en toen ging Israel Gaza binnen met tanks en soldaten op zoek naar Hamas en maakten 10.000+ slachtoffers en iedereen doet huilie huilie en Israel wordt in Gaza gehaat dus overal huilie huiliequote:Op zaterdag 18 november 2023 20:05 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Is dit de Jip en Janneke versie van een hele geschiedenis die heel ingewikkeld is ofzo?
Ik denk niet dat hamas daar veel betrokkenheid bij heeft gehad.quote:Op zaterdag 18 november 2023 20:22 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Van beelden die ik heb gezien van ziekenhuizen in Gaza, is de gezondheidszorg van zo’n arm land niet eens zo slecht.
Het ziet er vaak best netjes uit.
Zouden ze vooral veel geld wat ze gekregen hebben vanuit het buitenland geïnvesteerd hebben in de ziekenhuizen en in wapens/ Hamas?
Veel is toch ook gewoon van voor 2006? En vervolgens door de eu enzo betaaldquote:Op zaterdag 18 november 2023 20:22 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Van beelden die ik heb gezien van ziekenhuizen in Gaza, is de gezondheidszorg van zo’n arm land niet eens zo slecht.
Het ziet er vaak best netjes uit.
Zouden ze vooral veel geld wat ze gekregen hebben vanuit het buitenland geïnvesteerd hebben in de ziekenhuizen en in wapens/ Hamas?
Even een gewetensvraagje hè: Wat houden de Israëli's precies bezet volgens jou? Alleen de gebieden in de Groene Lijn of zie je dat breder?quote:Op zaterdag 18 november 2023 18:56 schreef Slayage het volgende:
Israël heeft net zo veel recht op zelfverdediging als de Russische bezetter in Oekraïne
[ twitter ]
Mooie chocoladevrouw is ook niet fout en perzische vrouwen zijn de mooiste ter wereld, altijd geweestquote:
Hmmm okquote:Op zaterdag 18 november 2023 21:04 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Mooie chocoladevrouw is ook niet fout en perzische vrouwen zijn de mooiste ter wereld, altijd geweest
Ik zie ze liever dan een engelse vale zonder slip uit liverpool
Is dit ook wederkerig?quote:Op zaterdag 18 november 2023 18:56 schreef Slayage het volgende:
Israël heeft net zo veel recht op zelfverdediging als de Russische bezetter in Oekraïne
[ twitter ]
Woke, progressief links en de media zijn de schuld van alles. Van de week had ik een lekke band, mijn auto is woke en heeft vermoedelijk banden met terroristische organisaties.quote:Op zaterdag 18 november 2023 15:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Jaaaaa de wokekaart
De bingo is op deze zaterdag ook alweer bijna vol
Inhoudelijker dan 'het komt door woke' kan het niet worden, dat is waar.quote:Op zaterdag 18 november 2023 15:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Goede argumenten, zoals we van jou gewend zijn.
Breng er eens iets inhoudelijks tegenin dan?
Die zit in het congres naast mensen die Putin aanhangen of hun eigen capitool aanvallen om een legitieme verkiezingsuitslag ongedaan te maken, niets is daar echt raar.quote:Op zaterdag 18 november 2023 16:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Beetje een dooddoener maar soit. Ik vind het zeer kwalijk dat iemand die pro-jodengenocide is een plek heeft in de politiek, maar dat zal wel weer raar zijn dan.
Mag ik de 'Flapdrol van het decennium' uitnodigen?quote:Op zaterdag 18 november 2023 16:31 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Caland ontpopt zich een beetje tot de Sander Schimmelpenninck van FOK! in dit topic. Het is fascinerend om te aanschouwen.
Helemaal met je eens, maar je ziet niet in dat het natuurlijk net zo goed voor jou geldt. Dus dat jij daar dan over zeurt is ook iets met pot en ketel, wat dat te gaat sta je qua pot en ketel inmiddels voor.quote:Op zaterdag 18 november 2023 16:35 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Misschien moet je zelf nog even beginnen over Wierd Duk, De Telegraaf, Bart Nijman, Visegrád of de vermeende Israëlische lobbyclubjes die we volgens jou niet serieus moeten nemen. Maar oh jee, de mensen de NOS bekritiseren, foei.
Iets met de pot en de ketel ..
Dit is een regelrechte belediging voor Schimmelpenninck. Daar zit nog iets van een IQ bij.quote:Op zaterdag 18 november 2023 16:31 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Caland ontpopt zich een beetje tot de Sander Schimmelpenninck van FOK! in dit topic. Het is fascinerend om te aanschouwen.
Beetje WD-40 op die AK-47 kan geen kwaad.quote:Op zaterdag 18 november 2023 17:20 schreef sp3c het volgende:
Roestige AK's schieten mensen net zo dood als de rest
Dat is iig het verkooppraatje
Net zo infantiel als zeggen dat kinderen in Gaza net zoveel recht op zelfverdediging hebben als de kinderen van Goebbelsquote:Op zaterdag 18 november 2023 18:56 schreef Slayage het volgende:
Iemand is in dit geval altijd 'de hele kut-NOS en dat tuig uit de links progressieve kerk', volgt zelf alleen maar zeer ongekleurd nieuws waar het hij helemaal mee eens is.quote:
Je kunt wat vinden over het nieuws, maar waar is precies het antisemitisme waar jij het over hebt?quote:Op zaterdag 18 november 2023 19:26 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Zelfs de BBC is antisemitisch, moet je nagaan![]()
[ twitter ]
Dat is natuurlijk in en intriest, alsof het ook ergens maar een voordeel zou hebben, dit is een actie van het domste soort en uiteraard is dit wel antisemitisme.quote:Op zaterdag 18 november 2023 21:50 schreef Qarrad het volgende:
[ twitter ]
Tja. Wat moet er door je heengaan als je dit denkt te mogen doen?
Om verdrietig van te worden....quote:Op zaterdag 18 november 2023 21:50 schreef Qarrad het volgende:
[ twitter ]
Hahaquote:Op zaterdag 18 november 2023 21:34 schreef Slayage het volgende:
Bij wie denkt het IDF punten te scoren met dit soort filmpjes waar ze hun getroll direct richten aan Gazaanse kinderen? Ik vond hun "stoere" foto in het ziekenhuis een nieuwe dieptepunt, maar dit slaat helemaal nergens op.
[ twitter ]
quote:Op zaterdag 18 november 2023 22:07 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Om verdrietig van te worden....
Mensen die een symbool van de ene genocide eren terwijl ze een andere genocide toejuichenquote:Op zaterdag 18 november 2023 22:03 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Je kunt wat vinden over het nieuws, maar waar is precies het antisemitisme waar jij het over hebt?
[..]Dat is natuurlijk in en intriest, alsof het ook ergens maar een voordeel zou hebben, dit is een actie van het domste soort en uiteraard is dit wel antisemitisme.quote:Op zaterdag 18 november 2023 21:50 schreef Qarrad het volgende:
[ twitter ]
Mensen die een minderjarig slachtoffer van genocide wegpoetsen om iets overheen te kladden over iets dat geen genocide is 🙄quote:Op zaterdag 18 november 2023 22:14 schreef Slayage het volgende:
[..]
[..]
Mensen die een symbool van de ene genocide eren terwijl ze een andere genocide toejuichen
De enigen die in Gaza een genocide zouden willen plegen, worden momenteel opgeruimd.quote:Op zaterdag 18 november 2023 22:14 schreef Slayage het volgende:
[..]
Mensen die een symbool van de ene genocide eren terwijl ze een andere genocide toejuichen
Waar zie je mij precies genocide eren?quote:Op zaterdag 18 november 2023 22:14 schreef Slayage het volgende:
[..]
[..]
Dus jij denk dat een transgender het gedaan heeft?quote:Op zaterdag 18 november 2023 22:21 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Je wordt gecanceld als je een verkeerde pronoun gebruikt maar dit kan gewoon.
quote:Op zaterdag 18 november 2023 22:22 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Dus jij denk dat een transgender het gedaan heeft?
Er zijn zat domme en/of jonge mensen die helemaal niet door hebben wat voor historische gebeurtenissen er zijn geweest en welke impact dat heeft op vandaag. Inclusief de gevoeligheden en de complexiteit ervanquote:Op zaterdag 18 november 2023 21:50 schreef Qarrad het volgende:
[ twitter ]
Of progressief links? Ik zie de link niet helemaal met 'pronouns'.quote:
Ik heb het over de dubbele standaard van mensen die normaal dwepen met identity onderwerpen en bij de eerste de beste afwijking mensen cancelen omdat ze niet deugen maar dit soort intimidatie ineens wel ok vinden.quote:Op zaterdag 18 november 2023 22:23 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Of progressief links? Ik zie de link niet helemaal met 'pronouns'.
Zit je hier nu gewoon blij te zijn omdat een journalist omkomt? Wat ranzig.quote:Op zaterdag 18 november 2023 22:24 schreef Slayage het volgende:
IDF operatie Geen Getuigen van de Gazaanse Genocide boekt mooie resultaten![]()
[ twitter ]
Die zijn er vast ook, ik zag ze ook tijdens corona bij de 'wappies zijn de nieuwe Joden'-movement, maar het blijft natuurlijk triest en het zet daarnaast ook de boel op scherp. Dat die mensen trouwens bestaan wil ook niet zeggen dat deze sukkel niet precies wist wat ie aan het doen was. Zo is het ook. Ik zou mij echt kapot schamen als ouders en meteen een statement af laten leggen hoe ze over de daad van hun kind denken, als het al een kind was.quote:Op zaterdag 18 november 2023 22:23 schreef Molo het volgende:
[..]
Er zijn zat domme en/of jonge mensen die helemaal niet door hebben wat voor historische gebeurtenissen er zijn geweest en welke impact dat heeft op vandaag. Inclusief de gevoeligheden en de complexiteit ervan
Om treurig van te worden
Wat, Moslims en dwepen met identity onderwerpen? Wie vindt dit trouwen oké?quote:Op zaterdag 18 november 2023 22:26 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Ik heb het over de dubbele standaard van mensen die normaal dwepen met identity onderwerpen en bij de eerste de beste afwijking mensen cancelen omdat ze niet deugen maar dit soort intimidatie ineens wel ok vinden.
Ik denk niet dat hij daar om blij is, ik denk dat hij de misdaden van israhel wilt belichten.quote:Op zaterdag 18 november 2023 22:27 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Zit je hier nu gewoon blij te zijn omdat een journalist omkomt? Wat ranzig.
De LGBTNSDAP kliek is een toonbeeld van tolerantie.quote:Op zaterdag 18 november 2023 22:21 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Je wordt gecanceld als je een verkeerde pronoun gebruikt maar dit kan gewoon.
Dat enorm verwerpelijks gebeurde op 7 oktober, iets wat die lui graag negeren, want 'oppressors'.quote:Op zaterdag 18 november 2023 22:35 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Nou, nou, er gebeurd iets enorm verwerpelijks en daarom zijn alle Westerse universiteiten 'regelrechte Nazi-bolwerken'. Dat is nogal een uitspraak, ben je niet helemaal lekker?
Dit is niet de eerste universiteit waar de antisemitische drek de spuigaten uitloopt in de voorbije weken.quote:Op zaterdag 18 november 2023 22:35 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Nou, nou, er gebeurd iets enorm verwerpelijks en daarom zijn alle Westerse universiteiten 'regelrechte Nazi-bolwerken'. Dat is nogal een uitspraak, ben je niet helemaal lekker?
En wat gebeurden er al die decenia daarvoor? Dat wordt toch ook genegeerd?quote:Op zaterdag 18 november 2023 22:37 schreef ReplaR het volgende:
[..]
Dat enorm verwerpelijks gebeurde op 7 oktober, iets wat die lui graag negeren, want 'oppressors'.
Je bedoelt Mohamed die een nieuw geloof creëerde en de joden zich niet wilden aansluiten, waardoor de moslims haten?quote:Op zaterdag 18 november 2023 22:40 schreef GewoonUitNL het volgende:
[..]
En wat gebeurden er al die decenia daarvoor? Dat wordt toch ook genegeerd?
Probeer het nog een keer.quote:Op zaterdag 18 november 2023 22:41 schreef ReplaR het volgende:
[..]
Je bedoelt Mohamed die een nieuw geloof creëerde en de joden zich niet wilden aansluiten, waardoor de moslims haten?
Je bedoelt Mohamed die een nieuw geloof creëerde en de joden zich niet wilden aansluiten, waardoor de moslims haten?quote:
Oh, ik wil zeker niet ontkennen dat die lui bestaan en jonge mensen houden er nog wel eens naïeve ideeën op na. Ik droeg een vlaggetje op mijn bomberjack, dat zie je mij nu ook niet meer zo snel doen. Is dit trouwens diezelfde universiteit die met fakkels de straat op gingen en met zijn alle gingen roepen: 'Jews won't replace us!'?quote:Op zaterdag 18 november 2023 22:37 schreef ReplaR het volgende:
[..]
Dat enorm verwerpelijks gebeurde op 7 oktober, iets wat die lui graag negeren, want 'oppressors'.
Je bedoelt de niet aflatende aanvallen door de Arabische buurlanden en de ene terroristische aanslag door de Palestijnen na de andere?quote:Op zaterdag 18 november 2023 22:40 schreef GewoonUitNL het volgende:
[..]
En wat gebeurden er al die decenia daarvoor? Dat wordt toch ook genegeerd?
Non-binair, JA!!quote:Op zaterdag 18 november 2023 22:22 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Dus jij denk dat een transgender het gedaan heeft?
Blijkbaar heeft Biden even gemist dat de PA in de Westbank ook niets bestuurt. Dus hoe hij denkt dat die ooit een veilige situatie in de Gazastrook gaan realiseren is me een raadsel.quote:De Amerikaanse president Biden vindt dat de Palestijnse Autoriteit behalve de Westelijke Jordaanoever ook de Gazastrook moet besturen na de oorlog tussen Israël en Hamas. Dat zei hij tegen de krant The Washington Post. De autoriteit leidt nu alleen de Westelijke Jordaanoever, waar ook veel Israëlische kolonisten zich hebben gevestigd.
Jij bent ook zo'n oneerlijke discussiepartner, ik leg in hele nette woorden uit waarom in dit geval woke wel de juiste term is en ook dat het normaal misbruikt wordt.quote:Op zaterdag 18 november 2023 21:32 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Inhoudelijker dan 'het komt door woke' kan het niet worden, dat is waar.
quote:Burgemeester Halsema bezorgd om polarisatie: 'Machteloosheid en verdriet groot'
https://nos.nl/l/2498363
De Amsterdamse burgemeester Femke Halsema maakt zich zorgen over toenemende polarisatie in haar stad. In Nieuwsuur zegt ze dat het antisemitisme in Amsterdam is verhevigd sinds de aanslagen van Hamas op 7 oktober, maar ook de moslimhaat. "Ik merk dat de machteloosheid en het verdriet heel groot is."
Het Centrum Informatie en Documentatie Israël (CIDI) meldde vorige week dat het aantal antisemitische incidenten in Nederland in de maand oktober bijna is vertienvoudigd ten opzichte van dezelfde maand in voorgaande jaren. Normaal gesproken krijgt de organisatie tien tot veertien meldingen van antisemitisme in oktober, vorige maand waren het er 106.
De meeste joodse Nederlanders wonen in Amsterdam. "Dan voel je je heel verantwoordelijk", zegt Halsema. "En ik had eigenlijk die cijfers niet nodig om te weten dat dit gaande is en is verhevigd sinds 7 oktober. Veel joodse Amsterdammers voelen zich onveilig en geïntimideerd. In klaslokalen, op de universiteit, als ze hun huis verlaten."
De burgemeester voegt toe dat er ook sprake is van toegenomen moslimhaat in Amsterdam. "Ik zie ook de enorme machteloosheid onder mensen die vinden dat wat de Palestijnen wordt aangedaan onmenselijk is. Moslims worden uitgescholden voor Hamas-aanhanger. Kinderen hebben er op school last van."
[…]
Mag toch aannemen dat dit laatste niet op universiteiten gebeurd, want dan heb je de hele universiteit tegen je. Wel een leuk middel wanneer je geen zin meer hebt om te studeren.quote:
Progressief liegen, das een mooie. Die houden we erin!quote:Op zaterdag 18 november 2023 23:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Jij bent ook zo'n oneerlijke discussiepartner, ik leg in hele nette woorden uit waarom in dit geval woke wel de juiste term is en ook dat het normaal misbruikt wordt.
Mijn post was dus veel meer dan "het komt door woke" maar dat kwam je niet uit, dus maar weer progressief liegen, wie immer.
Dat doen jullie al decenniaquote:Op zaterdag 18 november 2023 23:18 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Progressief liegen, das een mooie. Die houden we erin!
Al is de leugen nog zo snel, het conservatisme achterhaalt haar welquote:Op zaterdag 18 november 2023 23:18 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Progressief liegen, das een mooie. Die houden we erin!
Wie is jullie? Er is verder niemand anders in mijn kamer.quote:
Mensen die een symbool van de ene genocide eren terwijl ze een andere genocide toejuichenquote:Op zaterdag 18 november 2023 22:14 schreef Slayage het volgende:
[..]
[..]
Dat is natuurlijk in en intriest, alsof het ook ergens maar een voordeel zou hebben, dit is een actie van het domste soort en uiteraard is dit wel antisemitisme.
Als het genocide is, wat is het dan wel?quote:Op zaterdag 18 november 2023 23:22 schreef marsan het volgende:
[..]
En hoe staat t met de armeense genocide?
Als t genocide is is t genocide?quote:Op zaterdag 18 november 2023 23:23 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Als het genocide is, wat is het dan wel?
Misschien moet je hem eens hardop zeggen.quote:
Edit, ok you got mequote:Op zondag 19 november 2023 00:04 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Misschien moet je hem eens hardop zeggen.
Ik ben niet alleen maar progressief, ik heb ook leuke kanten.quote:
Je zal IRL ook vast een aardige vent zijn, online zit je er helaas altijd naastquote:Op zondag 19 november 2023 00:11 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Ik ben niet alleen maar progressief, ik heb ook leuke kanten.
Als jij helemaal rechts op het bankje gaat zitten, kan ik er alleen maar links naast zitten.quote:Op zondag 19 november 2023 00:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Je zal IRL ook vast een aardige vent zijn, online zit je er helaas altijd naast.
Er is rechts van mij echt nog plek zat hoorquote:Op zondag 19 november 2023 00:15 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Als jij helemaal rechts op het bankje gaat zitten, kan ik er alleen maar links naast zitten.
Ja.quote:Op zondag 19 november 2023 00:31 schreef Akathisia het volgende:
Hmm, heb ik een probleem als ik na twee maanden al verveeld was met de Oorlog in Oekraïne en al na 1,5 maand met deze oorlog?
Nee, we zijn helemaal om.quote:Op zaterdag 18 november 2023 23:21 schreef Slayage het volgende:
dat het gevaarlijk is om te veel IDF propaganda te snuiven. Zouden er nog mensen zijn die geloven dat we nog deze mega complex zullen treffen net als de WMDs van Saddam Hoessein?
Lijkt me een stap in de goede richting om druk uit te oefenen op de kolonisten.quote:Op zondag 19 november 2023 02:57 schreef Kijkertje het volgende:
Deze al voorbijgekomen? Opiniestuk Joe Biden met de eerste (publieke) waarschuwing richting Israel:
[ twitter ]
quote:Op zaterdag 18 november 2023 22:24 schreef Slayage het volgende:
IDF operatie Geen Getuigen van de Gazaanse Genocide boekt mooie resultaten![]()
[ twitter ]
quote:Op zaterdag 18 november 2023 22:16 schreef Cuendillar het volgende:
[..]
De enigen die in Gaza een genocide zouden willen plegen, worden momenteel opgeruimd.
Dat vind jij ook een goede zaak, toch?
Nee, Hamas-aanhangers worden als zodanig beschreven en de kinderen op school die ergens last van hebben zijn de joodse kinderen, door moslimjongeren.quote:Op zaterdag 18 november 2023 23:02 schreef Aether het volgende:
[..]
Moslims worden uitgescholden voor Hamas-aanhanger. Kinderen hebben er op school last van."
quote:Op zaterdag 18 november 2023 22:43 schreef ReplaR het volgende:
[..]
Je bedoelt Mohamed die een nieuw geloof creëerde en de joden zich niet wilden aansluiten, waardoor de moslims haten?
Was er geen Hamas basis onder het ziekenhuis dan?quote:Op zaterdag 18 november 2023 23:21 schreef Slayage het volgende:
#NeverForget
"Intelligence based illustration video", "SHARE"![]()
Werd mij hier door iemand gevraagd voor de inval in het ziekenhuis wat ik vond dat er onder het ziekenhuis een mega Hamas complex was. Mijn reactie was dat het gevaarlijk is om te veel IDF propaganda te snuiven. Zouden er nog mensen zijn die geloven dat we nog deze mega complex zullen treffen net als de WMDs van Saddam Hoessein?![]()
[ twitter ]
En zo langzamerhand niet gewenst. Tenminste, in de hoeveelheden die we nu hebben.quote:Op zondag 19 november 2023 09:24 schreef HeatWave het volgende:
Dat krampachtige "ja maar moeslims zijn ook zielug hoor" begint ook een baard te krijgen.
Ze staan overal, onbedreigd, met steun van de politie massaal op te roepen tot intifada, niemand zegt er iets van. De moslim in het westen is NIET zielig, en niet bang.
Het is elke keer hetzelfde verhaal:quote:Op zondag 19 november 2023 09:24 schreef HeatWave het volgende:
Dat krampachtige "ja maar moeslims zijn ook zielug hoor" begint ook een baard te krijgen.
Ze staan overal, onbedreigd, met steun van de politie massaal op te roepen tot intifada, niemand zegt er iets van. De moslim in het westen is NIET zielig, en niet bang.
En progressieven op de NPO met hun ja maar Israel.........quote:Op zondag 19 november 2023 09:38 schreef ReplaR het volgende:
[..]
Het is elke keer hetzelfde verhaal:
Moslims plegen een aanslag, allemaal blij en feesten want het kalifaat komt er eindelijk, schijt aan de wereld en hun mensenrechten, wij worden de baas.
Het 'westen' slaat terug, boeh wij zijn zielig, waar zijn de mensenrechten?!
Hypocrisie is de muzelman niet vreemd.quote:Op zondag 19 november 2023 09:38 schreef ReplaR het volgende:
[..]
Moslims plegen een aanslag, allemaal blij en feesten want het kalifaat komt er eindelijk, schijt aan de wereld en hun mensenrechten, wij worden de baas.
En toch slepen ze het er wereldwijd bij de haren bij, Halsema, Biden en Harris kwamen meteen na 7 okt met een verklaring dat islamofobie het grootste probleem is etc...quote:Op zondag 19 november 2023 10:07 schreef Qarrad het volgende:
Niet dat ik wil beweren dat er geen discriminatie naar moslims toe bestaat. Maar in deze context is het compleet belachelijk om te doen alsof ze hier de ontvangende partij zijn.
Ik zie nu weer de term moslimhaat komenquote:Op zondag 19 november 2023 10:07 schreef Qarrad het volgende:
Niet dat ik wil beweren dat er geen discriminatie naar moslims toe bestaat. Maar in deze context is het compleet belachelijk om te doen alsof ze hier de ontvangende partij zijn.
De klassieke ik heb niks tegen moslims shite, wat mensen alleen maar gebruiken omdat er wetten zijn tegen discriminatie en racisme.quote:Op zondag 19 november 2023 10:09 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik zie nu weer de term moslimhaat komen
Eerder las ik vooral islamofobie, want nogal wat anders is.
Ikzelf heb een sterke afkeer van de islam en de uitoefening ervan in westerse landen met dito clashes, tegen moslims zelf heb ik niet zoveel.
Wetten die de moslim per direct afschaft als ze aan de macht komen en vervangen met sharia waarin niemand meer rechten heeft.quote:Op zondag 19 november 2023 10:43 schreef Slayage het volgende:
[..]
De klassieke ik heb niks tegen moslims shite, wat mensen alleen maar gebruiken omdat er wetten zijn tegen discriminatie en racisme.
"their support for #Israel's attempt to ethnically-cleanse #Gaza"quote:Op zondag 19 november 2023 10:45 schreef Slayage het volgende:
Kennelijk zijn er nog nog gezagsdragers met ruggegraat die kunnen zeggen waar het op staat
[ twitter ]
Moslims zijn de troetelminderheid van progressieven, waar men daarentegen niet zo op is zijn Joden.quote:Op zondag 19 november 2023 09:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En progressieven op de NPO met hun ja maar Israel..........
Nou, misschien kan @xpompompomx even vertellen hoe dat precies zit. Die vond immers ook al dat er (hier) veel te veel kritiek was op moslims.quote:Op zondag 19 november 2023 09:38 schreef ReplaR het volgende:
[..]
En waarom zou je niet iets tegen moslims mogen hebben eigenlijk? Moslims hebben, op papier staand en dagelijks wereldwijd hardop uitgesproken, iets tegen alles en iedereen die geen moslim is.quote:Op zondag 19 november 2023 10:43 schreef Slayage het volgende:
[..]
De klassieke ik heb niks tegen moslims shite, wat mensen alleen maar gebruiken omdat er wetten zijn tegen discriminatie en racisme.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |