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Progressief liegen, das een mooie. Die houden we erin!.
Get woke, go broke!![]()
Al is de leugen nog zo snel, het conservatisme achterhaalt haar welquote:Op zaterdag 18 november 2023 23:18 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Progressief liegen, das een mooie. Die houden we erin!![]()
Wie is jullie? Er is verder niemand anders in mijn kamer.quote:Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!![]()
#NeverForget
"Intelligence based illustration video", "SHARE"![]()
Werd mij hier door iemand gevraagd voor de inval in het ziekenhuis wat ik vond dat er onder het ziekenhuis een mega Hamas complex was. Mijn reactie was dat het gevaarlijk is om te veel IDF propaganda te snuiven. Zouden er nog mensen zijn die geloven dat we nog deze mega complex zullen treffen net als de WMDs van Saddam Hoessein?
-Rabia Al-Basri![]()
Mensen die een symbool van de ene genocide eren terwijl ze een andere genocide toejuichenquote:Op zaterdag 18 november 2023 22:14 schreef Slayage het volgende:
[..]
[..]
Dat is natuurlijk in en intriest, alsof het ook ergens maar een voordeel zou hebben, dit is een actie van het domste soort en uiteraard is dit wel antisemitisme.
[/quote]
En hoe staat t met de armeense genocide?"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."![]()
Als het genocide is, wat is het dan wel?quote:Op zaterdag 18 november 2023 23:22 schreef marsan het volgende:
[..]
En hoe staat t met de armeense genocide?
Als t genocide is is t genocide?quote:Op zaterdag 18 november 2023 23:23 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Als het genocide is, wat is het dan wel?"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."![]()
Misschien moet je hem eens hardop zeggen.quote:Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!![]()
Edit, ok you got mequote:Op zondag 19 november 2023 00:04 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Misschien moet je hem eens hardop zeggen..
Get woke, go broke!![]()
https://www.tiktok.com/@t(...)/7301043247609138463
The Older Millennial - stitch with Niamh - The Palestinians Fought Against The British In The First World War.![]()
Ik ben niet alleen maar progressief, ik heb ook leuke kanten.quote:Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!![]()
Je zal IRL ook vast een aardige vent zijn, online zit je er helaas altijd naastquote:Op zondag 19 november 2023 00:11 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Ik ben niet alleen maar progressief, ik heb ook leuke kanten..
Get woke, go broke!![]()
Als jij helemaal rechts op het bankje gaat zitten, kan ik er alleen maar links naast zitten.quote:Op zondag 19 november 2023 00:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Je zal IRL ook vast een aardige vent zijn, online zit je er helaas altijd naast.
Er is rechts van mij echt nog plek zat hoorquote:Op zondag 19 november 2023 00:15 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Als jij helemaal rechts op het bankje gaat zitten, kan ik er alleen maar links naast zitten..
Get woke, go broke!![]()
Hmm, heb ik een probleem als ik na twee maanden al verveeld was met de oorlog in Oekrane en al na 1,5 maand met deze?
[ Bericht 1% gewijzigd door Akathisia op 19-11-2023 00:43:00 ]“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa![]()
Ja.quote:Op zondag 19 november 2023 00:31 schreef Akathisia het volgende:
Hmm, heb ik een probleem als ik na twee maanden al verveeld was met de Oorlog in Oekrane en al na 1,5 maand met deze oorlog?
Gantz: Returning the hostages is a priority; we have decades if needed to destroy Hamas
https://www.timesofisrael(...)ed-to-destroy-hamas/When the student is ready, the teacher will appear.
Die hele oorlog daar boeit me geen moer, wat de reacties en ontwikkelingen hier in het westen zijn, dat is wat mij bezig houdt.
Nou ja, tikje sterk verwoord, maar ok.
Get woke, go broke!![]()
Nee, we zijn helemaal om.quote:Op zaterdag 18 november 2023 23:21 schreef Slayage het volgende:
dat het gevaarlijk is om te veel IDF propaganda te snuiven. Zouden er nog mensen zijn die geloven dat we nog deze mega complex zullen treffen net als de WMDs van Saddam Hoessein?
hamas zijn engeltjes.![]()
![]()
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell![]()
Deze al voorbijgekomen? Opiniestuk Joe Biden met de eerste (publieke) waarschuwing richting Israel:“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell![]()
![]()
Toch niet blijkbaar![]()
[ Bericht 35% gewijzigd door Kijkertje op 19-11-2023 07:13:13 ]“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell![]()
Lijkt me een stap in de goede richting om druk uit te oefenen op de kolonisten.quote:Op zondag 19 november 2023 02:57 schreef Kijkertje het volgende:
Deze al voorbijgekomen? Opiniestuk Joe Biden met de eerste (publieke) waarschuwing richting Israel:
[ twitter ]![]()
quote:Op zaterdag 18 november 2023 22:24 schreef Slayage het volgende:
IDF operatie Geen Getuigen van de Gazaanse Genocide boekt mooie resultaten![]()
[ twitter ]quote:Op zaterdag 18 november 2023 22:16 schreef Cuendillar het volgende:
[..]
De enigen die in Gaza een genocide zouden willen plegen, worden momenteel opgeruimd.
Dat vind jij ook een goede zaak, toch?Intolerant voor intolerantie![]()
Nee, Hamas-aanhangers worden als zodanig beschreven en de kinderen op school die ergens last van hebben zijn de joodse kinderen, door moslimjongeren.quote:Op zaterdag 18 november 2023 23:02 schreef Aether het volgende:
[..]
Moslims worden uitgescholden voor Hamas-aanhanger. Kinderen hebben er op school last van."
Verder verwart ze opgefokt, aangepraat en door valse berichtgeving opgezweept gedoe met "machteloosheid en verdriet".
Machteloosheid en verdriet is wanneer je posters op gaat hangen van ontvoerde kinderen en dat die dan vernield worden. "Palestina is Arabisch" of "Kom op Hamas, verover Tel Aviv" is dat niet.![]()
quote:Op zaterdag 18 november 2023 22:43 schreef ReplaR het volgende:
[..]
Je bedoelt Mohamed die een nieuw geloof creerde en de joden zich niet wilden aansluiten, waardoor de moslims haten?![]()
Was er geen Hamas basis onder het ziekenhuis dan?quote:Op zaterdag 18 november 2023 23:21 schreef Slayage het volgende:
#NeverForget
"Intelligence based illustration video", "SHARE"![]()
Werd mij hier door iemand gevraagd voor de inval in het ziekenhuis wat ik vond dat er onder het ziekenhuis een mega Hamas complex was. Mijn reactie was dat het gevaarlijk is om te veel IDF propaganda te snuiven. Zouden er nog mensen zijn die geloven dat we nog deze mega complex zullen treffen net als de WMDs van Saddam Hoessein?![]()
[ twitter ]Intolerant voor intolerantie![]()
Dat krampachtige "ja maar moeslims zijn ook zielug hoor" begint ook een baard te krijgen.
Ze staan overal, onbedreigd, met steun van de politie massaal op te roepen tot intifada, niemand zegt er iets van. De moslim in het westen is NIET zielig, en niet bang.A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
En zo langzamerhand niet gewenst. Tenminste, in de hoeveelheden die we nu hebben.quote:Op zondag 19 november 2023 09:24 schreef HeatWave het volgende:
Dat krampachtige "ja maar moeslims zijn ook zielug hoor" begint ook een baard te krijgen.
Ze staan overal, onbedreigd, met steun van de politie massaal op te roepen tot intifada, niemand zegt er iets van. De moslim in het westen is NIET zielig, en niet bang.
Hun cultuur mag natuurlijk nooit een grote factor worden in dit werelddeel, want dat is nadelig voor iedereen.
Je ziet dat nu met de hoeveelheden die bij de anti-Isral demonstraties aanwezig zijn. Ze versterken elkaars haat. Dat was een stuk moeilijker geweest als ze met veel minder waren geweest en de gangbare teneur was dat de Palestijnen de onbetwiste bad guys zijn.Intolerant voor intolerantie![]()
Het is elke keer hetzelfde verhaal:quote:Op zondag 19 november 2023 09:24 schreef HeatWave het volgende:
Ze staan overal, onbedreigd, met steun van de politie massaal op te roepen tot intifada, niemand zegt er iets van. De moslim in het westen is NIET zielig, en niet bang.
Moslims plegen een aanslag, allemaal blij en feesten want het kalifaat komt er eindelijk, schijt aan de wereld en hun mensenrechten, wij worden de baas.
Het 'westen' slaat terug, boeh wij zijn zielig, waar zijn de mensenrechten?!![]()
En progressieven op de NPO met hun ja maar Israel.........quote:Op zondag 19 november 2023 09:38 schreef ReplaR het volgende:
[..]
Het is elke keer hetzelfde verhaal:
Moslims plegen een aanslag, allemaal blij en feesten want het kalifaat komt er eindelijk, schijt aan de wereld en hun mensenrechten, wij worden de baas.
Het 'westen' slaat terug, boeh wij zijn zielig, waar zijn de mensenrechten?!.
Get woke, go broke!![]()
Hypocrisie is de muzelman niet vreemd.quote:Op zondag 19 november 2023 09:38 schreef ReplaR het volgende:
[..]
Het 'westen' slaat terug, boeh wij zijn zielig, waar zijn de mensenrechten?!
Niet dat ik wil beweren dat er geen discriminatie naar moslims toe bestaat. Maar in deze context is het compleet belachelijk om te doen alsof ze hier de ontvangende partij zijn.![]()
En toch slepen ze het er wereldwijd bij de haren bij, Halsema, Biden en Harris kwamen meteen na 7 okt met een verklaring dat islamofobie het grootste probleem is etc...quote:Op zondag 19 november 2023 10:07 schreef Qarrad het volgende:
Niet dat ik wil beweren dat er geen discriminatie naar moslims toe bestaat. Maar in deze context is het compleet belachelijk om te doen alsof ze hier de ontvangende partij zijn.A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Ik zie nu weer de term moslimhaat komenquote:Op zondag 19 november 2023 10:07 schreef Qarrad het volgende:
Niet dat ik wil beweren dat er geen discriminatie naar moslims toe bestaat. Maar in deze context is het compleet belachelijk om te doen alsof ze hier de ontvangende partij zijn.
Eerder las ik vooral islamofobie, want nogal wat anders is.
Ikzelf heb een sterke afkeer van de islam en de uitoefening ervan in westerse landen met dito clashes, tegen moslims zelf heb ik niet zoveel.
Alles loopt nu door elkaar en wordt heerlijk gepolitiseerd en geframed voor specifieke agenda's
Enge ontwikkelingOh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
De klassieke ik heb niks tegen moslims shite, wat mensen alleen maar gebruiken omdat er wetten zijn tegen discriminatie en racisme.quote:Op zondag 19 november 2023 10:09 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik zie nu weer de term moslimhaat komen
Eerder las ik vooral islamofobie, want nogal wat anders is.
Ikzelf heb een sterke afkeer van de islam en de uitoefening ervan in westerse landen met dito clashes, tegen moslims zelf heb ik niet zoveel.Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri![]()
Kennelijk zijn er nog nog gezagsdragers met ruggegraat die kunnen zeggen waar het op staatIk heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri![]()
Wetten die de moslim per direct afschaft als ze aan de macht komen en vervangen met sharia waarin niemand meer rechten heeft.quote:Op zondag 19 november 2023 10:43 schreef Slayage het volgende:
[..]
De klassieke ik heb niks tegen moslims shite, wat mensen alleen maar gebruiken omdat er wetten zijn tegen discriminatie en racisme.
Zo...veel...beter!.
Get woke, go broke!![]()
"their support for #Israel's attempt to ethnically-cleanse #Gaza"quote:Op zondag 19 november 2023 10:45 schreef Slayage het volgende:
Kennelijk zijn er nog nog gezagsdragers met ruggegraat die kunnen zeggen waar het op staat
[ twitter ]
Die Biden met zijn, death to gaza t-shirt, dat kan ook echt niet.
Get woke, go broke!![]()
Security cabinet approves fuel transfer into Gaza
https://www.timesofisrael(...)-transfer-into-gaza/When the student is ready, the teacher will appear.
Moslims zijn de troetelminderheid van progressieven, waar men daarentegen niet zo op is zijn Joden.quote:Op zondag 19 november 2023 09:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En progressieven op de NPO met hun ja maar Israel..........
Nou, misschien kan @xpompompomx even vertellen hoe dat precies zit. Die vond immers ook al dat er (hier) veel te veel kritiek was op moslims.quote:Op zondag 19 november 2023 09:38 schreef ReplaR het volgende:
[..]
Het 'westen' slaat terug, boeh wij zijn zielig, waar zijn de mensenrechten?!
[ Bericht 0% gewijzigd door HowardRoark op 19-11-2023 11:12:54 ]'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio![]()
En waarom zou je niet iets tegen moslims mogen hebben eigenlijk? Moslims hebben, op papier staand en dagelijks wereldwijd hardop uitgesproken, iets tegen alles en iedereen die geen moslim is.quote:Op zondag 19 november 2023 10:43 schreef Slayage het volgende:
[..]
De klassieke ik heb niks tegen moslims shite, wat mensen alleen maar gebruiken omdat er wetten zijn tegen discriminatie en racisme.
Het staat in hun handboek, ze hebben er termen voor, maar iets TEGEN moslims hebben, dat is erg?
Explain.
Get woke, go broke!![]()
![]()
Waarom zouden mensen toch iets tegen moslims hebben, het is echt een mysterie.
Get woke, go broke!![]()
![]()
[ Bericht 100% gewijzigd door xpompompomx op 19-11-2023 11:18:28 ]ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn![]()
Klopt. Je hebt mensen. En je hebt moslims ja.quote:Op zondag 19 november 2023 11:16 schreef HeatWave het volgende:
[ twitter ]
Waarom zouden mensen toch iets tegen moslims hebben, het is echt een mysterie.
Wie dit leest is een lezer van dit
Forum Opties Forumhop: Hop naar: