Jawel, ze gaven ook een advies waar naartoe te vluchten. Weet alleen de naam van de stad niet meer.quote:Op zaterdag 18 november 2023 13:06 schreef ExTec het volgende:
[..]
Weiden ze ook nog uit over waar die mensen dan naartoe moeten?
Ik ging uit van: bulldozer ff die wijken die toch al naar de maan zijn plat, en zet the mother of all tentenkampen neer, en laat die mensen naar het noorden gaan, onderwijl filter je wat naar binnen wil.
Zeggen: ja, je moet weg, maar waar naar toe, not my department, is ook weer zo
Ik ben eigenlijk mentaal wel klaar voor Andromeda tegen Melkweg.quote:
Hoeft ook niet. Je kan hier altijd nog tekeer gaan over de NOS, "links" of wat je daar ook onder verstaat, of moslims in general.quote:
Een FOK oorlog. Ik ben wel benieuwd of sommige internethelden in het echt net zo'n grote mond hebben.quote:Op zaterdag 18 november 2023 13:04 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Tijd voor een nieuwe oorlog, suggesties?
Met links zit je zo op een fake news site.quote:Op zaterdag 18 november 2023 13:07 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Hoeft ook niet. Je kan hier altijd nog tekeer gaan over de NOS, "links" of wat je daar ook onder verstaat, of moslims in general.
Nog 5 miljard jaar wachten....quote:Op zaterdag 18 november 2023 13:07 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk mentaal wel klaar voor Andromeda tegen Melkweg.
Wist je dat onder het hoofdgebouw van Fok! ook een commandcentrum zit?quote:Op zaterdag 18 november 2023 13:08 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Een FOK oorlog. Ik ben wel benieuwd of sommige internethelden in het echt net zo'n grote mond hebben.
Ja, dan heb ik een trouwerij.quote:Op zaterdag 18 november 2023 13:08 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Nog 5 miljard jaar wachten....
quote:Op zaterdag 18 november 2023 13:07 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Jawel, ze gaven ook een advies waar naartoe te vluchten. Weet alleen de naam van de stad niet meer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 18 november 2023 13:10 schreef oblo het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie dit leest is een lezer van dit
ja maar das Howardquote:Op zaterdag 18 november 2023 13:07 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Hoeft ook niet. Je kan hier altijd nog tekeer gaan over de NOS, "links" of wat je daar ook onder verstaat, of moslims in general.
Zijn er wel wat meer hoor.quote:Op zaterdag 18 november 2023 13:12 schreef sp3c het volgende:
[..]
ja maar das Howard
wat moet de rest dan doen?
Of een niet aflatende stroom link dumps, van nobodies met meningen, onderwijl helemaal nooit reageren op mensen die vragen stellen. Ook een leuke bezigheid.quote:Op zaterdag 18 november 2023 13:07 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Waarom?quote:Op zaterdag 18 november 2023 13:16 schreef ExTec het volgende:
[..]
Of een niet aflatende stroom link dumps, van nobodies met meningen, onderwijl helemaal nooit reageren op mensen die vragen stellen. Ook een leuke bezigheid.
Jij vind het geen leuke bezigheid?quote:
quote:Op zaterdag 18 november 2023 13:21 schreef ExTec het volgende:
[..]
Jij vind het geen leuke bezigheid?
Dat kan, smaken verschillen
Het is weer jammer dat je er wel op reageert.quote:Op zaterdag 18 november 2023 13:16 schreef ExTec het volgende:
onderwijl helemaal nooit reageren op mensen die vragen stellen
Sorry, dan snap ik je nietquote:Op zaterdag 18 november 2023 13:26 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
[..]
Het is weer jammer dat je er wel op reageert.
Haha, ja want er is natuurlijk ook eigenlijk helemaal geen reden geweest voor kritiek. Van het openlijk verheerlijken en vieren van de meest wrede vormen van terreur tot de vele demonstraties met vandalisme, intimidatie, onversneden antisemitisme en het oproepen tot de vernietiging van de staat Israël en geweld tegen Joden, waar letterlijk miljoenen moslims en over de hele wereld en vele Linksen in het Westen aan meededen.quote:Op zaterdag 18 november 2023 13:07 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ik denk dat niemand hier dat gedrag toejuicht. Maar goed, die discussie is zo uitgekauwd.quote:Op zaterdag 18 november 2023 13:32 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Haha, ja want er is natuurlijk ook eigenlijk helemaal geen reden geweest voor kritiek. Van het openlijk verheerlijken en vieren van de meest wrede vormen van terreur tot de vele demonstraties met vandalisme, intimidatie, onversneden antisemitisme en het oproepen tot de vernietiging van de staat Israël en geweld tegen Joden, waar letterlijk miljoenen moslims en over de hele wereld en vele Linksen in het Westen aan meededen.
Zo raar dan die kritiek ook, ja echt onbegrijpelijk gewoon.
Dat durf ik nog wel te betwijfelen eigenlijk. Er zijn hier zat individuen die diepe sympathieën hebben voor 'de Palestijnse kwestie' en hele ongezonde haat koesteren jegens Israël.quote:Op zaterdag 18 november 2023 13:33 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ik denk dat niemand hier dat gedrag toejuicht. Maar goed, die discussie is zo uitgekauwd.
wie danquote:Op zaterdag 18 november 2023 13:35 schreef HowardRoark het volgende:
Dat durf ik nog wel te betwijfelen eigenlijk. Er zijn hier zat individuen die diepe sympathieën hebben voor 'de Palestijnse kwestie' en hele ongezonde haat koesteren jegens Israël.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |