Het lijkt echt alsof je naar het voormalige Oostblok moet om nog wat west-westerse beschaving te vinden.quote:Op zaterdag 18 november 2023 15:39 schreef Qarrad het volgende:
[ twitter ]
Respectvol van die Poolse spelers
Snap niet waarom het zo moeilijk voor je is om te accepteren dat Hamas daar wapens had liggen en dat het gewoon inzetbare wapens zijn en niet een archeologische vondst. Omdat je sympathie hebt voor de Palestijnen wil je heeel graag alles wat van Hamas gevonden wordt ridiculiseren? Een berg granaten, AK's, RPG's maar nee, hee, wat zie ik daar?! Een plekje ROEST. Jongens vals alarm, het zijn slechts een paar roestige wapens, niks aan de hand.quote:
Zelfde vibe als "fiery but mostly peaceful"quote:Op zaterdag 18 november 2023 15:44 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Snap niet waarom het zo moeilijk voor je is om te accepteren dat Hamas daar wapens had liggen en dat het gewoon inzetbare wapens zijn en niet een archeologische vondst. Omdat je sympathie hebt voor de Palestijnen wil je heeel graag alles wat van Hamas gevonden wordt ridiculiseren? Een berg granaten, AK's, RPG's maar nee, hee, wat zie ik daar?! Een plekje ROEST. Jongens vals alarm, het zijn slechts een paar roestige wapens, niks aan de hand.
En dan zal ik nog wat smilies erbij zetten om mijn post kracht bij te zetten
Slechts paar roestige geweren![]()
![]()
En dat zit dan in het congres van de VS, de vijand is allang onder "ons"quote:Op zaterdag 18 november 2023 15:54 schreef HowardRoark het volgende:
Well, what do you know! In deze groep wordt onder andere terrorisme verheerlijkt en de Holocaust gebagatelliseerd.
[ twitter ]
Fair, maar komop, een congreslid dat Pro-Hamas is, in de VS.quote:
Wil je dat ze een ariërverklaring ondertekenen of zoquote:Op zaterdag 18 november 2023 15:47 schreef Confetti het volgende:
Ik zou wel eens willen zien dat de samenstelling van de redactie van de Nederlandse Staatsomroep wordt onderzocht. Je kan wel raden hoe dat eruit ziet en wat voor mensen er werken.
het is de VSquote:Op zaterdag 18 november 2023 16:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Fair, maar komop, een congreslid dat Pro-Hamas is, in de VS.
Nee, dat ze gewoon weer zoals voorheen, objectief zonder politieke voorkeur (welke dan ook) verslaggeven.quote:Op zaterdag 18 november 2023 16:04 schreef moby_jones het volgende:
[..]
Wil je dat ze een ariërverklaring ondertekenen of zo
Wilders komt gelukkig alleen maar te voren in de manifestos van massamoordenarenquote:Op zaterdag 18 november 2023 15:59 schreef HeatWave het volgende:
Het is niet mensen, het is een congreslid, een beetje alsof Wilders lid zou zijn van een "alle moslims moeten dood" whatsappgroep.
Maar DAT zou wel erg zijn, want een blanke.
Beetje een dooddoener maar soit. Ik vind het zeer kwalijk dat iemand die pro-jodengenocide is een plek heeft in de politiek, maar dat zal wel weer raar zijn danquote:Op zaterdag 18 november 2023 16:05 schreef sp3c het volgende:
[..]
het is de VS
daar zitten rare mensen in de politiek hoor, daar kijk ik allang niet meer van op
als je begint met de boel gelijk op de huidskleur te gooien moet je niet over dooddoeners beginnen hoorquote:Op zaterdag 18 november 2023 16:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Beetje een dooddoener maar soit. Ik vind het zeer kwalijk dat iemand die pro-jodengenocide is een plek heeft in de politiek, maar dat zal wel weer raar zijn dan.
Ah je hebt gelijk, niet zo'n handige vergelijking. Maar het was meer, ze komt er vast mee weg als ze over Islamofobie begint.quote:Op zaterdag 18 november 2023 16:09 schreef sp3c het volgende:
[..]
als je begint met de boel gelijk op de huidskleur te gooien moet je niet over dooddoeners beginnen hoor
En de bingokaart was al vol, moet je nagaan.quote:Op zaterdag 18 november 2023 16:09 schreef sp3c het volgende:
[..]
als je begint met de boel gelijk op de huidskleur te gooien moet je niet over dooddoeners beginnen hoor
Ze is van een bepaalde politieke affiliatie, dus dan mag het en heb je meteen veel media achter je die het allemaal goedpraten.quote:Op zaterdag 18 november 2023 16:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Beetje een dooddoener maar soit. Ik vind het zeer kwalijk dat iemand die pro-jodengenocide is een plek heeft in de politiek, maar dat zal wel weer raar zijn dan.
VBL is meer jouw ding, beetje kut roepen en denken dat je intelligent overkomtquote:Op zaterdag 18 november 2023 16:12 schreef Caland het volgende:
[..]
En de bingokaart was al vol, moet je nagaan.
Waarom zou ik? Je zet jezelf al genoeg voor lul zo.quote:Op zaterdag 18 november 2023 16:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
VBL is meer jouw ding, beetje kut roepen en denken dat je intelligent overkomt.
Je kan er geen speld tussen krijgen, daarom maar loze nalulkretologie.
Gooi er nog een Hamas, Hamas, Joden uit, for old time's sake.
Hij heeft hier gewoon een punt, hoe mensen in bepaalde kringen naar etniciteit kijken speelt hier een rol in. Dat heeft ook al in een krant als de New York Times gestaan. Zie bijv: Across the Echo Chamber, a Quiet Conversation About War and Race.quote:Op zaterdag 18 november 2023 16:09 schreef sp3c het volgende:
[..]
Jij verzint van alles vriend. Alweer. Elke keer al die aannames van je. Alles wat je schrijft daar ben ik het allemaal mee eens. Dat er roestige wapens gevonden worden bewijst eerder dat het echt is dan dat het IDF het zou hebben geplant ofzoiets. Met een roestig wapen kan inderdaad nog steeds gevuurd worden.quote:Op zaterdag 18 november 2023 15:44 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Snap niet waarom het zo moeilijk voor je is om te accepteren dat Hamas daar wapens had liggen en dat het gewoon inzetbare wapens zijn en niet een archeologische vondst. Omdat je sympathie hebt voor de Palestijnen wil je heeel graag alles wat van Hamas gevonden wordt ridiculiseren? Een berg granaten, AK's, RPG's maar nee, hee, wat zie ik daar?! Een plekje ROEST. Jongens vals alarm, het zijn slechts een paar roestige wapens, niks aan de hand.
En dan zal ik nog wat smilies erbij zetten om mijn post kracht bij te zetten
Slechts paar roestige geweren![]()
![]()
Wederom zo sterkquote:Op zaterdag 18 november 2023 16:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Waarom zou ik? Je zet jezelf al genoeg voor lul zo.
Men ziet roestige wapens. NOS schrijft roestige wapens op. NOS=FAKENEWSquote:Op zaterdag 18 november 2023 16:21 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Jij verzint van alles vriend. Alweer. Elke keer al die aannames van je. Alles wat je schrijft daar ben ik het allemaal mee eens. Dat er roestige wapens gevonden worden bewijst eerder dat het echt is dan dat het IDF het zou hebben geplant ofzoiets. Met een roestig wapen kan nog steeds gevuurd worden. Hamas verstopt zich tussen burgers, in scholen, onder ziekenhuizen. Allemaal waar. Hamas is het smerigste van 't smerigste, doodeng. Voor burgers heb ik sympathie, zoals boor de gemiddelde Palestijn, coor de Gazaan over 't algemeen iets minder. Linksboven zit de zoekfunctie, kan je makkelijk mijn oude posts terugvinden.
Ik zag een post van je waar je zat te huilen over de NOS en je plaats een deel van 't artikel. Die beelden die ik plaatste, van die journalist met die wapens, die beelden passen 1 op 1 bij die quote van jou. Vervelend hoor. Misschien moet jij de NOS een mail sturen met het verzoek niet meer op te schrijven wat ze zien
de beschuldiging was niet handig, slaat met 'ow zeker omdat ik ... ben' iedere discussie dood en dan boeit het me niet eens wat er in de puntjes staat, wit, zwart, groen, links, rechts, dik, dun, man, vrouw, kieszelfmaar ... gaat nergens overquote:Op zaterdag 18 november 2023 16:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ah je hebt gelijk, niet zo'n handige vergelijking. Maar het was meer, ze komt er vast mee weg als ze over Islamofobie begint.
Vergelijking niet handig, mening blijft staan.
ik ben niet in discussie met bepaalde kringenquote:Op zaterdag 18 november 2023 16:21 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Hij heeft hier gewoon een punt, hoe mensen in bepaalde kringen naar etniciteit kijken speelt hier een rol in. Dat heeft ook al in een krant als de New York Times gestaan. Zie bijv: Across the Echo Chamber, a Quiet Conversation About War and Race.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |