Die zijn inderdaad onvergelijkbaar, gelukkig.quote:Op zaterdag 18 november 2023 16:35 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Misschien moet je zelf nog even beginnen over Wierd Duk, De Telegraaf, Bart Nijman, Visegrd of de vermeende Isralische lobbyclubjes die we volgens jou niet serieus moeten nemen. Maar oh jee, de mensen de NOS bekritiseren, foei.
Iets met de pot en de ketel ..
zeg ik ook niet maar het was geen vergelijkingquote:Op zaterdag 18 november 2023 16:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Jaja, ik blijf geen sorry zeggen, zo erg was het nou ook weer niet.
ja nou ik ben het er ook niet mee eens maar van mij mag jequote:Komop, Hamas is geen DENK of BIJ1, het is een terroristische organisatie verantwoordelijk voor duizenden doden met een agenda om joden uit te roeien.
Dat is toch niet, je eigen mening vormen?
Fijnquote:Op zaterdag 18 november 2023 16:37 schreef sp3c het volgende:
[..]
zeg ik ook niet maar het was geen vergelijking
[..]
ja nou ik ben het er ook niet mee eens maar van mij mag je
doen ze constant en de FvD is ook niet opgehevenquote:Op zaterdag 18 november 2023 16:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Fijn.
Ik vind het gewoon stuitend, zo iemand die tegen alle waarden van het land in een volksvertegenwoordiger is.
Als een onbekende FvDer (voorbeeld) een keer iets naars zegt in een Telegramgroep moet de partij opgeheven worden, maar een steunbetuiging aan een terroristische organisatie, soit, moet kunnen.
Nee, maar dat is natuurlijk het punt niet. Ik geef gewoon mijn mening hierover, niets wat we hier bespreken heeft directe invloed uiteraardquote:Op zaterdag 18 november 2023 16:42 schreef sp3c het volgende:
[..]
doen ze constant en de FvD is ook niet opgeheven
hoor je mij ook niet over
ja ik ook en ik haal mijn schouders op over wat er allemaal op facebook gezegd wordt, daar sloeg jij op aanquote:Op zaterdag 18 november 2023 16:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, maar dat is natuurlijk het punt niet. Ik geef gewoon mijn mening hierover, niets wat we hier bespreken heeft directe invloed uiteraard.
Dat kan, maar helaas werkt de wereld niet meer zo. Social media is gewoon te invloedrijk geworden. Waarom zou de EU anders zo gebrand zijn om de zooi kapot te modereren? Waarom doen zowel Hamas en Israel zo hun best om de publieke opinie te beinvloeden via social media?quote:Op zaterdag 18 november 2023 16:47 schreef sp3c het volgende:
[..]
ja ik ook en ik haal mijn schouders op over wat er allemaal op facebook gezegd wordt, daar sloeg jij op aan
telegram vind ik net zo boeiend
ligt er een beetje aan hoeveel waarde je eraan geeft iddquote:Op zaterdag 18 november 2023 16:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat kan, maar helaas werkt de wereld niet meer zo. Social media is gewoon te invloedrijk geworden. Waarom zou de EU anders zo gebrand zijn om de zooi kapot te modereren? Waarom doen zowel Hamas en Israel zo hun best om de publieke opinie te beinvloeden via social media?
Het is helaas gewoon wel "boeiend" en belangrijk. Ik zou het ook liever anders zien.
Het gaat om de manier waarop jij je post schrijft waardoor ik die indruk krijg. Tevens omdat je probeert focus te leggen op een (onzinnige) bijzaak, net als met die kalender, terwijl de algehele indruk wel een plaatje schetst. Maar toch willen blijven afleiden door op een bijzaak te focussen die niet wegneemt van wat we als geheel zien.quote:Op zaterdag 18 november 2023 16:21 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Jij verzint van alles vriend. Alweer. Elke keer al die aannames van je. Alles wat je schrijft daar ben ik het allemaal mee eens. Dat er roestige wapens gevonden worden bewijst eerder dat het echt is dan dat het IDF het zou hebben geplant ofzoiets. Met een roestig wapen kan inderdaad nog steeds gevuurd worden.
Hamas wil Israel uitroeien. Verstopt zich tussen burgers, verstopt zich in scholen, onder ziekenhuizen etc klopt. Allemaal waar. Hamas is het smerigste van 't smerigste, doodeng. Voor burgers heb ik sympathie, zoals voor de gemiddelde Palestijn, voor de Gazaan over 't algemeen net iets minder. Linksboven zit de zoekfunctie, kan je makkelijk mijn oude posts terugvinden.
Ik zag een post van je waar je zat te huilen over de NOS en je plaats een deel van 't artikel. Die beelden die ik plaatste, van die journalist met die wapens, die beelden passen 1 op 1 bij die quote van jou. Vervelend hoor. Misschien moet jij de NOS een mail sturen met het verzoek niet meer op te schrijven wat ze zien.
En dat is prima. maar de rest van de wereld gaat verder.quote:Op zaterdag 18 november 2023 16:51 schreef sp3c het volgende:
[..]
ligt er een beetje aan hoeveel waarde je eraan geeft idd
ik vind het totaal niet boeiend, laat ik het zo zeggen
Heb je het artikel gelezen en de video gezien? Ik schat in dat jij genoeg intellect hebt om ook te kunnen inzien dat iets benoemen dat zo is nog niet betekent dat je een juiste weergave geeft van de aangetroffen situatie. Als men er toch voor kiest dat zo te verwoorden dan mag je kritisch zijn want het komt gekleurd over.quote:Op zaterdag 18 november 2023 16:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Men ziet roestige wapens. NOS schrijft roestige wapens op. NOS=FAKENEWS
Trump brak de regels?quote:Op zaterdag 18 november 2023 16:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En dat is prima. maar de rest van de wereld gaat verder.
Als het niet boeiend is, er niet toe doet, waarom moest Trump dan bijv van Twitter gebanned worden? Waarom wil de EU alles en iedereen kunnen bespioneren op social media? Waarom worden mensen opgepakt voor tweets?
Leuk of niet, social media is te belangrijk om weg te kunnen zetten als niet relevant helaas.
We komen er wederom niet uit, maar dat hoeft ook niet natuurlijkquote:Op zaterdag 18 november 2023 16:56 schreef sp3c het volgende:
[..]
Trump brak de regels?
de EU wil sowieso alles en iedereen kunnen bespioneren
mensen plaatsen criminele tweets?
dat maakt het nog niet heel boeiends, als deze dame iets roept wat de wetgever niet cool vind dan vind ik het prima om haar op te pakken en uit het congres te trappen
zolang dat niet het geval is ... lekker laten gaan wmb
Ik vermoed een beetje dat ze die reportage met de Amerikaanse journalist (the times?) die wel mee mocht wat letterlijk hebben opgeschreven, daar werd al direct een vraag gesteld of constatering gedaan over roestige wapens.quote:Op zaterdag 18 november 2023 16:56 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Heb je het artikel gelezen en de video gezien? Ik schat in dat jij genoeg intellect hebt om ook te kunnen inzien dat iets benoemen dat zo is nog niet betekent dat je een juiste weergave geeft van de aangetroffen situatie. Als men er toch voor kiest dat zo te verwoorden dan mag je kritisch zijn want het komt gekleurd over.
Hier is het artikel, er wordt niks over een Amerikaanse journalist gezegd. Men geeft het filmpje van de Israeliers en vervolgens beschrijft de NOS wat er te zien is in dat filmpje.quote:Op zaterdag 18 november 2023 17:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vermoed een beetje dat ze die reportage met de Amerikaanse journalist (the times?) die wel mee mocht wat letterlijk hebben opgeschreven, daar werd al direct een vraag gesteld of constatering gedaan over roestige wapens.
Heb het al eens eerder gezegd, het lijkt me vrij evident dat daar wel infrastructuur van Hamas aanwezig is. De manier waarop Israel dat naar buiten brengt komt alleen nogal kolderiek en amateuristisch over.
Kijk het filmpje, het is bij 2:30. Kom me zeggen dat van alle zooi die daar ligt in de kelders van het ziekenhuis, dat 'een stapel roestige wapens' een goede verwoording is en geen misleidende en daardoor blijkbaar gekleurde verslaggeving. Bekijk het.quote:Verderop in de video loopt Hagari door de kelders van het ziekenhuis. Te zien zijn een stapel roestige wapens, een stoel met bij de poten een stuk touw, volgens Hagari om iemand mee vast te binden en een gemproviseerd ventilatiesysteem.
Das een heel ander probleemquote:Op zaterdag 18 november 2023 16:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
We komen er wederom niet uit, maar dat hoeft ook niet natuurlijk.
Natuurlijk hoeft er niet elke keer meteen ingegrepen te worden, maar het is wel een teken aan de wand wat voor mensen er zich in het westen in de politiek hebben weten te nestelen.
Ik doelde op dezequote:Op zaterdag 18 november 2023 17:09 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Hier is het artikel, er wordt niks over een Amerikaanse journalist gezegd. Men geeft het filmpje van de Israeliers en vervolgens beschrijft de NOS wat er te zien is in dat filmpje.
[..]
Kijk het filmpje, het is bij 2:30. Kom me zeggen dat van alle zooi die daar ligt in de kelders van het ziekenhuis, dat 'een stapel roestige wapens' een goede verwoording is en geen misleidende en daardoor blijkbaar gekleurde verslaggeving. Bekijk het.
[ twitter ]
https://nos.nl/collectie/(...)ael-publiceert-video
Zeg mij eerst, of hetgeen daar te zien is in die kelder in het filmpje in mijn post, of dat verwoorden als een stapel roestige wapens juist is of een verkeerde weergave van wat er te zien is.quote:Op zaterdag 18 november 2023 17:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik doelde op deze
[ twitter ]
Blijkbaar komen de journalisten ter plekke ook tot eenzelfde constatering.
Ja 95% (of meer) van wat IDF laat zien klopt. Ik begrijp dat het flauw is om te focussen op die 5% (die kalender met terroristen die hun naam hebben ingevuld, dat wapen wat er bij gelegd is, die vrouwelijke Palestijnse acteur die ingehuurd is) en die 5% niet per se iets zegt over de overige 95% alleen we mogen het natuurlijk wel benoemen. Ik heb daarbij helemaal niet de behoefte om toch nuance erbij te plaatsen aangezien we hier al drie veel-posters hebben die enorm pro Israel zijn en de ander al direct als pro Hamas betitelen of plaatsen. Ik houd bij 't posten van content al meer dan genoeg rekening met die luiquote:Op zaterdag 18 november 2023 16:53 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Het gaat om de manier waarop jij je post schrijft waardoor ik die indruk krijg. Tevens omdat je probeert focus te leggen op een (onzinnige) bijzaak, net als met die kalender, terwijl de algehele indruk wel een plaatje schetst. Maar toch willen blijven afleiden door op een bijzaak te focussen die niet wegneemt van wat we als geheel zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |