Yep, helemaal mee eensquote:Op zaterdag 18 november 2023 15:17 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Tja, de realiteit is gewoon dat met een papiertje van Columbia er behoorlijk wat deuren voor je zullen openen, dus tussen dit soort mafklappers zitten wel toekomstige beleidsmakers, politici, juristen, wetenschappers en topmannen en vrouwen. Dat is toch wel redelijk zorgwekkend te noemen.
En dat is dus allemaal het gevolg van (jaja, komt ie, maar nu wel juist gebruikt): WOKE.quote:Op zaterdag 18 november 2023 15:08 schreef Molo het volgende:
[..]
Wat heerlijk als je zo extreem simpel in de wereld kan staan
![]()
![]()
Weet ik niet, ik ken heel dat item van de BBC niet. Ik zie alleen een bijzonder subjectieve user die er meerdere keren over huilt en alle keren vergeet te melden dat de claim niet klopt gerectificieerd isquote:Op zaterdag 18 november 2023 14:08 schreef ExTec het volgende:
[..]
Maar je weet dat de BBC daar op terug gekomen is hé?
Ze zullen het vast niet verzinnen, maar slecht werk leveren? Yup.
First time right is in journalistiek natuurlijk paramount. Want het publiek wat je foute publicatie ziet, is niet perse hetzelfde publiek als wat je rectificatie ziet.
Zelfs in deze topic wel een joker gezien die overduidelijk wel de foute publicatie had meegekregen, maar niet de rectificatie.
jammer dat ze niet ook even de filmpjes posten waarin hun "strijders" kapot geschoten worden door israel met tientallen tegelijkquote:
Jaaaaa de wokekaartquote:Op zaterdag 18 november 2023 15:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En dat is dus allemaal het gevolg van (jaja, komt ie, maar nu wel juist gebruikt): WOKE.
Jarenlang overal op scholen, in de media, in entertainment (looking at you Disney) mensen in elk mogelijk hokje stoppen waar mogelijk, zwart, moslim, homo, trans, dik, vrouw etc etc, allemaal bestempelen als zielige minderheid die extra rechten moeten hebben.
En als er dan zoiets als dit komt zijn alle kunstmatig zielig en onderdrukt verklaarden het 100% roerend met elkaar eens.
Echt, hele knappe strategie geweest, toegegeven.
Goede argumenten, zoals we van jou gewend zijnquote:Op zaterdag 18 november 2023 15:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Jaaaaa de wokekaart
De bingo is op deze zaterdag ook alweer bijna vol
Nee joh, ga vooral door. Hebben we nog wat te lachenquote:Op zaterdag 18 november 2023 15:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Goede argumenten, zoals we van jou gewend zijn.
Breng er eens iets inhoudelijks tegenin dan?
Inhoudsloos, typischquote:Op zaterdag 18 november 2023 15:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee joh, ga vooral door. Hebben we nog wat te lachen
Voor zover ik weet mag dit ook niet bepaald onder oorlogsrecht... Filmen van en publicerenquote:
Als je wil volhouden dat de verwoording van de NOS in dat artikel niet gekleurd is, moet je dat zelf weten. Ik denk dat zo'n beetje iedereen die de beelden heeft gezien van wat is aangetroffen en vervolgens leest hoe de NOS de vondst omschrijft kan concluderen dat hetgeen de NOS opschreef misleidend is. Tenzij je het ongemakkelijk vindt dat die wapens daar aangetroffen worden en dus maar probeert te doen alsof men een ouwe AK tegen is gekomen die daar 50 jaar geleden is achtergelaten en nooit meer iemand naar om heeft gekeken.quote:Op zaterdag 18 november 2023 14:02 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
de verklaring, voor de NOS die het heeft over roestige wapens....
Het wordt door de journalist direct op de man af gevraagd aan de PR man van de IDF. Dus de NOS verzint helemaal niks en op 't beeld zien die wapens er niet best uit.
[ afbeelding ]
Maar blijf vooral in die NOS iS PaRtIjDiG fRaME hangen. Doet het hier altijd goed
Ik merkte het, drie kamertjes waarvan eentje met een MRI in de souterrain van 't ziekenhuis was al voldoende.quote:Op zaterdag 18 november 2023 14:17 schreef ExTec het volgende:
[..]
Neehoor, ik niet. Ik heb geen hollywood movie powered misplaatste verwachtingen over wat het e.e.a. dan precies inhoud.
Tenzijquote:Op zaterdag 18 november 2023 15:34 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Als je wil volhouden dat de verwoording van de NOS in dat artikel niet gekleurd is, moet je dat zelf weten. Ik denk dat zo'n beetje iedereen die de beelden heeft gezien van wat is aangetroffen en vervolgens leest hoe de NOS de vondst omschrijft kan concluderen dat hetgeen de NOS opschreef misleidend is. Tenzij je het ongemakkelijk vindt dat die wapens daar aangetroffen worden en dus maar probeert te doen alsof men een ouwe AK tegen is gekomen die daar 50 jaar geleden is achtergelaten en nooit meer iemand naar om heeft gekeken.
Weer zo'n man zonder kleur die de toegang blokkeertquote:
Het lijkt echt alsof je naar het voormalige Oostblok moet om nog wat west-westerse beschaving te vinden.quote:Op zaterdag 18 november 2023 15:39 schreef Qarrad het volgende:
[ twitter ]
Respectvol van die Poolse spelers
Snap niet waarom het zo moeilijk voor je is om te accepteren dat Hamas daar wapens had liggen en dat het gewoon inzetbare wapens zijn en niet een archeologische vondst. Omdat je sympathie hebt voor de Palestijnen wil je heeel graag alles wat van Hamas gevonden wordt ridiculiseren? Een berg granaten, AK's, RPG's maar nee, hee, wat zie ik daar?! Een plekje ROEST. Jongens vals alarm, het zijn slechts een paar roestige wapens, niks aan de hand.quote:
Zelfde vibe als "fiery but mostly peaceful"quote:Op zaterdag 18 november 2023 15:44 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Snap niet waarom het zo moeilijk voor je is om te accepteren dat Hamas daar wapens had liggen en dat het gewoon inzetbare wapens zijn en niet een archeologische vondst. Omdat je sympathie hebt voor de Palestijnen wil je heeel graag alles wat van Hamas gevonden wordt ridiculiseren? Een berg granaten, AK's, RPG's maar nee, hee, wat zie ik daar?! Een plekje ROEST. Jongens vals alarm, het zijn slechts een paar roestige wapens, niks aan de hand.
En dan zal ik nog wat smilies erbij zetten om mijn post kracht bij te zetten
Slechts paar roestige geweren![]()
![]()
En dat zit dan in het congres van de VS, de vijand is allang onder "ons"quote:Op zaterdag 18 november 2023 15:54 schreef HowardRoark het volgende:
Well, what do you know! In deze groep wordt onder andere terrorisme verheerlijkt en de Holocaust gebagatelliseerd.
[ twitter ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |