abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_211278781

Seizoen 1 2004-2005 (met Hans, Joris, Peter, Piet en Teus)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Seizoen 2 2006 (met Dirk-Jan, Gerrit, Hans, Jochum en Martijn)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Seizoen 3 2007-2008 (met Frans, Gerard, Henk, Jan en Agnes)
SPOILER
Seizoen 4 2009 (met Hans, Jos, Peter, Wietse en Wim)
SPOILER
Seizoen 5 2010-2011 (met Annemarie, Frank, Gijsbert, Marcel en Richard)
SPOILER
Seizoen 6 2012 (met Aad, Henk, Henrieke, Martin en Willem)
SPOILER
Seizoen 7: Internationaal 2013-2014 (met Aletta, Jan, Johan, Jos en Wim)
SPOILER
Seizoen 8 2014-2015 (met Bertie, Theo, Jan, Tom en Geert)
SPOILER
Seizoen 9: Internationaal: 2016-2017 (Met Olke, Herman, Marc, Riks en David)
SPOILER
Seizoen 10 2018 (met Steffi, Michelle, Marnix, Jaap en Wim)
SPOILER
Seizoen 11 2019-2020 (met Annemiek, Bastiaan, Geert Jan, Geert, Jan)
SPOILER
Seizoen 12 2021-2022 (met Evert, Janine, Hans, Rob en Jouke)

Officiële Boer zoekt vrouw-site: http://boerzoektvrouw.kro-ncrv.nl/

De FOK! reeks: http://forum.fok.nl/topicchain/1972

De BZV-wiki vind je hier.
pi_211278799
quote:
0s.gif Op zondag 12 november 2023 23:20 schreef kikkerrrtje het volgende:
Haico is niet geheel eerlijk. Als Yvon komt en hem zegt dat hij bezorgt kijkt, dan zegt hij dat hij gespannen is omdat het keuzemoment nadert. Als Yvon hem vervolgens confronteert dat de keuze al gemaakt is in het gesprek met Jasmijn, dan springt hij over op dat ze nog wel wat voor de boeg hebben (als reden van zijn bezorgheid).

Dat zgn 'keuzemoment' was op zich ook wel vaag. We zagen op tv volgens mij Haico niet echt een keuze uitspreken, maar alleen dat hij er echtvoor zou willen gaan (maar zou ook hypothetisch kunnen zijn wbt met Jasmijn) en Jasmijn vervolgens zeggen dat de bevestiging fijn was en vervolgens mondde dat, omdat hij het waarschijnlijk wel best vond, uit in een soort keuzebevestiging.
Het enige wat ik hoorde was "ik wil er wel voor gaan" maar niet "met jou". Het leek meer een soort algemene bevestiging dat als hij met een keuze zou komen er wel voor wilde gaan.

Tegelijkertijd kon je ook wel merken dat hij afknapte op het wanhopige van Ellen, hij werd steeds afstandelijker in de laatste 2 afleveringen.
pi_211278919
quote:
0s.gif Op maandag 13 november 2023 08:16 schreef trui het volgende:

[..]
Volgens mij voelt ze voor beide jongens niet zoveel. en dat kan natuurlijk ook gewoon, ze zijn pas 5 dagen daar ofzo. (En ze zit zo op slot door de zenuwen dat ze 't ook maar moeilijk een kans kan geven). Ik heb absoluut niet 't idee dat die ouders een bepaalde voorkeur proberen door te laten schemeren. Haar moeder zou dolblij zijn als ze ook maar iets voelde voor een van beiden, denk ik.
Ik denk ook niet dat die ouders zelf een expliciete voorkeur hebben, maar dat Bernice zou kunnen denken (of er van overtuigd is) dat dit wel het geval is.
  maandag 13 november 2023 @ 09:00:53 #4
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_211278924
Ik denk ook dat Ellen iets teveel haar eigen gevoelens projecteerde op hem, net als hoe-heet-ze eerder deed bij Piet. Ze waren er allebei al zo van overtuigd dat het wel goed zat, terwijl dat vooral hun eigen gevoelens waren. En inderdaad, ik denk dat dat ook wel een beetje door wanhoop is ingegeven, en dat dat voor de ander niet echt het meest aantrekkelijk is.

(Maar ja, de vorige keer heeft zo'n zelfde houding Maud geen windeieren gelegd, misschien dat dat ook nog een beetje meespeelde in hoe sommige kandidaten erin zijn gestapt?).
in de haak.
  maandag 13 november 2023 @ 09:02:17 #5
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_211278935
quote:
1s.gif Op maandag 13 november 2023 09:00 schreef MorganLeFay het volgende:

[..]
Ik denk ook niet dat die ouders zelf een expliciete voorkeur hebben, maar dat Bernice zou kunnen denken (of er van overtuigd is) dat dit wel het geval is.
ik vind 't een wat vergezochte gedachte, waar maak je dat dan uit op, dat zij dat denkt?
in de haak.
pi_211279033
quote:
0s.gif Op maandag 13 november 2023 09:00 schreef trui het volgende:
Ik denk ook dat Ellen iets teveel haar eigen gevoelens projecteerde op hem, net als hoe-heet-ze eerder deed bij Piet. Ze waren er allebei al zo van overtuigd dat het wel goed zat, terwijl dat vooral hun eigen gevoelens waren. En inderdaad, ik denk dat dat ook wel een beetje door wanhoop is ingegeven, en dat dat voor de ander niet echt het meest aantrekkelijk is.

(Maar ja, de vorige keer heeft zo'n zelfde houding Maud geen windeieren gelegd, misschien dat dat ook nog een beetje meespeelde in hoe sommige kandidaten erin zijn gestapt?).
Maud was sowieso gewoon weird, en Evert emotioneel gezien echt wel wat minder ontwikkeld dan Piet en Haico. Die was zo overdonderd dat hij maar gewoon ja zei, en dat werkte. Maar meestal schrikt het af.
pi_211279040
quote:

Voor Ellen en dat vrouwtje die als tweede is afgevallen bij Piet kan dit toch ook een heel waardevolle ervaring zijn geweest. Ze weten nu dat een man ze ook nog leuk kan vinden. Je hebt dan niet gelijk een partner maar wel een boost in je self confidence.
  maandag 13 november 2023 @ 09:29:09 #8
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_211279108
Ik denk ook nog steeds dat het rare competitie-element van het programma het wat moeilijker maakt. Als Ellen alleen met Haico was geweest had er best iets moois tussen hen kunnen ontstaan.
in de haak.
  Vis een optie? maandag 13 november 2023 @ 09:44:05 #9
70532 loveli
N
pi_211279266
quote:
Ik denk ook dat Ellen iets teveel haar eigen gevoelens projecteerde op hem, net als hoe-heet-ze eerder deed bij Piet. Ze waren er allebei al zo van overtuigd dat het wel goed zat, terwijl dat vooral hun eigen gevoelens waren.
Wendy speelde daar een rol in, die was heel stellig dat ze iets tussen Haico en Ellen zag. Ik kan m'n vinger er niet op leggen, maar ik vond dat onprettig hoe ze Ellen zo ongeveer al feliciteerde.
crap in = crap out
pi_211279347
quote:
0s.gif Op maandag 13 november 2023 09:44 schreef loveli het volgende:

[..]
Wendy speelde daar een rol in, die was heel stellig dat ze iets tussen Haico en Ellen zag. Ik kan m'n vinger er niet op leggen, maar ik vond dat onprettig hoe ze Ellen zo ongeveer al feliciteerde.
Zo zie je maar dat mensen dingen soms ook totaal verkeerd kunnen zien. :) En een goede klik is ook niet hetzelfde als een romantische relatie, al komt het daar bij sommige stellen wel op neer.
  maandag 13 november 2023 @ 09:57:01 #11
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_211279427
quote:

[..]
Zou inderdaad best kunnen. Misschien zagen beiden de jonge Jasmijn ook helemaal niet als passend bij Haico.
in de haak.
pi_211279456
quote:
0s.gif Op maandag 13 november 2023 09:57 schreef trui het volgende:

[..]
Zou inderdaad best kunnen. Misschien zagen beiden de jonge Jasmijn ook helemaal niet als passend bij Haico.
Haico en Jasmijn is ook een aparte combi. De veel jongere, stille meid met een man van bijna 40.

Hopelijk werkt het dan toch. :)
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_211279642
quote:
0s.gif Op maandag 13 november 2023 10:01 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Haico en Jasmijn is ook een aparte combi. De veel jongere, stille meid met een man van bijna 40.

Hopelijk werkt het dan toch. :)
Nope. :)
pi_211279679
Ik vraag me af hoe Bernice tot deelname aan dit programma is gekomen en of dat echt vanuit haar kwam, of vanuit haar omgeving. Op haar leeftijd zijn mensen vaak nog puurder en ga je alleen een relatie aan met dé ultieme persoon voor jou. Boer Zoekt Vrouw past daar helemaal niet bij, maar meer bij mensen die gewoon iets willen regelen. Bernice zou wel eens klem kunnen zitten tussen dat pure idee van een relatie en het meer 'afgestompte' idee waarop BzV gebaseerd is.
pi_211279686
quote:
0s.gif Op maandag 13 november 2023 10:18 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Nope. :)
Als ik een vriendin als Jasmijn had, zou ik haar ook voor gek verklaren. Een maagd, zoveel ouder en dit uiterlijk. Hard maar waar. Maar ieder z’n ding. ;)
pi_211279698
quote:
0s.gif Op maandag 13 november 2023 10:21 schreef kikkerrrtje het volgende:
Ik vraag me af hoe Bernice tot deelname aan dit programma is gekomen en of dat echt vanuit haar kwam, of vanuit haar omgeving. Op haar leeftijd zijn mensen vaak nog puurder en ga je alleen een relatie aan met dé ultieme persoon voor jou. Boer Zoekt Vrouw past daar helemaal niet bij, maar meer bij mensen die gewoon iets willen regelen. Bernice zou wel eens klem kunnen zitten tussen dat pure idee van een relatie en het meer 'afgestompte' idee waarop BzV gebaseerd is.
Toen Yvon aankwam woonde Bernice welgeteld één nachtje in haar huis.
Gokje: ze moet zelfstandig gaan wonen en ziet dit alleen helemaal niet zitten.
pi_211279726
quote:
0s.gif Op maandag 13 november 2023 10:22 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Als ik een vriendin als Jasmijn had, zou ik haar ook voor gek verklaren. Een maagd, zoveel ouder en dit uiterlijk. Hard maar waar. Maar ieder z’n ding. ;)
Smaak is persoonlijk. Ik vind Jasmijn ook niet bepaald een lekker ding. Spierwit en een vrij grof gezicht.

maandag 13 november 2023 @ 10:25:38 #18
402566 SgtPorkbeans
Emmenaren olé olé
pi_211279731
quote:
0s.gif Op maandag 13 november 2023 10:23 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Toen Yvon aankwam woonde Bernice welgeteld één nachtje in haar huis.
Gokje: ze moet zelfstandig gaan wonen en ziet dit alleen helemaal niet zitten.
Pa en ma hebben daar toch een aardige hut staan, lijkt me niet dat er geen plek is voor Ice Queen B. :D
Ik mag hopen dat ze op citytrip kan naar een zonnig oord, misschien ontdooit ze dan ook wat meer.
Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
pi_211279744
quote:
0s.gif Op maandag 13 november 2023 09:02 schreef trui het volgende:

[..]
ik vind 't een wat vergezochte gedachte, waar maak je dat dan uit op, dat zij dat denkt?
Ik weet natuurlijk helemaal niet of ze dat daadwerkelijk denkt (geldt ook voor al die overige speculaties hierzo :+ ). Het is gewoon een gedachte die bij mij opkwam, omdat ze tijdens het familiediner ook zo afwezig zat te wezen. Zo'n 20 jaar geleden was ik zelf een onzekere puber die het super belangrijk vond dat mn ouders mijn keuzes 100% goed vonden. En ik had vriendinnen die ook zo waren. Inclusief eentje die uitging met iemand omdat haar ouders die zo leuk vonden (maar zij totaal niet). En die was net zo chagrijnig en ongeïnteresseerd. oO<

Dus niet vergezocht, het doet me gewoon ergens aan denken. Betekent uiteraard niet dat het zo is. Wie weet vond ze Yorick wel het leukste, maar zag ze het gegniffel aan tafel al voor zich als hij ging bidden.
SPOILER
pi_211279786
Ja, de invloed van (wat Bernice denkt over) de verwachtingen en voorkeuren van de ouders kan zeker ook een invloed hebben
pi_211279787
quote:
0s.gif Op maandag 13 november 2023 10:25 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Smaak is persoonlijk. Ik vind Jasmijn ook niet bepaald een lekker ding. Spierwit en een vrij grof gezicht.

[ afbeelding ]
Ik lees net dat Haico 43(!) is. :') Ik dacht 39.

En nee, ze is niet bloedmooi, maar ze is wel aantrekkelijker dan een kale man van 43. Kom op, ze is 26.
Een maagd ook nog. Yay. _O-
Het zal het avontuur in het buitenland wel zijn.
pi_211279804
quote:
1s.gif Op maandag 13 november 2023 10:30 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Ik lees net dat Haico 43(!) is. :') Ik dacht 39.

En nee, ze is niet bloedmooi, maar ze is wel aantrekkelijker dan een kale man van 43. Kom op, ze is 26.
Een maagd ook nog. Yay. _O-
Het zal het avontuur in het buitenland wel zijn.
Haico is maagd, of Jasmijn dat is of niet, daar is niets met ons over gedeeld
pi_211279807
quote:
0s.gif Op maandag 13 november 2023 10:21 schreef kikkerrrtje het volgende:
Op het platteland begint het gezeur over 'wordt het niet eens tijd voor een leuke man?' al vanaf je 18e dus in dat opzicht zal daarbij inderdaad ook een flinke sociale factor komen kijken.

Verder wel eens met je verhaal, op die leeftijd zijn mensen doorgaans kieskeuriger. Ze heeft nog wel een jaar of 5-10 om iemand anders te regelen dus misschien is het inderdaad slimmer om deze 2 gewoon af te kappen. Johan lijkt te droog en Ype Jacob niet aantrekkelijk genoeg.

Tegelijkertijd merk je dat 'ik voel het niet!' naarmate boeren ouder worden inderdaad steeds minder een rol lijkt te spelen. Daar verandert het al snel in 'ik denk dat ik het voel maar eigenlijk heb ik gewoon dringend een partner nodig anders kan ik geen kinderen meer krijgen!'. Of bij de oudjes meer 'ach het is met elke vrouw/man wel wat, deze persoon is prima'. Ook prima natuurlijk.
pi_211279814
quote:
10s.gif Op maandag 13 november 2023 10:25 schreef SgtPorkbeans het volgende:

[..]
Pa en ma hebben daar toch een aardige hut staan, lijkt me niet dat er geen plek is voor Ice Queen B. :D
Als er plek is, betekent toch niet dat je eeuwig onder de vleugels van je ouders moet zitten.
pi_211279861
Wil trouwens toch nog even zeggen: Yvon Jaspers ziet er op haar 50ste nog steeds ontzettend lekker uit. En 0 botox volgens mij.
pi_211279880
quote:
0s.gif Op maandag 13 november 2023 10:38 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Wil trouwens toch nog even zeggen: Yvon Jaspers ziet er op haar 50ste nog steeds ontzettend lekker uit. En 0 botox volgens mij.
Zeker, al worden de ochtenden wel wat moeilijker :) (zoals we konden zien bij Haico)
pi_211279898
Weet iemand waar Haico (regio) woont, zag er mooi uit toen ze ijsje gingen likken
  maandag 13 november 2023 @ 10:41:50 #28
402566 SgtPorkbeans
Emmenaren olé olé
pi_211279903
quote:
0s.gif Op maandag 13 november 2023 10:32 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Als er plek is, betekent toch niet dat je eeuwig onder de vleugels van je ouders moet zitten.
Dat is zeker waar, maar ik sloeg vooral aan op het woord ''moet''. :P
Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
pi_211279909
quote:
10s.gif Op maandag 13 november 2023 10:41 schreef SgtPorkbeans het volgende:

[..]
Dat is zeker waar, maar ik sloeg vooral aan op het woord ''moet''. :P
Overigens dikke like voor dat huis gister. Die voorkant. Echt wow. O+ Helemaal mijn smaak.
pi_211279958
quote:
0s.gif Op maandag 13 november 2023 10:39 schreef kikkerrrtje het volgende:

[..]
Zeker, al worden de ochtenden wel wat moeilijker :) (zoals we konden zien bij Haico)
Zeker, maar na 26 jaar er nog ongeveer hetzelfde uitzien vind ik toch knap. Deze is uit 1997.

pi_211279988
Ow, heeft Haico echt voor die Jasmijn gekozen...? Ik moet het nog kijken. Dat had ik niet verwacht. Maar eigenlijk was het allebei niks voor hem.
pi_211279998
quote:
0s.gif Op maandag 13 november 2023 10:47 schreef bloodymary1 het volgende:
Ow, heeft Haico echt voor die Jasmijn gekozen...? Ik moet het nog kijken. Dat had ik niet verwacht. Maar eigenlijk was het allebei niks voor hem.
De moeite waard hoor. Na een werkelijk ijskoud gesprek zonder enige emotie koos Haico toch maar voor Jasmijn.
pi_211280010
quote:
0s.gif Op maandag 13 november 2023 10:49 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
De moeite waard hoor. Na een werkelijk ijskoud gesprek zonder enige emotie koos Haico toch maar voor Jasmijn.
Dat gesprek dat precies de doorslag gaf. _O_
pi_211280039
quote:
0s.gif Op maandag 13 november 2023 10:49 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Het gesprek was eigenlijk een misverstand, Jasmijn vatte een hypothetische schets van Haico op als een 'ik wil je' en Haico vond dat wel prima (omdat dat toch zijn keuze zou worden)
pi_211280076
quote:
0s.gif Op maandag 13 november 2023 10:52 schreef kikkerrrtje het volgende:

[..]
Het gesprek was eigenlijk een misverstand, Jasmijn vatte een hypothetische schets van Haico op als een 'ik wil je' en Haico vond dat wel prima (omdat dat toch zijn keuze zou worden)
Dat klopt, die analyse deel ik wel met je.
  maandag 13 november 2023 @ 12:33:30 #36
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_211280892
quote:
0s.gif Op maandag 13 november 2023 10:41 schreef Jeroboam het volgende:

Weet iemand waar Haico (regio) woont, zag er mooi uit toen ze ijsje gingen likken
Tinglev, regio Zuid-Denemarken, die valt onder de gemeente Aabenraa

Ook kampeerplekken bij de boerderij.
pi_211280930
quote:
0s.gif Op maandag 13 november 2023 12:33 schreef Tuinfluitert het volgende:

[..]
Tinglev, regio Zuid-Denemarken, die valt onder de gemeente Aabenraa

Dat valt qua reisafstand ook nog heel erg mee. Jasmijn zou in principe eerst een weekendrelatie kunnen starten.
pi_211281407
quote:

[..]
Wendy was ook de stille van de 2 en dan is het logisch dat een man de ander meer aandacht geeft. Ik vind persoonlijk dat Haico de verkeerde heeft gekozen. Uit Wendy kwam erg weinig en ze stond veelal alleen maar te kijken hoe de anderen aan het werk waren. Zelfs toen Haico door liet schemeren iets voor haar te gaan voelen en voor haar wilde gaan wilde ze het wel een kans geven. Dat vond ik nogal dubieus. Hoezo een kans geven? Je ziet het zitten of je ziet het niet zitten. Jammer voor Ellen die veel meer moeite deed voor Haico en ook prima op de boerderij zou passen. Niet lullen maar poetsen typetje, heel anders dan die slome bleekscheet van een Wendy.
  maandag 13 november 2023 @ 13:37:19 #39
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_211281483
quote:
0s.gif Op maandag 13 november 2023 13:28 schreef Chea49 het volgende:

[..]
Wendy was ook de stille van de 2 en dan is het logisch dat een man de ander meer aandacht geeft. Ik vind persoonlijk dat Haico de verkeerde heeft gekozen. Uit Wendy kwam erg weinig en ze stond veelal alleen maar te kijken hoe de anderen aan het werk waren. Zelfs toen Haico door liet schemeren iets voor haar te gaan voelen en voor haar wilde gaan wilde ze het wel een kans geven. Dat vond ik nogal dubieus. Hoezo een kans geven? Je ziet het zitten of je ziet het niet zitten. Jammer voor Ellen die veel meer moeite deed voor Haico en ook prima op de boerderij zou passen. Niet lullen maar poetsen typetje, heel anders dan die slome bleekscheet van een Wendy.
Bedoel je Jasmijn?
in de haak.
  maandag 13 november 2023 @ 13:37:57 #40
384473 Tuinfluitert
pi_211281489
Haico's vader en moeder die nu nog meehelpen willen het wat rustiger aandoen, zijn in de zeventig, de afgelopen tijd heeft zijn moeder een paar keer in het ziekenhuis gelegen, en verhuizen naar een huis in het dorp. In zelf eten maken is Haico niet de beste, maar hij weet wel prima hoe hij vlees moet braden en hoe hij aardappels gaar krijgt.
pi_211281618
quote:
0s.gif Op maandag 13 november 2023 12:39 schreef Jeroboam het volgende:

[..]
Dat valt qua reisafstand ook nog heel erg mee. Jasmijn zou in principe eerst een weekendrelatie kunnen starten.
Zou kunnen ja. Maar dat zie ik Jasmijn niet gaan doen.
pi_211281648
Arme Haico, nou heeft hij vast nog steeds geen sex gehad. Die frigide maagd zal ook weinig initiatief nemen bij hem.
  maandag 13 november 2023 @ 14:08:43 #43
384473 Tuinfluitert
pi_211281823
quote:
1s.gif Op maandag 13 november 2023 13:51 schreef S_E het volgende:

[..]
Haico zal naar Jasmijn rijden, niks is hem te ver of gek voor Haico.

-Volgens goede vriendin Kirsten en haar man, die Haico al meer dan 26 jaar kennen, en elk jaar bij hem kamperen rijdt Haico ook zo naar Nederland, niks is hem te ver of gek.
pi_211282180
quote:
1s.gif Op maandag 13 november 2023 13:51 schreef S_E het volgende:

[..]
Die meid van een paar jaar terug kwam toch ook regelmatig bij haar Herman langs, als je het wil dan kan het en zeker op zo'n afstand.
pi_211282723
quote:
0s.gif Op maandag 13 november 2023 13:53 schreef bloodymary1 het volgende:
Arme Haico, nou heeft hij vast nog steeds geen sex gehad. Die frigide maagd zal ook weinig initiatief nemen bij hem.
:')

Haico is handelingsbekwaam en heeft zelf een fors aandeel in dat zijn leven zo seksloos is verlopen. Jasmijn hoeft hem niet in seks te voorzien en het is haar goed recht geen initiatief te nemen als ze daar geen trek in heeft 8)7

Rot op met achterhaalde vrouwenhaattermen zoals 'frigide'. Duidelijk gevalletje van hempathie om Haico zielig te vinden ipv Jasmijn (die net zo goed opgescheept zit met een maagd?) en die laatste ook nog eens allerlei ongefundeerde verwijten te maken met achterhaalde termen.
pi_211282745
quote:
13s.gif Op maandag 13 november 2023 15:47 schreef Stepperoller het volgende:

Haico is handelingsbekwaam en heeft zelf een fors aandeel in dat zijn leven zo seksloos is verlopen.
Eens. :Y
pi_211283207
Ik denk dat Jasmijn echt wel andere (oudere) mannen heeft gehad hoor. Die is echt niet zo onschuldig als ze lijkt.
Mja
  maandag 13 november 2023 @ 16:53:16 #48
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_211283272
quote:
0s.gif Op maandag 13 november 2023 16:46 schreef TAmaru het volgende:
Ik denk dat Jasmijn echt wel andere (oudere) mannen heeft gehad hoor. Die is echt niet zo onschuldig als ze lijkt.
Oh? Lijkt Jasmijn onschuldig?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_211283324
quote:
0s.gif Op maandag 13 november 2023 16:53 schreef Leandra het volgende:

[..]
Oh? Lijkt Jasmijn onschuldig?
Een beetje wel. Ze doet wel haar best in elk geval om niet zo op te vallen, rustig te zijn en een beetje een muurbloempje te lijken.
Mja
pi_211283390
quote:
0s.gif Op maandag 13 november 2023 14:48 schreef Jeroboam het volgende:

[..]
Die meid van een paar jaar terug kwam toch ook regelmatig bij haar Herman langs, als je het wil dan kan het en zeker op zo'n afstand.
Uiteraard. Maar je moet het wel willen. En dat zie ik bij Jasmijn niet gebeuren
  maandag 13 november 2023 @ 17:11:46 #51
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_211283406
quote:
0s.gif Op maandag 13 november 2023 16:46 schreef TAmaru het volgende:
Best een rare opmerking. Alsof je schuldig bent als je ervaring hebt met seks / relaties.
in de haak.
pi_211283416
quote:
0s.gif Op maandag 13 november 2023 08:15 schreef trui het volgende:

[..]
alsof alleen potten kort haar kunnen hebben, wat een achterlijke gedachte.
Jij leest dingen die ik niet schrijf.
  maandag 13 november 2023 @ 17:14:22 #53
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_211283417
quote:
0s.gif Op maandag 13 november 2023 17:13 schreef Inbox het volgende:

[..]
Jij leest dingen die ik niet schrijf.
je noemt het een pottenkapsel.
in de haak.
pi_211283439
Ik had ook wel een beetje een pottenvibe bij Ellen, en niet alleen vanwege het haar.
Mja
  maandag 13 november 2023 @ 17:18:39 #55
372302 Revanches
Soeverein en onafhankelijk
pi_211283441
Wordt wel vermoeiend om te lezen dat iedereen per se een gat in de lucht moet springen, en extravert dient te zijn want anders is iemand frigide/saai/een autist blabla. Er zijn meer persoonlijkheidstypen in de wereld dan die van jou.

De reactie van Ellen vind ik dan weer totaal wanhopig na 4 dagen op een boerderij.

[ Bericht 9% gewijzigd door Revanches op 13-11-2023 17:32:36 ]
And I am a weapon of massive consumption
And it's not my fault it's how I'm programmed to function
pi_211283474
quote:

[..]

[ afbeelding ]
Als je haar als lelijk omschrijft, ben ik wel benieuwd in wat voor fantasiewereld jij leeft als er alleen maar vrouwen om je heen hebt die kennelijk een leuker koppie hebben?

Ze is niet de knapste, maar echt wel ruim voldoende op die foto. En tevens aantrekkelijker qua koppie dan Ellen, maar dat is mijn mening.

[ Bericht 8% gewijzigd door Inbox op 13-11-2023 17:55:25 ]
pi_211283686
quote:
0s.gif Op maandag 13 november 2023 17:14 schreef trui het volgende:

[..]
je noemt het een pottenkapsel.
Correct. Maar nergens zeg ik dat alleen potten kort haar kunnen hebben.
pi_211283748
quote:
0s.gif Op maandag 13 november 2023 14:08 schreef Tuinfluitert het volgende:

[..]
Haico zal naar Jasmijn rijden, niks is hem te ver of gek voor Haico.

-Volgens goede vriendin Kirsten en haar man, die Haico al meer dan 26 jaar kennen, en elk jaar bij hem kamperen rijdt Haico ook zo naar Nederland, niks is hem te ver of gek.

Nou is 500 kilometer ook niet zo heel ver natuurlijk. Zuid-Denemarken is geen wereldreis. Met de auto van Denemarken naar de Achterhoek gaat sneller dan met het vliegtuig.
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
pi_211283755
quote:
0s.gif Op maandag 13 november 2023 17:23 schreef Inbox het volgende:

[..]
Als je haar als lelijk omschrijft, ben ik wel benieuwd in wat voor fantasiewereld jij leeft als er alleen maar vrouwen om je heen hebt die kennelijk een leuker koppie hebben?

Ze is niet de knapste, maar echt wel ruim voldoende op die foto. En tevens aantrekkelijker qua koppie dan Ellen, maar dat is mijn mening.
Ellen staat al 1-0 achter door haar kapsel. Ze straalt weinig vrouwelijks uit, en al helemaal niet met dat haar.
Toch denk ik dat Haico spijt gaat krijgen van zijn keuze. Jasmijn lijkt me een meid met issues.
Net als Bernice overigens. Die Fries met zijn krullenbol komt van een zorgboerderij, die is wel gewend aan types met een rugzakje. ;)
pi_211283773
quote:
0s.gif Op maandag 13 november 2023 18:03 schreef Seeburg54 het volgende:

[..]
Ellen staat al 1-0 achter door haar kapsel. Ze straalt weinig vrouwelijks uit, en al helemaal niet met dat haar.
Toch denk ik dat Haico spijt gaat krijgen van zijn keuze. Jasmijn lijkt me een meid met issues.
Net als Bernice overigens. Die Fries met zijn krullenbol komt van een zorgboerderij, die is wel gewend aan types met een rugzakje. ;)
Ype JacobGod is te leuk en moet bij de zorgboerderij blijven. :{w
Geweldige jongen.
pi_211283811
quote:
1s.gif Op maandag 13 november 2023 18:03 schreef Knutknuttsson het volgende:

[..]
Nou is 500 kilometer ook niet zo heel ver natuurlijk. Zuid-Denemarken is geen wereldreis. Met de auto van Denemarken naar de Achterhoek gaat sneller dan met het vliegtuig.
Ik vond Yvon ook wel heel snel bij Piet opeens, terwijl Anke die cake nog aan het maken was. Volgens mij was ze er binnen een halfuur ofzo.
Mja
pi_211283918
quote:
0s.gif Op maandag 13 november 2023 18:06 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Geweldige jongen.
Als die 2 knapen verstandig zijn pakken ze beide hun koffer en laten ze die jankerd van een Bernice lekker achter in Zweden bij haar mama.
Zo'n griet moet je toch niet willen, ze kunnen wel beter krijgen.
  maandag 13 november 2023 @ 18:25:28 #63
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_211283956
quote:
0s.gif Op maandag 13 november 2023 17:53 schreef Inbox het volgende:

[..]
Correct. Maar nergens zeg ik dat alleen potten kort haar kunnen hebben.
Maar door het zo te benoemen suggereer je wel dat kort haar iets van potten is, en niet vrouwelijk, blablabla.
in de haak.
pi_211284255
quote:
0s.gif Op maandag 13 november 2023 18:06 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Geweldige jongen.
Wat is dat 'god'-achtervoegsel voor infantiels? Ik zie het alleen op dit forum voorbijkomen, dat nochtans (zo dacht ik, althans) enkel door volwassenen wordt bezocht.

Meer ter zake: geloof aan de maagdelijkheid van Haico is ongegrond. Ik heb daar nog geen doorslaggevend bewijs voor gezien. Laten we het karakter van deze boer er derhalve niet mee in diskrediet brengen.

[ Bericht 12% gewijzigd door Hugo_Treger op 13-11-2023 19:05:17 ]
pi_211284274
quote:
0s.gif Op maandag 13 november 2023 18:55 schreef Hugo_Treger het volgende:

[..]
Wat is dat 'god'-achtervoegsel voor infantiels? Ik zie het alleen op dit forum voorbijkomen, dat nochtans (zo dacht ik, althans) enkel door volwassenen wordt bezocht.
Lees je eigen posts even na voor je iemand als infantiel bestempeld.
  maandag 13 november 2023 @ 19:18:53 #66
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_211284451
quote:

[..]

Meer ter zake: geloof aan de maagdelijkheid van Haico is ongegrond. Ik heb daar nog geen doorslaggevend bewijs voor gezien. Laten we het karakter van deze boer er derhalve niet mee in diskrediet brengen.
Je gelooft niet dat Haico nog maagd is?
Je denkt dat hij gelogen heeft dat hij zelfs nog nooit een meisje/vrouw gezoend heeft?
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_211284518
Leuk topic! _O_
pi_211284526
quote:
0s.gif Op maandag 13 november 2023 19:25 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Leuk topic! _O_
Echt wel. :7

Hoeveel afleveringen hebben we nog. Stuk of 4?
pi_211285041
quote:
0s.gif Op maandag 13 november 2023 18:25 schreef trui het volgende:

[..]
Maar door het zo te benoemen suggereer je wel dat kort haar iets van potten is, en niet vrouwelijk, blablabla.
Echt vrouwelijk kan ik het inderdaad niet noemen. En kort haar bij dames is wel iets wat opmerkelijk veel potten hebben, net als dat nichten vaak ook eigenaardige trekjes hebben waardoor je ze binnen een halve tel als nicht kan identificeren.
pi_211285092
quote:

Het is kennelijk nogal een issue. Als ie naar de hoeren had geweest, had ie dan wel goed genoeg geweest ?
pi_211285198
quote:
0s.gif Op maandag 13 november 2023 18:11 schreef TAmaru het volgende:

[..]
Ik vond Yvon ook wel heel snel bij Piet opeens, terwijl Anke die cake nog aan het maken was. Volgens mij was ze er binnen een halfuur ofzo.
Die logeerweken vinden niet tegelijk plaats, Yvon zit bij de logeerweek gewoon in een hotel in de buurt van de boerderij. Ze moet er immers zijn bij de start van de week, het eerste keuze moment en het tweede keuzemoment. Dus ja die kan er vrij snel zijn :D
pi_211285203
quote:
0s.gif Op maandag 13 november 2023 19:18 schreef Leandra het volgende:

[..]
Je gelooft niet dat Haico nog maagd is?
Je denkt dat hij gelogen heeft dat hij zelfs nog nooit een meisje/vrouw gezoend heeft?
We weten het niet. Dat hij niet gezoend heeft, daaraan twijfel ik niet: ik heb het hem horen zeggen.
pi_211285664
quote:
0s.gif Op maandag 13 november 2023 17:11 schreef trui het volgende:

[..]
Best een rare opmerking. Alsof je schuldig bent als je ervaring hebt met seks / relaties.
Soms denk ik wel eens dat hier een paar jaloerse incels zitten die het niet kunnen hebben dat een man van 43 misschien straks wel voor het eerst in z'n leven seks gaat hebben.
  maandag 13 november 2023 @ 20:25:07 #74
384473 Tuinfluitert
pi_211285700
quote:
1s.gif Op maandag 13 november 2023 18:03 schreef Knutknuttsson het volgende:

[..]
Ja. En Haico vertelde dat hij regelmatig in Nederland is, familie daar wonen en naar hun verjaardagen gaat.
pi_211285865
Richard en Robin. Als die vent beter had nagedacht dan kon hij weten dat hij meer kans van slagen heeft met Marijke.
Yo tengo, tú tienes, Él/Ella tiene
  maandag 13 november 2023 @ 20:57:21 #76
414767 Pierre_Ranja
Je suis une artiste!
pi_211286068
quote:
7s.gif Op maandag 13 november 2023 20:40 schreef HSG het volgende:
Richard en Robin. Als die vent beter had nagedacht dan kon hij weten dat hij meer kans van slagen heeft met Marijke.
Dat dacht ik eerst ook, maar Robin leek toch wel serieus enthousiast gister. Maar ook ik vond Marijke betere metsj
Don't call me Shirley
pi_211286107
quote:
0s.gif Op maandag 13 november 2023 19:59 schreef Timwonnacott het volgende:

[..]
Die logeerweken vinden niet tegelijk plaats, Yvon zit bij de logeerweek gewoon in een hotel in de buurt van de boerderij. Ze moet er immers zijn bij de start van de week, het eerste keuze moment en het tweede keuzemoment. Dus ja die kan er vrij snel zijn :D
Ik had me dat niet gerealiseerd. Was het trouwens een logeerweek? Ik had het idee dat het maar een paar dagen waren. 3 ofzo. Een lang weekend.

Nemen ze dat dan 5 weken achter elkaar op, waarbij Yvon telkens in een hotel in de buurt zit? Lijkt me voor haar ook zwaar.
Mja
  maandag 13 november 2023 @ 21:04:34 #78
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_211286169
quote:
0s.gif Op maandag 13 november 2023 20:59 schreef TAmaru het volgende:

[..]
Ik had me dat niet gerealiseerd. Was het trouwens een logeerweek? Ik had het idee dat het maar een paar dagen waren. 3 ofzo. Een lang weekend.

Nemen ze dat dan 5 weken achter elkaar op, waarbij Yvon telkens in een hotel in de buurt zit? Lijkt me voor haar ook zwaar.
Het keuzemoment is op dag 5, dus gewoon van maandag tot vrijdag en dan het weekend weer thuis.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_211286210
quote:
0s.gif Op maandag 13 november 2023 20:57 schreef Pierre_Ranja het volgende:

[..]
Dat dacht ik eerst ook, maar Robin leek toch wel serieus enthousiast gister. Maar ook ik vond Marijke betere metsj
Ze keek net als Jasmijn vrij ongemakkelijk
  maandag 13 november 2023 @ 21:24:34 #80
414767 Pierre_Ranja
Je suis une artiste!
pi_211286387
quote:
0s.gif Op maandag 13 november 2023 21:08 schreef Jeroboam het volgende:

[..]
Ze keek net als Jasmijn vrij ongemakkelijk
Oh dan heb ik dat verkeerd geinterpreteerd. Ze was wel heel twijfelachtig de dagen voorafgand dus ik weet ook echt niet of dit wat wordt
Don't call me Shirley
pi_211286489
quote:
0s.gif Op maandag 13 november 2023 21:24 schreef Pierre_Ranja het volgende:

[..]
Oh dan heb ik dat verkeerd geinterpreteerd. Ze was wel heel twijfelachtig de dagen voorafgand dus ik weet ook echt niet of dit wat wordt
Ik ben Robin uiteraard ook niet dus ik kan het ook fout interpreteren. :'(
pi_211287156
quote:
0s.gif Op maandag 13 november 2023 20:57 schreef Pierre_Ranja het volgende:

[..]
Ik weet het niet. Ze leek niet echt supergelukkig te zijn. Daarnaast leek het alsof ze al een tijdje twijfelde.

quote:

[..]

[ afbeelding ]
Ze doet geen dikke lage make-up op haar gezicht. Let maar op hoe 99% van de vrouwen zonder make-up er uit zien.

quote:
0s.gif Op maandag 13 november 2023 18:03 schreef Seeburg54 het volgende:

[..]
Bernice heeft geen rugzakje alleen ze is niks gewend, is heel erg jong, heeft 0 ervaring en woont bijna haar hele leven in nergensland.

[ Bericht 11% gewijzigd door HSG op 13-11-2023 22:28:11 ]
Yo tengo, tú tienes, Él/Ella tiene
pi_211287475
Ik denk serieus dat Haico een gezin stichten nog niet heeft uitgesloten en mede daarom voor Jasmijn kiest. Hij gaf al eens ergens aan dat dat een gezin hebben hem altijd geweldig leek. Eventueel ook met kinderen van de nieuwe partner, maar het kan met Jasmijn natuurlijk ook helemaal zelf gebeuren.
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
  Vis een optie? maandag 13 november 2023 @ 23:54:02 #84
70532 loveli
N
pi_211288307
Haico vindt Jasmijn gewoon aantrekkelijker.
crap in = crap out
pi_211288451
quote:
0s.gif Op maandag 13 november 2023 23:54 schreef loveli het volgende:
Haico vindt Jasmijn gewoon aantrekkelijker.
Ja, Haico verwoordde het wat anders, maar zei ongeveer hetzelfde.
Ik denk dat de meeste mensen haar wel aantrekkelijker zullen vinden
pi_211290870
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 november 2023 00:19 schreef kikkerrrtje het volgende:

[..]
Ja, Haico verwoordde het wat anders, maar zei ongeveer hetzelfde.
Ik denk dat de meeste mensen haar wel aantrekkelijker zullen vinden
:N Maar het gaat erom dat Haico gevoelens heeft voor haar en met de ander heeft hij dat wat minder. Daar draait het programma natuurlijk ook om, wat wij er ook van vinden.
pi_211290978
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 november 2023 10:46 schreef Chea49 het volgende:

[..]
:N Maar het gaat erom dat Haico gevoelens heeft voor haar en met de ander heeft hij dat wat minder. Daar draait het programma natuurlijk ook om, wat wij er ook van vinden.
Hij noemde het vlinders, maar ik denk dus dat dat samenhangt met 'aantrekkingskracht', dus dat hij Jasmijn simpelweg aantrekkelijker vindt (praten over vlinders is vager en gewoon meer geaccepteerd)
  dinsdag 14 november 2023 @ 10:58:32 #88
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_211291065
ik denk dat 't een mix is van fysiek aantrekkelijker en ook misschien iets spannender omdat ze nog iets terughoudender was. (of juist een wat gezonder gevoel, dat iemand niet na 5 dagen al onvoorwaardelijk aan je voeten ligt).
in de haak.
pi_211292792
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 november 2023 10:58 schreef trui het volgende:
ik denk dat 't een mix is van fysiek aantrekkelijker en ook misschien iets spannender omdat ze nog iets terughoudender was. (of juist een wat gezonder gevoel, dat iemand niet na 5 dagen al onvoorwaardelijk aan je voeten ligt).
Spannende meid inderdaad. :D
  dinsdag 14 november 2023 @ 16:05:20 #90
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_211294474
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 november 2023 13:09 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Spannende meid inderdaad. :D
haha nou ja, ze heeft wel een mysterieus zweempje over zich. :D
in de haak.
pi_211295346
Jasmijn en Haico op citrytrip! *O* :B oO/ :wtf:
pi_211296798
Dat Richard tegen Robin zei dat hij blij was dat hij haar had gekozen ( of zoiets dergelijks) keek ze hem niet aan ( Ze keek echt letterlijk de andere kant op) en zei 'Ja, ik ook' .. Dat vond ik wel een treffende scene.. Maar, wie weet ;)
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 14 november 2023 @ 20:24:42 #93
862 Arcee
Look closer
pi_211297265
quote:
0s.gif Op zondag 24 september 2023 23:12 schreef Arcee het volgende:
Voorspellingen voor de uiteindelijke keuzes:

Richard -> Marijke
Piet -> Anke
Claudia -> Marcel
Bernice -> Yorick
Haico -> Ellen

Deze post ga ik het hele seizoen terugzoeken. :Y)
Ik was er tot het laatst zondag van overtuigd dat ik die twee goed had. :{
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  Vis een optie? dinsdag 14 november 2023 @ 20:48:55 #94
70532 loveli
N
pi_211297524
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 november 2023 20:24 schreef Arcee het volgende:

[..]
Ik was er tot het laatst zondag van overtuigd dat ik die twee goed had. :{
Jij had ze goed, de boeren niet.
crap in = crap out
pi_211297802
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 november 2023 20:48 schreef loveli het volgende:

[..]
Jij had ze goed, de boeren niet.
:D
Somebody that I used to know
pi_211302257
Nou, lekker spannend met Jasmijn. Ieder een eigen kamer...

En ze gaan blijkbaar dit jaar allemaal in eigen land op citytrip. Ook niet zo spannend. Altijd leuk juist als ze niks snappen van een ander land en de taal niet spreken en zo.

https://boerzoektvrouw.kr(...)nitieve-keuze#unread
  woensdag 15 november 2023 @ 11:35:54 #97
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_211302298
quote:
0s.gif Op woensdag 15 november 2023 11:31 schreef bloodymary1 het volgende:

En ze gaan blijkbaar dit jaar allemaal in eigen land op citytrip. Ook niet zo spannend. Altijd leuk juist als ze niks snappen van een ander land en de taal niet spreken en zo.

Echt hè... wat een verrassing :{

Is er ooit een relatie onstaan uit een "eigen kamer" stel op citytrip?
Wullie bin KOEL © Soneal
  Vis een optie? woensdag 15 november 2023 @ 12:21:51 #98
70532 loveli
N
pi_211302767
Sta je daar met een camera in je nek en half Nederland kijkt of je samen in een kamer slaapt.

Mijn keuze was het niet, maar alles op z'n tijd. Jasmijn is niet het type waar het beter wordt onder druk. Hun keuze voor elkaar, hun tempo.
crap in = crap out
pi_211303539
quote:
0s.gif Op woensdag 15 november 2023 11:31 schreef bloodymary1 het volgende:

quote:
Een paar dagen weg van de boerderij om elkaar nog beter te leren kennen. Met dat doel zijn Haico en Jasmijn naar Århus gereisd. Jasmijn worstelt nog met lichte twijfels en kiest daarom voor een eigen kamer. Desalniettemin zijn ze voornemens er een gezellige trip van te maken.
PARDON? Jasmijn worstelt met lichte twijfels? Nadat Haico basically voor haar is gegaan na dat gesprek waarin hij bevestiging vroeg en zei dat hij er dan wel echt voor wilde gaan, waar zij volgens mij volmondig JA op zei?!

Is she gonna do him dirty? Nu komen dan opeens de twijfels? Ga me niet zeggen dat Haico straks na de citytrip al alleen staat (en nog steeds maagd is). :wtf:
Mja
pi_211303569
Dat laatste zou mij niets verbazen. Maar denk wel dat hij daarna nog genoeg geïnteresseerde vrouwen krijgt aangereikt.
  woensdag 15 november 2023 @ 13:58:41 #101
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_211303840
quote:
0s.gif Op woensdag 15 november 2023 13:28 schreef TAmaru het volgende:

[..]
[..]
PARDON? Jasmijn worstelt met lichte twijfels? Nadat Haico basically voor haar is gegaan na dat gesprek waarin hij bevestiging vroeg en zei dat hij er dan wel echt voor wilde gaan, waar zij volgens mij volmondig JA op zei?!

Is she gonna do him dirty? Nu komen dan opeens de twijfels? Ga me niet zeggen dat Haico straks na de citytrip al alleen staat (en nog steeds maagd is). :wtf:
Ze twijfelde überhaupt al. En tijdens dat gesprek heeft ze gezegd dat ze het wel een kans wilde geven, dat is wat anders dan volmondig ja.
KuikenGuppy
pi_211303853
quote:
1s.gif Op woensdag 15 november 2023 11:35 schreef Leandra het volgende:

Is er ooit een relatie onstaan uit een "eigen kamer" stel op citytrip?
pi_211303867
Is die citytrip eigenlijk direct na de logeerweek? Dus de boer kiest je uit en de volgende ochtend moet je in hetzelfde bed wakker worden? :D
Dan snap ik wel dat sommigen daar geen trek in hebben.
pi_211303893
Bij Married at first sight trouwen mensen op de maandag, op dinsdag staan ze dan op Schiphol, en in de avond delen ze meteen een kamer. Maar dat is dan ook een programma voor erg spontane mensen. :+
pi_211304710
quote:
0s.gif Op woensdag 15 november 2023 14:03 schreef Pisces29 het volgende:
Bij Married at first sight trouwen mensen op de maandag, op dinsdag staan ze dan op Schiphol, en in de avond delen ze meteen een kamer. Maar dat is dan ook een programma voor erg spontane mensen. :+
'Spontaan' is een manier om het te benoemen
pi_211304751
quote:
1s.gif Op woensdag 15 november 2023 13:58 schreef Burdie het volgende:

[..]
Ze twijfelde überhaupt al. En tijdens dat gesprek heeft ze gezegd dat ze het wel een kans wilde geven, dat is wat anders dan volmondig ja.
Nou ja, als hij dan zegt dat hij er vol voor wil gaan, en zij antwoordt dat ze het een kans wil geven, dan vind ik dat wel even heel wat anders dan "nog twijfels hebben". Dan vind ik dat gewoon misleiding.
Mja
pi_211311313
quote:
0s.gif Op woensdag 15 november 2023 15:50 schreef TAmaru het volgende:

[..]
Nou ja, als hij dan zegt dat hij er vol voor wil gaan, en zij antwoordt dat ze het een kans wil geven, dan vind ik dat wel even heel wat anders dan "nog twijfels hebben". Dan vind ik dat gewoon misleiding.
Zo denk ik er ook over. Hij loopt bij voorbaat al het risico op een nee. Ik weet dat je het nooit echt zéker kunt weten maar zij twijfelde wel heel erg en dat laconieke ´nou ik wil het wel een kans geven´ overtuigde mij nou ook niet echt van haar bedoelingen. Maar goed, we zullen het wel zien.
pi_211312966
Goed gedaan door Haico, kiest gewoon voor de vrouw die het meeste op hem lijkt (uiterlijk).
Hopelijk blijkt ze niet aseksueel.

Ging niet zo goed met Bernice ;(
  donderdag 16 november 2023 @ 15:19:31 #109
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_211313925
Haico kiest voor de knappe meid en niet voor een vrouw met hetzelfde kapsel als mijn 12-jarige neefje. Tja.
Hopelijk worden de gevoelens wel wederzijds.
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
pi_211314010
Volgens mij is Jasmijn gewoon verschrikkelijk onzeker als het op mannen aankomt. Alleen al de manier waarop ze Haico en Ellen in de gaten zat te houden en hoe ze eigenlijk meteen dacht dat Haico haar meenam omdat hij haar wou vertellen dat ie voor Ellen had gekozen...

Da's niet meteen over nu ze gekozen is. Snap wel dat ze dan nog wat ruimte voor zichzelf nodig heeft. Anders ligt ze ook onzeker in bed, gaat ze onzeker douchen, onzeker omkleden enz. Dat heeft bij dat soort mensen wat tijd nodig.

SPOILER
In het voorstukje van vorige week zag je dat ze aan het klimmen waren en dat ze onder indruk was. Dus afwachten maar! ;)
pi_211314633
quote:
1s.gif Op donderdag 16 november 2023 15:33 schreef MorganLeFay het volgende:
Volgens mij is Jasmijn gewoon verschrikkelijk onzeker als het op mannen aankomt. Alleen al de manier waarop ze Haico en Ellen in de gaten zat te houden en hoe ze eigenlijk meteen dacht dat Haico haar meenam omdat hij haar wou vertellen dat ie voor Ellen had gekozen...

Da's niet meteen over nu ze gekozen is. Snap wel dat ze dan nog wat ruimte voor zichzelf nodig heeft. Anders ligt ze ook onzeker in bed, gaat ze onzeker douchen, onzeker omkleden enz. Dat heeft bij dat soort mensen wat tijd nodig.

SPOILER
In het voorstukje van vorige week zag je dat ze aan het klimmen waren en dat ze onder indruk was. Dus afwachten maar! ;)
Optimist :D

Jasmijn en Haico wordt niets.
Onderbouwd door 20 jaar bzv ervaring
pi_211314757
Jasmijn en Haico zie ik ook niet. Gaat niet gebeuren. Wellicht later, na het programma, dat Haico een leuke vriendin vindt (dat zie je wel vaker met de deelnemers).

Ik hoop dat Richard en Robin wel een match zijn. Gewoon, vind ik leuk.
pi_211315293
Ik zie op dit moment alleen Piet en Anke een langdurige relatie krijgen. Robin gaat niet aarden in Slowakije en Jasmijn is nog te jong voor Haico. Sowieso heb ik bij Robin het gevoel dat ze vooral wilde winnen, maar misschien veranderd dat nog.

Bij Bernice dat ik te zien dat Ypke bij haar in het karretje zat. Ik ben heel benieuwd naar de laatste twee keuzemomenten.
pi_211315487
quote:
0s.gif Op donderdag 16 november 2023 18:21 schreef Greenleave het volgende:
Ik zie op dit moment alleen Piet en Anke een langdurige relatie krijgen. Robin gaat niet aarden in Slowakije en Jasmijn is nog te jong voor Haico. Sowieso heb ik bij Robin het gevoel dat ze vooral wilde winnen, maar misschien veranderd dat nog.

Bij Bernice dat ik te zien dat Ypke bij haar in het karretje zat. Ik ben heel benieuwd naar de laatste twee keuzemomenten.
Wellicht dat Claudia ook nog wel een personeelslid heeft gevonden.
pi_211315516
Voorstuk van Piet en Anke in Boulevard.
Ik krijg echt een beetje jeuk als ik die kussen net zo hard door de tv hoor komen als dat het in realiteit is geweest. Yuk. :')
pi_211315657
quote:
1s.gif Op donderdag 16 november 2023 18:36 schreef S_E het volgende:

[..]
😂😂😂
  Vis een optie? donderdag 16 november 2023 @ 19:22:46 #117
70532 loveli
N
pi_211315966
quote:
0s.gif Op donderdag 16 november 2023 18:21 schreef Greenleave het volgende:

Tijd voor een serie BZV, Second Chance.
crap in = crap out
  donderdag 16 november 2023 @ 21:48:37 #118
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_211318314
quote:
1s.gif Op donderdag 16 november 2023 18:36 schreef S_E het volgende:

[..]
Als ze een personeelslid zoekt hoeft ze niet zo te twijfelen, maar één van de twee is geschikt om op de boerderij te werken.
Wullie bin KOEL © Soneal
  donderdag 16 november 2023 @ 21:49:43 #119
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_211318330
quote:
0s.gif Op donderdag 16 november 2023 19:22 schreef loveli het volgende:

[..]
Tijd voor een serie BZV, Second Chance.
Of met beide overgebleven kandidaten op citytrip en dan pas een keuze maken, dat lijkt me ook wel wat.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_211342800
Richard en Robin:
https://www.rtl.nl/entert(...)utm_id=shareVideoURL

En Hairco en Jasmijn:
https://boerzoektvrouw.kr(...)t-allemaal-snel-gaan

[ Bericht 24% gewijzigd door kikkerrrtje op 19-11-2023 01:54:03 ]
pi_211345754
quote:
Even lekker weg in eigen land :')
pi_211345849
quote:
Ik blijf die Jasmijn een stijf trutje vinden dat helemaal niet bij zo´n lieve gast als Haico past.
pi_211345888
quote:
0s.gif Op zondag 19 november 2023 10:24 schreef Chea49 het volgende:

[..]
Ik blijf die Jasmijn een stijf trutje vinden dat helemaal niet bij zo´n lieve gast als Haico past.
MOD EDIT
Doe eens niet op man

[ Bericht 14% gewijzigd door Dotteke op 19-11-2023 13:07:46 ]
pi_211348080
quote:
0s.gif Op zondag 19 november 2023 10:28 schreef Jeroboam het volgende:

[..]
MOD EDIT
Doe eens niet op man
Ik zou niet weten waarom ik daar niet iets van mag vinden. Iedereen levert hier commentaar en daar is dit forum ook voor, dus ssssstttttttttt. :{w
pi_211348334
quote:
0s.gif Op zondag 19 november 2023 10:24 schreef Chea49 het volgende:

[..]
Haico is toch behoorlijk berekenend en mag zichzelf ook wel hoor, Jasmijn is een stuk bescheidener
  zondag 19 november 2023 @ 15:20:28 #126
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_211348511
Hebben Richard en Robin elkaar überhaupt aangeraakt nadat hij haar had gekozen? Respectfully had ik wel even een flinke knuffel gegeven en een goede handvol van die heerlijke ass. Kortom, ik vond het erg ongemakkelijk en onnatuurlijk allemaal. 0 gevoel van een spark.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_211348523
quote:
0s.gif Op zondag 19 november 2023 15:20 schreef Mani89 het volgende:
Hebben Richard en Robin elkaar überhaupt aangeraakt nadat hij haar had gekozen? Respectfully had ik wel even een flinke knuffel gegeven en een goede handvol van die heerlijke ass. Kortom, ik vond het erg ongemakkelijk en onnatuurlijk allemaal. 0 gevoel van een spark.
Deze mannen (boeren en boerinnen ook) doen natuurlijk niet voor niks mee, hè.
Het is niet of ze niet zelf in de kroeg of op een datingsite aan een vrouw kunnen komen. (En nee, druk werk is daar geen excuus voor.) Ze zijn gewoon wat meer socially awkward.
pi_211348649
quote:
0s.gif Op zondag 19 november 2023 15:22 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Deze mannen (boeren en boerinnen ook) doen natuurlijk niet voor niks mee, hè.
Het is niet of ze niet zelf in de kroeg of op een datingsite aan een vrouw kunnen komen. (En nee, druk werk is daar geen excuus voor.) Ze zijn gewoon wat meer socially awkward.
Richard is toch niet socially awkward, die zou in het wild best een partner kunnen fixen.
pi_211348663
quote:
0s.gif Op zondag 19 november 2023 15:35 schreef Jeroboam het volgende:

[..]
Richard is toch niet socially awkward, die zou in het wild best een partner kunnen fixen.
Dan heeft spontane Richard haar misschien zonder camera goed geknuffeld.
pi_211348687
quote:
0s.gif Op zondag 19 november 2023 15:36 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Dan heeft spontane Richard haar misschien zonder camera goed geknuffeld.
We gaan het zien vanavond.
pi_211348746
quote:
0s.gif Op zondag 19 november 2023 01:05 schreef kikkerrrtje het volgende:

En Hairco en Jasmijn:
https://boerzoektvrouw.kr(...)t-allemaal-snel-gaan
Arme Haico. Ooef, wat een kille reactie van Jasmijn. Inclusief 2 kamers. Waar hebben we dat eerder gezien?

(en weet je, ik ben helemaal niet per se tegen twee kamers. Om principiële redenen kan je daar best voor kiezen. Maar het voelt hier meer als een excuus van: ik vind je eigenlijk helemaal (nog?) niet zo aantrekkelijk en ik heb behoefte aan afstand. Wees dan gewoon direct eerlijk en had Ellen de kans gegund)
pi_211348796
Yvon doet me met haar jurk denken aan Pocahontas:

pi_211349091
*not sure if serious
Go hard or go home
  zondag 19 november 2023 @ 16:44:51 #134
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_211349239
quote:
2s.gif Op zondag 19 november 2023 15:44 schreef Postbus100 het volgende:

[..]
Arme Haico. Ooef, wat een kille reactie van Jasmijn. Inclusief 2 kamers. Waar hebben we dat eerder gezien?

(en weet je, ik ben helemaal niet per se tegen twee kamers. Om principiële redenen kan je daar best voor kiezen. Maar het voelt hier meer als een excuus van: ik vind je eigenlijk helemaal (nog?) niet zo aantrekkelijk en ik heb behoefte aan afstand. Wees dan gewoon direct eerlijk en had Ellen de kans gegund)
Misschien vond hij Ellen wel helemaal niet zo leuk? Dan kunnen ze op papier nog zo goed bij elkaar passen, maar gevoel laat zich niet dwingen.
Had hij dan moeten kiezen voor degene die hij minder leuk vond, omdat de ander geen "uitgemaakte zaak" was?
Zelfde geldt ook voor Richard.
KuikenGuppy
  zondag 19 november 2023 @ 16:47:22 #135
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_211349254
Het programma gaat over gevoelens, niet over papieren. Daarom zijn het dates, geen sollicitatiegesprekken :P. (Behalve bij Claudia, maar ik hoop echt dat zij uiteindelijk de keuze ook met haar gevoel maakt)
KuikenGuppy
  zondag 19 november 2023 @ 16:58:49 #136
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_211349365
De vraag is imho vooral of hij Ellen niet leuk genoeg vond of dat hij Jasmijn leuker vond.
Het kan best zijn dat hij Ellen ook leuk vond maar dat juist het onbereikbare van Jasmijn haar aantrekkelijk maakte.

Ik ben benieuwd wat zijn keuze was geweest als hij met beiden een paar dagen op citytrip zou hebben kunnen gaan, zodat je ook weet hoe de ander is zonder de hele tijd met een "tegenstander" om de aandacht te hoeven strijden.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_211349727
quote:
2s.gif Op zondag 19 november 2023 15:44 schreef Postbus100 het volgende:

[..]
Die boer uit de VS (weet naam niet meer) en Rob en Wendy (vorig seizoen?)
  zondag 19 november 2023 @ 17:42:09 #138
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_211349787
quote:
0s.gif Op zondag 19 november 2023 17:35 schreef lily het volgende:

[..]
Olke?
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_211349817
quote:
0s.gif Op zondag 19 november 2023 17:35 schreef lily het volgende:

[..]
Vooral Rob en Wendy, maar ik geloof elk stel dat op 2 kamers begint.
pi_211349846
quote:
0s.gif Op zondag 19 november 2023 17:42 schreef Leandra het volgende:

[..]
Olke?
Ja, Olke was het
pi_211349870
quote:
1s.gif Op zondag 19 november 2023 16:47 schreef Burdie het volgende:
Het programma gaat over gevoelens, niet over papieren. Daarom zijn het dates, geen sollicitatiegesprekken :P. (Behalve bij Claudia, maar ik hoop echt dat zij uiteindelijk de keuze ook met haar gevoel maakt)
Is natuurlijk ook zo, maar dan gaat het wel over het gevoel van twéé mensen. En bij zowel Robin als bij Jasmijn hoor ik voortdurend een 'ik weet het niet zo goed', maar dat ze er geen harde conclusies aan durven te verbinden, bang om de ander teleur te stellen (?).
Het is ook wel netjes om een beetje transparant te zijn over je gevoel.

Bernice is er wat dat betreft iets transparanter over, behalve dat zij dichtklapt. Maar zij voelt ook helemaal niets. Ze geeft haar mannen alleen geen hoop, dat is het verschil.
pi_211350122
quote:
0s.gif Op zondag 19 november 2023 15:20 schreef Mani89 het volgende:
Er staan een aantal camera's op en een miljoenenpubliek aan de andere kant van het venster met 2023 wokeness. Daarnaast ken je elkaar pas een aantal dagen en weet je niet wat de ander waardeert en wat niet

[ Bericht 5% gewijzigd door kikkerrrtje op 19-11-2023 18:12:36 ]
pi_211350215
quote:
2s.gif Op zondag 19 november 2023 17:47 schreef Postbus100 het volgende:

[..]
Is natuurlijk ook zo, maar dan gaat het wel over het gevoel van twéé mensen. En bij zowel Robin als bij Jasmijn hoor ik voortdurend een 'ik weet het niet zo goed', maar dat ze er geen harde conclusies aan durven te verbinden, bang om de ander teleur te stellen (?).
Het is ook wel netjes om een beetje transparant te zijn over je gevoel.
Het gevoel kan ook gewoon mixed zijn. Idealiter zou je willen dat deze ambivalentie ook precies verwoord kan worden. Problemen daarbij kunnen zijn dat deze nuance moeilijk kan worden geduid door de betreffende persoon, dat deze moeilijk kan worden verwoord of dat er geen ruimte voor is omdat de verwachtingen van de buitenwereld gemanaged moet worden.
pi_211351822
*O*
pi_211351827
Boem, meteen een keuze zonder geneuzel van Yvon. Lekker gedaan, regie!
  zondag 19 november 2023 @ 20:29:39 #146
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_211351828
Jammer, René had haar veel beter bij kunnen staan.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_211351837
Rare keuzes dit jaar, had alleen Piet verwacht.
Oud Wereldkampioen
4-voudig Nederlands Kampioen
je mag me aanraken
pi_211351840
Nu kan René op zoek naar een leuke vrouw! *O*
pi_211351844
Eerst Rene weg en dan pas Paul meedelen, stoer :-)
pi_211351846
*O* *O* *O*
Zagen we heus niet aankomen vanaf dag 1 die 2
When it rains look for rainbows
When its dark look for stars
pi_211351857
The honeymoon suite. Dat wordt gezellig!
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
pi_211351865
Ze hadden beter alles van Bernice kunnen knippen uit de uitzendingen, wat een saaie en ongemakkelijke sfeer kan zij creëren.
pi_211351871
quote:
6s.gif Op zondag 19 november 2023 15:38 schreef Jeroboam het volgende:

[..]
We gaan het zien vanavond.
Niks aan het handje, zo blijkt. ;)
pi_211351873
quote:
0s.gif Op zondag 19 november 2023 20:31 schreef Pedroso het volgende:
The honeymoon suite. Dat wordt gezellig!
Als dat geen neuken wordt.
pi_211351875
Ik word echt ongemakkelijk van deze ouderen. Sorry.
pi_211351878
quote:
0s.gif Op zondag 19 november 2023 20:32 schreef Pap89 het volgende:
Ze hadden beter alles van Bernice kunnen knippen uit de uitzendingen, wat een saaie en ongemakkelijke sfeer kan zij creëren.
Misschien komt ze los als ze gekozen heeft...maar denk het niet,
pi_211351882
oh, ik dacht dat Anke of Piet in die rivierstroom aan het surfen waren :D
pi_211351888
quote:
10s.gif Op zondag 19 november 2023 20:33 schreef Pisces29 het volgende:
Ik word echt ongemakkelijk van deze ouderen. Sorry.
Haast pubers. Lekker friemelen aan elkaar.
pi_211351894
En toch raken al deze stellen mij niet echt ofzo. Bij eerdere seizoenen leefde het bij mij in ieder geval veel meer. Jammer wel.
pi_211351896
quote:
0s.gif Op zondag 19 november 2023 20:33 schreef InstortendeSter het volgende:

[..]
Als dat geen neuken wordt.
Zou het programma wel goed doen als ze dat ook uitzenden. Al hoef ik niet alles te zien.
pi_211351901
quote:
0s.gif Op zondag 19 november 2023 20:34 schreef kikkerrrtje het volgende:
oh, ik dacht dat Anke of Piet in die rivierstroom aan het surfen waren :D
Was ook zo. Piet in een wetsuite kleedt erg af.
pi_211351904
quote:
1s.gif Op zondag 19 november 2023 20:35 schreef S_E het volgende:
En toch raken al deze stellen mij niet echt ofzo. Bij eerdere seizoenen leefde het bij mij in ieder geval veel meer. Jammer wel.
Voor mij hetzelfde. Gortdroog seizoen. Leek in het begin al zo.
pi_211351907
Rene is sportief, neemt het goed op
pi_211351913
quote:
je wordt ongevoelig ;)
pi_211351915
quote:
0s.gif Op zondag 19 november 2023 20:35 schreef Pedroso het volgende:

[..]
Zou het programma wel goed doen als ze dat ook uitzenden. Al hoef ik niet alles te zien.
Geef je voorkeur aan het begin en dan fade to black, of juist vanuit een black fade into het hoogtepunt?
pi_211351917
Als Rene terugkijkt, eenmaal thuis, hij kan toch wat leukers vinden dan deze zakenvrouw.
pi_211351932
Nu zijn jullie met zijn tweeën!

*Geeft groepsknuffel* :+
pi_211351940
quote:
0s.gif Op zondag 19 november 2023 20:36 schreef Pisces29 het volgende:
Als Rene terugkijkt, eenmaal thuis, hij kan toch wat leukers vinden dan deze zakenvrouw.
Die heeft nu al minstens 100 brieven klaarliggen. Knappe vent.
pi_211351943
quote:
Ik heb dit alleen bij Haico. Rest kan me ook echt totaal niet boeien
pi_211351945
Romantisch om op sissytrip te gaan.
pi_211351946
Sissy trip
pi_211351950
Aparte verdiepingen zelfs :D
pi_211351951
Dat gaat helemaal niets worden tussen Hanko en zijn toygirl
pi_211351952
Dit wordt niets.
pi_211351955
Haico heeft puur op leeftijd(in combinatie met de looks waarschijnlijk) voor die Jasmijn gekozen. Want ze is juist diegene die de minste singalen geeft
pi_211351957
Dit wordt helemaal niks.
pi_211351958
Hier is ons feestnummer weer :')
pi_211351959
Ype Jacob god
pi_211351966
Stel je voor dat deze het ook afbreekt voordat het tot neuken komt. :’) had die kale voor een leuke tomboy kunnen gaan die je het zweet uit je ogen neukt en pist ie alsnog naast de pot.
pi_211351968
Beetje vaart erin graag bij Bernice
  zondag 19 november 2023 @ 20:40:21 #181
414767 Pierre_Ranja
Je suis une artiste!
pi_211351971
quote:
0s.gif Op zondag 19 november 2023 20:39 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Ype Jacob god
Hij is echt zo liiii3eeee3f
Don't call me Shirley
  zondag 19 november 2023 @ 20:40:49 #182
414767 Pierre_Ranja
Je suis une artiste!
pi_211351973
quote:
16s.gif Op zondag 19 november 2023 20:40 schreef Stepperoller het volgende:
Beetje vaart erin graag bij Bernice
Ben bang dat Bernice niemand kiest omdat ze met gevoel worstelt ofzo bah
Don't call me Shirley
pi_211351975
Allebei vinden ze bernice leuk
Bernice die het allemaal niet weet 😆😆😆
pi_211351978
Door Bernice rinkelt 113 non stop.

Een levende depressie.
  zondag 19 november 2023 @ 20:41:40 #185
414767 Pierre_Ranja
Je suis une artiste!
pi_211351979
Geen zin in dit gesprek
Don't call me Shirley
  zondag 19 november 2023 @ 20:41:49 #186
398044 0ne_of_the_few
Mate verslaafde
pi_211351981
Iedereen heeft de kriebels van je
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
pi_211351988
Oh dat is wel sneu
Ze voelt zich niet op haar gemak en heeft helemaal geen kriebel, niks voelt ze voor hun.
Toch een tripje met haar ma?😊
pi_211351989
quote:
0s.gif Op zondag 19 november 2023 20:40 schreef InstortendeSter het volgende:
Stel je voor dat deze het ook afbreekt voordat het tot neuken komt. :’) had die kale voor een leuke tomboy kunnen gaan die je het zweet uit je ogen neukt en pist ie alsnog naast de pot.
Die gaan niet neuken, dat lijkt me wel duidelijk, Hanko zal wel willen maar zij laat het niet toe.
Denk overigens dat hij na 1 stoot al klaar is en in slaap valt. Zo'n type lijkt me het wel.
pi_211351991
Bernice doet mij denken aan die film van dat meisje die de eerste 12 jaar in een kelder heeft geleefd. Beetje zelfde sociale skills.
pi_211351994
Bernice :')
pi_211351995
Oké, klaar. Door naar de rest
pi_211351996
Jeetje
  zondag 19 november 2023 @ 20:43:04 #193
414767 Pierre_Ranja
Je suis une artiste!
pi_211352000
quote:
0s.gif Op zondag 19 november 2023 20:42 schreef Enfoire het volgende:
Oh dat is wel sneu
Ze voelt zich niet op haar gemak en heeft helemaal geen kriebel, niks voelt ze voor hun.
Toch een tripje met haar ma?😊
Niu ja dat zag ik bij de oproep al aankomen dus ik vind het wel jammer dat niemand haar heeft tegen gehouden
Don't call me Shirley
pi_211352001
Ik voel niks, maar moet wel janken :')
pi_211352003
quote:
0s.gif Op zondag 19 november 2023 20:42 schreef Pedroso het volgende:

[..]
Die gaan niet neuken, dat lijkt me wel duidelijk, Hanko zal wel willen maar zij laat het niet toe.
Denk overigens dat hij na 1 stoot al klaar is en in slaap valt. Zo'n type lijkt me het wel.
Ook erg met zijn eigen orgasme bezig en de vrouw mag de hand aan zichzelf slaan.
pi_211352004
Wel jammer dat we nu hele ongemakkelijke city trip beelden gaan missen.
pi_211352005
Ze vindt ze allebei niet aantrekkelijk. Dat is het hele punt.
pi_211352007
quote:
0s.gif Op zondag 19 november 2023 20:40 schreef Pierre_Ranja het volgende:

[..]
Ben bang dat Bernice niemand kiest omdat ze met gevoel worstelt ofzo bah
^O^
pi_211352010
quote:
0s.gif Op zondag 19 november 2023 20:43 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Ik voel niks, maar moet wel janken :')
Ze is gewoon teleurgesteld toch? Dat kan ik wel begrijpen.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
pi_211352011
Is Bernice de kutste deelnemer ooit in dit programma?
pi_211352012
quote:
0s.gif Op zondag 19 november 2023 20:42 schreef InstortendeSter het volgende:
Bernice doet mij denken aan die film van dat meisje die de eerste 12 jaar in een kelder heeft geleefd. Beetje zelfde sociale skills.
Nou dat :')
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_211352013
Satisfyer dan maar
pi_211352014
Ik haat Yvon.
pi_211352019
quote:
0s.gif Op zondag 19 november 2023 20:43 schreef Pisces29 het volgende:
Ze vindt ze allebei niet aantrekkelijk. Dat is het hele punt.
Das op zich ook wel een prestatie na meer dan 400 brieven :D
pi_211352020
Geen theekopjes momenten… (Bert en Henrieke ) :(
pi_211352023
Wat een lieve jongens. Ze hebben veel geduld gehad. :)

Ook zij krijgen genoeg brieven straks.
pi_211352024
Misschien in een andere setting dat het wel wat zou kunnen wiorden, Met een camera op je neus is het niet voor iedereen makkelijk om daar mee om te gaan.
pi_211352025
“Bedankt voor de leuke week”

Ze heeft ze bijna de hele week in de steek gelaten om te gaan janken met moeders.
pi_211352029
quote:
0s.gif Op zondag 19 november 2023 20:43 schreef Pierre_Ranja het volgende:

[..]
Niu ja dat zag ik bij de oproep al aankomen dus ik vind het wel jammer dat niemand haar heeft tegen gehouden
Ja snap ook niet dat doe de selectie is heen gekomen
Denk dat iedereen dit werk zag aankomen
Nog nooit op zichzelf gewoond, heel jong, onzeker, allerlei verwachtingen.. En en en

Jammer van een geschikte kandidaat voor het programma
pi_211352030
quote:
0s.gif Op zondag 19 november 2023 20:44 schreef King_Merc het volgende:
We hebben Haico en Jasmijn nog!
  zondag 19 november 2023 @ 20:45:30 #211
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_211352032
Pam. ;(
  zondag 19 november 2023 @ 20:45:44 #212
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_211352036
quote:
0s.gif Op zondag 19 november 2023 20:44 schreef King_Merc het volgende:
Ja dat was heerlijk. :D
pi_211352038
Mannen hebben ook niet veel nodig om verliefd te worden hè :')

Hoop dat ze wat leukers vinden dan Bernice
pi_211352039
quote:
0s.gif Op zondag 19 november 2023 20:44 schreef Pisces29 het volgende:
Wat een lieve jongens. Ze hebben veel geduld gehad. :)

Ook zij krijgen genoeg brieven straks.
Eens ze zijn wel lief :D O+
pi_211352041
Bernice :')Gruwelijk die griet.
  zondag 19 november 2023 @ 20:46:21 #216
414767 Pierre_Ranja
Je suis une artiste!
pi_211352043
quote:
1s.gif Op zondag 19 november 2023 20:45 schreef S_E het volgende:

[..]
We hebben Haico en Jasmijn nog!
Denk dat Jasmijn er mee gaat kappen na of tijdens dit weekend. I.v.m. leeftijdsverschil. Nee grapje hahahahh
Don't call me Shirley
pi_211352045
quote:
0s.gif Op zondag 19 november 2023 20:45 schreef Enfoire het volgende:

[..]
Ja snap ook niet dat doe de selectie is heen gekomen
Denk dat iedereen dit werk zag aankomen
Nog nooit op zichzelf gewoond, heel jong, onzeker, allerlei verwachtingen.. En en en

Jammer van een geschikte kandidaat voor het programma
was er überhaupt een selectie of waren er maar 5 kandidaten?
Mja
pi_211352048
quote:
1s.gif Op zondag 19 november 2023 20:45 schreef Fascination het volgende:
Mannen hebben ook niet veel nodig om verliefd te worden hè :')

Hoop dat ze wat leukers vinden dan Bernice
Je kan er mee langs je ouders en het haalt zelfstandig adem.
  zondag 19 november 2023 @ 20:46:57 #219
414767 Pierre_Ranja
Je suis une artiste!
pi_211352049
Ok cringe nu weer hotelbeelden. Hoef geen nabeschouwing met de moeder. Het is klaar hopelijk
Don't call me Shirley
pi_211352052
Bernice kan weer lachen nu ze weg zijn *O* *O* *O* *O*
pi_211352053
Er mag niet meer gevlogen worden van de KRO?
pi_211352056
Bernice had al lang contact met een andere brievenschrijver ;)
pi_211352057
Paul en claudia O+
pi_211352059
400 brieven en dan dit. Wat een anti-climax.
pi_211352064
Volgend seizoen hebben we weer zo'n Bernice type hé.. de KRO vindt het namelijk super leuk dit soort awkward Virgin TV.
  zondag 19 november 2023 @ 20:48:25 #226
398044 0ne_of_the_few
Mate verslaafde
pi_211352067
Zo naast elkaar passen ze wel qua hoofden
pi_211352070
Zal Bernice door haar moeder zijn opgegeven?
Ze leek er niet veel zin in te hebben.
pi_211352071
Die Claudia is ook een partijtje slecht gecast, dit is toch geen BzV boerin.
pi_211352072
quote:
0s.gif Op zondag 19 november 2023 20:47 schreef kikkerrrtje het volgende:
Bernice had al lang contact met een andere brievenschrijver ;)
Iemand die een lege brief had geschreven zeker
  zondag 19 november 2023 @ 20:48:55 #230
414767 Pierre_Ranja
Je suis une artiste!
pi_211352076
quote:
1s.gif Op zondag 19 november 2023 20:48 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Zo naast elkaar passen ze wel qua hoofden
Ik zou net zeggen; lijken wel broer en zus hahahah
Don't call me Shirley
pi_211352077
Daar is Piet met zijn ook vanaf dag 1 voorspelbare date
  zondag 19 november 2023 @ 20:49:03 #232
398044 0ne_of_the_few
Mate verslaafde
pi_211352078
quote:
0s.gif Op zondag 19 november 2023 20:48 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:

[..]
Afscheidsbrief :')
pi_211352079
quote:
0s.gif Op zondag 19 november 2023 20:48 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:

[..]
pi_211352080
quote:
0s.gif Op zondag 19 november 2023 20:48 schreef Pedroso het volgende:
Of gepusht
pi_211352081
Een bloemetjes hart op het bed brengt onze ijskoude businesswoman een petit peu van haar apropos.
pi_211352084
quote:
0s.gif Op zondag 19 november 2023 20:48 schreef SpaceOdyssey het volgende:
Volgend seizoen hebben we weer zo'n Bernice type hé.. de KRO vindt het namelijk super leuk dit soort awkward Virgin TV.
Ja maar eerlijk is eerlijk voor de Bernice en Haicos is BzV gemaakt. Loonwerker Piet heeft eigenlijk ook niets in het programma te zoeken.
pi_211352087
quote:
0s.gif Op zondag 19 november 2023 20:46 schreef InstortendeSter het volgende:

[..]
Je kan er mee langs je ouders en het haalt zelfstandig adem.
Verliefd worden bij mij gaat meestal zo:
-ze is niet al te irritant maar wel een beetje
-ze blijkt een ster in de slaapkamer
-ik realiseer me dat ik dat licht vervelende wijf elke dag wel in bed wil
Mja
pi_211352091
quote:
0s.gif Op zondag 19 november 2023 20:49 schreef kikkerrrtje het volgende:

[..]
Of gepusht
Ik kan mij heugen dat ze vanaf de eerste echte aflevering (dus niet de voorstelaflevering) al aangaf dat anderen haar hebben opgegeven.
  zondag 19 november 2023 @ 20:50:41 #239
414767 Pierre_Ranja
Je suis une artiste!
pi_211352098
Piet op een latin beat
Don't call me Shirley
pi_211352099
Is het enige wat daar gelikt gaat worden
pi_211352102
Lijkt wel Nederland deze weken, daar in Arhus
pi_211352104
quote:
0s.gif Op zondag 19 november 2023 20:48 schreef Remco het volgende:
Die Claudia is ook een partijtje slecht gecast, dit is toch geen BzV boerin.
voor mij is het duidelijk dat er niet al te veel keuze was tussen verschillende boeren
Mja
pi_211352105
quote:
0s.gif Op zondag 19 november 2023 20:48 schreef Pedroso het volgende:
Bernice huilde in het begin al bijna. Nu zegt ze dat het zwaar viel. Ze heeft het echter vanaf dag één nooit zien zitten.
pi_211352107
Sfeertje hoor
pi_211352108
quote:
0s.gif Op zondag 19 november 2023 20:50 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Is het enige wat daar gelikt gaat worden
_O- _O- _O-
pi_211352110
quote:
0s.gif Op zondag 19 november 2023 20:48 schreef SpaceOdyssey het volgende:
Dat is wat bij Haico wel goed werkt.
  zondag 19 november 2023 @ 20:51:37 #247
398044 0ne_of_the_few
Mate verslaafde
pi_211352114
Jasmijn kijkt nog steeds langs hem heen.
pi_211352120
Dit leeftijdsverschil klopt ook voor geen kant.
pi_211352122
BzV in Nederland is eigenlijk veel leuker. Meer “echte” sociaal ongemakkelijke boeren die het programma echt kunnen gebruiken om aan een partner te komen.
pi_211352123
Jasmijn is weer 'ns onzeker.
Jasmijn: "Het was meer ... of je het wel oké vond over de twee kamers. Wat je daarvan vond."
Haico: "Alles op z'n tijd."
Jasmijn: "Het gaat nu wel heel snel."
pi_211352124
Land gezicht wil weten wat doek ervan vindt dat ze apart wil slapen

Doek zegt 'prima'
Ondertussen doet het geen dus toch veel }:|
  zondag 19 november 2023 @ 20:52:40 #252
398044 0ne_of_the_few
Mate verslaafde
pi_211352127
Ook hier hangt een grafstemming. Je zou elkaar nu toch wel moeten willen bespringen.
  zondag 19 november 2023 @ 20:52:46 #253
414767 Pierre_Ranja
Je suis une artiste!
pi_211352130
Arme Ellen kijkt dit vanaf huis :'( ze waren zo leuke match
Don't call me Shirley
pi_211352133
Irritante blaffert
pi_211352134
"Anders worden het wel 4 lange dagen"
:{
pi_211352135
Zo hier vliegen de vonken vanaf.

:')
  zondag 19 november 2023 @ 20:53:15 #257
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_211352136
Wat kunnen we doen om het wel gezellig te maken?

Jasmijn vindt er dus niets aan.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_211352139
quote:
1s.gif Op zondag 19 november 2023 20:53 schreef S_E het volgende:
Ging volgens mij meer over het weer
pi_211352140
quote:
0s.gif Op zondag 19 november 2023 20:52 schreef Pierre_Ranja het volgende:
Arme Ellen kijkt dit vanaf huis :'( ze waren zo leuke match
Eens
Wordt ook niks
pi_211352141
Hanko lijkt me ook totaal niet romantisch. Na dit weekendje kan hij gewoon weer verder gaan met het betere handwerk.
pi_211352143
Pff wat is Jasmijn moeilijk. Arme Haico.
  zondag 19 november 2023 @ 20:53:57 #262
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_211352144
quote:
Nou, bizarre opmerking over een reisje met iemand die je leuk vindt.
Wullie bin KOEL © Soneal
  zondag 19 november 2023 @ 20:54:00 #263
414767 Pierre_Ranja
Je suis une artiste!
pi_211352145
quote:
Alsof je gedwongen met een collega daar verblijft
Don't call me Shirley
pi_211352149
quote:
0s.gif Op zondag 19 november 2023 20:53 schreef Wienerschnitzels het volgende:

[..]
Ging volgens mij meer over het weer
Mooi excuus van ze. Toen ik net samen was met m'n man maakte een beetje regen me niets uit :)
  zondag 19 november 2023 @ 20:54:28 #265
398044 0ne_of_the_few
Mate verslaafde
pi_211352150
Damian Rice
pi_211352153
quote:
0s.gif Op zondag 19 november 2023 20:54 schreef Pierre_Ranja het volgende:

[..]
Alsof je gedwongen met een collega daar verblijft
Ik heb het veel gezelliger met collega’s :D
pi_211352157
En anke is een harde werkster
Piet treft het
pi_211352159
quote:
0s.gif Op zondag 19 november 2023 20:53 schreef Leandra het volgende:

[..]
Nou, bizarre opmerking over een reisje met iemand die je leuk vindt.
Zuigt ook lekker alle resterende ongedwongenheid eruit.
pi_211352164
quote:
14s.gif Op zondag 19 november 2023 20:54 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Damian Rice
Ja mooi nr O+
  zondag 19 november 2023 @ 20:55:24 #270
398044 0ne_of_the_few
Mate verslaafde
pi_211352167
Toch een kleine overwinning voor Duitsland. Zijn we er toch ingetuind.
pi_211352168
Piet heeft zich helemaal leeggespoten de avond ervoor. Die heeft geslapen zoals je zelden slaapt.
pi_211352173
Haico en Jasmijn zijn beiden te onzeker (en Jasmijn ook over Haico) om het ijs te breken
pi_211352176
quote:
0s.gif Op zondag 19 november 2023 20:53 schreef Pedroso het volgende:
Hanko lijkt me ook totaal niet romantisch. Na dit weekendje kan hij gewoon weer verder gaan met het betere handwerk.
Klopt, maar met een Jasmijn naast je sla je natuurlijk ook wel compleet dicht.
pi_211352177
Het potje Viagra zal bij Piet wel op zijn na het weekend,
pi_211352178
Claudia nu wel een stuk vrolijker.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
  zondag 19 november 2023 @ 20:56:10 #276
414767 Pierre_Ranja
Je suis une artiste!
pi_211352183
quote:
0s.gif Op zondag 19 november 2023 20:54 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Ik heb het veel gezelliger met collega’s :D
Een collega die je niet echt chill vind ook nog bedoelde ik :')
Don't call me Shirley
pi_211352186
quote:
alsof ze geen cash hebben gekregen om wat lekkers te eten of drinken daar
is toch genoeg te doen in zo’n stad binnen
Mja
pi_211352188
Hé hé hé
Ze werd wakker met een man naast haar
pi_211352191
quote:
1s.gif Op zondag 19 november 2023 20:55 schreef S_E het volgende:

[..]
Klopt, maar met een Jasmijn naast je sla je natuurlijk ook wel compleet dicht.
Zo was ze ook bij hem thuis. Tja. Hij kon het toch weten.

Maar als er geen klik met Ellen was, dan moest hij wel dit kiezen.
pi_211352194
Ik vind het raar dat Claudia ineens ontdooid is en zo hoteldebotel verliefd.
pi_211352199
quote:
0s.gif Op zondag 19 november 2023 20:55 schreef kikkerrrtje het volgende:
Haico en Jasmijn zijn beiden te onzeker (en Jasmijn ook over Hairco) om het ijs te breken
Nee Jasmijn vindt hem niet leuk genoeg.
pi_211352200
quote:
0s.gif Op zondag 19 november 2023 20:56 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Klik was er wel maar Haico denkt met zijn pik.
pi_211352201
Jasmijn getverredemme
  zondag 19 november 2023 @ 20:57:20 #284
414767 Pierre_Ranja
Je suis une artiste!
pi_211352205
Die knuffel oh nee.......
Don't call me Shirley
pi_211352209
quote:
0s.gif Op zondag 19 november 2023 20:55 schreef Felagund het volgende:
Claudia nu wel een stuk vrolijker.
Lang geleden dat ze man naast zich had zei ze al :D
pi_211352210
quote:
0s.gif Op zondag 19 november 2023 20:57 schreef InstortendeSter het volgende:

[..]
Klik was er wel maar Haico denkt met zijn pik.
Romantische klik ontbrak wellicht. :)
pi_211352212
quote:
0s.gif Op zondag 19 november 2023 20:57 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Nee Jasmijn vindt hem niet leuk genoeg.
zeg ik :)
pi_211352213
quote:
0s.gif Op zondag 19 november 2023 20:56 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Ja, eens hoor. Dat moment dat Haico voor haar koos was ook totaal niet overtuigend.
pi_211352215
Eitje van haico tikken
pi_211352218
quote:
0s.gif Op zondag 19 november 2023 20:57 schreef Enfoire het volgende:
Eitje van haico tikken
“Gebakken of bevrucht….”
pi_211352222
quote:
0s.gif Op zondag 19 november 2023 20:57 schreef kikkerrrtje het volgende:

[..]
zeg ik :)
Nee je zegt dat ze te onzeker zijn. Dat is iets anders.
pi_211352223
De obligatoire ‘er is geneukt’ ochtendscene
pi_211352225
quote:
0s.gif Op zondag 19 november 2023 20:56 schreef InstortendeSter het volgende:
Ik vind het raar dat Claudia ineens ontdooid is en zo hoteldebotel verliefd.
Snap ik wel. Als er nog meerdere zijn dan wil je nog niet alle kaarten op tafel leggen. Kan me voorstellen dat als je eenmaal de keus gemaakt hebt dat je er voor gaat,
  zondag 19 november 2023 @ 20:58:39 #294
414767 Pierre_Ranja
Je suis une artiste!
pi_211352227
Wat moeten we nog van Bernice?
Don't call me Shirley
pi_211352228
Ach gossie Bernice is een beetje verward.

🤢
pi_211352232
haha Bernice op die machine
ze zit erbij al iemand met een geestelijke en lichamelijke handicap op een dagje uit 🤣
Mja
pi_211352237
Hond op de grasmaaier. O+
Album top 100 2024
pi_211352238
Ahh bernice :D
pi_211352239
quote:
0s.gif Op zondag 19 november 2023 20:58 schreef Wienerschnitzels het volgende:
De obligatoire ‘er is geneukt’ ochtendscene
Is er blote huid te zien? Dan was het neuken erg fien.
pi_211352243
quote:
0s.gif Op zondag 19 november 2023 20:57 schreef Enfoire het volgende:
Eitje van haico tikken
enige eitjes die Haico zal tikken op deze citytrip vrees ik
Mja
pi_211352244
quote:
0s.gif Op zondag 19 november 2023 20:58 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Nee je zegt dat ze te onzeker zijn. Dat is iets anders.
En dat Jasmijn ook onzeker is over Haico (dus over of ze hem wel wat vindt)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')