Dat dacht ik eerst ook, maar Robin leek toch wel serieus enthousiast gister. Maar ook ik vond Marijke betere metsjquote:Op maandag 13 november 2023 20:40 schreef HSG het volgende:
Richard en Robin. Als die vent beter had nagedacht dan kon hij weten dat hij meer kans van slagen heeft met Marijke.
Ik had me dat niet gerealiseerd. Was het trouwens een logeerweek? Ik had het idee dat het maar een paar dagen waren. 3 ofzo. Een lang weekend.quote:Op maandag 13 november 2023 19:59 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Die logeerweken vinden niet tegelijk plaats, Yvon zit bij de logeerweek gewoon in een hotel in de buurt van de boerderij. Ze moet er immers zijn bij de start van de week, het eerste keuze moment en het tweede keuzemoment. Dus ja die kan er vrij snel zijn
Het keuzemoment is op dag 5, dus gewoon van maandag tot vrijdag en dan het weekend weer thuis.quote:Op maandag 13 november 2023 20:59 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Ik had me dat niet gerealiseerd. Was het trouwens een logeerweek? Ik had het idee dat het maar een paar dagen waren. 3 ofzo. Een lang weekend.
Nemen ze dat dan 5 weken achter elkaar op, waarbij Yvon telkens in een hotel in de buurt zit? Lijkt me voor haar ook zwaar.
Ze keek net als Jasmijn vrij ongemakkelijkquote:Op maandag 13 november 2023 20:57 schreef Pierre_Ranja het volgende:
[..]
Dat dacht ik eerst ook, maar Robin leek toch wel serieus enthousiast gister. Maar ook ik vond Marijke betere metsj
Oh dan heb ik dat verkeerd geinterpreteerd. Ze was wel heel twijfelachtig de dagen voorafgand dus ik weet ook echt niet of dit wat wordtquote:Op maandag 13 november 2023 21:08 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Ze keek net als Jasmijn vrij ongemakkelijk
Ik ben Robin uiteraard ook niet dus ik kan het ook fout interpreteren.quote:Op maandag 13 november 2023 21:24 schreef Pierre_Ranja het volgende:
[..]
Oh dan heb ik dat verkeerd geinterpreteerd. Ze was wel heel twijfelachtig de dagen voorafgand dus ik weet ook echt niet of dit wat wordt
Ik weet het niet. Ze leek niet echt supergelukkig te zijn. Daarnaast leek het alsof ze al een tijdje twijfelde.quote:Op maandag 13 november 2023 20:57 schreef Pierre_Ranja het volgende:
[..]
Dat dacht ik eerst ook, maar Robin leek toch wel serieus enthousiast gister. Maar ook ik vond Marijke betere metsj
Ze doet geen dikke lage make-up op haar gezicht. Let maar op hoe 99% van de vrouwen zonder make-up er uit zien.quote:Op maandag 13 november 2023 10:25 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Smaak is persoonlijk. Ik vind Jasmijn ook niet bepaald een lekker ding. Spierwit en een vrij grof gezicht.
[ afbeelding ]
Bernice heeft geen rugzakje alleen ze is niks gewend, is heel erg jong, heeft 0 ervaring en woont bijna haar hele leven in nergensland.quote:Op maandag 13 november 2023 18:03 schreef Seeburg54 het volgende:
[..]
Ellen staat al 1-0 achter door haar kapsel. Ze straalt weinig vrouwelijks uit, en al helemaal niet met dat haar.
Toch denk ik dat Haico spijt gaat krijgen van zijn keuze. Jasmijn lijkt me een meid met issues.
Net als Bernice overigens. Die Fries met zijn krullenbol komt van een zorgboerderij, die is wel gewend aan types met een rugzakje.
Ja, Haico verwoordde het wat anders, maar zei ongeveer hetzelfde.quote:Op maandag 13 november 2023 23:54 schreef loveli het volgende:
Haico vindt Jasmijn gewoon aantrekkelijker.
quote:Op dinsdag 14 november 2023 00:19 schreef kikkerrrtje het volgende:
[..]
Ja, Haico verwoordde het wat anders, maar zei ongeveer hetzelfde.
Ik denk dat de meeste mensen haar wel aantrekkelijker zullen vinden
Hij noemde het vlinders, maar ik denk dus dat dat samenhangt met 'aantrekkingskracht', dus dat hij Jasmijn simpelweg aantrekkelijker vindt (praten over vlinders is vager en gewoon meer geaccepteerd)quote:Op dinsdag 14 november 2023 10:46 schreef Chea49 het volgende:
[..]Maar het gaat erom dat Haico gevoelens heeft voor haar en met de ander heeft hij dat wat minder. Daar draait het programma natuurlijk ook om, wat wij er ook van vinden.
Spannende meid inderdaad.quote:Op dinsdag 14 november 2023 10:58 schreef trui het volgende:
ik denk dat 't een mix is van fysiek aantrekkelijker en ook misschien iets spannender omdat ze nog iets terughoudender was. (of juist een wat gezonder gevoel, dat iemand niet na 5 dagen al onvoorwaardelijk aan je voeten ligt).
Ik was er tot het laatst zondag van overtuigd dat ik die twee goed had.quote:Op zondag 24 september 2023 23:12 schreef Arcee het volgende:
Voorspellingen voor de uiteindelijke keuzes:
Richard -> Marijke
Piet -> Anke
Claudia -> Marcel
Bernice -> Yorick
Haico -> Ellen
Deze post ga ik het hele seizoen terugzoeken.
Jij had ze goed, de boeren niet.quote:Op dinsdag 14 november 2023 20:24 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ik was er tot het laatst zondag van overtuigd dat ik die twee goed had.
Echt hè... wat een verrassingquote:Op woensdag 15 november 2023 11:31 schreef bloodymary1 het volgende:
Nou, lekker spannend met Jasmijn. Ieder een eigen kamer...
En ze gaan blijkbaar dit jaar allemaal in eigen land op citytrip. Ook niet zo spannend. Altijd leuk juist als ze niks snappen van een ander land en de taal niet spreken en zo.
https://boerzoektvrouw.kr(...)nitieve-keuze#unread
quote:Op woensdag 15 november 2023 11:31 schreef bloodymary1 het volgende:
Nou, lekker spannend met Jasmijn. Ieder een eigen kamer...
En ze gaan blijkbaar dit jaar allemaal in eigen land op citytrip. Ook niet zo spannend. Altijd leuk juist als ze niks snappen van een ander land en de taal niet spreken en zo.
https://boerzoektvrouw.kr(...)nitieve-keuze#unread
PARDON? Jasmijn worstelt met lichte twijfels? Nadat Haico basically voor haar is gegaan na dat gesprek waarin hij bevestiging vroeg en zei dat hij er dan wel echt voor wilde gaan, waar zij volgens mij volmondig JA op zei?!quote:Een paar dagen weg van de boerderij om elkaar nog beter te leren kennen. Met dat doel zijn Haico en Jasmijn naar Århus gereisd. Jasmijn worstelt nog met lichte twijfels en kiest daarom voor een eigen kamer. Desalniettemin zijn ze voornemens er een gezellige trip van te maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |