en toen ging Israel Gaza binnen met tanks en soldaten op zoek naar Hamas en maakten 10.000+ slachtoffers en iedereen doet huilie huilie en Israel wordt in Gaza gehaat dus overal huilie huiliequote:Op zaterdag 18 november 2023 20:05 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Is dit de Jip en Janneke versie van een hele geschiedenis die heel ingewikkeld is ofzo?
Ik denk niet dat hamas daar veel betrokkenheid bij heeft gehad.quote:Op zaterdag 18 november 2023 20:22 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Van beelden die ik heb gezien van ziekenhuizen in Gaza, is de gezondheidszorg van zo’n arm land niet eens zo slecht.
Het ziet er vaak best netjes uit.
Zouden ze vooral veel geld wat ze gekregen hebben vanuit het buitenland geïnvesteerd hebben in de ziekenhuizen en in wapens/ Hamas?
Veel is toch ook gewoon van voor 2006? En vervolgens door de eu enzo betaaldquote:Op zaterdag 18 november 2023 20:22 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Van beelden die ik heb gezien van ziekenhuizen in Gaza, is de gezondheidszorg van zo’n arm land niet eens zo slecht.
Het ziet er vaak best netjes uit.
Zouden ze vooral veel geld wat ze gekregen hebben vanuit het buitenland geïnvesteerd hebben in de ziekenhuizen en in wapens/ Hamas?
Even een gewetensvraagje hè: Wat houden de Israëli's precies bezet volgens jou? Alleen de gebieden in de Groene Lijn of zie je dat breder?quote:Op zaterdag 18 november 2023 18:56 schreef Slayage het volgende:
Israël heeft net zo veel recht op zelfverdediging als de Russische bezetter in Oekraïne
[ twitter ]
Mooie chocoladevrouw is ook niet fout en perzische vrouwen zijn de mooiste ter wereld, altijd geweestquote:
Hmmm okquote:Op zaterdag 18 november 2023 21:04 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Mooie chocoladevrouw is ook niet fout en perzische vrouwen zijn de mooiste ter wereld, altijd geweest
Ik zie ze liever dan een engelse vale zonder slip uit liverpool
Is dit ook wederkerig?quote:Op zaterdag 18 november 2023 18:56 schreef Slayage het volgende:
Israël heeft net zo veel recht op zelfverdediging als de Russische bezetter in Oekraïne
[ twitter ]
Woke, progressief links en de media zijn de schuld van alles. Van de week had ik een lekke band, mijn auto is woke en heeft vermoedelijk banden met terroristische organisaties.quote:Op zaterdag 18 november 2023 15:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Jaaaaa de wokekaart
De bingo is op deze zaterdag ook alweer bijna vol
Inhoudelijker dan 'het komt door woke' kan het niet worden, dat is waar.quote:Op zaterdag 18 november 2023 15:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Goede argumenten, zoals we van jou gewend zijn.
Breng er eens iets inhoudelijks tegenin dan?
Die zit in het congres naast mensen die Putin aanhangen of hun eigen capitool aanvallen om een legitieme verkiezingsuitslag ongedaan te maken, niets is daar echt raar.quote:Op zaterdag 18 november 2023 16:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Beetje een dooddoener maar soit. Ik vind het zeer kwalijk dat iemand die pro-jodengenocide is een plek heeft in de politiek, maar dat zal wel weer raar zijn dan.
Mag ik de 'Flapdrol van het decennium' uitnodigen?quote:Op zaterdag 18 november 2023 16:31 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Caland ontpopt zich een beetje tot de Sander Schimmelpenninck van FOK! in dit topic. Het is fascinerend om te aanschouwen.
Helemaal met je eens, maar je ziet niet in dat het natuurlijk net zo goed voor jou geldt. Dus dat jij daar dan over zeurt is ook iets met pot en ketel, wat dat te gaat sta je qua pot en ketel inmiddels voor.quote:Op zaterdag 18 november 2023 16:35 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Misschien moet je zelf nog even beginnen over Wierd Duk, De Telegraaf, Bart Nijman, Visegrád of de vermeende Israëlische lobbyclubjes die we volgens jou niet serieus moeten nemen. Maar oh jee, de mensen de NOS bekritiseren, foei.
Iets met de pot en de ketel ..
Dit is een regelrechte belediging voor Schimmelpenninck. Daar zit nog iets van een IQ bij.quote:Op zaterdag 18 november 2023 16:31 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Caland ontpopt zich een beetje tot de Sander Schimmelpenninck van FOK! in dit topic. Het is fascinerend om te aanschouwen.
Beetje WD-40 op die AK-47 kan geen kwaad.quote:Op zaterdag 18 november 2023 17:20 schreef sp3c het volgende:
Roestige AK's schieten mensen net zo dood als de rest
Dat is iig het verkooppraatje
Net zo infantiel als zeggen dat kinderen in Gaza net zoveel recht op zelfverdediging hebben als de kinderen van Goebbelsquote:Op zaterdag 18 november 2023 18:56 schreef Slayage het volgende:
Iemand is in dit geval altijd 'de hele kut-NOS en dat tuig uit de links progressieve kerk', volgt zelf alleen maar zeer ongekleurd nieuws waar het hij helemaal mee eens is.quote:
Je kunt wat vinden over het nieuws, maar waar is precies het antisemitisme waar jij het over hebt?quote:Op zaterdag 18 november 2023 19:26 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Zelfs de BBC is antisemitisch, moet je nagaan![]()
[ twitter ]
Dat is natuurlijk in en intriest, alsof het ook ergens maar een voordeel zou hebben, dit is een actie van het domste soort en uiteraard is dit wel antisemitisme.quote:Op zaterdag 18 november 2023 21:50 schreef Qarrad het volgende:
[ twitter ]
Tja. Wat moet er door je heengaan als je dit denkt te mogen doen?
Om verdrietig van te worden....quote:Op zaterdag 18 november 2023 21:50 schreef Qarrad het volgende:
[ twitter ]
Hahaquote:Op zaterdag 18 november 2023 21:34 schreef Slayage het volgende:
Bij wie denkt het IDF punten te scoren met dit soort filmpjes waar ze hun getroll direct richten aan Gazaanse kinderen? Ik vond hun "stoere" foto in het ziekenhuis een nieuwe dieptepunt, maar dit slaat helemaal nergens op.
[ twitter ]
quote:Op zaterdag 18 november 2023 22:07 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Om verdrietig van te worden....
Mensen die een symbool van de ene genocide eren terwijl ze een andere genocide toejuichenquote:Op zaterdag 18 november 2023 22:03 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Je kunt wat vinden over het nieuws, maar waar is precies het antisemitisme waar jij het over hebt?
[..]Dat is natuurlijk in en intriest, alsof het ook ergens maar een voordeel zou hebben, dit is een actie van het domste soort en uiteraard is dit wel antisemitisme.quote:Op zaterdag 18 november 2023 21:50 schreef Qarrad het volgende:
[ twitter ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |