Lijkt me een stap in de goede richting om druk uit te oefenen op de kolonisten.quote:Op zondag 19 november 2023 02:57 schreef Kijkertje het volgende:
Deze al voorbijgekomen? Opiniestuk Joe Biden met de eerste (publieke) waarschuwing richting Israel:
[ twitter ]
quote:Op zaterdag 18 november 2023 22:24 schreef Slayage het volgende:
IDF operatie Geen Getuigen van de Gazaanse Genocide boekt mooie resultaten![]()
[ twitter ]
quote:Op zaterdag 18 november 2023 22:16 schreef Cuendillar het volgende:
[..]
De enigen die in Gaza een genocide zouden willen plegen, worden momenteel opgeruimd.
Dat vind jij ook een goede zaak, toch?
Nee, Hamas-aanhangers worden als zodanig beschreven en de kinderen op school die ergens last van hebben zijn de joodse kinderen, door moslimjongeren.quote:Op zaterdag 18 november 2023 23:02 schreef Aether het volgende:
[..]
Moslims worden uitgescholden voor Hamas-aanhanger. Kinderen hebben er op school last van."
quote:Op zaterdag 18 november 2023 22:43 schreef ReplaR het volgende:
[..]
Je bedoelt Mohamed die een nieuw geloof creëerde en de joden zich niet wilden aansluiten, waardoor de moslims haten?
Was er geen Hamas basis onder het ziekenhuis dan?quote:Op zaterdag 18 november 2023 23:21 schreef Slayage het volgende:
#NeverForget
"Intelligence based illustration video", "SHARE"![]()
Werd mij hier door iemand gevraagd voor de inval in het ziekenhuis wat ik vond dat er onder het ziekenhuis een mega Hamas complex was. Mijn reactie was dat het gevaarlijk is om te veel IDF propaganda te snuiven. Zouden er nog mensen zijn die geloven dat we nog deze mega complex zullen treffen net als de WMDs van Saddam Hoessein?![]()
[ twitter ]
En zo langzamerhand niet gewenst. Tenminste, in de hoeveelheden die we nu hebben.quote:Op zondag 19 november 2023 09:24 schreef HeatWave het volgende:
Dat krampachtige "ja maar moeslims zijn ook zielug hoor" begint ook een baard te krijgen.
Ze staan overal, onbedreigd, met steun van de politie massaal op te roepen tot intifada, niemand zegt er iets van. De moslim in het westen is NIET zielig, en niet bang.
Het is elke keer hetzelfde verhaal:quote:Op zondag 19 november 2023 09:24 schreef HeatWave het volgende:
Dat krampachtige "ja maar moeslims zijn ook zielug hoor" begint ook een baard te krijgen.
Ze staan overal, onbedreigd, met steun van de politie massaal op te roepen tot intifada, niemand zegt er iets van. De moslim in het westen is NIET zielig, en niet bang.
En progressieven op de NPO met hun ja maar Israel.........quote:Op zondag 19 november 2023 09:38 schreef ReplaR het volgende:
[..]
Het is elke keer hetzelfde verhaal:
Moslims plegen een aanslag, allemaal blij en feesten want het kalifaat komt er eindelijk, schijt aan de wereld en hun mensenrechten, wij worden de baas.
Het 'westen' slaat terug, boeh wij zijn zielig, waar zijn de mensenrechten?!
Hypocrisie is de muzelman niet vreemd.quote:Op zondag 19 november 2023 09:38 schreef ReplaR het volgende:
[..]
Moslims plegen een aanslag, allemaal blij en feesten want het kalifaat komt er eindelijk, schijt aan de wereld en hun mensenrechten, wij worden de baas.
En toch slepen ze het er wereldwijd bij de haren bij, Halsema, Biden en Harris kwamen meteen na 7 okt met een verklaring dat islamofobie het grootste probleem is etc...quote:Op zondag 19 november 2023 10:07 schreef Qarrad het volgende:
Niet dat ik wil beweren dat er geen discriminatie naar moslims toe bestaat. Maar in deze context is het compleet belachelijk om te doen alsof ze hier de ontvangende partij zijn.
Ik zie nu weer de term moslimhaat komenquote:Op zondag 19 november 2023 10:07 schreef Qarrad het volgende:
Niet dat ik wil beweren dat er geen discriminatie naar moslims toe bestaat. Maar in deze context is het compleet belachelijk om te doen alsof ze hier de ontvangende partij zijn.
De klassieke ik heb niks tegen moslims shite, wat mensen alleen maar gebruiken omdat er wetten zijn tegen discriminatie en racisme.quote:Op zondag 19 november 2023 10:09 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik zie nu weer de term moslimhaat komen
Eerder las ik vooral islamofobie, want nogal wat anders is.
Ikzelf heb een sterke afkeer van de islam en de uitoefening ervan in westerse landen met dito clashes, tegen moslims zelf heb ik niet zoveel.
Wetten die de moslim per direct afschaft als ze aan de macht komen en vervangen met sharia waarin niemand meer rechten heeft.quote:Op zondag 19 november 2023 10:43 schreef Slayage het volgende:
[..]
De klassieke ik heb niks tegen moslims shite, wat mensen alleen maar gebruiken omdat er wetten zijn tegen discriminatie en racisme.
"their support for #Israel's attempt to ethnically-cleanse #Gaza"quote:Op zondag 19 november 2023 10:45 schreef Slayage het volgende:
Kennelijk zijn er nog nog gezagsdragers met ruggegraat die kunnen zeggen waar het op staat
[ twitter ]
Moslims zijn de troetelminderheid van progressieven, waar men daarentegen niet zo op is zijn Joden.quote:Op zondag 19 november 2023 09:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En progressieven op de NPO met hun ja maar Israel..........
Nou, misschien kan @xpompompomx even vertellen hoe dat precies zit. Die vond immers ook al dat er (hier) veel te veel kritiek was op moslims.quote:Op zondag 19 november 2023 09:38 schreef ReplaR het volgende:
[..]
En waarom zou je niet iets tegen moslims mogen hebben eigenlijk? Moslims hebben, op papier staand en dagelijks wereldwijd hardop uitgesproken, iets tegen alles en iedereen die geen moslim is.quote:Op zondag 19 november 2023 10:43 schreef Slayage het volgende:
[..]
De klassieke ik heb niks tegen moslims shite, wat mensen alleen maar gebruiken omdat er wetten zijn tegen discriminatie en racisme.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |