Best een rare opmerking. Alsof je schuldig bent als je ervaring hebt met seks / relaties.quote:Op maandag 13 november 2023 16:46 schreef TAmaru het volgende:
Ik denk dat Jasmijn echt wel andere (oudere) mannen heeft gehad hoor. Die is echt niet zo onschuldig als ze lijkt.
Jij leest dingen die ik niet schrijf.quote:Op maandag 13 november 2023 08:15 schreef trui het volgende:
[..]
alsof alleen potten kort haar kunnen hebben, wat een achterlijke gedachte.
je noemt het een pottenkapsel.quote:Op maandag 13 november 2023 17:13 schreef Inbox het volgende:
[..]
Jij leest dingen die ik niet schrijf.
Als je haar als lelijk omschrijft, ben ik wel benieuwd in wat voor fantasiewereld jij leeft als er alleen maar vrouwen om je heen hebt die kennelijk een leuker koppie hebben?quote:Op maandag 13 november 2023 10:25 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Smaak is persoonlijk. Ik vind Jasmijn ook niet bepaald een lekker ding. Spierwit en een vrij grof gezicht.
[ afbeelding ]
Nou is 500 kilometer ook niet zo heel ver natuurlijk. Zuid-Denemarken is geen wereldreis. Met de auto van Denemarken naar de Achterhoek gaat sneller dan met het vliegtuig.quote:Op maandag 13 november 2023 14:08 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Haico zal naar Jasmijn rijden, niks is hem te ver of gek voor Haico.
-Volgens goede vriendin Kirsten en haar man, die Haico al meer dan 26 jaar kennen, en elk jaar bij hem kamperen rijdt Haico ook zo naar Nederland, niks is hem te ver of gek.
Ellen staat al 1-0 achter door haar kapsel. Ze straalt weinig vrouwelijks uit, en al helemaal niet met dat haar.quote:Op maandag 13 november 2023 17:23 schreef Inbox het volgende:
[..]
Als je haar als lelijk omschrijft, ben ik wel benieuwd in wat voor fantasiewereld jij leeft als er alleen maar vrouwen om je heen hebt die kennelijk een leuker koppie hebben?
Ze is niet de knapste, maar echt wel ruim voldoende op die foto. En tevens aantrekkelijker qua koppie dan Ellen, maar dat is mijn mening.
Ype JacobGod is te leuk en moet bij de zorgboerderij blijven.quote:Op maandag 13 november 2023 18:03 schreef Seeburg54 het volgende:
[..]
Ellen staat al 1-0 achter door haar kapsel. Ze straalt weinig vrouwelijks uit, en al helemaal niet met dat haar.
Toch denk ik dat Haico spijt gaat krijgen van zijn keuze. Jasmijn lijkt me een meid met issues.
Net als Bernice overigens. Die Fries met zijn krullenbol komt van een zorgboerderij, die is wel gewend aan types met een rugzakje.
Ik vond Yvon ook wel heel snel bij Piet opeens, terwijl Anke die cake nog aan het maken was. Volgens mij was ze er binnen een halfuur ofzo.quote:Op maandag 13 november 2023 18:03 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Nou is 500 kilometer ook niet zo heel ver natuurlijk. Zuid-Denemarken is geen wereldreis. Met de auto van Denemarken naar de Achterhoek gaat sneller dan met het vliegtuig.
Als die 2 knapen verstandig zijn pakken ze beide hun koffer en laten ze die jankerd van een Bernice lekker achter in Zweden bij haar mama.quote:Op maandag 13 november 2023 18:06 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ype JacobGod is te leuk en moet bij de zorgboerderij blijven.![]()
Geweldige jongen.
Maar door het zo te benoemen suggereer je wel dat kort haar iets van potten is, en niet vrouwelijk, blablabla.quote:Op maandag 13 november 2023 17:53 schreef Inbox het volgende:
[..]
Correct. Maar nergens zeg ik dat alleen potten kort haar kunnen hebben.
Wat is dat 'god'-achtervoegsel voor infantiels? Ik zie het alleen op dit forum voorbijkomen, dat nochtans (zo dacht ik, althans) enkel door volwassenen wordt bezocht.quote:Op maandag 13 november 2023 18:06 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ype JacobGod is te leuk en moet bij de zorgboerderij blijven.![]()
Geweldige jongen.
Lees je eigen posts even na voor je iemand als infantiel bestempeld.quote:Op maandag 13 november 2023 18:55 schreef Hugo_Treger het volgende:
[..]
Wat is dat 'god'-achtervoegsel voor infantiels? Ik zie het alleen op dit forum voorbijkomen, dat nochtans (zo dacht ik, althans) enkel door volwassenen wordt bezocht.
Je gelooft niet dat Haico nog maagd is?quote:Op maandag 13 november 2023 18:55 schreef Hugo_Treger het volgende:
[..]
Wat is dat 'god'-achtervoegsel voor infantiels? Ik zie het alleen op dit forum voorbijkomen, dat nochtans (zo dacht ik, althans) enkel door volwassenen wordt bezocht.
Meer ter zake: geloof aan de maagdelijkheid van Haico is ongegrond. Ik heb daar nog geen doorslaggevend bewijs voor gezien. Laten we het karakter van deze boer er derhalve niet mee in diskrediet brengen.
Echt wel.quote:
Echt vrouwelijk kan ik het inderdaad niet noemen. En kort haar bij dames is wel iets wat opmerkelijk veel potten hebben, net als dat nichten vaak ook eigenaardige trekjes hebben waardoor je ze binnen een halve tel als nicht kan identificeren.quote:Op maandag 13 november 2023 18:25 schreef trui het volgende:
[..]
Maar door het zo te benoemen suggereer je wel dat kort haar iets van potten is, en niet vrouwelijk, blablabla.
Het is kennelijk nogal een issue. Als ie naar de hoeren had geweest, had ie dan wel goed genoeg geweest ?quote:Op maandag 13 november 2023 18:55 schreef Hugo_Treger het volgende:
Meer ter zake: geloof aan de maagdelijkheid van Haico is ongegrond. Ik heb daar nog geen doorslaggevend bewijs voor gezien. Laten we het karakter van deze boer er derhalve niet mee in diskrediet brengen.
Die logeerweken vinden niet tegelijk plaats, Yvon zit bij de logeerweek gewoon in een hotel in de buurt van de boerderij. Ze moet er immers zijn bij de start van de week, het eerste keuze moment en het tweede keuzemoment. Dus ja die kan er vrij snel zijnquote:Op maandag 13 november 2023 18:11 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Ik vond Yvon ook wel heel snel bij Piet opeens, terwijl Anke die cake nog aan het maken was. Volgens mij was ze er binnen een halfuur ofzo.
We weten het niet. Dat hij niet gezoend heeft, daaraan twijfel ik niet: ik heb het hem horen zeggen.quote:Op maandag 13 november 2023 19:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je gelooft niet dat Haico nog maagd is?
Je denkt dat hij gelogen heeft dat hij zelfs nog nooit een meisje/vrouw gezoend heeft?
Soms denk ik wel eens dat hier een paar jaloerse incels zitten die het niet kunnen hebben dat een man van 43 misschien straks wel voor het eerst in z'n leven seks gaat hebben.quote:Op maandag 13 november 2023 17:11 schreef trui het volgende:
[..]
Best een rare opmerking. Alsof je schuldig bent als je ervaring hebt met seks / relaties.
Ja. En Haico vertelde dat hij regelmatig in Nederland is, familie daar wonen en naar hun verjaardagen gaat.quote:Op maandag 13 november 2023 18:03 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Nou is 500 kilometer ook niet zo heel ver natuurlijk. Zuid-Denemarken is geen wereldreis. Met de auto van Denemarken naar de Achterhoek gaat sneller dan met het vliegtuig.
Dat dacht ik eerst ook, maar Robin leek toch wel serieus enthousiast gister. Maar ook ik vond Marijke betere metsjquote:Op maandag 13 november 2023 20:40 schreef HSG het volgende:
Richard en Robin. Als die vent beter had nagedacht dan kon hij weten dat hij meer kans van slagen heeft met Marijke.
Ik had me dat niet gerealiseerd. Was het trouwens een logeerweek? Ik had het idee dat het maar een paar dagen waren. 3 ofzo. Een lang weekend.quote:Op maandag 13 november 2023 19:59 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Die logeerweken vinden niet tegelijk plaats, Yvon zit bij de logeerweek gewoon in een hotel in de buurt van de boerderij. Ze moet er immers zijn bij de start van de week, het eerste keuze moment en het tweede keuzemoment. Dus ja die kan er vrij snel zijn
Het keuzemoment is op dag 5, dus gewoon van maandag tot vrijdag en dan het weekend weer thuis.quote:Op maandag 13 november 2023 20:59 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Ik had me dat niet gerealiseerd. Was het trouwens een logeerweek? Ik had het idee dat het maar een paar dagen waren. 3 ofzo. Een lang weekend.
Nemen ze dat dan 5 weken achter elkaar op, waarbij Yvon telkens in een hotel in de buurt zit? Lijkt me voor haar ook zwaar.
Ze keek net als Jasmijn vrij ongemakkelijkquote:Op maandag 13 november 2023 20:57 schreef Pierre_Ranja het volgende:
[..]
Dat dacht ik eerst ook, maar Robin leek toch wel serieus enthousiast gister. Maar ook ik vond Marijke betere metsj
Oh dan heb ik dat verkeerd geinterpreteerd. Ze was wel heel twijfelachtig de dagen voorafgand dus ik weet ook echt niet of dit wat wordtquote:Op maandag 13 november 2023 21:08 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Ze keek net als Jasmijn vrij ongemakkelijk
Ik ben Robin uiteraard ook niet dus ik kan het ook fout interpreteren.quote:Op maandag 13 november 2023 21:24 schreef Pierre_Ranja het volgende:
[..]
Oh dan heb ik dat verkeerd geinterpreteerd. Ze was wel heel twijfelachtig de dagen voorafgand dus ik weet ook echt niet of dit wat wordt
Ik weet het niet. Ze leek niet echt supergelukkig te zijn. Daarnaast leek het alsof ze al een tijdje twijfelde.quote:Op maandag 13 november 2023 20:57 schreef Pierre_Ranja het volgende:
[..]
Dat dacht ik eerst ook, maar Robin leek toch wel serieus enthousiast gister. Maar ook ik vond Marijke betere metsj
Ze doet geen dikke lage make-up op haar gezicht. Let maar op hoe 99% van de vrouwen zonder make-up er uit zien.quote:Op maandag 13 november 2023 10:25 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Smaak is persoonlijk. Ik vind Jasmijn ook niet bepaald een lekker ding. Spierwit en een vrij grof gezicht.
[ afbeelding ]
Bernice heeft geen rugzakje alleen ze is niks gewend, is heel erg jong, heeft 0 ervaring en woont bijna haar hele leven in nergensland.quote:Op maandag 13 november 2023 18:03 schreef Seeburg54 het volgende:
[..]
Ellen staat al 1-0 achter door haar kapsel. Ze straalt weinig vrouwelijks uit, en al helemaal niet met dat haar.
Toch denk ik dat Haico spijt gaat krijgen van zijn keuze. Jasmijn lijkt me een meid met issues.
Net als Bernice overigens. Die Fries met zijn krullenbol komt van een zorgboerderij, die is wel gewend aan types met een rugzakje.
Ja, Haico verwoordde het wat anders, maar zei ongeveer hetzelfde.quote:Op maandag 13 november 2023 23:54 schreef loveli het volgende:
Haico vindt Jasmijn gewoon aantrekkelijker.
quote:Op dinsdag 14 november 2023 00:19 schreef kikkerrrtje het volgende:
[..]
Ja, Haico verwoordde het wat anders, maar zei ongeveer hetzelfde.
Ik denk dat de meeste mensen haar wel aantrekkelijker zullen vinden
Hij noemde het vlinders, maar ik denk dus dat dat samenhangt met 'aantrekkingskracht', dus dat hij Jasmijn simpelweg aantrekkelijker vindt (praten over vlinders is vager en gewoon meer geaccepteerd)quote:Op dinsdag 14 november 2023 10:46 schreef Chea49 het volgende:
[..]Maar het gaat erom dat Haico gevoelens heeft voor haar en met de ander heeft hij dat wat minder. Daar draait het programma natuurlijk ook om, wat wij er ook van vinden.
Spannende meid inderdaad.quote:Op dinsdag 14 november 2023 10:58 schreef trui het volgende:
ik denk dat 't een mix is van fysiek aantrekkelijker en ook misschien iets spannender omdat ze nog iets terughoudender was. (of juist een wat gezonder gevoel, dat iemand niet na 5 dagen al onvoorwaardelijk aan je voeten ligt).
Ik was er tot het laatst zondag van overtuigd dat ik die twee goed had.quote:Op zondag 24 september 2023 23:12 schreef Arcee het volgende:
Voorspellingen voor de uiteindelijke keuzes:
Richard -> Marijke
Piet -> Anke
Claudia -> Marcel
Bernice -> Yorick
Haico -> Ellen
Deze post ga ik het hele seizoen terugzoeken.
Jij had ze goed, de boeren niet.quote:Op dinsdag 14 november 2023 20:24 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ik was er tot het laatst zondag van overtuigd dat ik die twee goed had.
Echt hè... wat een verrassingquote:Op woensdag 15 november 2023 11:31 schreef bloodymary1 het volgende:
Nou, lekker spannend met Jasmijn. Ieder een eigen kamer...
En ze gaan blijkbaar dit jaar allemaal in eigen land op citytrip. Ook niet zo spannend. Altijd leuk juist als ze niks snappen van een ander land en de taal niet spreken en zo.
https://boerzoektvrouw.kr(...)nitieve-keuze#unread
quote:Op woensdag 15 november 2023 11:31 schreef bloodymary1 het volgende:
Nou, lekker spannend met Jasmijn. Ieder een eigen kamer...
En ze gaan blijkbaar dit jaar allemaal in eigen land op citytrip. Ook niet zo spannend. Altijd leuk juist als ze niks snappen van een ander land en de taal niet spreken en zo.
https://boerzoektvrouw.kr(...)nitieve-keuze#unread
PARDON? Jasmijn worstelt met lichte twijfels? Nadat Haico basically voor haar is gegaan na dat gesprek waarin hij bevestiging vroeg en zei dat hij er dan wel echt voor wilde gaan, waar zij volgens mij volmondig JA op zei?!quote:Een paar dagen weg van de boerderij om elkaar nog beter te leren kennen. Met dat doel zijn Haico en Jasmijn naar Århus gereisd. Jasmijn worstelt nog met lichte twijfels en kiest daarom voor een eigen kamer. Desalniettemin zijn ze voornemens er een gezellige trip van te maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |