SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 2 2006 (met Dirk-Jan, Gerrit, Hans, Jochum en Martijn)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 3 2007-2008 (met Frans, Gerard, Henk, Jan en Agnes)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 4 2009 (met Hans, Jos, Peter, Wietse en Wim)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 5 2010-2011 (met Annemarie, Frank, Gijsbert, Marcel en Richard)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 6 2012 (met Aad, Henk, Henrieke, Martin en Willem)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 7: Internationaal 2013-2014 (met Aletta, Jan, Johan, Jos en Wim)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 8 2014-2015 (met Bertie, Theo, Jan, Tom en Geert)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 9: Internationaal: 2016-2017 (Met Olke, Herman, Marc, Riks en David)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 10 2018 (met Steffi, Michelle, Marnix, Jaap en Wim)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 11 2019-2020 (met Annemiek, Bastiaan, Geert Jan, Geert, Jan)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 12 2021-2022 (met Evert, Janine, Hans, Rob en Jouke)
Het enige wat ik hoorde was "ik wil er wel voor gaan" maar niet "met jou". Het leek meer een soort algemene bevestiging dat als hij met een keuze zou komen er wel voor wilde gaan.quote:Op zondag 12 november 2023 23:20 schreef kikkerrrtje het volgende:
Haico is niet geheel eerlijk. Als Yvon komt en hem zegt dat hij bezorgt kijkt, dan zegt hij dat hij gespannen is omdat het keuzemoment nadert. Als Yvon hem vervolgens confronteert dat de keuze al gemaakt is in het gesprek met Jasmijn, dan springt hij over op dat ze nog wel wat voor de boeg hebben (als reden van zijn bezorgheid).
Dat zgn 'keuzemoment' was op zich ook wel vaag. We zagen op tv volgens mij Haico niet echt een keuze uitspreken, maar alleen dat hij er echtvoor zou willen gaan (maar zou ook hypothetisch kunnen zijn wbt met Jasmijn) en Jasmijn vervolgens zeggen dat de bevestiging fijn was en vervolgens mondde dat, omdat hij het waarschijnlijk wel best vond, uit in een soort keuzebevestiging.
Tegelijkertijd kon je ook wel merken dat hij afknapte op het wanhopige van Ellen, hij werd steeds afstandelijker in de laatste 2 afleveringen.![]()
Ik denk ook niet dat die ouders zelf een expliciete voorkeur hebben, maar dat Bernice zou kunnen denken (of er van overtuigd is) dat dit wel het geval is.quote:Op maandag 13 november 2023 08:16 schreef trui het volgende:
[..]
Volgens mij voelt ze voor beide jongens niet zoveel. en dat kan natuurlijk ook gewoon, ze zijn pas 5 dagen daar ofzo. (En ze zit zo op slot door de zenuwen dat ze 't ook maar moeilijk een kans kan geven). Ik heb absoluut niet 't idee dat die ouders een bepaalde voorkeur proberen door te laten schemeren. Haar moeder zou dolblij zijn als ze ook maar iets voelde voor een van beiden, denk ik.![]()
Ik denk ook dat Ellen iets teveel haar eigen gevoelens projecteerde op hem, net als hoe-heet-ze eerder deed bij Piet. Ze waren er allebei al zo van overtuigd dat het wel goed zat, terwijl dat vooral hun eigen gevoelens waren. En inderdaad, ik denk dat dat ook wel een beetje door wanhoop is ingegeven, en dat dat voor de ander niet echt het meest aantrekkelijk is.
(Maar ja, de vorige keer heeft zo'n zelfde houding Maud geen windeieren gelegd, misschien dat dat ook nog een beetje meespeelde in hoe sommige kandidaten erin zijn gestapt?).in de haak.![]()
ik vind 't een wat vergezochte gedachte, waar maak je dat dan uit op, dat zij dat denkt?quote:Op maandag 13 november 2023 09:00 schreef MorganLeFay het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat die ouders zelf een expliciete voorkeur hebben, maar dat Bernice zou kunnen denken (of er van overtuigd is) dat dit wel het geval is.in de haak.![]()
Maud was sowieso gewoon weird, en Evert emotioneel gezien echt wel wat minder ontwikkeld dan Piet en Haico. Die was zo overdonderd dat hij maar gewoon ja zei, en dat werkte. Maar meestal schrikt het af.quote:Op maandag 13 november 2023 09:00 schreef trui het volgende:
Ik denk ook dat Ellen iets teveel haar eigen gevoelens projecteerde op hem, net als hoe-heet-ze eerder deed bij Piet. Ze waren er allebei al zo van overtuigd dat het wel goed zat, terwijl dat vooral hun eigen gevoelens waren. En inderdaad, ik denk dat dat ook wel een beetje door wanhoop is ingegeven, en dat dat voor de ander niet echt het meest aantrekkelijk is.
(Maar ja, de vorige keer heeft zo'n zelfde houding Maud geen windeieren gelegd, misschien dat dat ook nog een beetje meespeelde in hoe sommige kandidaten erin zijn gestapt?).![]()
Voor Ellen en dat vrouwtje die als tweede is afgevallen bij Piet kan dit toch ook een heel waardevolle ervaring zijn geweest. Ze weten nu dat een man ze ook nog leuk kan vinden. Je hebt dan niet gelijk een partner maar wel een boost in je self confidence.quote:Op maandag 13 november 2023 09:00 schreef trui het volgende:
(Maar ja, de vorige keer heeft zo'n zelfde houding Maud geen windeieren gelegd, misschien dat dat ook nog een beetje meespeelde in hoe sommige kandidaten erin zijn gestapt?).![]()
Ik denk ook nog steeds dat het rare competitie-element van het programma het wat moeilijker maakt. Als Ellen alleen met Haico was geweest had er best iets moois tussen hen kunnen ontstaan.in de haak.![]()
Wendy speelde daar een rol in, die was heel stellig dat ze iets tussen Haico en Ellen zag. Ik kan m'n vinger er niet op leggen, maar ik vond dat onprettig hoe ze Ellen zo ongeveer al feliciteerde.quote:Op maandag 13 november 2023 09:00 schreef trui het volgende:
Ik denk ook dat Ellen iets teveel haar eigen gevoelens projecteerde op hem, net als hoe-heet-ze eerder deed bij Piet. Ze waren er allebei al zo van overtuigd dat het wel goed zat, terwijl dat vooral hun eigen gevoelens waren.crap in = crap out![]()
Zo zie je maar dat mensen dingen soms ook totaal verkeerd kunnen zien.quote:Op maandag 13 november 2023 09:44 schreef loveli het volgende:
[..]
Wendy speelde daar een rol in, die was heel stellig dat ze iets tussen Haico en Ellen zag. Ik kan m'n vinger er niet op leggen, maar ik vond dat onprettig hoe ze Ellen zo ongeveer al feliciteerde.En een goede klik is ook niet hetzelfde als een romantische relatie, al komt het daar bij sommige stellen wel op neer.
![]()
Zou inderdaad best kunnen. Misschien zagen beiden de jonge Jasmijn ook helemaal niet als passend bij Haico.quote:Op maandag 13 november 2023 09:44 schreef loveli het volgende:
[..]
Wendy speelde daar een rol in, die was heel stellig dat ze iets tussen Haico en Ellen zag. Ik kan m'n vinger er niet op leggen, maar ik vond dat onprettig hoe ze Ellen zo ongeveer al feliciteerde.in de haak.![]()
Haico en Jasmijn is ook een aparte combi. De veel jongere, stille meid met een man van bijna 40.quote:Op maandag 13 november 2023 09:57 schreef trui het volgende:
[..]
Zou inderdaad best kunnen. Misschien zagen beiden de jonge Jasmijn ook helemaal niet als passend bij Haico.
Hopelijk werkt het dan toch.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.![]()
Nope.quote:Op maandag 13 november 2023 10:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Haico en Jasmijn is ook een aparte combi. De veel jongere, stille meid met een man van bijna 40.
Hopelijk werkt het dan toch.![]()
![]()
Ik vraag me af hoe Bernice tot deelname aan dit programma is gekomen en of dat echt vanuit haar kwam, of vanuit haar omgeving. Op haar leeftijd zijn mensen vaak nog puurder en ga je alleen een relatie aan met dé ultieme persoon voor jou. Boer Zoekt Vrouw past daar helemaal niet bij, maar meer bij mensen die gewoon iets willen regelen. Bernice zou wel eens klem kunnen zitten tussen dat pure idee van een relatie en het meer 'afgestompte' idee waarop BzV gebaseerd is.![]()
Als ik een vriendin als Jasmijn had, zou ik haar ook voor gek verklaren. Een maagd, zoveel ouder en dit uiterlijk. Hard maar waar. Maar ieder z’n ding.quote:
Toen Yvon aankwam woonde Bernice welgeteld één nachtje in haar huis.quote:Op maandag 13 november 2023 10:21 schreef kikkerrrtje het volgende:
Ik vraag me af hoe Bernice tot deelname aan dit programma is gekomen en of dat echt vanuit haar kwam, of vanuit haar omgeving. Op haar leeftijd zijn mensen vaak nog puurder en ga je alleen een relatie aan met dé ultieme persoon voor jou. Boer Zoekt Vrouw past daar helemaal niet bij, maar meer bij mensen die gewoon iets willen regelen. Bernice zou wel eens klem kunnen zitten tussen dat pure idee van een relatie en het meer 'afgestompte' idee waarop BzV gebaseerd is.
Gokje: ze moet zelfstandig gaan wonen en ziet dit alleen helemaal niet zitten.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Smaak is persoonlijk. Ik vind Jasmijn ook niet bepaald een lekker ding. Spierwit en een vrij grof gezicht.quote:Op maandag 13 november 2023 10:22 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als ik een vriendin als Jasmijn had, zou ik haar ook voor gek verklaren. Een maagd, zoveel ouder en dit uiterlijk. Hard maar waar. Maar ieder z’n ding.![]()
![]()
Pa en ma hebben daar toch een aardige hut staan, lijkt me niet dat er geen plek is voor Ice Queen B.quote:Op maandag 13 november 2023 10:23 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Toen Yvon aankwam woonde Bernice welgeteld één nachtje in haar huis.
Gokje: ze moet zelfstandig gaan wonen en ziet dit alleen helemaal niet zitten.
Ik mag hopen dat ze op citytrip kan naar een zonnig oord, misschien ontdooit ze dan ook wat meer.Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.![]()
Ik weet natuurlijk helemaal niet of ze dat daadwerkelijk denkt (geldt ook voor al die overige speculaties hierzoquote:Op maandag 13 november 2023 09:02 schreef trui het volgende:
[..]
ik vind 't een wat vergezochte gedachte, waar maak je dat dan uit op, dat zij dat denkt?). Het is gewoon een gedachte die bij mij opkwam, omdat ze tijdens het familiediner ook zo afwezig zat te wezen. Zo'n 20 jaar geleden was ik zelf een onzekere puber die het super belangrijk vond dat mn ouders mijn keuzes 100% goed vonden. En ik had vriendinnen die ook zo waren. Inclusief eentje die uitging met iemand omdat haar ouders die zo leuk vonden (maar zij totaal niet). En die was net zo chagrijnig en ongeïnteresseerd.
![]()
Dus niet vergezocht, het doet me gewoon ergens aan denken. Betekent uiteraard niet dat het zo is. Wie weet vond ze Yorick wel het leukste, maar zag ze het gegniffel aan tafel al voor zich als hij ging bidden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja, de invloed van (wat Bernice denkt over) de verwachtingen en voorkeuren van de ouders kan zeker ook een invloed hebben![]()
Ik lees net dat Haico 43(!) is.quote:Op maandag 13 november 2023 10:25 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Smaak is persoonlijk. Ik vind Jasmijn ook niet bepaald een lekker ding. Spierwit en een vrij grof gezicht.
[ afbeelding ]Ik dacht 39.
En nee, ze is niet bloedmooi, maar ze is wel aantrekkelijker dan een kale man van 43. Kom op, ze is 26.
Een maagd ook nog. Yay.
Het zal het avontuur in het buitenland wel zijn.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Haico is maagd, of Jasmijn dat is of niet, daar is niets met ons over gedeeldquote:Op maandag 13 november 2023 10:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik lees net dat Haico 43(!) is.Ik dacht 39.
En nee, ze is niet bloedmooi, maar ze is wel aantrekkelijker dan een kale man van 43. Kom op, ze is 26.
Een maagd ook nog. Yay.
Het zal het avontuur in het buitenland wel zijn.![]()
Op het platteland begint het gezeur over 'wordt het niet eens tijd voor een leuke man?' al vanaf je 18e dus in dat opzicht zal daarbij inderdaad ook een flinke sociale factor komen kijken.quote:Op maandag 13 november 2023 10:21 schreef kikkerrrtje het volgende:
Ik vraag me af hoe Bernice tot deelname aan dit programma is gekomen en of dat echt vanuit haar kwam, of vanuit haar omgeving. Op haar leeftijd zijn mensen vaak nog puurder en ga je alleen een relatie aan met dé ultieme persoon voor jou. Boer Zoekt Vrouw past daar helemaal niet bij, maar meer bij mensen die gewoon iets willen regelen. Bernice zou wel eens klem kunnen zitten tussen dat pure idee van een relatie en het meer 'afgestompte' idee waarop BzV gebaseerd is.
Verder wel eens met je verhaal, op die leeftijd zijn mensen doorgaans kieskeuriger. Ze heeft nog wel een jaar of 5-10 om iemand anders te regelen dus misschien is het inderdaad slimmer om deze 2 gewoon af te kappen. Johan lijkt te droog en Ype Jacob niet aantrekkelijk genoeg.
Tegelijkertijd merk je dat 'ik voel het niet!' naarmate boeren ouder worden inderdaad steeds minder een rol lijkt te spelen. Daar verandert het al snel in 'ik denk dat ik het voel maar eigenlijk heb ik gewoon dringend een partner nodig anders kan ik geen kinderen meer krijgen!'. Of bij de oudjes meer 'ach het is met elke vrouw/man wel wat, deze persoon is prima'. Ook prima natuurlijk.![]()
Als er plek is, betekent toch niet dat je eeuwig onder de vleugels van je ouders moet zitten.quote:Op maandag 13 november 2023 10:25 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Pa en ma hebben daar toch een aardige hut staan, lijkt me niet dat er geen plek is voor Ice Queen B.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Wil trouwens toch nog even zeggen: Yvon Jaspers ziet er op haar 50ste nog steeds ontzettend lekker uit. En 0 botox volgens mij.![]()
Zeker, al worden de ochtenden wel wat moeilijkerquote:Op maandag 13 november 2023 10:38 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Wil trouwens toch nog even zeggen: Yvon Jaspers ziet er op haar 50ste nog steeds ontzettend lekker uit. En 0 botox volgens mij.(zoals we konden zien bij Haico)
![]()
Dat is zeker waar, maar ik sloeg vooral aan op het woord ''moet''.quote:Op maandag 13 november 2023 10:32 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als er plek is, betekent toch niet dat je eeuwig onder de vleugels van je ouders moet zitten.
Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.![]()
Overigens dikke like voor dat huis gister. Die voorkant. Echt wow.quote:Op maandag 13 november 2023 10:41 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Dat is zeker waar, maar ik sloeg vooral aan op het woord ''moet''.Helemaal mijn smaak.
Zeker, maar na 26 jaar er nog ongeveer hetzelfde uitzien vind ik toch knap. Deze is uit 1997.quote:Op maandag 13 november 2023 10:39 schreef kikkerrrtje het volgende:
[..]
Zeker, al worden de ochtenden wel wat moeilijker(zoals we konden zien bij Haico)
![]()
![]()
Ow, heeft Haico echt voor die Jasmijn gekozen...? Ik moet het nog kijken. Dat had ik niet verwacht. Maar eigenlijk was het allebei niks voor hem.![]()
De moeite waard hoor. Na een werkelijk ijskoud gesprek zonder enige emotie koos Haico toch maar voor Jasmijn.quote:Op maandag 13 november 2023 10:47 schreef bloodymary1 het volgende:
Ow, heeft Haico echt voor die Jasmijn gekozen...? Ik moet het nog kijken. Dat had ik niet verwacht. Maar eigenlijk was het allebei niks voor hem.![]()
Dat gesprek dat precies de doorslag gaf.quote:Op maandag 13 november 2023 10:49 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
De moeite waard hoor. Na een werkelijk ijskoud gesprek zonder enige emotie koos Haico toch maar voor Jasmijn.
Het gesprek was eigenlijk een misverstand, Jasmijn vatte een hypothetische schets van Haico op als een 'ik wil je' en Haico vond dat wel prima (omdat dat toch zijn keuze zou worden)quote:Op maandag 13 november 2023 10:49 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
De moeite waard hoor. Na een werkelijk ijskoud gesprek zonder enige emotie koos Haico toch maar voor Jasmijn.![]()
Dat klopt, die analyse deel ik wel met je.quote:Op maandag 13 november 2023 10:52 schreef kikkerrrtje het volgende:
[..]
Het gesprek was eigenlijk een misverstand, Jasmijn vatte een hypothetische schets van Haico op als een 'ik wil je' en Haico vond dat wel prima (omdat dat toch zijn keuze zou worden)![]()
Tinglev, regio Zuid-Denemarken, die valt onder de gemeente Aabenraaquote:Op maandag 13 november 2023 10:41 schreef Jeroboam het volgende:
Weet iemand waar Haico (regio) woont, zag er mooi uit toen ze ijsje gingen likken
Ook kampeerplekken bij de boerderij.![]()
Dat valt qua reisafstand ook nog heel erg mee. Jasmijn zou in principe eerst een weekendrelatie kunnen starten.quote:Op maandag 13 november 2023 12:33 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Tinglev, regio Zuid-Denemarken, die valt onder de gemeente Aabenraa![]()
Wendy was ook de stille van de 2 en dan is het logisch dat een man de ander meer aandacht geeft. Ik vind persoonlijk dat Haico de verkeerde heeft gekozen. Uit Wendy kwam erg weinig en ze stond veelal alleen maar te kijken hoe de anderen aan het werk waren. Zelfs toen Haico door liet schemeren iets voor haar te gaan voelen en voor haar wilde gaan wilde ze het wel een kans geven. Dat vond ik nogal dubieus. Hoezo een kans geven? Je ziet het zitten of je ziet het niet zitten. Jammer voor Ellen die veel meer moeite deed voor Haico en ook prima op de boerderij zou passen. Niet lullen maar poetsen typetje, heel anders dan die slome bleekscheet van een Wendy.quote:Op maandag 13 november 2023 09:44 schreef loveli het volgende:
[..]
Wendy speelde daar een rol in, die was heel stellig dat ze iets tussen Haico en Ellen zag. Ik kan m'n vinger er niet op leggen, maar ik vond dat onprettig hoe ze Ellen zo ongeveer al feliciteerde.![]()
Bedoel je Jasmijn?quote:Op maandag 13 november 2023 13:28 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Wendy was ook de stille van de 2 en dan is het logisch dat een man de ander meer aandacht geeft. Ik vind persoonlijk dat Haico de verkeerde heeft gekozen. Uit Wendy kwam erg weinig en ze stond veelal alleen maar te kijken hoe de anderen aan het werk waren. Zelfs toen Haico door liet schemeren iets voor haar te gaan voelen en voor haar wilde gaan wilde ze het wel een kans geven. Dat vond ik nogal dubieus. Hoezo een kans geven? Je ziet het zitten of je ziet het niet zitten. Jammer voor Ellen die veel meer moeite deed voor Haico en ook prima op de boerderij zou passen. Niet lullen maar poetsen typetje, heel anders dan die slome bleekscheet van een Wendy.in de haak.![]()
Haico's vader en moeder die nu nog meehelpen willen het wat rustiger aandoen, zijn in de zeventig, de afgelopen tijd heeft zijn moeder een paar keer in het ziekenhuis gelegen, en verhuizen naar een huis in het dorp. In zelf eten maken is Haico niet de beste, maar hij weet wel prima hoe hij vlees moet braden en hoe hij aardappels gaar krijgt.![]()
Zou kunnen ja. Maar dat zie ik Jasmijn niet gaan doen.quote:Op maandag 13 november 2023 12:39 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Dat valt qua reisafstand ook nog heel erg mee. Jasmijn zou in principe eerst een weekendrelatie kunnen starten.![]()
Arme Haico, nou heeft hij vast nog steeds geen sex gehad. Die frigide maagd zal ook weinig initiatief nemen bij hem.![]()
Haico zal naar Jasmijn rijden, niks is hem te ver of gek voor Haico.quote:Op maandag 13 november 2023 13:51 schreef S_E het volgende:
[..]
Zou kunnen ja. Maar dat zie ik Jasmijn niet gaan doen.
-Volgens goede vriendin Kirsten en haar man, die Haico al meer dan 26 jaar kennen, en elk jaar bij hem kamperen rijdt Haico ook zo naar Nederland, niks is hem te ver of gek.![]()
Die meid van een paar jaar terug kwam toch ook regelmatig bij haar Herman langs, als je het wil dan kan het en zeker op zo'n afstand.quote:Op maandag 13 november 2023 13:51 schreef S_E het volgende:
[..]
Zou kunnen ja. Maar dat zie ik Jasmijn niet gaan doen.![]()
quote:Op maandag 13 november 2023 13:53 schreef bloodymary1 het volgende:
Arme Haico, nou heeft hij vast nog steeds geen sex gehad. Die frigide maagd zal ook weinig initiatief nemen bij hem.
Haico is handelingsbekwaam en heeft zelf een fors aandeel in dat zijn leven zo seksloos is verlopen. Jasmijn hoeft hem niet in seks te voorzien en het is haar goed recht geen initiatief te nemen als ze daar geen trek in heeft
Rot op met achterhaalde vrouwenhaattermen zoals 'frigide'. Duidelijk gevalletje van hempathie om Haico zielig te vinden ipv Jasmijn (die net zo goed opgescheept zit met een maagd?) en die laatste ook nog eens allerlei ongefundeerde verwijten te maken met achterhaalde termen.![]()
Eens.quote:Op maandag 13 november 2023 15:47 schreef Stepperoller het volgende:
Haico is handelingsbekwaam en heeft zelf een fors aandeel in dat zijn leven zo seksloos is verlopen.
Ik denk dat Jasmijn echt wel andere (oudere) mannen heeft gehad hoor. Die is echt niet zo onschuldig als ze lijkt.Mja![]()
Oh? Lijkt Jasmijn onschuldig?quote:Op maandag 13 november 2023 16:46 schreef TAmaru het volgende:
Ik denk dat Jasmijn echt wel andere (oudere) mannen heeft gehad hoor. Die is echt niet zo onschuldig als ze lijkt.![]()
Een beetje wel. Ze doet wel haar best in elk geval om niet zo op te vallen, rustig te zijn en een beetje een muurbloempje te lijken.quote:Mja![]()
Uiteraard. Maar je moet het wel willen. En dat zie ik bij Jasmijn niet gebeurenquote:Op maandag 13 november 2023 14:48 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Die meid van een paar jaar terug kwam toch ook regelmatig bij haar Herman langs, als je het wil dan kan het en zeker op zo'n afstand.![]()
Best een rare opmerking. Alsof je schuldig bent als je ervaring hebt met seks / relaties.quote:Op maandag 13 november 2023 16:46 schreef TAmaru het volgende:
Ik denk dat Jasmijn echt wel andere (oudere) mannen heeft gehad hoor. Die is echt niet zo onschuldig als ze lijkt.in de haak.![]()
Jij leest dingen die ik niet schrijf.quote:Op maandag 13 november 2023 08:15 schreef trui het volgende:
[..]
alsof alleen potten kort haar kunnen hebben, wat een achterlijke gedachte.![]()
je noemt het een pottenkapsel.quote:Op maandag 13 november 2023 17:13 schreef Inbox het volgende:
[..]
Jij leest dingen die ik niet schrijf.in de haak.![]()
Wordt wel vermoeiend om te lezen dat iedereen per se een gat in de lucht moet springen, en extravert dient te zijn want anders is iemand frigide/saai/een autist blabla. Er zijn meer persoonlijkheidstypen in de wereld dan die van jou.
De reactie van Ellen vind ik dan weer totaal wanhopig na 4 dagen op een boerderij.
[ Bericht 9% gewijzigd door Revanches op 13-11-2023 17:32:36 ]And I am a weapon of massive consumption
And it's not my fault it's how I'm programmed to function![]()
Als je haar als lelijk omschrijft, ben ik wel benieuwd in wat voor fantasiewereld jij leeft als er alleen maar vrouwen om je heen hebt die kennelijk een leuker koppie hebben?quote:Op maandag 13 november 2023 10:25 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Smaak is persoonlijk. Ik vind Jasmijn ook niet bepaald een lekker ding. Spierwit en een vrij grof gezicht.
[ afbeelding ]
Ze is niet de knapste, maar echt wel ruim voldoende op die foto. En tevens aantrekkelijker qua koppie dan Ellen, maar dat is mijn mening.
[ Bericht 8% gewijzigd door Inbox op 13-11-2023 17:55:25 ]![]()
Nou is 500 kilometer ook niet zo heel ver natuurlijk. Zuid-Denemarken is geen wereldreis. Met de auto van Denemarken naar de Achterhoek gaat sneller dan met het vliegtuig.quote:Op maandag 13 november 2023 14:08 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Haico zal naar Jasmijn rijden, niks is hem te ver of gek voor Haico.
-Volgens goede vriendin Kirsten en haar man, die Haico al meer dan 26 jaar kennen, en elk jaar bij hem kamperen rijdt Haico ook zo naar Nederland, niks is hem te ver of gek.And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz![]()
Ellen staat al 1-0 achter door haar kapsel. Ze straalt weinig vrouwelijks uit, en al helemaal niet met dat haar.quote:Op maandag 13 november 2023 17:23 schreef Inbox het volgende:
[..]
Als je haar als lelijk omschrijft, ben ik wel benieuwd in wat voor fantasiewereld jij leeft als er alleen maar vrouwen om je heen hebt die kennelijk een leuker koppie hebben?
Ze is niet de knapste, maar echt wel ruim voldoende op die foto. En tevens aantrekkelijker qua koppie dan Ellen, maar dat is mijn mening.
Toch denk ik dat Haico spijt gaat krijgen van zijn keuze. Jasmijn lijkt me een meid met issues.
Net als Bernice overigens. Die Fries met zijn krullenbol komt van een zorgboerderij, die is wel gewend aan types met een rugzakje.![]()
![]()
Ype JacobGod is te leuk en moet bij de zorgboerderij blijven.quote:Op maandag 13 november 2023 18:03 schreef Seeburg54 het volgende:
[..]
Ellen staat al 1-0 achter door haar kapsel. Ze straalt weinig vrouwelijks uit, en al helemaal niet met dat haar.
Toch denk ik dat Haico spijt gaat krijgen van zijn keuze. Jasmijn lijkt me een meid met issues.
Net als Bernice overigens. Die Fries met zijn krullenbol komt van een zorgboerderij, die is wel gewend aan types met een rugzakje.![]()
Geweldige jongen.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Ik vond Yvon ook wel heel snel bij Piet opeens, terwijl Anke die cake nog aan het maken was. Volgens mij was ze er binnen een halfuur ofzo.quote:Op maandag 13 november 2023 18:03 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Nou is 500 kilometer ook niet zo heel ver natuurlijk. Zuid-Denemarken is geen wereldreis. Met de auto van Denemarken naar de Achterhoek gaat sneller dan met het vliegtuig.Mja![]()
Als die 2 knapen verstandig zijn pakken ze beide hun koffer en laten ze die jankerd van een Bernice lekker achter in Zweden bij haar mama.quote:Op maandag 13 november 2023 18:06 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ype JacobGod is te leuk en moet bij de zorgboerderij blijven.![]()
Geweldige jongen.
Zo'n griet moet je toch niet willen, ze kunnen wel beter krijgen.![]()
Maar door het zo te benoemen suggereer je wel dat kort haar iets van potten is, en niet vrouwelijk, blablabla.quote:Op maandag 13 november 2023 17:53 schreef Inbox het volgende:
[..]
Correct. Maar nergens zeg ik dat alleen potten kort haar kunnen hebben.in de haak.![]()
Wat is dat 'god'-achtervoegsel voor infantiels? Ik zie het alleen op dit forum voorbijkomen, dat nochtans (zo dacht ik, althans) enkel door volwassenen wordt bezocht.quote:Op maandag 13 november 2023 18:06 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ype JacobGod is te leuk en moet bij de zorgboerderij blijven.![]()
Geweldige jongen.
Meer ter zake: geloof aan de maagdelijkheid van Haico is ongegrond. Ik heb daar nog geen doorslaggevend bewijs voor gezien. Laten we het karakter van deze boer er derhalve niet mee in diskrediet brengen.
[ Bericht 12% gewijzigd door Hugo_Treger op 13-11-2023 19:05:17 ]![]()
Lees je eigen posts even na voor je iemand als infantiel bestempeld.quote:Op maandag 13 november 2023 18:55 schreef Hugo_Treger het volgende:
[..]
Wat is dat 'god'-achtervoegsel voor infantiels? Ik zie het alleen op dit forum voorbijkomen, dat nochtans (zo dacht ik, althans) enkel door volwassenen wordt bezocht.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Je gelooft niet dat Haico nog maagd is?quote:Op maandag 13 november 2023 18:55 schreef Hugo_Treger het volgende:
[..]
Wat is dat 'god'-achtervoegsel voor infantiels? Ik zie het alleen op dit forum voorbijkomen, dat nochtans (zo dacht ik, althans) enkel door volwassenen wordt bezocht.
Meer ter zake: geloof aan de maagdelijkheid van Haico is ongegrond. Ik heb daar nog geen doorslaggevend bewijs voor gezien. Laten we het karakter van deze boer er derhalve niet mee in diskrediet brengen.
Je denkt dat hij gelogen heeft dat hij zelfs nog nooit een meisje/vrouw gezoend heeft?![]()
Echt wel.quote:![]()
Hoeveel afleveringen hebben we nog. Stuk of 4?Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Echt vrouwelijk kan ik het inderdaad niet noemen. En kort haar bij dames is wel iets wat opmerkelijk veel potten hebben, net als dat nichten vaak ook eigenaardige trekjes hebben waardoor je ze binnen een halve tel als nicht kan identificeren.quote:Op maandag 13 november 2023 18:25 schreef trui het volgende:
[..]
Maar door het zo te benoemen suggereer je wel dat kort haar iets van potten is, en niet vrouwelijk, blablabla.![]()
Het is kennelijk nogal een issue. Als ie naar de hoeren had geweest, had ie dan wel goed genoeg geweest ?quote:Op maandag 13 november 2023 18:55 schreef Hugo_Treger het volgende:
Meer ter zake: geloof aan de maagdelijkheid van Haico is ongegrond. Ik heb daar nog geen doorslaggevend bewijs voor gezien. Laten we het karakter van deze boer er derhalve niet mee in diskrediet brengen.![]()
Die logeerweken vinden niet tegelijk plaats, Yvon zit bij de logeerweek gewoon in een hotel in de buurt van de boerderij. Ze moet er immers zijn bij de start van de week, het eerste keuze moment en het tweede keuzemoment. Dus ja die kan er vrij snel zijnquote:Op maandag 13 november 2023 18:11 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Ik vond Yvon ook wel heel snel bij Piet opeens, terwijl Anke die cake nog aan het maken was. Volgens mij was ze er binnen een halfuur ofzo.![]()
![]()
We weten het niet. Dat hij niet gezoend heeft, daaraan twijfel ik niet: ik heb het hem horen zeggen.quote:Op maandag 13 november 2023 19:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je gelooft niet dat Haico nog maagd is?
Je denkt dat hij gelogen heeft dat hij zelfs nog nooit een meisje/vrouw gezoend heeft?![]()
Soms denk ik wel eens dat hier een paar jaloerse incels zitten die het niet kunnen hebben dat een man van 43 misschien straks wel voor het eerst in z'n leven seks gaat hebben.quote:Op maandag 13 november 2023 17:11 schreef trui het volgende:
[..]
Best een rare opmerking. Alsof je schuldig bent als je ervaring hebt met seks / relaties.![]()
Ja. En Haico vertelde dat hij regelmatig in Nederland is, familie daar wonen en naar hun verjaardagen gaat.quote:Op maandag 13 november 2023 18:03 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Nou is 500 kilometer ook niet zo heel ver natuurlijk. Zuid-Denemarken is geen wereldreis. Met de auto van Denemarken naar de Achterhoek gaat sneller dan met het vliegtuig.![]()
Richard en Robin. Als die vent beter had nagedacht dan kon hij weten dat hij meer kans van slagen heeft met Marijke.Yo tengo, tú tienes, Él/Ella tiene![]()
Dat dacht ik eerst ook, maar Robin leek toch wel serieus enthousiast gister. Maar ook ik vond Marijke betere metsjquote:Op maandag 13 november 2023 20:40 schreef HSG het volgende:
Richard en Robin. Als die vent beter had nagedacht dan kon hij weten dat hij meer kans van slagen heeft met Marijke.Don't call me Shirley![]()
Ik had me dat niet gerealiseerd. Was het trouwens een logeerweek? Ik had het idee dat het maar een paar dagen waren. 3 ofzo. Een lang weekend.quote:Op maandag 13 november 2023 19:59 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Die logeerweken vinden niet tegelijk plaats, Yvon zit bij de logeerweek gewoon in een hotel in de buurt van de boerderij. Ze moet er immers zijn bij de start van de week, het eerste keuze moment en het tweede keuzemoment. Dus ja die kan er vrij snel zijn
Nemen ze dat dan 5 weken achter elkaar op, waarbij Yvon telkens in een hotel in de buurt zit? Lijkt me voor haar ook zwaar.Mja![]()
Het keuzemoment is op dag 5, dus gewoon van maandag tot vrijdag en dan het weekend weer thuis.quote:Op maandag 13 november 2023 20:59 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Ik had me dat niet gerealiseerd. Was het trouwens een logeerweek? Ik had het idee dat het maar een paar dagen waren. 3 ofzo. Een lang weekend.
Nemen ze dat dan 5 weken achter elkaar op, waarbij Yvon telkens in een hotel in de buurt zit? Lijkt me voor haar ook zwaar.![]()
Ze keek net als Jasmijn vrij ongemakkelijkquote:Op maandag 13 november 2023 20:57 schreef Pierre_Ranja het volgende:
[..]
Dat dacht ik eerst ook, maar Robin leek toch wel serieus enthousiast gister. Maar ook ik vond Marijke betere metsj![]()
Oh dan heb ik dat verkeerd geinterpreteerd. Ze was wel heel twijfelachtig de dagen voorafgand dus ik weet ook echt niet of dit wat wordtquote:Op maandag 13 november 2023 21:08 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Ze keek net als Jasmijn vrij ongemakkelijkDon't call me Shirley![]()
Ik ben Robin uiteraard ook niet dus ik kan het ook fout interpreteren.quote:Op maandag 13 november 2023 21:24 schreef Pierre_Ranja het volgende:
[..]
Oh dan heb ik dat verkeerd geinterpreteerd. Ze was wel heel twijfelachtig de dagen voorafgand dus ik weet ook echt niet of dit wat wordt![]()
![]()
Ik weet het niet. Ze leek niet echt supergelukkig te zijn. Daarnaast leek het alsof ze al een tijdje twijfelde.quote:Op maandag 13 november 2023 20:57 schreef Pierre_Ranja het volgende:
[..]
Dat dacht ik eerst ook, maar Robin leek toch wel serieus enthousiast gister. Maar ook ik vond Marijke betere metsjZe doet geen dikke lage make-up op haar gezicht. Let maar op hoe 99% van de vrouwen zonder make-up er uit zien.quote:Op maandag 13 november 2023 10:25 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Bernice heeft geen rugzakje alleen ze is niks gewend, is heel erg jong, heeft 0 ervaring en woont bijna haar hele leven in nergensland.quote:Op maandag 13 november 2023 18:03 schreef Seeburg54 het volgende:
[..]
Ellen staat al 1-0 achter door haar kapsel. Ze straalt weinig vrouwelijks uit, en al helemaal niet met dat haar.
Net als Bernice overigens. Die Fries met zijn krullenbol komt van een zorgboerderij, die is wel gewend aan types met een rugzakje.
[ Bericht 11% gewijzigd door HSG op 13-11-2023 22:28:11 ]Yo tengo, tú tienes, Él/Ella tiene![]()
Ik denk serieus dat Haico een gezin stichten nog niet heeft uitgesloten en mede daarom voor Jasmijn kiest. Hij gaf al eens ergens aan dat dat een gezin hebben hem altijd geweldig leek. Eventueel ook met kinderen van de nieuwe partner, maar het kan met Jasmijn natuurlijk ook helemaal zelf gebeuren.And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz![]()
Ja, Haico verwoordde het wat anders, maar zei ongeveer hetzelfde.quote:Op maandag 13 november 2023 23:54 schreef loveli het volgende:
Haico vindt Jasmijn gewoon aantrekkelijker.
Ik denk dat de meeste mensen haar wel aantrekkelijker zullen vinden![]()
quote:Op dinsdag 14 november 2023 00:19 schreef kikkerrrtje het volgende:
[..]
Ja, Haico verwoordde het wat anders, maar zei ongeveer hetzelfde.
Ik denk dat de meeste mensen haar wel aantrekkelijker zullen vindenMaar het gaat erom dat Haico gevoelens heeft voor haar en met de ander heeft hij dat wat minder. Daar draait het programma natuurlijk ook om, wat wij er ook van vinden.
![]()
Hij noemde het vlinders, maar ik denk dus dat dat samenhangt met 'aantrekkingskracht', dus dat hij Jasmijn simpelweg aantrekkelijker vindt (praten over vlinders is vager en gewoon meer geaccepteerd)quote:Op dinsdag 14 november 2023 10:46 schreef Chea49 het volgende:
[..]Maar het gaat erom dat Haico gevoelens heeft voor haar en met de ander heeft hij dat wat minder. Daar draait het programma natuurlijk ook om, wat wij er ook van vinden.
![]()
ik denk dat 't een mix is van fysiek aantrekkelijker en ook misschien iets spannender omdat ze nog iets terughoudender was. (of juist een wat gezonder gevoel, dat iemand niet na 5 dagen al onvoorwaardelijk aan je voeten ligt).in de haak.![]()
Spannende meid inderdaad.quote:Op dinsdag 14 november 2023 10:58 schreef trui het volgende:
ik denk dat 't een mix is van fysiek aantrekkelijker en ook misschien iets spannender omdat ze nog iets terughoudender was. (of juist een wat gezonder gevoel, dat iemand niet na 5 dagen al onvoorwaardelijk aan je voeten ligt).![]()
![]()
Dat Richard tegen Robin zei dat hij blij was dat hij haar had gekozen ( of zoiets dergelijks) keek ze hem niet aan ( Ze keek echt letterlijk de andere kant op) en zei 'Ja, ik ook' .. Dat vond ik wel een treffende scene.. Maar, wie weet![]()
![]()
Ik was er tot het laatst zondag van overtuigd dat ik die twee goed had.quote:Op zondag 24 september 2023 23:12 schreef Arcee het volgende:
Voorspellingen voor de uiteindelijke keuzes:
Richard -> Marijke
Piet -> Anke
Claudia -> Marcel
Bernice -> Yorick
Haico -> Ellen
Deze post ga ik het hele seizoen terugzoeken.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.![]()
Jij had ze goed, de boeren niet.quote:Op dinsdag 14 november 2023 20:24 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ik was er tot het laatst zondag van overtuigd dat ik die twee goed had.crap in = crap out![]()
Nou, lekker spannend met Jasmijn. Ieder een eigen kamer...
En ze gaan blijkbaar dit jaar allemaal in eigen land op citytrip. Ook niet zo spannend. Altijd leuk juist als ze niks snappen van een ander land en de taal niet spreken en zo.
https://boerzoektvrouw.kr(...)nitieve-keuze#unread![]()
Echt hè... wat een verrassingquote:Op woensdag 15 november 2023 11:31 schreef bloodymary1 het volgende:
En ze gaan blijkbaar dit jaar allemaal in eigen land op citytrip. Ook niet zo spannend. Altijd leuk juist als ze niks snappen van een ander land en de taal niet spreken en zo.
https://boerzoektvrouw.kr(...)nitieve-keuze#unread
Is er ooit een relatie onstaan uit een "eigen kamer" stel op citytrip?![]()
Sta je daar met een camera in je nek en half Nederland kijkt of je samen in een kamer slaapt.
Mijn keuze was het niet, maar alles op z'n tijd. Jasmijn is niet het type waar het beter wordt onder druk. Hun keuze voor elkaar, hun tempo.crap in = crap out![]()
quote:Op woensdag 15 november 2023 11:31 schreef bloodymary1 het volgende:
https://boerzoektvrouw.kr(...)nitieve-keuze#unreadPARDON? Jasmijn worstelt met lichte twijfels? Nadat Haico basically voor haar is gegaan na dat gesprek waarin hij bevestiging vroeg en zei dat hij er dan wel echt voor wilde gaan, waar zij volgens mij volmondig JA op zei?!quote:Een paar dagen weg van de boerderij om elkaar nog beter te leren kennen. Met dat doel zijn Haico en Jasmijn naar Århus gereisd. Jasmijn worstelt nog met lichte twijfels en kiest daarom voor een eigen kamer. Desalniettemin zijn ze voornemens er een gezellige trip van te maken.
Is she gonna do him dirty? Nu komen dan opeens de twijfels? Ga me niet zeggen dat Haico straks na de citytrip al alleen staat (en nog steeds maagd is).
Mja
Forum Opties Forumhop: Hop naar: